Jump to content
H22_turbo_Vtec

Първата любов ръжда не хваща.

Recommended Posts

Само аз ли съм се учил на ЗИЛ иначе първата и настоящата ми кола е Фиат типо 1.4i.e но няма да е за още много като взема книжка нещо друго ще е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се разпиша и аз....

Още преди да си изкарам книжката ,баща ми се помисли за инструктор и ми посвети тази красавица. :)

Mitsubishi Space Wagon 2.0 GLX 90 hp на 285хил.км (или на кратко "Кораба майка")

Публикувано изображение

Какво да ви кажа за нея...пълна трагедия ,за да вкараш 1ва -се минава първо през 2ра,за да върнеш от 3та на 2ра се изисква "Малко груба сила" ,но малко е прекалено слаба дума ;) Търкалях е известно време ,навъртях 5-6 хил. килеметра с нея и доиде ред на.

 

---> Opel Corsa 1.2 16V

 

Публикувано изображение[/img]

Търкалях бубата 1-2 хил.километра .С нея ядове не съм имал,защото знаех ,че момента в който ще съм горд собствених на Хонда е близо.И така стана - преди 3 месеца ...

Honda Civic hetch D15B2

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Та това е моята история.Вече 6 000 + + км си карам любимата количка и със всеки изминал ден се влюбвам все повече и повече в марката. ;)

 

П.С "Митсубишито ,все още не се е предало ,вече за да вкараш от 3-та на 2-ра трябва да си "Професионален шофъор"

Ах,ах тази количка ....само в нея мога да кача още 6 човека и да не се притеснявам ,че колата ще опре някаде. :) Но мъките му ще свършат скоро.Очаквам до няколко месеца да дойде "Кораба Баща" ;) Mitsubishi Space Wagon 2.4 бензин 150 hp...дано и то да не се предаде толкова лесно.

 

П.С 2 ....кога съм ги навъртял тея километри за 6 месеца и аз незнам....

Редактирано от vi4o0o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей Москвич сектата яко участие и в този форум :DКолко много хора сме почнали на семейния МосквичАз моя 2140д (Д не е от дизел) го получих с двигателя в багажника и 2 надрани колянови вала. Тогава се почна голямата зарибявка - нови ризи и бутала с голяма компресия, пилен блок, пилена глава, по-големи клапани от алфа ромео, електронно запалване, скоростна кутия от БМВ тройка от 70те (така и не я сложих), по-къс диференциал от комби, по-твърди и къси пружини, амортесьори от каквото паснаха, ресьори с по-малко листове. Между другото и пълно изкърпване, основно с подръчни средства и помощ от форумите (тогава открих авто интернета)Та от тогава съм във филма. А в хонда сектата ме докара (с още 2-3ма приятели) мацката на един приятел - и те са във форума, ама дали още четат и пишат ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм отгледан от руската школа:Москвич 21412

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път запалих кола и подкарах кола на курсовете - Шкода Фабия 1.9 SDI, след, като ги изкарах и открих Хонда, взех първата ми, и сегашна..Сив хеч 5-та..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз в началото карах Bmw 320i пет цилиндъра,редови 150 кончета.Баща ми ме учи на нея доста време,ама после ми я удариха жестоко.Добре че е нямало никой в колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми любов беше Pontiac Leman модел 1989 г.... в ръждиво червен цвят! Бях я купил от един гладен студент за смешни пари! Като я купих на колата и беше дадено голямо предварение и двигателя работеше като драгстер прекъсва на ниските и брутален въртящ момент във високите обороти! На светофарите тръгвах на втора защото иначе късаше гуми! Не знам защо я беше направил така при условие че колата беше всекигневна а не за драг! Много вървеше това животно но и адски много гореше! А и не ми се налагаше да сменям маслото защото то винаги беше прясно долято :P на 1000км почти литър масло :P :P :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е моита първата :) Беше пежо 309жти 129кончета :P Вървеше доста приличто :P много радост ми е носела тази кола :P Първеите ми оптични тунинги бяха върхо нея :P За 95г когато я взех си беше супер :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм.... Аз се учих на Москвич 12-так Дефорсе! :blink:Основните си шофИорски умения придобих на Опел Астра 1.7 Д Комби! :huh: А иначе в момента карам първата ми Лично моя кола, която за жалост не е Хонда, а Опел Вектра А 2.0 115к.с.! За нея ще кажа, че се води временна, докато смогна за ЦРХ, а иначе Вектрата си върви прилично за голяма кола (дори и на газ), евтини части, постоянно ме е страх да не закъсам някаде с нея ;) но все пак държи на тормоз! :D Има ръждица разбира се :D Тва е общо взето! Чакам следващата с нетърпение - ХОНДА! :D

