Jump to content
cobra89

дайте мнения за Prelude...

Recommended Posts

Какво значение има визията !? Важното е като седнеш в колата й да ти пасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм доста чужди/американски хонда форуми и като става въпрос за прелюд 4 и 5- има особен спор кой е по-красив,но като цяло феновте на 4та ген. са повече.Поне повечето ми приятели харесват повече 4ген от 5та на въшнен вид.Съгласен съм ,че 5 е по-функционална и нова , но 5 ген я карам от 2007 и като взех миналата година 4тата.... няма такъв кеф ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за 6 ген. само дето ще се наложи да почакам малките япончета да си размърдат умните главици и да пуснат най-сетне наследник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха,кой каза че всеки собственик на прелюд само си ги хвали?аз пък съм най-недоволния.отвратителна кола е.мойта е с Н22 двигател и дава извънградско 7.5-8,не знам какво правите с вашите малолитражки? :) 4-та генерация е недоразумение сред прелюдите от гледна точка на дизайн,но определено си има хора които си я харесват именно такава.кофти е че няма къде да си сложиш краката под предните седалки,че видимостта назад е кофти заради вдигнатата задница и че трудно се влиза и излиза заради ниското табло.при 3-та и 5-та генерация тези проблеми ги няма.но пак казвам,това са най-гадните коли на хонда,а те хонда по принцип са каруци......покарай и прецени за себе си,така е най-добре.

...въпрос на вкус (казало кучето и си облизало задника).Ясно, че с прелюда залагаш на визия, не на фукция - как може да изтъкваш някакви функционални предимства на единия прелюд спрямо другия, като всичките са НЕфункционални?Фиат Мултипла мисля, че е много по-функционален от 3-та и 5-та Прелюд ... що не си купите?За всички е видно, че 3-та е подобаващо ръбата за годините, в които е проектирана, а 5та е откровено грозна с тези "квадратни" фарове (и не само) - ко прайм са ? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда е готин автомобил който и да си земе няма да съжалява. Но колегите ме обиха с този малак разход който им дават колите за Ф20.

Само не разбрах "малък" ли трябва да четем, или наистина ти се вижда малък 12л./100 градско?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да ми говорят невярва за такъв нисак разход по 8 на сто извън града. а в градско няма смисал да говорим там вече бяга над11-12. Всичко останало са празни приказки икономична хонда над 2.0 кубика няма освен дизел там незнам.

F20B5 - ръчкаЯмбол-София (многократно), при пълнене на една и съща бензиностанция до откат.С уточненията:Ямбол - до включване на магистралата около СТ. Загора - средна скорост - около 90 км/ч (+/- 10 в зависимост от времето на пътуване)Магистрала до София при 140 на автопилот.Градско в Совия - около 40 км.Разход - 7,65 / 100 Дали някой вярва или не - т'ва е Тинке

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега попаднах на това :

пък разправяйте че люда е грозен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си, че когато си избира жена и кола, човек трябва да гледа на него да му харесва, а какво мислят другите не е много важно! Аз не само, че я харесвам, но и съм влюбен май :) Не съм ревнив, може и вие да и се полюбувате, но само на снимка :D Иначе не давам на никой да я пипа, камо ли да я кара :)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Забелязал съм и още нещо, на живо е доста по-хубава, отколкото на снимка, просто не е фотогенична :D

Редактирано от Prelude98

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

над 25 марки и модели съм сменял,но след ROVER 75,PRELUDE 4ген е най-хубавата кола на света\казвам ХУБАВА-а не функционална или т.н.\

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вие сте луди е,що не почнете да се псувате накрая коя била по хубава, не е ли на който квото му харесва?един изка 4 ,нямала място отзад,аи стига е колко 40 годишни си виждал от 1 милярд коли да си изберат кола прелюд 4-та за да си кара 5 членното семеиство:))))) и съответно защо 5-та трябва да има грозна предница точно пак тя е прави по различна!а относно разхода ,днес направих един тест поморие - бургас ( пътя е натоварен с движение но е прав ) под 170 не съм карал и минах с 10 литра 80км това с х22, бих казал че х22 ми гори по малко от колкото Ф20 дори и градско поради 2 пъти по късата кутя в град с по прави улици на 5-та си карам с 50 и рахат си върви:D))) но по принцип не съветвам никои да си купува спортна кола... щото само се зарибява да и прави тва онова че накрая може и пари за презервативи да не му останат и да е продаде за памперси:)))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята си я харесвам с всичките и недостатъци!! Има си "чалъм" за влизане и излизане (аз съм 195см) назад верно не се вижда кой знае колко ,но колата е уникална като возия. Моята е със BILSTAIN амортесиори и Eibach пружини и троши камъни в бъбреците хем съм с 15''-ки в момента ,ама ми харесва !! :);):) Между другото преди изобщо не харесвах 5ген прелюди ама напоследък като видя някой по снишен към пътя и ми дърпа вниманието. =) А 3ген ... и те много ми харесват ... беееее аз май ще трябва да си купя 3 и 5 генерация за в бъдеще!!!:)ПС. Тъй като имам малко проблеми и прелюда не съм го карал вече 10 месеца ... си мислех че помня какво беше, НО миналата седмица се возих в на един приател прелюда в Пловдив ... съвсем съм бил забравил какво е, нямаше такъв кеф ,радвах се като малко бебе на лампа ;) Скоро пак ще си подкарам моята прелюдка!!!;)

