Jump to content
voodooavenger

отностно витек

Recommended Posts

искам да попитам за витека има ли специално центроване което механично ли е или е на базата на компютърно програмиране на колата.и ако може да ми кажете само за тва центриране кви пари би трябвало да ми вземат щото единственния ми шанс за качественн реглаж в пловдив ми е при един пич много разбирал уж от тва обаче бил кожудерче и ориентировачно ако може благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,за какво центроване говориш? :lol: Втек-а може да се променя кога да включва от компютъра,ако това питаш.Има от форума кой да ти го направи.Не се занимавай с глупости и не слушай "майстори-специалисти",които незнаят за какво става на въпрос :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братко значи целия проблем е следния че колата ми като примерно подържа 3000 оборота и я задърза на толкова и се едно придърпва като натисна рязко педала на гаста не се изрязва както трябва и понеже нали е голям разбирач и ми каза че хондата трябвало да се настрои по особен начин от обикновенните коли за да си върви като хората и понеже знам че е измамник и реших да питам вас понеже надявам се няма да ме подведете !!! благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само глей да не те центрова с един зъб напред ли беше, та назад ли ... че мноо хора са изпатили от тия знаещите майсторе ... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз за това питах дали има нещо такова защото наистина си признавам конкретно с витек не съм запознат с тва чудо както се казва !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз проблем няма нищо общо с ВТЕК-а.Провери си кабелите и свещите.Колегите,които са по в час да си изкажат мнението !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз за това питах дали има нещо такова защото наистина си признавам конкретно с витек не съм запознат с тва чудо както се казва !!!

 

 

Ами колега , попълни си профила да те видим от къде си , за да можем да те пратим при истински майстор на хонда а не при разни ладови специалисти с по 3 фисши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дай яснота де,каква е тази ХОНДА,ако е D15Z-те така правят,не пипай нищо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му давай на "майстора" да пипа витека. Просто трябва да я види някой разбиращ (ако има проблем).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дай яснота де,каква е тази ХОНДА,ако е D15Z-те така правят,не пипай нищо

Ммм, колега, не съм съгласен, че D15Z правят така, моята не го прави, но, честно да си кажа, не разбрах точно какъв му е проблема : "Когато колата е на високи, около 3000 оборота, и натискане на газта до ламарината не променя оборотите, а има придърпване ?" ? Това ли е питането ? Ако да - на каква скорост, предавка ? Придърпване като тресене на паднали обороти, или нещо като кабели/свещи ? Кое е общото с ВТЕК тук ? D15Z6 и D15Z8 са икономични ВТЕК, като включването на ВТЕК става на 2500 оборота, по каталожни данни.. Моите лични впечатления за доускорението на D15Z8 са чудесни, след 4500 оборота отново получаваш ВТЕК тласък. Та, повече информация е нужна в тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ако е D15Z-те така правят,не пипай нищо

:D :D Е на това се казва експертно мнение :D Сигурно още от завода излизат така ..... и си е съвсем нормално. както и б2 да забива :D

Сигурно е отнело доста време на японците да го измислят така :) Представете си реклама на Хонда Сивик : почва такава весела една (стил Хонда), изброяват се всички неоспорвани предимства на марката. И накрая някой чичко със забързан глас (стил лекарство за запек по немска телевизия) казва: "малко глъхнат и забиват муцуна ама това е нормално за модела" !!! :( :( :)

 

та по темата: както каза колегата кажи точно какъв е двигателя. Започни от свещи и кабели, ако не се оправи свали капака на разпределителния вал и виж да ли е зацепена както трябва. Също така може и бензиновия филтър да е задръстен или бензиновия регулатор да се е здухал тотално.

 

и до колегата Кирил: сигурен ли си че на икономиките Втек-а се пуска на 4500 об. :P (при тях зависи на каква предавка си и колко газ си подал ).

 

п.п. При тоя "МАЙСТОР" повече не ходи !!!

