Jump to content
H22_turbo_Vtec

Първата любов ръжда не хваща.

Recommended Posts

Всеки от нас се е учил на някаква кола дали първата негова или на тати няма значение. Става въпрос за колата която след многобройното и каране сте предобили някъкви умения и впечатления (дори и грешни в последствие) след шофиорският курс.При мен се получи по-добрият вариант. Баща ми даде ограничен бюджет и си избрах кола.Лошото беше, че бях на 16 и нищо не разбирах и си избрах Citroen Zx 1.6mi 88коня с пален ел пакет. Тогава ми харесваше много за 550е. все пак сам си го избрах бахти кефа.Впечатленията ми от него са слабо окачване, слабо вървене и мнгого горене.единственото хубаво беше, че ми е била 1 кола и си я заглеждам все още нищо , че сега я смятам за дрънгел.Правих и какво ли не, все пак си беше моя. 1. Така великите сини пръскалки за времето си и сини габарити.2.Имаше една чистачка- е как няма да стои в средата всички голфове 2 даваха сумати пари за тая екстра.3 Лети джанти уоу 14'' с 195 гуми.-Хич неможеше да върви с тях ама нали гъзе.4.Калъфки на облегалките за главите No fear5.Меко нещо на колана все още незнам как се казва пак но феар.и още куп циганиики ама келш кво да ми хареса като сам нямал пари тогава.6.Вече леко по заможен много яка музика ама колата си е същата хаха.Клипчето, което ми е толкова смешно ама ме кефи хаха.Първата любов ръжда не хваща нищо че е най-голямата заблуда.http://vbox7.com/play:4b704d24споделете за вашите 1 бегачки или таратайки. Някои колеги ще изкарат тежката артилерия МОСКВИЧ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята първа кола беше ег ферио ,тъмно син Ужасен колата беше давена ,удряна ,крайно ръждива но си я харесвах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Golf zwei 1.6 diesel :PБаси умрялата машина....Всяко изпреварване сметнато половин километър напред...Адски нисък рязход:huh: Много евтини части и честа нужда от такива...Иначе ръжда не е като да не хващеше....http://nissanbg.com/forum/download/file.ph...ew/Image012.jpghttp://nissanbg.com/forum/download/file.ph...ew/Image014.jpg