Редактирано от CIVICwarrior

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз в началото карах Bmw 320i пет цилиндъра,редови 150 кончета.Баща ми ме учи на нея доста време,ама после ми я удариха жестоко.Добре че е нямало никой в колата

шестия цилиндър не работеше ли? тез дълги глави, много често ги пукат, и един от цилиндрите спира да работи ... и от БМВ става на АУДИ :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен първата ми кола беше корса 1,4,много си я харесвах но откакто се качих на Акорд как да поискам друга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първата беше москвич , голф, сивик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май съм единствения,който е почнал с Вартбург!Страшен старт за времето си и за конкуренцията тогава!Нямаше кола от тогавашните която можеше да ми дръпне на светофар!Навъртяхме му 380 000 км.преди да седна в едно Mitsubishi i след това в CRX-1генерация и оттам се почна една...марка след марка докато отново се върнах на истината!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се пееше в една песен ..... Жигули, Жигули...тамън 3 броя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми лична кола (не броя тези,които съм карал без книжка) беше Тойота Карина Е 2.0 дизел. Страшно здрава кола...ама голяма семейна печка... . Сега съм най-щастливия човек на земята- притежавам колата,която с всеки изминал ден обичам повече - Хонда Прелюд 4-та генерация. Кола -мечта за мен. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път през 2000 година се качих на семейния автомобил WV Pоlo 86 набор. Ей тва нещо съм го признал. за 10 години от както го имаме само бензин, масло, гуми, свещи, агренаж и вода за чистачките :D иначе хондата 5 та хеч рулира :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Първата ми беше семийния "москвич" 2141.Специално преработена от брат ми-аларма,централно,музика на "серспром" 4*20в направо сватба.преди 4 год като изкарах книйка я взех.обслужиш я и и отвъртех крана на газта-20 на 100 и 145 мах скорост.но беше цялата изгнила и с нерегистриран двигател(6тия подред) и 2004 го бракувахме.С баща ми взехме една фиеста 92ра 1.3 с 60 коня под капака с газ която още се таралинка.2007 станах горд собственик на сивик 1997 1.4 90 коня европейска версия.много ме радва тая кола,нищо че е посмлатена малко,но това е от ежедневното й каране в сория и обръщението"пернишки селянин с белег на лицето" 70 хил километра и никакви сериозни проблеми.са имам да права съединител,че 2 год им показвам на голфарите какво е да си с 1.4 мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде към 99 завидях на един пич за едно цивикче, ама доста позабравих за него като каза колко струваше тогава! А и кола не ми трябваше по онова време. На пук си купих един GIANT TERRAGO GPX2... (m-bike). За същата пара бих взел и кола ама а де, въпрос на приоритети и разбирания, пък GIANT–а още върви дори хора с CIVIC 8ма все още му завиждат на спирачките!2002 купих 405цата (пежо) на даскала си по кормуване за 900€ и изкарах с нея към 50,000 докато усетих че много, ама много неща не са и на ред и вече беше минала 250000те хил... и ... прдадох я на един познат за стотинки коклото да плати разходи по прехвърляне и много малко отгоре. май още си я кара2003 VARADERO 125CC (honda motorcycle)любима играчка утепало се градско 3,5 на 100, извънградско пак толкова! Много яко, родих се!не вдигаше повече от 110 и пак все едно имах крила!2004 едни шосейни гуми и един 14 зъбен венец отпред и почна да вдига и 120! нов фанар и егати комфорта няма вятър да те брули, че и дъжда спря толкоз да ме мокри, а бе гот! Разбрах защо го наричаха МАЛКАТА госпожа. по някои форуми 2007 на 15 април, послучай един юбилей, на моята бивша жена и взехме Зверчо ( CIVIC AERODECK MB8 D14Z6) и на 4ия ден ни удариха отзад много жестоко...