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от Германия докарах на самоход своя Прелюд 4 г 2.0 133 коня като карах след буса на баща ми с 80 - 90 ми даде нереалния разход ( с немски бензин ) 5,9 на 100 Страхотно поведение на пътя има тази кола , идеална за извънградски условия , в градско ми е леко тромава но затова си закупих и един ЦРХ 2 ген Vtec 150 коня с който да си вдигам адреналина :)като цяло Прелюда е страхотен и много здрав автомобил ( удароустойчив)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък като вида 5-та или запазена 3-та ген. направо се разтапям , лигите ми текат абе незнам кво ми става :) УНИКАЛНИ. А за 4-та неискам да обидя някой обаче ми е адски грозна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да попитам и аз, че ми стана интересно: казвате, че след смяна на Прелюд 4-а ген. F20/H23 с H22, разхода вместо да се увеличава, даже спада (по-мощния втек гори по-малко от 2.0/2.3 моторите) или аз не съм разбрал правилно.... Кажете тогава фрапиращи ли са разликите в разхода между F20 и H23, в смисъл 2.3 мотора много по-лаком ли е от 2.0 ? Говорим за модели с 5 степенна механчина трансмисия, не за автоматици.Последен въпрос, малко настрани: 4WS системата дали влияе на динамиката и разхода спрямо същия модел, но без 4WS ?PS: някога бях чел в чужди хонда форуми, че истинския Прелюдаджия (под "истински" визираха хората минали през 2-а и 3-а ген.) мрази 4-а ген., тя е с нетипичен дизайн нямащ нищо общо с по-старите модели, затова 5-а е по-обичана от тях, заради по-класическия "ръбат" и ненатрапчив дизайн, леко загатващ за някогашните модели с "дигащи фарове". Именно така уж бил проектиран дизайна на 5-ата - при излизането на 4-та, много от феновете са ревнали и недоволствали и затова хонда при следващия модел (5-а ген) променят дизайна, връщайки го към по-класическия стил, неносещ нищо от стила на 4-а ген.Въпреки това, аз съм луд по 4-та именно заради уникалността и, няма друг такъв преден фейс (леко се доближава до него Акорд CC7 - 5-а ген. англичанка преди фейслифта) и тези стопове преливащи в задните калници раздути, даващи усещането, че са направени за колела поне 245 широчина, таблото, салона - уникални са... :-D няма такава красота, но да не става темата с кой коя харесва повече...

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не става"всеки циганин си хвали стоката"ще кажа че всеки модел на прелюд се отличава с нещо уникално,но всичко допира до самия вкус на собственика.Да не излезе като хвалба,но аз съм сигурно един от малкото хора които са имали прелюд повече от 8 години,в този форум и съм сменил2-ра,3-та и 4-та генарации(в пета само съм се качвал)предпоследната ми кола беше 4-та генерация и......останах крайно недоволен от тази концепция,вярно невероятен дизайн,много различна кола,по нищо не прилича на който и да е по стар или по нов модел,но всичко спира дотук.Никой не искам да засягам който кара 4-та генерация,но от както си купих 3-тата следващ прелюд ако има ще е отново 3-та.Който е карал знае за какво говоря,поведението му на пътя е коренно различно и най-слабия му двигател 2.0 16v 137к.с. е доста по динамичен от ф20 или х23(изключваме х22 версията).Поздрави на малцинството което кара прелюди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...въпрос на вкус (казало кучето и си облизало задника).Ясно, че с прелюда залагаш на визия, не на фукция - как може да изтъкваш някакви функционални предимства на единия прелюд спрямо другия, като всичките са НЕфункционални?Фиат Мултипла мисля, че е много по-функционален от 3-та и 5-та Прелюд ... що не си купите?За всички е видно, че 3-та е подобаващо ръбата за годините, в които е проектирана, а 5та е откровено грозна с тези "квадратни" фарове (и не само) - ко прайм са ? :drunk:

