Jump to content
KimCo

Помогнете за избор Акорд Vs Пежо 406 Vs Вектра Б

Recommended Posts

Здравейте на всички!От няколко дни съм регистриран във вашият форум. Вече изчетох, мога да кажа, наистина доста теми, но съм все повече се обърквам, а скоро трябва да избера каква марка /модел да ми е новата кола. Именно това е една от причините поради която пускам нова тема. Ще се опитам да бъда максимално кратък и ясен: нуждая се от кола която ще се кара 90% извън градско, като един от основните ми критерии е ниските разходи по автомобила. Не ме разбирайте погрешно – знам, че всеки иска това. Идеята ми е, че ще изминавам около 30 000км годишно т.е колата ще служи повече за работа отколкото за забавление. Не става въпрос за цепене на стотинката на 2, но регулярен разход за ремонти над 1000-1500 лв/год. ми се струва неприемлив. Основните въпроси са 2:1. Бих искал ако някой може да направи сравнение между Акорд 98/01 и Пежо 406/Вектра Б(фейслифт –след99г.). Става въпрос за бензинови двигатели 1.8/2.0. В смисъл:къде Акорда е по-добър и къде по-слаб от другите. Бих искал да пишат хора имали по-обширен достъп с изброените автомобили. Изказвания от рода „Опел е кенеф” или „Пежото е френска.....”не биха ми помогнали.2. При споменатия пробег е ясен избора на газифициране на автомобила(евентуално Акорд). Ясно ми е, че много хора отричат това, но все пак: по-отношение на газифициране кой е най-податливият двигател на Акорд(от споменатите години).Надявам се на обективни мнения!Благодаря на отзовалите се!(може и на лични)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:huh: Ако ще купувам кола (лимузина среден клас), която да ползвам за дълги преходи, определено няма да се спра на бензинов двигател. 30.000 км са нито малко, нито много. На твое място бих помислил за френски дизел. Препоръчвам ти common rail-ите от началото на 2000 г. Имам такъв автомобил. Мога да ти кажа, че натоварена колата + включен климатик не ми вдига повече от 6 литра при скорости между 110 и 120 км/ч. Аналогов бензинов двигател (кубатура, мощност и тегло на автомобила) няма да ти харчи под 9 при идентичен начин на експлоатация. Дори и с газ чисто финансово пак ще гравитираш около разхода на дизела. Добре си помисли дали си струва заниманието с газ и бензинови двигатели при такъв пробег.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето лично мнение е ако държиш най-много на здравината вземи си Акорд, ако държиш най-много на икономичността вземи си Опела, ако държиш на комфорта вземи Пежо.Мога да говоря конкретно за Вектра Б защото баща ми кара такава 1.8 16v уникално икономична кола прилично мощна за теглото си комфортна кола за дълъг път до 120 км/ч по борд и после и пресмятане на изгореното гориво Вектрата му дава с 5 човека и пълен багажник 6-6,5 на 100 говоря до 120км/ч който не вярва може да му покажа, колкото до подръжката Пежото би било най евтино според мен, но и най трошливо(лично мнение).Относно газифицирането Екотек моторите на Опел са доста капризни и трябва да им се слага газов инжекцион за другите не знам.Но аз бих заложил на Акорд :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно Акорда много ми харесва, видях доста хвалби, но и критични коментари на собственици по отношение на да кажем слаб ДВГ за купето(1.8), скърцащи пластмаси, лошо качество на изработка. Та затова питам за сравнение с другите изброени марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Вектрата по каталог й дават 6.1 при 90 км/ч. Ненатоварена, разбира се.Със 120 и 5 човека в колата няма да гори 6-6.5. Мисля че споменавах съвсем скоро какъв разход даде Сивика (1.7) с климатик и каране 100-120. 8 литра си ги прави и не ме пита. Бензинов двигател при товаране (в прекия и преносния смисъл) няма как да гори малко. Запомнете веднъж за винаги, че бензиновите двигатели имат твърде нисък КПД, за да правят ниски разходи при високи натоварвания.И точно по тази причина съветвам колегата много внимателно да направи разбор на километрите и натоварванията. За да не си я бие после тая бензинка по главата. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, бих искал да коментираме само бензинови ДВГ. Просто не съм имал досег с дизелови автомобили и съответно не съм навит на преход бензин(газ)->дизел...Все още