Много му се ядосвах на случая, и май това ме заинати да откажа даже и цигарите (знак от по висша инстанция). прошарими се косата... а бе зверски ми призля... уж застрахователите платиха за поправката, ама жената вече беше сменила мотора ми с една ТИГРА Х16ХЕ16V и аз кво да правя.късаше ме от всякъде с това тигре много вървеше тая пуштиня, малко трудничко спираше... ама и за части още повече ходех–е не брат кво искаш–то си е КОРСА с понапомпан двигател.След месец два ни върнаха и „Зверчо“ ха, оправен! Ама а де... той остана за мене, като компенсация за мотора.Известно каране, и Зверю започна ама така, лека по лека да ме завладяава, ама съвсем лека по лека и си стана направо една такава любов! от тези дето винаги си ги имал скрити вътре и просто са се събудили и разгоряли наново! Миналата година жената си замина и ме остави с две коли и без мотор...2009 Март месец кво да ... €§@%€ ... без работа! ()–@! продадох ТИГРА та и с квото остана купих карантиите на едно В18С4за 10 денощия монтирах новото сърце на Зверчо и той се превърна в ламята Къна!Ония ден си нямах работа та... качих бащами да го карам до село и той пожела да види за какво е била цялата врява покрай гаража и 3 те години в СПТУ–то.Репликата беше само такава– Е%Б€А@С@И––– М*А@Й§К%А$Т@А:)Сега зверчо си има вече круисе контрол (темпомат)от ИнтегратаПоставка за чаша (взаимствана от Тойота)сини лампички в таблотои един готин парктроник с камера и екран в радиотонова спирарачна системаи някои и други неща!до 5000 об. е доктор. Джекилот там до 8500 об. е мистър VTEC–Хайд.спира от 100–0 за 36,7 метра!и ускоряава от 0–100 за 6 сек!пили гуми на 1ва на 2ра ъъъ и на 3та!ама тука в бг то асфалта е много лъзгав и затова по бавничко до пистатане му е време щото нема кинти за сликове иначе ега тва КОМБИ!пък съм решил да го направя и 4х4 белким спре да хаби гуми и белким залепи тия сто и кусур нютон метра на пътя от раз.пък има и суперчарджъри и други щуротийки...ще продължим... докато стане време за Нюрбурнринг! 30км чисто удоволствие!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми кола беше Fiat 850 Coupe...Още въздишам по нея.Беше на 42 години,останала още от дядо ми,реставрирана в отличен колекционерски вид.Беше единствената такава в движение в София и страшно много ме гледаха с нея по улиците,защото хората не бяха виждали такава.За съжаление ни се наложи да се разделим с нея,въпреки,че беше станала като член на семейството.Началото на годината я продадох.Усещането да караш ретро кола е страхотно и пожелавам на всеки да го изпита :) Сега съм на любимата марка и мога да кажа,въпреки скромните ми наблюдения от други марки(пробвал съм около 10-тина други коли),че нито една от тях не се кара с такъв финес като Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОсквич 408 четири фара ,горни скорости-производство 1969 година,беше захвърлена от баща ми и щеше да последва другите москвичи които имахме(403 два 407 и един 2138 ),докато реших 85 година да го съживя и да го карам аз-последва цяло лято ремонт който извърших без ничия помощ ,като се започне със цялостно изкърпване ,боядисване ,подмяна на ходова част(някой виждал ли е ябълковидни болтове с гресьорки:) ,нова тапицерия дори и никелиране на фаровете и москвича стана почти като излязъл от магазина,беше на 280 и не знам колко хиляди километра и вървеше като жигули-никой няма да повярва но съм стигал над 150 км в 4ас с него-след това спестих пари и си купих москвич 2138 ,който беше като тромав кон ,не изтърпях и със спестените пари от сватбата ми купих двигател и скоростна кутия на москвич 412 дефорсиран (жена ми още не може да се примири със това ми своеволие:D,направих му основен ремонт и го направих чиста 12ца-цели 82 коня:)-още ми стоят два двигателя от тези москвичи в мазата на майка ми и сума руска железария,ех..искам да съм на онези години и да карам онзи москвич с четири фара ама нямаааа