хаха,е как няма да говоря за разликата от едно поколение до друго откъм функционалност?факт е че има огромна разлика.и кой си купува колата само заради визия бе?ти колко коли имаш?ако имам 5 коли,обещавам 6-тата да ми е само заради визия,честно.ако само тя е важна при избора на кола,сигурно ще си купиш и такава с табуретка вместо седалка,стига да те кефи,а?прелюд 3-то и 5-то поколение е напълно функционална кола,с единствена липса на задни врати.съжалявам ако 4-та не е ,но това е факт май. говоря в случай че не си 150кг-ов кашалот и да караш със седалка максимално назад.тогава и във Волга ще е тясно зад теб.но истината е написана вече,важно е да преценяваш за себе си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кой си купува колата само заради визия бе

Явно съм един от малкото.... :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кой си купува колата само заради визия бе

Явно съм един от малкото.... ;)
хаха,ще излезне че не си от толкова малкото,а че всички с 4-ки сте ги купували заради тази визия:drunk:)няма лошо,карайте ги със здрави и да продължават да ви радват.явно е въпрос на вкус обаче,защото аз не карам 3-ка заради функционалността й само.на дизайн ми харесва повече от останалите,пък е и вече леко ретро;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И както винаги се стига до един и същ извод ...1-2-3-4-5та ген. няма значение важното е на теб да ти харесва, все пак ти ще я караш ,а не prelude или пък аз или който и да е друг! ;)Трябва да ти е кеф когато вървиш към колата си и я оглеждаш ...как си стой спокойно на паркоместото ниско над х'асафалта и гледа лошо. :drunk:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И както винаги се стига до един и същ извод ...1-2-3-4-5та ген. няма значение важното е на теб да ти харесва, все пак ти ще я караш ,а не prelude или пък аз или който и да е друг! ;)Трябва да ти е кеф когато вървиш към колата си и я оглеждаш ...как си стой спокойно на паркоместото ниско над х'асафалта и гледа лошо. :drunk:;)

момче,какво стана с твойта кола?не е ли готова вече?дай снимки да я видим.спазари ли се с онези пакостници дето ти трошат по колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще се намърдам в темата с проектите и там ще опиша за най-каръшкия 10+ месечен суап. :lol: ПС. Съжалявам ,че се отклонихме толкова от темата. :]

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда................хм........Преди години имах Прелюд 2г.Тази кола страшно много ме кефеше,страхотна визия,страхотен мотор,страхотна хидравлика,салон,абе с две думи много си я обичах :D Много се заглеждах по Прелюд 3г.,но тогава такова животно почти не се засичаше по нашите пътища,или поне много рядко.Така и не се сдобих с такава,но както и да е.В града имаше и два Прелюда 4г.,които па като ги видех и ми спираше тока :lol: Та,един ден имах щастието да се повозя в единият от двата с мотор Н23.От този ден нататък бях взел решението за мен -това е колата!И така след години минавайки през ЦРХ,Сивик,Сивик Купе и т.н. най-накрая си взех 4г. и въобще не съжалявам.Сбъднах си мечтата!Вярно,че не е функционална,но това е,кефа цена няма ;) !След време суапнах Н22А в коша и вече мога да кажа,че карам най-доброто от Прелюд 4г.Вярно,че много кинти вложих,ама вие ме разбирате :o Не е вярно,че Н22 гори по-малко от Н23.На Варненската магистрала(Вн-Шн) при постоянен ВТЕК и скорост от 180-230км/ч разхода ми беше около 16-18/100,като при нормално каране същото гориво изразходвам от Варна до Бяла(Русенско) :D Нормално си гори 7-8/100 извън града,а вътре 12-13/100.Като разход Н23 и Н22 дават по добър разход от Ф20-ката,мисля че това е нормално :D Май се поувлякох малко.......... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прелюда е красива кола но за сажаление това е японската калибра БАВНА

Редактирано от andro 8688

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма нищо общо с Калибрата,не е никак бавен особено ако говорим за Н23 и Н22.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прелюда е красива кола но за сажаление това е японската калибра БАВНА

:) Бавен си ти, аре бегай другаде да трупаш мнения, ти много бърза кошница ли караш? :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прелюда е красива кола но за сажаление това е японската калибра БАВНА

Какво ти е разбирането за бавно и бързо ?Много ми е интересно да видя как се определя една кола дали е бърза или бавна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение че е адски тромава, но пък вози страхотно и има уникална визия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение че е адски тромава, но пък вози страхотно и има уникална визия

хаха,как бе Саше,говорим за бензин 2.0,не за дизел в тая тема:cool:какво стана с бесните обороти при връщане на 3-та,дето компенсират липсата на висок въртящ момент?защо акорда може,а прелюд-а не може? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение че е адски тромава, но пък вози страхотно и има уникална визия

хаха,как бе Саше,говорим за бензин 2.0,не за дизел в тая тема:cool:какво стана с бесните обороти при връщане на 3-та,дето компенсират липсата на висок въртящ момент?защо акорда може,а прелюд-а не може? :)
Ами за мене и прелюда и акорда си е умрял кон отвсякъде, но все пак бензина2.0 е по бърз от 2.2 дизел в акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за мене и прелюда и акорда си е умрял кон отвсякъде ...