Редактирано от KimCo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....а пък на мен ми се струва,че точно тези модели на Пежо и Опел превъзхождат Хонда Акорд само по цена......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Вектрата по каталог й дават 6.1 при 90 км/ч. Ненатоварена, разбира се.Със 120 и 5 човека в колата няма да гори 6-6.5. Мисля че споменавах съвсем скоро какъв разход даде Сивика (1.7) с климатик и каране 100-120. 8 литра си ги прави и не ме пита. Бензинов двигател при товаране (в прекия и преносния смисъл) няма как да гори малко. Запомнете веднъж за винаги, че бензиновите двигатели имат твърде нисък КПД, за да правят ниски разходи при високи натоварвания.И точно по тази причина съветвам колегата много внимателно да направи разбор на километрите и натоварванията. За да не си я бие после тая бензинка по главата. ;)

Ако не вярваш можеш да дойдеш да се увериш сам. Стига с тия каталози и глупости нямам смисъл да лъжа това е реалноста, изключения винаги има и всеки го знае колата е на малко километри (купувана нова от баща ми) много адекватно поддържана и прочие това е разхода до 120 км/ч не се е вдигал над 7 каквото и да било.Дори аз като я карам се учудвам как може да е по-икономична понякога дори от моята Хонда която е 1.6.Екотек морите са измислени да са екологични и икономични това е.Аз харесвам моята кола и марката Хонда но трябва човек да бъде реалист.Карал съм такъв акорд 99 година 1.8, опела е малко по маневрен, много по-обезшумен, и има по-обри спирачки.Това е лично мнение и не ангажирам никого с него.А и не очаквай много добри отзиви и мнения за другите две марки Опел и Пежо това все пак е Хонда форум и малко или много хората тук сме пристрастни.Пусни подобни теми във форума на Опел и Пежо накрая сравни от трите форума какви са мненията и което ти е на сърце и по джоба си го вземи.УСПЕХ :) Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та да се изкажа и аз като собственик от една година на споменатия Акорд:Минах лично аз 22 000 км. И има още 4 000 км докато обиколи Германия и дойде при мен. Освен първоначално обслужване и още веднъж смяна на масло и филтри съм направил следните ремонти: Ами само един! Смяна на задни амортисьори. За сега всичко и работи без проблеми.Забележките към автомобила които мога да направя са следните: Ниска маневреност, волана се върти с малко повече усилие, лошо уплътнение на вратите и при големи скорости е шумна. Спирачките можеше да бъдат по-добри. Висок разход под 9 е бил само 2 пъти. Става въпрос за автоматик!!!Скърцащи пластмаси няма! Купето настина е доста тежко дори и за 2.0 мотор, но за сметка на возията.Като смяташ да я караш извънградско, не мога да си представя какви нерви трябва да имаш да я караш само с 110-120 и да не заспиш! Ако е за работа наистина не ти я препоръчвам въпреки, че 30 000км годишно не са много за работа, защото с друг автомобил може да си спестиш 2000 лв на година, но пък да ги дадеш за ремонти по него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно ако се сравнят цените по подръжката на френски дизел и Акорда , Колега не се занимавай с дизел , ако всичко си е ок по колата добре , но като почнат да се ебават дюзи , ГНП и т.н. по горивната система свят ще ти се завие от цени.Опела няма да го коментирам въобще тва не е кола за мен , ти си направи извода кое остава.Според мен акордчето ще те направи щаслив , стига да не вземеш първия боклук който срещнеш. Вземеш ли читава кола ще останеш доволен. Всичко това си е мое мнение , но тва за дизела го споделих от опит. Успех ти желая :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е пежо само дизел, точно на въпросното 406 вуйчо ми вече изхвърли 2 бензинови двигателя за година и половина, сам смятай дали е икономически изгодно. Въпросната вектра я има едно приятелче и като изключим, че ми изглежда супер издялана и след Хондата, като седна вътре се чувствам, като на бръснарски стол, други забележки нямам, много здрав двигател, говоря за 2.0 бензинката, неговата има и чипче и си върви доволно, ама доколкото знам си и гори, може би заради чипа. Слабо място по негови думи е окачването, само по него е хвърлял пари откакто я има и го слагам, като единствен минус.За акорда май мога да ти кажа най-малко, изключително дуракоустойчив, знам от колеги, че с по-малък от 2,0 двигател е тромав, за разхода незнам.

