Jump to content
OUTLAW

Какви скорости са по добри

Recommended Posts

искам да попитам някои имали си на представа с каква скоростна кутия може да подменя моята стокова и да има полужителен ефект като например по добър старт и от кои мотор ще се получи ,...за сега ми предлагат от D13ка обаче незнам дали ще пасне перфектно и дали ще се получи желания ефект благодаря предварително :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж как е с s20 -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за инфото ще погледна баркода на тези дето ми ги предлагат от D13ката дали е същия с този на клипа и заначи ще тане :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всичките Д серии 92-95 пише S20 на кутията , S40 е при 6 ген :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще по разпитам дали мога да намеря такива защото за сега имам оферта от D13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях чел,за една д15з6 че и бяха сложили с40 скорости,имаше тема и тук във форума ни за същата нещо от сорта на 150 кончета я бяха направили..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, ама не е направена до 150к.с. само със скорости :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше направена със сток карантии (почти) от други модели, и наистина беше 151 к.с., аз пуснах инфото ама къде се запиля не знам :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сток е само всмукателният колектор, който е от Д16З6. Крайният резултат е постигнат с разпределителен вал Скунк стейдж 2 , както и съответните пружини и талерки за клапаните. Изпускателна система на Суперсрпинт.....Отделно вече и друга скоростна кутия и т.н. Чипнато ОБД1 ЕКУ и донастройки на Дино.Ще извадя всичко, което имам като инфо, даже някъде ми се мотаят и Дино графики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сток е само всмукателният колектор, който е от Д16З6. Крайният резултат е постигнат с разпределителен вал Скунк стейдж 2 , както и съответните пружини и талерки за клапаните. Изпускателна система на Суперсрпинт.....Отделно вече и друга скоростна кутия и т.н. Чипнато ОБД1 ЕКУ и донастройки на Дино.Ще извадя всичко, което имам като инфо, даже някъде ми се мотаят и Дино графики.

ще ми е полезно каква сторостна кутия са исползвали колегите да знам че на сто процента се е получило за да търся и аз такава ,..ако е възможно да разберем ще съм ацки благодарен мерси :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S8G gearbox това не са ли скорости от ЦРХ някои имали на представа от каква хонда са за да имам някаква ориетировачна представа :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай кутия от D16Z6/Z9 или от D15B7 , по къси скорости са от твоите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай кутия от D16Z6/Z9 или от D15B7 , по къси скорости са от твоите .

някои колега с тези двигатели ще споделили на колко му изклзючват 1 и 2 предавка защото моите са 1ва 60км 2ра 110км благодаря на одговорилите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои колега с тези двигатели ще споделили на колко му изклзючват 1 и 2 предавка защото моите са 1ва 60км 2ра 110км благодаря на одговорилите :)

Колега, има значение и до какви обороти се развърта двигателя...щото д15ките изключват на ~50 и на ~100 да речем първа и втора скорост, и моята също изключва на ~55 и ~100, но кутията ми е доста по-къса, защото тези скорости ги правя на 8к рпм, докато д15-ките изключват на 6500 или нещо такова...колегата AMD ти е дал калкулатор за предавателните числа и скоростите. Ей тука има също един, правен от наш съфорумник - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=30454 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за инфото колеги много готина таблица незнам как несъм я намерил след толкова ровене в търсачката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наи накрая намерих подходящи скорости от D15B2 паснаха перфектно без никакви преправяния сега е много по пъргава на 1-ва и 2-ра много полужителен ефект доста голяма разлика от преди ,струвашеси смяната :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само ще кажа че на д15б7 е доооста по-къса от на б2 ! На б2 се води пълна боза относно ускорение (особено с тая умряла 3-та). Струва ти се по добре, защото б2 е по-къса от твоята ама сравнено с други модели си е доста зле.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто такава кутия ми попадна но съм много доволен напрао друга кола стана икономика доста живна за сега ще си седи така за напрет ще търся от Б7 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какъв номер е кутията на Д16З6 и дали е най- късата кутия за Д-серия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Z6 е с най-къса кутия от едноваловите мотори. За двуваловите д-серии не знам. Номера на кутията е S20 но той е за всички кутии от д-серия за 5г. Можеш да разбереш дали кутията е от малкия втек по един номер който е гравиран около отвора за дясната полуоска (май там беше) трябва да е B000, за д13 и д15 е А000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам на Д16Z6 се слагат два вида кутии(по къси са от на Б2).Най късата май се слага при d16Z9,не съм 100% сигурен обаче :PДругото е както е казал колегата Wyvern , гледаш щамповката до полуоските.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=37718 мисля че имаха още едно означение, но в момента не мога да зацепя :)

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а д13б2 къде стои в тая класация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а д13б2 къде стои в тая класация?

Относно тоз двигател за предавките не съм сигурен, но на няколко места четох, че ег3 моделите след 94та са със по-къс файнъл драйв - 4.4 вместо 4.25. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic EX Coupe 1992-1995 1st - 3.252nd - 1.9 3rd - 1.25 4th - 0.909 5th - 0.702 F.Dr. - 4.25==================Civic DX Coupe 1992-1995 1st - 3.25 2nd - 1.761 3rd - 1.172 4th - 0.909 5th - 0.702 F.Dr - 4.058

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Engine .................... 1,3

 

1-ва ...................... 3,250

2-ра ...................... 1,900

3-та ....................... 1,250

4-та ....................... 0,909

5-та ....................... 0,750

R-на ..................... 3,153

Final Drive Ratio ...... 4,437

 

Final Drive Ratio ...... 4,437 е такова от 1994 година, а дотогава е

Final Drive Ratio ...... 4,250.

Става въпрос за 1.3

Това е извадено от стара тема из форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че с-20.... е сериен номер ,на кутиите има щампа Р-20-2,3,6 сменил съм 3 кутии Р-20-6 се оказа най-добре мисля че е от д16з9 от такъв мотор я взех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезна тема, смао неразбрах от Б2 или от Б7 ако взема кутия мога ли да използвам моя съидинител евентуално ? Благодаря ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвай твоя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...