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не, не точно, просто последния път като погледнах оборотите беше там, иначе е различно, но най-често след 3000 оборота. Сори за офтопика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да позная ли кой е майстора?казва се Стоян и се намира в един като стопански двор след търговиите на Брезовско преди голямата гумаджийница в дясно.бегай надалеко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се за непояснението двигателя е д16з6 ами немога точно да се изкажа точно но се едно се дави в момента в които трябва да се изреже точно казано начи потеглям на първа стига 3000 оборота задържам малко и давам рязко газ и колата не се изцежда нали а все едно хълца немога да го обясня а относно човека неискам да му правя мръсно на човека от пловдив съм и мисля да си ида в бултракото да ме одерат но поне за един реглаж няма кои знае колко да ме одерат но поне да го направят качествено та искам да попитам относно оборотите те се регулират посредством компютъра или механично благодаря отново :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , първо се опитай да пишеш правилно , че ме заболя главата докато ти чета постовете !Второ , ако имаш проблеми ходи само в Бултарко за да не дадеш много повече пари по "пишман-майстори" В Бултрако взимат с 20% по-скъпо защото си е оторизиран сервиз а ти дават и фактура ! Всичко там си правя от както в 5 сервиза , никой не можа или не се нави да ми смени ангренажа !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

посредством компа ;)

 

Това което ти прави двигателя е доста странно :huh: Няма много варианти от какво може да е ама трябва да го погледне някой който знае какво става , а не някой лумпел .

 

п.п. tutmanik, аз съм почнал от Москвич ;):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи отностно колегата от по горния пост на бултрако съм навит единственно за това че е компютърен проблема тъи като смея да кажа че може да не се изразявам правилно но бих се справил и в моя гараж.просто затова попитах тъи като не съм запознат с хонда от скоро я имам и затова съжелявам за главобола ти.и благодаря на колегата ,щом е от компа ще се ходи в бултракото а някои запознат ли е случаино колко биха ми взели :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
voodooavenger, пак не си ме разбрал :huh: Казвам че Втек-а се управлява от компа, НО в никакъв случай че компа ти прави проблем. Това че твоя "майстор" ти е казал че проблема е Втек-а съвсем не значи че е това :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% не ти е компютърен проблем, не се заблуждавай.Не те съветвам да си поправяш колата сам. Изключение ще направиш ако наистина ти се занимава с това. Ако просто искаш да си оправиш колата, и не ти е проблем разходката до софия, запиши си час при Омбре.Ако пък наистина ти се занимава, то първата стъпка е обстоен оглед под капака. Гледаш букси, кабели, маркучета... всичко което може да издаде механичен проблем. По принцип се мерят и разни сигнали, но да ти опиша всичко тук е невъзможно. Най голямо подозрение обикновено будят бензиновите филтри, кабели на свещи, бобина.... ама това не значи че при теб това е проблема. Кажи поне кога го прави и кога НЕ. Ако имаш опит с други хонди и най-вече с други двигатели като твоя е най-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали говориш за това или за друго...Ако карам и ускорявам плавно..кам 2500-2700 об/м колата започва да ускорява по съвсем друг начин-доста по-нервна става.Има един момент при който направо лекичко подскача.(придърпва). Нищо общо с ускорението преди тази граница. Тва си напълно нормално за Втек-а...,това обаче в никакъв случай не означава ,че имам нещо като забиване...при натискане на газта..просто има разлика..същото е ако си карал мотор..след едни обороти се получава 2х.... Ако това си наблюдавал си ОК и никаде не треябва да ходиш. Силата на колата е във вискоите обороти-4000-4500 -5000 . Но идеята е ,като е караш градско 1800-2200..да ти е по-икономична.., нали за тва си си взел такъв двигател. Подобен е турбо ефекта ,ако си имал преди тва TDI например.Ако обаче е друго при теб...майстор..,Ако не си намерил на лични мога да ти кажа.., само не при БУЛТРАКО...те като си мислят,че са основен вносител на нещо..и за тва..могат да си слагат цени ''КВИ'ТО им ТРЯБВА'' , а не колкото струва.Тая фирма е СРАМ за марката., не искам да обиждам персонала,че имам авери там.., ма самата фирма ..е за смяна....КАКТО и ХРИСТОЛОВ..........................................................................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ви за отговорите ще се помъча да пробвам аз малко да я разбазикам :unsure: да виим кво ще стане и дано да има ефект а отностно христолов прав си БЪНН ОТ БОТЕВ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...