Редактирано от TanKista

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ето моите лични наблюдения , за Пежо 406 и Опел Вектра Б:1. Пежо 406 - един от най- здравите модели, все пак остават хроничните болести с електрическата инсталация.От бензиновите мотори 2.0 е по добрият от 1.8.От дизеловите 1.9 ТД Бош помпа - по старо , но по - просто и здраво , отколкото HDI моторите - разходът им е еднакъв, но разходите по подръжката са в пъти повече при ХДИ. 2.1 ТД помпа Лукас - никога, освен ако нямаш резервна помпа под ръка.(Видях , че не искаш дизел, ама да си кажа).Хубава возия, по окачването се разбиват само едни биалетки отзад - другото е ОК като здравина.Цени на части - нормални, хубава визия, за по -малко пари получаваш повече екстри.2.Вектра Б - конкретно за 1.8 Екотек - здрава кола като окачване.Вози по твърдо от 406, CD модификациите имат доста екстрички.Това , което ми харесваше е, че 5та скорост (зависи от мод. на ск. кутия, но доста са така) е с по голямо предавателно число , и ако с други автомобили карам при 3000 об с 120 км/ч, при вектрата е 140 км/ч - по нисък разход, тихо и спокойно.Цени на резервни части - нормални, даже евтини.Масов автомобил - ако ти трябва нещо, винаги можеш да го намериш.Моята препоръка е да не робуваш на марка, а да гледаш какво е състоянието на конкретната бройка, която си харесал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ето моите лични наблюдения , за Пежо 406 и Опел Вектра Б:1. Пежо 406 - един от най- здравите модели, все пак остават хроничните болести с електрическата инсталация.От бензиновите мотори 2.0 е по добрият от 1.8.От дизеловите 1.9 ТД Бош помпа - по старо , но по - просто и здраво , отколкото HDI моторите - разходът им е еднакъв, но разходите по подръжката са в пъти повече при ХДИ. 2.1 ТД помпа Лукас - никога, освен ако нямаш резервна помпа под ръка.(Видях , че не искаш дизел, ама да си кажа).Хубава возия, по окачването се разбиват само едни биалетки отзад - другото е ОК като здравина.Цени на части - нормални, хубава визия, за по -малко пари получаваш повече екстри.2.Вектра Б - конкретно за 1.8 Екотек - здрава кола като окачване.Вози по твърдо от 406, CD модификациите имат доста екстрички.Това , което ми харесваше е, че 5та скорост (зависи от мод. на ск. кутия, но доста са така) е с по голямо предавателно число , и ако с други автомобили карам при 3000 об с 120 км/ч, при вектрата е 140 км/ч - по нисък разход, тихо и спокойно.Цени на резервни части - нормални, даже евтини.Масов автомобил - ако ти трябва нещо, винаги можеш да го намериш.Моята препоръка е да не робуваш на марка, а да гледаш какво е състоянието на конкретната бройка, която си харесал.

Абсолютно безпристрастно и точно евала колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо за вторият въпрос относно кой двигател на Акорд е най-податлив за газификация, със всичките му условности и противоречиви мнения?

