petyopopov 0 #1 Публикувано 30 Август, 2009 Днес открих пукнатина на тръбата на 1 цилиндър.Малка е,но са излизали газове,защото предпазната ламарина е почерняла точно там.Мога ли да я замажа с Локтайт метал? Това са две пасти,които като се смесят,става буквално метал,и лепи върху всичко,дори и върху стъкло.Навремето лепих с него спукан блок на Жигула,и стана бетон.Приемам компетентни мнения по въпроса,защото на колектора температурата е доста по висока,от тази на блока,но Локтайта е издръжлив на високи температури.Казвайте-ще стане ли,че иначе е доста сложно.Сигурно ще трябва да го свалям,заварки,евентуално замяна с друг,а това са много разправии... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #2 Отговорено 30 Август, 2009 Колега само заварка, друго няма да стане според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #3 Отговорено 30 Август, 2009 Колега само заварка, друго няма да стане според мен.Заварка,ама са много разправии...А втора ръка на какви пари стъпва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 30 Август, 2009 зависи къде и какъв ще си намериш . Върши ти работа всякакъв от Д-серия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #5 Отговорено 30 Август, 2009 Хайде де,80 преглеждания,и само две мнения...Никой ли не е в час по този въпрос? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pit 1 #6 Отговорено 30 Август, 2009 заварка с СО , моят така беше заварен и 40 000 км нямаше проблем и така продадох сивикаС локтайт първо пробвах но не се получи , явно температурата е много висока и не издържа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimo 2 #7 Отговорено 31 Август, 2009 Колега не се занимавай със заварки! Земай някой от моргата. Аз така заварях, дадах 100лв., щото трябваше и да се шлайфа и накрая след седмица пак са спука. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
egoistichno 0 #8 Отговорено 31 Август, 2009 (Редактирано) Търси си някои 2-ра ръка има доста по моргите. Заварката само временно ще оправи положението, пак зависи как ще го заварят, ама според мен най-добре ново да купиш. Имаше ги спортни 4-2-1 за по 200лв някъде. Стига да имаш кеш в наличност. Ако не търси някои добър заварчик и да не ти одере кожата. На локтаит не се наряваи Прекалено се нагрява и нама да изкара дълго. Редактирано 31 Август, 2009 от egoistichno Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #9 Отговорено 31 Август, 2009 Днес открих пукнатина на тръбата на 1 цилиндър.Малка е,но са излизали газове,защото предпазната ламарина е почерняла точно там.Мога ли да я замажа с Локтайт метал? Това са две пасти,които като се смесят,става буквално метал,и лепи върху всичко,дори и върху стъкло.Навремето лепих с него спукан блок на Жигула,и стана бетон.Приемам компетентни мнения по въпроса,защото на колектора температурата е доста по висока,от тази на блока,но Локтайта е издръжлив на високи температури.Казвайте-ще стане ли,че иначе е доста сложно.Сигурно ще трябва да го свалям,заварки,евентуално замяна с друг,а това са много разправии...Колега не се занимаваи с лепилото там има голямо нагряване няма да стане.Само заварка му е цаката аз съм правил ще даржи стига да е качествена.Колегата dimo зависи каде е спукан ако е челно кадето ляга на блока са го шлаифали за да пасне а заварка не се шлаифа по закон защото утънива и при малки вибрации се цепи.Но ако е на др. място заваряи смело колега и успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 31 Август, 2009 (Редактирано) То нали чугун /ако е/се лепи много лесно .Колко пари е тоя колектор та не си земе момчето друг незнам ?заварка се пили но зависи от подготовката преди нея , иначе няма спор отслабва. Редактирано 31 Август, 2009 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #11 Отговорено 31 Август, 2009 Колега, ела утре на лукойла и ш'ти посочим поне 2 заварчика. Пък може и някой колектор да ти изровим из гаражите на суападжиите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #12 Отговорено 31 Август, 2009 Колеги,пукнатината е много малка,долу,където се събират четирите тръби,чугун е,и като го гепи Локтайта,няма мърдане,а и това не обикновен Локтайт-такъв не съм виждал по магазините.Попаднал ми е от военноремонтен завод.Увериха ме,че с него са лепили спукан блок на БТР,аз лепих такъв на Жигула,на предната си кола,Мазда323,лепих дупка на генерацията,точно до меката връзка,и въпреки,че няколко пъти ожулвах лепеното по язовири,не мръдна.Вчера го залепих,и днес си карах колата,и нямаше и следа от газове.Може би по-натам ще го сменя,но сега имам други приоритети.Благодаря на всички за мненията,дори и за скептичните! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #13 Отговорено 31 Август, 2009 Колега, ела утре на лукойла и ш'ти посочим поне 2 заварчика. Пък може и някой колектор да ти изровим из гаражите на суападжиите. Ники,обещал съм на друг съфорумник,че ще съм там.