Редактирано от niki64

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жигули 1200- 80год.тва беше преди хиляди години

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята първа любов беше ШКОДА-100.Всичко си имаше,станично огледало,трети стоп,касетофон/работещи/,даже и стъклата се сваляха и вдигаха.Голяма радост.Продадох я за две гуми за следващата кола/150лв/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята първа любов беше един бял като пуканка Форд Ескорт ХR3i... Викаха ми Миктър Форд. Носталгията ми по онова време е голяма, защото нямах конкуренция при излизане от изненадващи ситуации - никога не ме оставяше на пътя! А втората ми любов...беше червена RS Turboi, 132 коня, с хриле като на зверче и като подминавах спирките, хората си изкълчваха вратовете да ме гледат. По онова време в целия град имаше само 3 такива коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фиат ритмо бе първото воюило което тормозех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен първата любов ръждата я хвана :) Лада 1500, 1.5 - 74 коня, още си я държа, дори си е напълно изрядна от към документи, има основен ремонт на двигателя и понякога правя изпълнения с нея. Дори ето тук има едно скромно клипче :)http://vbox7.com/play:c7e491d0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опел вектра 92 и я продадох да си купя сивик 98 и съм много доволен от решението ми тогава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лада 2101 набор1978г.Още е в движение бих казал невеоятен автомобил.Още се чудя как съм карал тая железария със 140км/ч.Гуми виденки най добрата гума,после стомил-а на поляците.Първата ми западна кола е Ауди А6/Ц4 , сега съм всекидневно в Сивика и той най ми е мил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първата ми изгора е мицубиши каризма на тати. а първата "моя" кола трябваше да си купувам заедно с приятелката аз искам само да е хонда а тя (да не е бяла или червена, да не е комби, бяга , да гори малко, да е хубава , да и сложим музика) и тфа до 3500. мъки големи но я обедих за една англичанка 1.5 втек-е. а сега се чудя как да ч убедя да я сменим с ЯПОНКА. не мога да я търпа тази англичанка вече изпреебах сичко по нея а за сервис НО МЪНИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1вата лична кола Сивик 4г и настояща, учих се на Алеко, после доста време преди шоф. курс карах Форд Ескорт 1.4 '87, после на курса Пежо 306.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mazda MX3 V6 .... още като чуя някоя такава мазда по улиците ....V6-така няма как да се сбърка..ии големия минус 18/100 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12години бях като бащата ме учеше да карам на неговата корса А 1.2S към 50 коня беше някъде много пъргава ама той я ползваше за работна кола и имаше 200 кила инструменти редовно в нея. Преди да зема книжка се съм карал колите на наще. След корсата един форд орион 1.4 голяма каруца, после волво 440 1.7 много готина кола ама набираше като титаник(се пак беше 1700 кг.) 12-така на село няма как да го пропусна голям кеф беше като отида на поляната и газ до ламарините :dry: След като зех книжка кво ли не карах докато си зех прелюда. Най-често на майка ми ровера 214i 1.4 75h.p. НА ГАЗ не се лъжете да си копувате такава кола отвратителна е! Вътре си личи колко евтино е направена тая кола сичко скърца тресе се на сичкото отгоре и не върви! та кум 3-4 месеца го карах него ама с майка ми не се разбирахме аз имах някакви спестени пари одрусах бащата за още малко и се сдобих с нещо уникално поне за мен Хонда Прелюд 3-та генерация Б20А9 2.0 140 коня вървящ що годе прилично харчещ малко за тоя мотор и с поведение на пътя като.... не знам какво не съм карал друга кола с подобно поведение :( Голяма радост беше като го зех (не че сега не е де) и възнамерявам да остане вечно мой :) А относно това, че първата любов ръжда не хваща да ви кажа чесно ръждата гони бая упорито прелюда ама да видиме дали тия 140 коня ще му стигнат да избяга ;)

Mazda MX3 V6 .... още като чуя някоя такава мазда по улиците ....V6-така няма как да се сбърка..ии големия минус 18/100 ;)

И аз исках такава ама ми казаха колко харчи и колко и е поддръжката ако и се счупи нещо и се отказах за момента от V6-така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода 100S , тръпката да стигна до Китен / и да се върна /през 1995 год. с тази машина може да се сравни единствено с полета на APOLO 13 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първото Мпс което управлявах беше състезателен картинк 50куб.след това на 15 години си купих ЗАЗ 969А от морга оправих го и тръгна доста добреуспях да го бартеросам за една Шкода 120 много зле беше горката ама я стегнах карах я до 17 годишнината ми и я продадох и тогава доидепървата ми истинска кала БМВ 323 Хванахме се целия отбор и го направихме 3 месеца къртовски труд амам стана нещо изключително влизаше в 11000 оборота селед 1 година му доиде краия в едно дърво много ме беже ядминах презз горе доло всички марки защото пътувах много около 100000 годишно минавах но сего от 3 години имама акорда и един Брабус ама брабуса много се чупи и ме дразни и ще го махам От акорда останах с много добри впечатления и мисля да го сменям с новия ама изчаквам да му минат детцките болести

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята първа кола т.е. първият ми танк е това на аватара ми: Fiat 125p ;) Снимката е правена в гората на Иракли. Който е ходил, предполагам познава мястото.

Мястото е ненормално красиво! Интересено природно съчетание, все още достъпно... Все си представях, че снимката с фиата е от западния ни край, а то какво било... :ph34r: Иначе до там през Емона само с добре събран маунтаин байк (с истинско хидравлично окачване - голям кеф :thumbs1: )...или с 3 цилиндрово "Марути" :) По темата де... Първата лична четириколесна лУбоФ е купето - с нея стигам само до плажа в началото с триста зора, но всяка любов с нейните си компромиси :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 4-та генерация Хонда Сивик 89' Д15Б2 и любовта продължава с малко по-млада любовница от същия тип :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1-вата кола която карах беше Опел Кадет капка 1.3 карбруратор 2 врати анти крило много хубава кола за времето си когато бях на 12 и бащатата ме учеше да карам,и преди 2 години след бала ми се чудех около 3 бона ква кола да си взема и ми пламна главата по Хондите и 1вата моя кола беше EG4 пълен сток но много варвеше и за в бъдеще едва ли бих се разделил с марката !

Редактирано от PazzO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...