Редактирано от KimCo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще се върши работа с тази кола, значи трябва да е с по евтина поддръжка и да харчи малко, което значи че Вектрата е по рентабилна. Аз карам Акорд и съм доволен , няма проблеми,сменил съм накладки за 5 месеца експлоатация.Само разхода извън градско е малко неприятен- 8-9 на 100.Има слухове че, този Акорд не понася газ, аз предпочитам да не експериментирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вектра 1.8 наистина е икономична, но до момента в който екотека вземе да прави проблеми.А с наличието на газ си представям картинката.Наистина можеш да намразиш опелите поради точно тези 2 причини екотек мотор почнал да се ебава и прегряване на колата(тази тапа стрелка винаги стига до 98г имаш чуството че всеки момент ще прегрее.)Имах опел скоро няма да се повтори.Писна ми от сервизи-ту върви ту не.ту гори ту не.пежото 1.8 май ще ти е доста куцо.2.0 гори доста (ламя) на мен лично не ми е комфортна прекалено меки седалки в голф 4 по малко ми се изморява гърба.Лична статистика.акорда не съм го карал много - не мога да кажа актуално мнение.направи ми хубаво впечатление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Type-S, за разход вече с никого не се наемам да споря. Има си каталожни разходи. Към тях слагам един приемлив толеранс от -10% до +10%. Разходът зависи от горивото и техническото състояние на автомобила. И разбира се от начин на каране. Не визирам теб конкретно, но се дразня от писаници за 10 литра при 200 км/ч или 6 при 120-140. Няма такъв филм. Знам, че пак ще ме обвинят в черногледство и заядливост, но на всичките автомобили, които съм имал, как не се падна един, който да има по паспорт разход 8, а да гори 5. Нека кажа, че ми е нещо като хоби да замервам разход. Правя си всякакви експерименти и по темата мога много да кажа или напиша. Няма смисъл. Подканих някой да ми демонстрира как гори Хонда 10 при 200 - на никой не му стиска :) Нищо де. Нали си знам истината за колата ;) Колега, щом така стои работата - купувай Опел. Моят съвет е същия - не робувай на марка, а гледай икономическия интерес. Не е лошо да си фен на някоя марка, стига някой друг да ти плаща сметките. Пък и срамна кола няма. Не си тръгнал на авторевю, а да вършиш работа в крайна сметка. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Type-S, за разход вече с никого не се наемам да споря. Има си каталожни разходи. Към тях слагам един приемлив толеранс от -10% до +10%. Разходът зависи от горивото и техническото състояние на автомобила. И разбира се от начин на каране. Не визирам теб конкретно, но се дразня от писаници за 10 литра при 200 км/ч или 6 при 120-140. Няма такъв филм. Знам, че пак ще ме обвинят в черногледство и заядливост, но на всичките автомобили, които съм имал, как не се падна един, който да има по паспорт разход 8, а да гори 5. Нека кажа, че ми е нещо като хоби да замервам разход. Правя си всякакви експерименти и по темата мога много да кажа или напиша. Няма смисъл. Подканих някой да ми демонстрира как гори Хонда 10 при 200 - на никой не му стиска :) Нищо де. Нали си знам истината за колата :) Колега, щом така стои работата - купувай Опел. Моят съвет е същия - не робувай на марка, а гледай икономическия интерес. Не е лошо да си фен на някоя марка, стига някой друг да ти плаща сметките. Пък и срамна кола няма. Не си тръгнал на авторевю, а да вършиш работа в крайна сметка. Успех!

Уважавам това мнение :sick:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каталожните данни обикновенно са при някакви скорости, които обикновенно не са обявени и са различни при различните производители, така че не им вярвайте много много. Аз обикновеноо си прибавям литър-два на ум към каталожните за да се ориентирам как ще е в реални условия.Моя съвет е карай ги и трите. Ако газифицирането не те притеснява си мисля че ще е доста подходящо, каквото и да избереш. Аз бих махнал Пежото от схемата и бих бутнал Пасат на негово място (лично мнение).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз карам такъв Accord 1.8 и да двигателя сега ако се замисля бих предпочел 2.0 или даже 2.3. Но 1.8 чак пък тромав не е по добре е от OPEL Vectra 1.8. Извън градско разхода ми е около 7.5, но доста трудно се кара 120 аз лично предпочитам 140 а най-добре всеякаш по магистралата 150-160 но там вече бягаш към 8 и нагоре. Мъчил съм я и с 200 м/у Карнобат Бургас - върви почти цялата магистрала минах с толкова (разхода беше потресаващ но бързах доста). За година съм сменил само шарнирни болтове (за нашите пътища нормално), масла и филтри.Относно газта аз лично все още не съм се решил - мнения много - един колега с 2.0 ме повози на газ колата си вървеше добре и казваше че няма проблема но има и такива които имат. Единственият проблем е че ми се развали бравата на задната врата и не се отваря от вън но решението е просто само време нямам да го мъча.Ако сравняваме Accord с Vectra по комфорт никакъв шанс за опела супер зле шумен друса и вътре е супер недодялан. Иначе май частите му са по евтинички от на хонда. За Пежо и представа си нямам но май не са им толкова пъргави двигателите и горят повечко това е мнение на прятели със служебни такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз карам такъв Accord 1.8 и да двигателя сега ако се замисля бих предпочел 2.0 или даже 2.3. Но 1.8 чак пък тромав не е по добре е от OPEL Vectra 1.8. .......Относно газта аз лично все още не съм се решил - мнения много - един колега с 2.0 ме повози на газ колата си вървеше добре и казваше че няма проблема но има и такива които имат. .......Ако сравняваме Accord с Vectra по комфорт никакъв шанс за опела супер зле шумен друса и вътре е супер недодялан. Иначе май частите му са по евтинички от на хонда.