И да ми покажете с какъв ключ си развивате свещите,че моя стария,от Маздата не влиза-дебел е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #14 Отговорено 31 Август, 2009 Колега да залепиш блока е едно а колекторите е друго там температурата е в пъти по вече но ти си знаеш как да го направиш.Колегите ти дадиха жокер че заварката ще издаржи мн.по вече,вкл. и аз,но ти си знаеш пак с лепило,нищо лично и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #15 Отговорено 1 Септември, 2009 Този локтайт има ли си номер или е тайна разработка на военните и само те си го знаят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #16 Отговорено 1 Септември, 2009 Колега не се мъчи въобще а ми звънни да ти подаря четворката на колектора 0887427917 Ради Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #17 Отговорено 1 Септември, 2009 Този локтайт има ли си номер или е тайна разработка на военните и само те си го знаятИма,колега.Ако искаш,ще ти го напиша,но днес,на сбирката на фен клуба във Враца го показах,и се оказа,че никой,никъде не е виждал такъв.В две кръгли кутии,едната с бяла,другата с червена капачка,съотношение 1 към 1,става буквално чугун,и лепи върху всичко,дори и стъкло.Можеш да пробиеш отвор,да нарежеш резба,и да завиеш болт,и няма да мръдне.Трудно го пили даже ъглошлайф-пробвал съм.Нещо от рода на Мултиметал,Диаманткит,но по-добро.Немска работа!Швабите ги бива в тези неща! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #18 Отговорено 1 Септември, 2009 пробвай с лепилото - поне няма да навреди ...заварката така или иначе няма да държи ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #19 Отговорено 13 Септември, 2009 За всички-Локтайта залепи колектора перфектно.Залепи и радиатора,който сълзеше упорито и след прахчета и течности за спиране на теча.Залепи и една дупчица на генерацията,която майстора не беше дозаварил.Желязна работа!Ако някой има нужда-да идва! Ще му услужа с удоволствие! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
powerhonda 0 #20 Отговорено 13 Септември, 2009 Този локтайт има ли си номер или е тайна разработка на военните и само те си го знаятКолега ще ти кажа как приспах моя!...не е мръднал вече 20 000км. взимаш кит за камини на фирмата бизон,после купуваш керамична вата и стоманен тел всичко струва 18 лева...слагаш кита отгоре вата после пак кит...правиш арматура! отгоре обвиваш с тела и чакаш 24 часа после нямаш никви грижи кита издържа на 1250 градуса! вата се слага да не се пука от газовете и да обезшумиш действа безотказно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #21 Отговорено 14 Септември, 2009 (Редактирано) Да,и това е решение,дори,според мен е по-добре,че става и шумоизолация, но и с Локтайта става.Днес ще го снимам,и ще кача снимките,ако някой има нужда,да знае какво да търси.Проблема е,че не съм го виждал никъде по магазините,става дума за Враца.В по-големите градове може и да го има.Все пак,тук сме "северозападнала България"! Редактирано 14 Септември, 2009 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #22 Отговорено 14 Септември, 2009 чакаме снимки или номерчето че ми се въртят из главата едни еретични мисли за всмукатели !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #23 Отговорено 14 Септември, 2009 Този локтайт има ли си номер или е тайна разработка на военните и само те си го знаятпри военните всичко е тайна,само че го има в интернет.Можете да ми се доверите познавам прекалено много военни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #24 Отговорено 16 Септември, 2009 Снимах Локтайта,но нямам идея как да кача снимките! Някой ще ми помогне ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #25 Отговорено 17 Септември, 2009 Както се вижда става дума за 3472, подходящ за температурен диапазон -20 °C to +120 °C. Според мен няма да издържи на температурата ако пукнатината е далеч от фланеца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #26 Отговорено 17 Септември, 2009 О,вчера свалях ламарината,която закрива колектора-няма и следа от чернилка/газове/,но и пукнатината е чак долу,където се събират тръбите от колекторите.Засега държи,ако нещо се прецака,ще се наложи да сменя,или заваря колектора.Дано не се налага! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
powerhonda 0 #27 Отговорено 18 Септември, 2009 Колега споменах вече...само кит за камини диапазона му е до 1250 градуса този локтайт просто няма шанс тези 120 градуса....после слагаш вата тя издържа 2000 градуса(керамичната) и е бетон! температурата която развива колектора е диапазон 650 до 800 градуса! как да се справи този локтайт? и още повече там има налягане от газовете и те ще го спукат и отлепят ако няма някакъв вид арматура тази роля играе ватата! успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове