Jump to content
TheDevilTwin

Хюндай са страхотни,

Recommended Posts

Хюндай са страхотни, дори от Хонда го признават

 

 

Публикувано изображение

Спомняте ли си, когато Хюндай беше просто шега?

 

Когато японските автомобилопроизводители навлизат в американския пазар, те променят коренно на американската автомобилна индустрия. Автомобилите, които те предлагат, са малки, евтини и бързо изглеждат репутация за надеждност, която съществува и до днес.

 

Тойота, Хонда и Нисан печелят голям пазарен дял измежду американските автомобилни производители в САЩ и не поглеждат назад.

 

Днес обаче, японците са принудени да погледнат назад, защото южнокорейският автомобилен производител Hyundai щурмува напред и постоянно печели нови клиенти; също както японските компании в САЩ.

 

Иронията пълна с това изказване от главния изпълнителен директор на Хонда Takanobu Ито:

 

"Хюндай са страхотни. Те са безспорна заплаха, тъй като продуктите им са евтини, а тяхното качеството постоянно се подобрява."

 

Да се твърди, че качеството на Hyundai се подобрява, е като да кажеш, че Питсбърг Стийлърс са Супер Боул претенденти. Hyundai не се развива. Компанията се е подобрила до точката, в която аз вярвам, че може да произвежда по-добри Хонди, отколкото Хонда прави.

 

Шефът на Toyota дори отиде далеч с изказването, че неговата компания се "бори за спасение" и е в последните етапи на корпоративен спад.

 

Макар че може да е малко преувеличено, старшият вице-президент на Nissan Широ Накамура сравнява цялата тази ситуация на храните, като казва:

 

"Ние трябва да предлагаме еквиваленти на суши, темпура и кайзаки, за да се борим срещу корейското барбекю."

 

Мисля, че това, което той се опитваше да каже по един наистина странен начин, е, че японските автомобилопроизводители трябва да намерят начин да гарантират, че потребителите трябва да разберат какво е предимството да плащат повече за японски автомобили. Аз не съм сигурен, че това е печелившо предложение, тъй като по време на рецесия това само ще мотивира повече купувачи да търсят стойност в дългосрочен план и надеждност.

 

Това е едно уравнение, което има много решения за Hyundai.

 

Ще продължи ли Hyundai да води борба с японските автомобилни компании? Мисля, че Мазда и Нисан са по-застрашени от Тойота или Хонда, но какво мислите?

 