-Добре де, а карал ли си 1.8/2.0 Вектра Б(обективен ли си), защото повечето хора казват, че върви доста прилично. От друга страна в този форум за 1.8 мненията са категорични, че е слаб за купето на Акорд. Както и, навсякъде тук чета, че Хонда е супер, но всички подчертават, че доста шумно вътре в купето. Аз затова търся хора които са карали/притежавали/возилии във 2-та автомобила за да е обективно сравнението. Аз за съжаление съм се возил много малко в единият.-За газта не ми е проблем вървежа(не обичам да "спортувам"), а доколко ДВГ ще я понесе, ако щете и за колко хил. км ще се скапе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сравняваме Accord с Vectra по комфорт никакъв шанс за опела супер зле шумен друса и вътре е супер недодялан. Иначе май частите му са по евтинички от на хонда.

В жестока грешка си колега ела да те повозя в на баща ми със 160 км/ч и после в твоя акорд със същата скорост да видим коя е по-обезшумена, съмнявам се че си се возил-карал такава вектра за да говориш така, а иако си се возил е бил доста голям ДРЪГЕЛ.Вектрата може би малко повече друса но и устойчивоста на пътя е по-добра сравнявам с моята хонда и двете са с независими окачвания отпред и отзад на опела е по авантгардно задното наречено МУЛТИЛИНК.Вектрите както е писал по горе един колега имат доста повечко екстри и са сравнително по евтини за поддръжка.Така, че не прави такива неподготвени изказвания ако не знаеш за какво говориш.А и конкретно 1.8 мотора на опел е 116 коня на Акорд е 136 коня а ти гарантирам, че вектрата може да изкара цялата магистрала с 200 км/ч и да ги поддържа без проблем.Не че е важно но тази кола с скромните 116 коня си напълва километража 220 без грижи, факта че е Опел не означава че всичко е боклук.А и мога да си заложа главата,че Вектра 1.8 16v е по-икономичен от Акорд 1.8 16v. Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О,пе,ла, О,пе,ла О,пе,ла,опела! :( Колега к'во очакваш като си влезнал в сектата на Хонда, да ти препоръчат друга кола освен Хонда ли?Не се чуди, предимствата на японските автомобилостроители отдавна са доказани, но внимавай при избора на самата кола!Щото може и совалка да си купиш, ама ако е кенеф...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сравнявам с моята хонда

Именно че сравняваш твоят Сивик с Вектра, което е клас по горе те подвежда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сравнявам с моята хонда

Именно че сравняваш твоят Сивик с Вектра, което е клас по горе те подвежда.
Окачванията са почти идентични :fun: А и Акорд съм карал и то Н23 156 коня и затова смея да споря :( Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О,пе,ла, О,пе,ла О,пе,ла,опела! :( Колега к'во очакваш като си влезнал в сектата на Хонда, да ти препоръчат друга кола освен Хонда ли?Не се чуди, предимствата на японските автомобилостроители отдавна са доказани, но внимавай при избора на самата кола!Щото може и совалка да си купиш, ама ако е кенеф...........