Редактирано от dare__devil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята първа кола т.е. първият ми танк е това на аватара ми: Fiat 125p :huh: Снимката е правена в гората на Иракли. Който е ходил, предполагам познава мястото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодилак 120L, набор '79, 52 магаренца (като нова). 500 лева броих на бащата за нея. На сняг и лед нямаше спиране. Двигател - отзад, задвижване - задно, почти като Порше :huh: 2003-та година я дадох за скраб срещу 180 лв. R.I.P.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз за сефте се качих да карам на Honda Accord 86 А20А2 не беше изцияло моя но все пак доста отнесе от мен. Бащатата почна да ме учи на 16 и като взех книжка на 18 направо ми се ревеше. Не бяхме в изгодна финансова ситуация нямаше пари за гуми нито за амортисиори нито за прожини - та карах иа на газ 3 от 4 гуми трябваха да се помпят през 2 дена и нямаше нито една без балон така се почна като завиваше скурцаше като за световно явно проблем с рейката сервото течеше като лейка. Съответно като млад шофер всяка дупка беше мя спуках старите гуми и крайно време беше да инвестирам и аз в нея - Купих нови Барум 195/15/55 разказах играта на предна дясна точно след 2 седмици в една яма та продължих да си карам с балон на предна гума - нямаше пари за нова. После аз заживях в София и само бащата си я караше та финансовата ситуация се промени и успяхме да я оправим беше топ всичко ново. Бащата ходеше на командировки в Испания та няма да гние пред блока аз си джътках с нея из София. Беше ми направила един проблем не палише и от тогава останах много резервиран към антиката тъй като повечето майстори не искаха и да чуят за нея. Съотвтно посабрах някой лев, смених си работата с по добра и с помоща на родителските тела миналата година се сдобих с Accord 99. Антиката остана за бащатата поне на него не можеха да му откажат в сервиза в Бургас. За последно колата я карах тази пролет и беше перфе летеше по магистралата със 160 имаше шарнирче за оправяне само. Та тази година бащата си взе Accord 05 и антиаката я продеаде за ~1400лв. И още я кара някой в Бургас :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Москвич 412 (ловешки) Бях студент и имах малко техника ,че бачках като DJ в един ресторант -продадох я и си я взех.Беше голяма радост .От нег осе започна с манията -свалих малко главата ,полирахме всмукателните траби ,олекотих маховика и др такива работи . Всичко продължи докато не видях за първи път един сивик хеч -това наистина бе любов от пръв поглед . Продължението е ясно :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...първата ми беше Сивик 1.3 95г. лъскав красив и безпроблемен никога не съм имал голям мерак да имам кола но накрая се реших и след кратки колебания за МХ -3 или Селика се метнах Сребърната стрела така го кръстих :huh:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми кола беше година след като си взех книжката Фиат 127 1976г. 903куб.см 45к.с.Взех я от един колага които щеше да я хвърля на скраб за и му даваха 150лв и аз му ги дадох и се почна :huh:Работеше на 3 цилиндъра,нямаше задна,счупен заден носач,фаровете бяха строшени.Точно за 5 дни колата беше в движение мина и преглед(тогава се минаваше в КАТ) :PСлед като я подкарах установих че мога да мина 2км след което трябва да спирам отварям капака откачам маркуча за бензина които е към двигателя от резервоара и започвам да надувам понеже се запушваше.Нямаше цедка на резервоара ;) беше изгнила ;) взех на майка ми ситото за брашно и го нарязах и сложих него колата се оправи и нямаше никакви проблеми никъде не спря повече.За мое учудване колата наистина си вървеше много добре беше разграфена до 160км и толкова си вървешеимаше и подобрения по нея като: 70мм накрайник от най обикновенна тръба(неръждавейка), последва смяна на таблото с уредите от Мазда 929 с оборотомер ;) и така много приятни спомени от наистина първата ми кола.Накрая я продадох за 650лв и човека още я кара.Понякога съжалявам че я продадох все пак е антика в движение.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лада 1500 S, по наследствоКарах я 7-8 години, после остана във фирмата да влачат боклуци с нея , миналата година предаде богу дух .вдигаше 150 км/ч , бях и сложил 94г. музика дето е по-скъпа от колата и боята и беше по-скъпа от колата.Никога не ме оставяла, а в багажника имах инструменти за цял сервиз , "горена " тел и сезалец :huh:))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък карах едно пежо 309 1.4....мнооого бягаше ;);) Обаче не ръждясваше м...ка му и дявол :huh::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-вият ми личен автомобил беше пежо 307св с панорамен таван. Подариха ми го за рождения ми ден и бях на седмото небе 2003 година. Нямаше такава кола в Асеновград само аз я имах. Колата много ме кефише имаше всички екстри за модела веднага се сложи здрава музика каси стапала сд плеар и др. 1-вата година добре докато и навартях повечко километри и почна да си показва магариите. Карах е 5-ет години и ми писна да е ремонтирам само ядове с нея. Но първа та ми кола и си ме кефеше много. Обаче нещо неми вървеше с нея доста пъти катастрофирах с нея и неми вървеше изобщо, последния път един кон ми се размаза на предницата и това беше за последно казах си стига толкова оправям е и е продавам и така и направих продадох е на мои познати и никакви проблеми с колата. Като ме видят и само ми се хвалят. Направо незнам била ми е на карък някой ми е урочасал. Но сега си карам хондите с кеф и нямам намерение да сменям марката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Москвич 408 с горни скорости ;)Повече го правиш отколкото караш.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VW Jetta 1,6d Пълен танк! Сега като продадох Сивичеца и докато си търся Прелюд цъкам с нея. Няма грешка в тая машина ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехеее като чета горните постове... чувствам се горд че съм се учил на Голф 3 (1.8 90 кобилки).Ама така е,млад шофьор съм. не съм се сблъсквал с руски машини ;) че и го карах един месец това лято, преди да се сдобия със Сивиче :huh: Направи ми добро впечатление, но манияка си е манияк и си иска японското :D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лада 21011 перфектната комбинация между джип и лек автомобил още е жива еххх спомени спомени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата лична която си купих...4ген.Д15б2...страхотна беше...за 2год. и врътнах 95хил.и не съм пипвал нищичко,освен масло..ремък..и.т.н много ме е яд че я продадох,след 1мес.я размазаха пишлеметата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен първата ми е сегашната ;) Железо браат! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пьрвата ми беше Аскона дизел.за 8.5 год издьржаха само ГНП-то скоростната кутия,като имате впредвид,че имах теглич и сьм дьрпал трактора на комшията/кутията си беше все в натоварен режим/.или не пали,или не зарежда,или спирачки.....еми Опел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