Източник: cargurus.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добри са, до толкова, че имат в гамата си много модели - от нисък клас кенефи, до добре изкопирали немските лимузини. Хюндай от година и нещо вече имат и V8 мотор в гамата си за САЩ на голям седан.А до колко са хубави и добри коли... имам познат който бе върл фен на VAG груп TDI най-вече моделите... рече да си купи ново санта фе дизел, така го харесва, че съжалява за постъпката си... На 10 000км сменя биалетка по окачването, защото се е разтропал, а тази кола не е виждала нищо по-сериозно от асфалт със стандартни български дупки (неща които ние хондаджии и повечето хора минават през тях, без да им се замислят много много) от сервиза на Хюндай обясняват "Да господине, ще я сменим гаранционно, няма порблем, НО да си знаете - ако след време и тази биалетка (новата, сменената) се разбие, ще трябва да се смени с ваши средства (тъй като тя вече не е оригиналната, а е сменена с друга, въпреки, че пак е нова, оригинална от тях купена)" - т.е. от тук на там бецален. А относно качеството на изработка и "кефа"... този пластмасов клозет не виждам какъв кеф може да носи (не че новите CR-V или сивика са супер дубъл контра добре направени, но все пак). Сигурен съм, че има доста нови модели хонди, гаранционни биха изревали от подобни неща, но мисълта ми е, че хюндай не е нищо повече от ефтина марка, набираща популярност последните години с разнообразната си гама от модели и сравнително ниската си цена, това е - нищо повече. Нещо подобно на Хонда преди 25 години примерно в америка - тогава са ставали само за подигравка (малките сивик 1-ва и 2-ра ген) спрямо техните мъсъл карс, но впоследствие са видяли американците, че тая марка може да прави и малко по-удобни коли и по-големи коли за техния стандарт (Акорд, Леджънд) и така малко по малко - получава се респект към тази марка. Стриитрейсърството и тунинг манията по Хонда в САЩ или където и да било, има почти малко общо с горе посочените неща - просто тинейджърите се кефят на тези коли, по една или дргуа случайност, стечение на обстоятелствата просто (ако не беше филма "Бързи и яростни", едва ли "рейтинга" на хонда щеше да е чак толкова голям в тези среди), примерно казано.PS: въпреки всичко казано до тук, по мнение на много хора каращи ги (имам много познати таксиджии), хюндай от корейските е най-доборото. В смисъл такъв, те казват, че таксиджииските елантри разтропват рейки по на 150-ина хил. км., докато един шевролет авео (което си е чисто деу, просто се казва шевролет) за 30000км с коткане става леш предницата като цяло, а изчадието адово КИА стоящо под крилото на форд е още по-зле. А и не са само те така, общо взето всички нови коли, независимо от марките са на подобно дередже. Така, че - положението не е цветно за нас бедняците, които караме таралясници по на 15+ години, тайничко надяващи се след 5 - 8 години да караме Сивик 8-ца :P , ама до тогава този "хубавец" интересно, дали ще става за каране въобще или само за ремонтиране... :huh: Да обобщя, че много разтегнах локумите: Хюндай са страхотни с маркетинговата си политика с което се печелят нови пазари, директорите не се интересуват една кола дали кефи НЯКОЙ с нещо, а с това дали се купува от НЯКОЙ и по-точно - от колко такива "НЯКОЙ", нищо друго, това са искали да кажат хората.PSS: бърз едит правя, че се сетих: преди 10-ина години във Враца имаше един Японец, учител по матемарика, мозък, печелил сума ти награди и т.н., знаещ перфектно Български. Та нещо баща ми се беше заприказвал с него (че имаха общо познати), баща ми му споменал че е фен на японската техника - телевизори, радиостанции, коли - споменал че кара Хонда, ала бала, японеца със студено изражение на лицето му (без никаква пристрастност) отговорил: "Да, хубаво че караш Хонда, но истината ще е в Хюндай. Тази марка много се уважава от нас, в момента е на голяма почти и след години ще е много силна" - това му бил коментара,а човека нито го интересуват коли, даже ходеше пеш, казваше, че по-хубаво от това да се разхожда сред природата няма. Ето това е едно дребно показно, как тези хора (японците) гледат над нещата, от каква гледна точка. Не са коне с капаци да си хвалят само тяхното, а гледат глобално в общ план и преценяват на кое са силните страни, независимо дали им се нрави и т.н.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също смятам, че Хюндай са супер не като производствен продукт, а като маркетингова политика. Дават купища пари за реклама, спонсорирайки големи спортни мероприятия например. Също така дават 5 години гаранция (в България, както беше споменато това е доста условно).Преди 10-тина години бях в Швейцария и гледах по местната телевизия резултатите от годишната им класация за качеството на сервизните услуги в страната (на база на анкета след клиентите). Бях изумен, че на първо място бяха именно Хюндай. А все пак Швейцария е една от държавите с най-висок стандарт на живот в Европа. Та мисълта ми е, че не е достатъчно да произвеждаш добър продукт, трябва и да се грижиш за поддръжката му през целия му жизнен цикъл (в случая от завода, до автоморгата). А в това корейците са много агресивни, трябва да им се признае. Именно това плаши японците според мен, просто виждат в тях себе си преди 30 години.Но и корейците има от какво да се притесняват, идат китайците :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам лични наблюдение от много автомобили Хюндай от 10тина години насам и не ми се влиза в спорове с горните постове с които не съм съгласен,но мога да кажа само едно - Японските автомобилни производители(и някой европейски) имат от какво да се притесняват!

 

С всеки следващ модел стават все по-добри - и като двигатели и като изработка.

Сервизното обслужване в БГ е отврат - и недейте да критикувате само сервизите на Хюндай - останалите марки не са по-добре(повечето са по-зле).