Напротив - даже съм изненадан, че има положителни неща и за другите марки. Лошото е, че няма аз да си я избирам колата, а друг човек ще ми я внася. За това разпитвам толкова.А иначе няма смисъл да се карате - всяка марка си има предимства и недостатъци, един харесва едно нещо в дадена кола за друг това нещо ще е отрицателно. Та истината е плаващо понятие, за съжаление....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение че друг ще ти я внася. Автокъщи бол. Обиколи харесай по един от вариантите и тествай, колкото да видиш кое, как и т.н. после като знаеш вече кво търсиш остава само чакането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре личица дърпал съм се с Vectra 1.8 99 стигнахме до извода че хондата е по пъргава (възможно е точно тази да е била зле или шофера да е бил зле ) на тази база ти казвам че двигателя не ми допада за разхода на дали ще е толкова по малък от на Accord-a с 200. Не знам какво мислят колегите от Opel клуба за техня 1.8 но за 1.8 на Accord казах ви ако трябва пак да избирам - от 2.0 нагоре. Относно шумоизолацията возил съм се в друга Vectra 1.6 98 (авера ми е казвал че е Vectra B) на тази бази ти казвам че е зле интериор и обезшумяване (но да може и ти да си прав че говоря за грешния модел все пак 1.6 няма никакви екстри - онази 1.8 имаше същия интериор затова си мисля че е зле). За окачването не му харесваше май много много и затова си слажи някакво спортно окачване и сега вътре е по зле и от каруца, но да колата е доста доста устойчива сега в завой и трудно влизам с хондата толкова лесно като него. Но за сток окачването май не е никак добро.А що се отнася за сектата, на доста мой приятели съм препоръчвал опел като евтин и здрав вариянт особено за първа кола и да няма претенции - все пак стартовата цена на Opel беше доста по ниска когато аз търсих моята Honda а и предлагането на Opel по нашите автокъщи е доста по голямо, което ме кара да се надявам че има по голяма вероятност да намериш читав Оpel на ниска цена в автокъща от колкото читава Honda на ниска цена.

Редактирано от LUZIFER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда бил тромав, с кофти сглобка, шумен, със скърцащи кори, гадни уплътнения и пр. Аз май обърках форума :);):)

 

Ако твърдо си решил за газификация Опела надделява стига да не е екотек. Като возия и окачване, Акорда и Вектрата се представят добре, като Опелчето е малко по-твърдо окачване но и двата издържат на нашите пътища. Поддръжката е в полза на Вектрата, а що се отнася до разхода на гориво Вектра с 2.0/136 (без екотек) и Акорд - 2.0/147 ("круиз контрол" и автомат) при извън градски условия Акорда беше с около литър и нещо отгоре (точен спомен нямам). А интериора на Акорда е с пъти над Вектрата като дизайн и удобство, поне според мен.

 

За Френския саламурник (аз поне никога вече няма да купя френско даже и чисто ново) ще напиша само което знам от приятели : проблеми в ел. инсталацията, редовни ремонти по ходовата част и капризен към горивото (последното е за HDI моторите).

 

Общо взето въпрос на вкус. Най-добре е както ти написаха колегите : качи се, покарай малко ако имаш възможност и тогава ще си решиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) както ти казват някой колеги тука и аз съм на тяхното мнение,качи се,покарай и си реши сам ,но от опит ти казвам,гледай само да не е екотек :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:P както ти казват някой колеги тука и аз съм на тяхното мнение,качи се,покарай и си реши сам ,но от опит ти казвам,гледай само да не е екотек :)