руското чудо москвич 412.Беше на бащата и имаше само едно място дето няма ръжда,травана.Последно му оформях праговете и калниците с пяна.Накрая омерих един катаджия отзаде,точно пред КАТ Шумен и след 2 дни го нарязах с брадвата за скрап.Ако не го бях блъснал бащата още щеше да го търкаля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Москвич 408 с 4 фара :dry: голям кеф беше когато си го взех.нищо че почти през ден бях под него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен първата ми лична кола беше закупена през 98г когато взех книжка и беше фиат типо 1,6 със всички екстри,в началото като се качих да я покарам беше много спъната ,но от както мина в мойте ръце доста я тунинговах и беше за мен наистина много яка количка ,но 2г по късно се наложи да си я продам защото вече имах ауди а4 :dry: Покарах го малко и после преминах на хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята първа кола беше опел астра 1.6 75 коня.за тези коне вървеше много но ръждата не подмина и мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пътвата ми машина беше LANCIA PRISMA 1.6ie DOHC произведена1988г. имаше доста екстри,таблото и беше като на самолет с компютри и много датчици за какво ли не.Доста често се налагаше да ходя по сервизи с нея,само двигателя и беше БЕТОН на над 300хил.км.и нямаше грешка.Сега я кара един рацер и все още си варви машинката.Навартялсъм с нея 100хил.км.,немее оставила никога на път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ВАЗ2101, но няколко. Първата беше на баща ми и след като я покарах малко, баща ми докара друга, за мен и по-късно му върнах парите, с които я беше купил от негов колега. Нямаше нищо общо между двете - 1975г. и 1981г., старата на баща ми палеше гумите и на трета. След 8г. безпроблемно каране (само веднъж реглаж клапани / верига и смяна на консумативи и дреболии) една вечер я дадох на жена ми и това беше края - един москвич 412, от истинските, я размаза. Водача на Москвича бил мъртво пиян, бакшишите го свалили от колата и го сритали и докато доиде полицията, тои се съфирясал и офейкал, после разправии, болници, Гаранционен фонд - за обещетение (оня нямаше гражданска) и т.н. Жена ми се отърва с натъртване, но от тогава не мога да я накарам да седне зад кормилото. После след тримесечно търсене си купих следващата и настояща - още е в движение Ваз 21013(мотор 2101), 1985г. И тя направи към 8г. и още в началото прехвърлих всичко здраво от старата преди да я ихвърля. Когато я взех, беше на 800 000км., сега не знам точно - може и към 1 000 000км. да е, няма кой да смени жилото на километража, все се къса и на мен ми омръзна - карам само на оборотомер. Съжелявам, че е толкова морално остаряла и некомфортна кола - нито веднъж не ме оставяла, поддържането е смешно финансово, има дори и истински залежали резервни части. Сега предстои малко да я стегна и подготвя за зимата. Не искам да правя сравнение между Хонда и Ваз - нямя как, замо се моля и Хондата да е толкова надежна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic 4та генерация седан още ми е първа бих я заменил само за 5ген хеч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ръждата имах предвид, че като видиш такава кола и се заглеждаш, колкото и да е била смотана.