 

И последно само да каже че далеч не съм фен на обсъжданата марка - фен съм на Хонда и затова имам 2 такива. Просто е добре да се гледа обективно на нещата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви и друга алтернатива , очевидно по-добра от Хюндай :)http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2486131

Горките немци! Продават си старите коли, за да си купят чисто нова Лада... спомням си преди години, когато в квартала ми имаше дилър на Лада. Нивите, паркирани вътре, бяха вече ръждясали отдолу... да не говорим, че Лада не успяват да покрият европейските норми за безопасност (спирачен път, ESP) и стойност на вредните емисии!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха така - първо хвалим настигащата ни конкуренция http://www.autoblog.com/2009/10/04/honda-c...dai-is-awesome/ а после закриваме европеиски развойни центрове http://www.autoblog.com/2009/10/05/report-...ice-in-germany/ Ха да видим кое "Н" ще е "по-по-най"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Така, че - положението не е цветно за нас бедняците, които караме таралясници по на 15+ години, тайничко надяващи се след 5 - 8 години да караме Сивик 8-ца :beer: , ама до тогава този "хубавец" интересно, дали ще става за каране въобще или само за ремонтиране... :beer:

Е, аз "го", по- скоро "я" карам, досега не съм имала проблеми, ....:shifty: , т.е да "чукна на дърво" :angry: И не бих я сменила за "ceed" с многогодишна гаранционна и понякога доста често гаранционна поддръжка.Но това е мое мнение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха така - първо хвалим настигащата ни конкуренция http://www.autoblog.com/2009/10/04/honda-c...dai-is-awesome/ а после закриваме европеиски развойни центрове http://www.autoblog.com/2009/10/05/report-...ice-in-germany/ Ха да видим кое "Н" ще е "по-по-най"

Крайно време е вече Хонда да си сменят управата... в последно време се чудя, как е възможно да си намаляват разходите до минимум, при положение, че кризата дори не ги е ударила толкова сериозно, колкото други производители! Освен това намаляването на разноските не е начин за оцеляване по време на криза! Вместо да изкарат някой нов модел, който да им вдигне продажбите, те напускат Формула 1, спират разработката на NSX, сега затварят собствените си центрове за разработка в Европа... пълни идиоти! Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те за тва вероятно в бъдеще у европата ще се кара японска марка с модели проектирани и произведени в америка. Хем ще е ексклузив хем ще е с по-добро качество от англотурското. Е ще са чужди на японския генотип и европейската естетика, (като те тАа чудесия) http://www.autoblog.com/2009/10/06/2010-ho...troversial-mod/ Но дотогава хюндайците ще станат по европейци и от папата, а на тяхно място ще се издигнат китайците , тях пък ще ги наследят индийците и те така по спиралата на световнотехнологичната еволюция :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японска му работа: Винаги са се прекланяли на добрите конкуренти. А може би и така е по-етично (от самурайска гледна точка). За мен Хюндай ще си останат нещо като "демо" версия на Хонда (понеже имената са близки). А и много се дразня когато "разбирачи" с по-голям шофьорски стаж от мен ми бъркат Колата с този корейски полуфабрикат.Съгласен съм и с факта, че от както американския дух измести европейския от дизайна, май малко се развалиха нашите красавици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз пък нямам нищо против да има алтернативи които са евтини и хубави :plane:Иначе по бегли подозрения има истина ,че Хюндай се развиват успешно !

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм Хюндай Лантра 2.0,140 к.с.,много ме радваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и много се дразня когато "разбирачи" с по-голям шофьорски стаж от мен ми бъркат Колата с този корейски полуфабрикат.

...и мен един комшия като си взех колата ми каза един път,че ми бил много хубав Хюндая ама го преживях :plane::bow: ...а ако някой счита,че Хюндай е по добрата да си замени емблемата с тяхната лесно става :) Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японците са прави в преценката за Хюндай.

3 коли от марката за фирмата взех. В момента купувам 4та за жената. Всички останали марки като цена/качество/екстри са доста назад. Направих си труда да обиколя абсолютно всички вносители последния месец за конкретна оферта, да си направя безпристрастна оценка за избора ми.

Ами няма как да дам 32000 лв. за Jazz, след като за 25 000 мога да взема i30 с по-богато оборудване и с по-дълга гаранция. А на всичкото отгоре мога да я регистрирам и като товарна 3+1 и реално да ми излезе с още 20% надолу. Подчертавам 3+1, а не 1+1.

На всичкото отгоре в Бултрако получих най-лошо отношение, че трябваше да ходя до техния дилър (не се сещам името му) на бул. "България" да ми правят втора оферта за Jazz & Civic Hatch.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...