Или ако е ЕКОТЕК да е със сигурност на малко километри ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а няма ли кой да спомене кои са най-податливите двигатели на Хонда, нека включим дори и на Сивик, за газифициране - било то за Газов инж. или обикновена газова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което ти е на сърце! Абсолютноо всеки шофьор смята своята кола/марка за върха на технологиите, най-надеждната и т.н. и т.н....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вектра 99г с 1.8 и 2.0 да не е есо тек не съм виждал.Както казах и по горе вземи ли да прави проблеми е голям таралеж в гащите ще я намразиш от висене по сервизи без резултатно.Славата на опел се изграждаше на старите им мотори след това си вкараха автогол с екотека.За най новите не съм много запознат но много добри отзиви не съм чул от еко тек 2.Хубавата кола е новата (на малко километри и добре гледана)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МММ колегата над мен е най-прав за коли от по 10г май-всичко е късмет при покупката. Лично мое мнение ако ще слагаш 100% газ избери 2.0 каквато и да е марката. :P;) И понеже сме секта нека да не забравяме :);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за да не четеш купища интерпретации на тема "Моят тесен мироглед за автомобилостроенето" ти предлагам:1. Да разбереш кой е потребителят "charlie" от форума, който се занимава с газови истории и е достатъчно компетентен да ти отговори на въпросите свързани с газовите уредби на Хонда двигатели.2. Да намериш колеги с такива коли, от които се интересуваш , да се уговориш с тях и да отидеш да разгледаш, покараш и т.н. Може да се окаже , че твоите субективни предпочитания са съвсем различни.Аз ,например , мога да ти осигуря една от колите, а при подходящо стечение на обстоятелствата и 3 те.Относно Екотек двигателите на Опел:Нека колегите, които не го харесват, да кажат какво ТОЧНО смятат за слабо в този агрегат на GM, в чиято разработка участва и Лотус, между другото. Обикновено се прави връзката - Екотек - наличие на ЕГР система и проблеми с нея, но почти всички марки имат проблеми с ЕГР клапаните.Ако става въпрос за технически характеристики цифрите говорят сами - 1.8 - 125 к.с при 5600 оборота и забележете 170 Нм само при 3800 об/мин.- прекрасен въртящ момент на ниски обороти, а именно това дава голямо удоволствие при всекидневното шофиране.Относно Акорд 1.8 V- tec : 136 к.с. , 175 Нм при 4800 об/мин,1 разпр. вал - прекрасни характеристики, съпоставими със следващите Екотек мотори на Опел с VVA- променливи фази на газоразпределението, които ,обаче, се появяват доста по- късно - 1.8 Екотек - 140 к.с. - 175Нм/3800 об.м. Относно Пежо бензинови мотори 1.8 и 2.0 - много "безлични" двигатели. Посредствени технически и експлоатационни показатели.Даже няма да си направя труда да им напиша характеристиките, защото Пежо са правили много по -добри бензинови двигатели - 8 клапанови обаче....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KimCo, каквото и да вземеш ще му намериш кусура после. Аз предлагам да обиколиш по авокъщите, да седнеш в няколко екземпляра от трите и да си поръчаш което най-ти хареса. Щом човек ще я избира отдалеч, значи ще намери свястна бройка.30 000км годишно са си прилична бройка, затова най-важното е да се чувстваш добре в колата и да не ти представлява мъка шофирането. Разходите гориво + цени на части*честота на ремонтите са константни между марките, каквото и да ти казват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за колегата "charlie" знам от прочетените теми, че е човека присъстващ във всяка тема свързана с АГУ - т. е най-добрият. За мен няма дилема дали да слагам Газ или не, а да избера подходящият двигател за това. Между другото понеже пак е в този клас - някой карал/притежавал ли е Мазда 626 пак 99/01г. да сподели впечатления сравнено с Акорд /Сивик или другите споменати в темата автомобили.А иначе: " Разходите гориво + цени на части*честота на ремонтите " =constanta. Това много ми хареса от предишният пост. Много оригинална формулировка, която в общият случай май се доближава до истината, като в началото бил добавил и цената на закупената кола за даден клас:)

Редактирано от KimCo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Мазда 626 като бивш собственика на такава,мога да кажа че ще е с най-евтина поддръжка заради простото окачване и евтините части,в същото време е много надеждна,мотора 2.0 115к.с. има чудесна динамика и нисък разход на гориво,абсолютно непретенциозен към АГУ,но доста претенциозен откъм масло.На вървене е може би най-динамичната кола от 406 2.0 16кл,Акорд 2.0 и Вектра 2.0,но пък е може би с най-стегнатата возия наред с опела и на мен лично дизайна на купето и салона не ми допада.Абе от гледната точка на монтьор ти казвам да си вземеш японска кола заради надеждността им,иначе цените на резервните части са вече унифицирани.Аааа,забравих-Пежо не могат да правят бензинови мотори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:huh: по-горе питат какво не сме доволни от екотека,ами нямаше и 10000 км като почна както върви и сам да спира ,чакаш го няколко минути да му дойде кефа да запали,нямаше и 100000 км като почна да гори масло по литър на 500 км,а като мина 120000 някой от цилиндрите вече и отказваха,все искаше през три дена да му се чистят разни грешки и други подобни.виж от пежо -бензинка съм доволен,но само че малкото пежо 106-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...