Редактирано от H22_turbo_Vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първата ми кола беше СИВИК 3 ген седан........10 години я карах и после я смених с РОВЕР 400 СЕДАН ......ама издържах 2 години и пак съм със СИВИК 6 ген англичанка...........................старата любов ръжда не хваща......... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерцедес 124 на него се учих да карам а първата моя беше пежп 106 1.0 бензин големи изпалнения бяха ;) сега вече съм само на хонди ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Учил съм се на тежката артилериа "Москвич" след това продължих да крам "форд фиеста" и наи-накрая се качих в кола кято ми е и първата лична civic 5g coupe. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деца първо съм "карал" SCANIA m, ако може да се нарече каране. После първата лична кола беше фиат 126 п, еее не няма нужда от смях ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз започнах с Опел корса А 1.2 двигател(на наще).Струваше ми се че върви бая за двигателя си, но това чуство си отива докато не вдигне 70-80 след това умира, поне на светофарите не ме излагаше. Още си я карат родителите ми ама сега вече не може да си избяга от ръждата и все пак за мен си остава готина кола ;)

Редактирано от ArowanA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се учих на много и различни коли,най вече на Сузуки гранд витара,но след като изкарах книжка,даже и няколко дни преди да изкарам,се сдобих с лично мой автомобил Хонда Сивик 5 ген - Мечтата ми :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е мойта си беше голг 1 1.3 и ми гореше 50 на 100 първата седмица ама то като си новобранец и незнаеш че в предния ти кош има двигател...Красавица :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми любов беше сивик 3 ген червен металик 1.3 абеее красавица за мене нямаше по-добра кола, пък и вървеше доста прилично нали си знаете-хонда :drunk: Шофьорския курс изкарах на сивик 8 ген (няма как да не се изфукам) И от сега нататък само хонда. Интересното е че друга кола освен хонда още не съм карал, но нямам желание да карам друга марка.

 

Ето и историята в картинки!

 

3 ген сивик

Публикувано изображение Публикувано изображение

 

Учебната

Публикувано изображение Публикувано изображение

 

И синия болид :)

Публикувано изображение Публикувано изображение

 

Е как да се кача на друга кола освен хонда! ;):drunk: :drunk:

Редактирано от Nasko 1.4is

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята първа кола беше едно масленозелено металик Мини 1275 GT от този модел:

 

Публикувано изображение

 

Карах го в Йоханесбург, ЮАР. Имаше дупка от куршум на покрива и отзад имаше надпис Spoоkie (Духчо). Съединителя му приплъзваше, спирачките не му работеха като света и за да спреш трябваше да напомпаш педала, радиатора му беше спукан и на всеки 10 км. трябваше да се долива вода, стартера не му работеше и се палеше само с бутане (обаче съм го палил на задна за 1 метър даже), масло течеше отвсякъде ... абе жесток автомобил. Ама вървеше пущината. Правил съм си гонки с къде по-вървящи коли и на светофарите винаги ги късах на старт. :)

 

Публикувано изображение

Редактирано от Preluden

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и моята първа:

 

Публикувано изображение

 

Беше чудесен мъник, идеален за града. Никога не ме е оставял на път и ми е служил вярно 7 години.

Все още се заглеждам по такива и си спомням студентските години :);):drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата кола която съм карал беше Москвич Алеко , га бях на 13г. смело поверена от брат ми.Първата собствена Хюндаи Лантра 1,6 16V - към 110кончета. Бутнах и около 140 000км и я продадох преди 7-8години.... Хич не ми липсва :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята първа и незбравима любов беше Хонда Сивик 5ген хеч черната перла :D нямам думи за нея където и да минех всеки се обръщаше да я види...все още не съм я преживяла :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми кола е Фиат Уно 86 1.1 корава кола наистина а много я тормозех....4е 6 години с нея после минах на Типо 1.6 94 със всички екстри че там почнаха главоболията откъм разход и ремонти... и нямаше година я продадох и сега съм с 5 генерация сивик,колата досега по която не съм барал нищо и имам перфектен разход :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...