Стига де, разбирам, че 2.0i прелюд не може да се мери с далеч по-леките Сивик и CRX, обаче "умрял кон" е прекалено и може да заблуди хората, които никога не са карали такава кола, а обмислят дали да не си купят.Макар и не особено бърза, смятам, че е чудесно изчислена кола, за да може да има прекрасна динамика носеща удоволствие при шофирането.Освен това има забележителен комфорт и стабилност, което също е от значение.В общи линии, всеки който познавам и който кара прелюд, би се съгласил, че е една забележителна кола и е много трудно да се намери аналог в такъв ценови диапазон (да не кажа, че е невъзможно :lol:). Редактирано от UniCorn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За средностатистическия рацер преллюд с х22 може и да е задоволително или досега ако си карал корса 1.2 СИ. Нека не се заблуждаваме това е позиорска кола - не и за гонки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sa8o, Корса 1,2 е доста по-пъргава от всеки един прелИУд :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за мене и прелюда и акорда си е умрял кон отвсякъде, но все пак бензина2.0 е по бърз от 2.2 дизел в акорда.

А ти караш голем жребец, нали? :lol::lol::o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За средностатистическия рацер преллюд с х22 може и да е задоволително или досега ако си карал корса 1.2 СИ. Нека не се заблуждаваме това е позиорска кола - не и за гонки

веднага ти отговарям защото карам точно Н22.преди колата да е настроена я дадох на Цветан Илиев.Ако не знаеш кой е-професионален състезател.Преди много години купи от Стоян Апостолов в Бургас бегачка Хонда Сивик 6-то поколение,ВТЙ-ка.Както и да е,ако следиш професионалния спорт няма как да не го знаеш,защото мачкаше наред в класа си.От година май не се състезава,но както и да е-мисля , че е човек с опит многократно надвишаващ средностатистическия рацер в БГ.Покара ми колата и думите му след това буквално бяха: "тази кола върви прекалено много за туристическа кола"В момента колата сваля 158 коня на колелата в Хийд-91,а тогава беше осезаемо по-бавна.Стоковия мотор на моя прелюд беше 2.0-140 коня.Вървеше си екстра,в никой случай по-зле от F20-ките.С Н22 колата ми върви все едно с предавка надолу спрямо В20-ката.Т.е. сега колата ускорява цялата трета както В20-ката ускоряваше цялата втора....говоря ти за време.А повярвай ми се усеща когато вместо да направиш 80-90км/ч си направил 150-160км/ч.Извода е , че Н22 е много приятен мотор и прелюд с него съвсем не е бавен.А ти ми го слагаш до някаква неземна корса 1,2 :lol: -че тя върви по-бързо по таван отколкото на колела.

Нека не се заблуждаваме това е позиорска кола - не и за гонки

А тук си в много голяма заблуда,но предполагам че ти под гонки разбираш драг,което донякъде смъква вината ти:lol:Още не съм се качвал на друга кола,която да е по-стабилна от моята,пък нека е позьорска щом казваш. Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се нали не съм сбъркал адреса. Това Хонда или Сивик форума е? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле под позиорска имам в предвид с хубава визия. Да не смятам че прелюда е за драг - прекалено е тежък. Прелюда с х22 е малко по разчупен, но нищо особено.п.п. и аз карам х22 затова мисля че имам право на мнение :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за мене и прелюда и акорда си е умрял кон отвсякъде, но все пак бензина2.0 е по бърз от 2.2 дизел в акорда.

А ти караш голем жребец, нали? :lol::o:lol:
Чак жребец не, но е доооста по бърза от х22 прелюда :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

позьорска като определение е отрицателно.дизайна й е добър,както и всичко останало.въпрос на вкус и ниво на умение.и на мен не ми харесват пластмасовите интериоси на сивиците,но не ги класифицирам по никакъв начин заради това.както е разчупен,но нищо особено-прелюдката вдига 100км/ч за 6.65сек и прави 400м. за 14.5сек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯМА заводски прелюд който дава 14.5 !. Това че си направил някакъв хибрид 3ген прелюд и х22а и си дал примерно 14.5 незначи че и другите са така. Най доброто им е 14.9-15+ което е слабо в сравнение с другите коли с по спортен характер.Май прелюд сектата много се засегнахте :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е колко искаш сток да дава на FWD 200k.s и н/а .... 13ки ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...