Jump to content
spas21

Губи ми се антифриза.Помогнете.

Recommended Posts

Здравеите колеги,губи ми се антифриза в разширителния съд.Колата е сивик купе D16Z9.Но колата не загрява, ако е гарнитура на главата, от изгорелите газове няма бял пушек и не създава конденз.Не надува маркучире на охладителната система.Огледах почти от всякаде, но не видях да капе от някое място.Няма и локвички под колата.капачката на радиатора добре си уплатнява.Не личи да е смесено маслото с антофриз, както и да има масло в охладителната система.Когато я форсирам на място не отива антифриз до разширителня съд.Нямам проблеми с паленето сутрин.Някой, ако си има идея, от какво може да е.Или да ми пише някоя тема, която не съм открил за да си помогна.Че изобщо не искам да ходя при тукашните "майстори", че те ще ми сменят полувината двигател докато намерят проблема.П.П.На националната, когато се посках на драг-а, питах моите приятели дали пуши отзад бял дим.И отговора бе НЕ.Моля помогнете. :thumbs1: Поздрави :thumbs: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко антифриз губи?погледна ли тръбичките на парното вътре в купето, да не ти мокри мокета някъдеможе и от някоя ламела на радиатора да сълзи, и съхне и не виждаш теч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да губи по малко и да се изпарарява. тия проблеми са много трудни за откриване. моя съвет е да си огледаш добре радиатора да не е тръгнал някъде и да сълзи само. другия вариант е маркуч но рядко се случва ако не си правил ремонти скоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си провериш и датчика за температурата. Това също е вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги.Сега налях пак антифриз и доречера ще тарся да не е от радиатора или парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виждал съм да търсят течове от охладителната система с ултравиолетова лампа. но не разбрах, самия антифриз ли свети, или бяха сложили светеща добавка, както при климатиците

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно има добавка в антифриза за да светне. Може някакво UV мастило да се сложи примерно. Колега, много внимателно наблюдавай радиатора, най вероятно от там идва проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно от хубавите свойства на червеният антифриз е че веднага се разбира къде сълзи и се изпарява. Ако не беше той нямаше да забележа че липсва O пръстенчето на термостата за перката, както и сълзенето от тапата за източване под изпускателния колектор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да ти отива вода в разширителя колата трябва да е добре загряла и да е с поне средни обороти. като идвах за националната махнах старата си капачка и сложих нова, след 7-8 км каране слязах да проверя как е хавата и видях, че маркучите са много твърди и надути а в разширителя вода няма. стигнах и се върнах от срещата, сутринта отворих радиатора и долях 200-300 гр вода. до сега никога не беше губила и не беше хвърляла от никъде. по капака видимо си личеше, че е хвърляло вода от капачката. сложих си пак старата и сега всичко си е ок. извода е, че явно клапана на новата капачка не отваря както трябва(не постепенно та да мине вода в разширителя, а дректно го хвърля на вън).та внимавайте кви капачки слагате, че много народ заради такива ментете и гарнитури на глави и термостати и кво ли не смениха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Аз залагам на радиатора, по това време на годината винаги е горещ и дори да има теч...изтеклото се изпарява много бързо още преди да е прокапало на земята. Случвало се е на много мои авери. Не се лъжи да сипваш разни там прахчета и темподобни пенкелери в охладителната течност с идеята да спре теча, ще си задръстиш цялата система. Ако съм прав и се окаже радиатора, по-добре доливай докато намериш друг. Успех и късмет :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако можеш да надуеш охладителната система до около 1.5 атмосфери - тогава ще си проличи от къде ще протече - от маркуч ли от радиатор ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да има теч че ако няма гаранция е гарнитурка на главата. Аз имах същия проблем самоче не с хонда ас друг автомобил губи антифриз а няма течове никаде. смених с гарнитурата и се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един прияте със Сценик също му се губеше вода от радиатора без да прави локви и той само долива, долива 2-3 дни и една сутрин купето му беше подгизнало, оказа се че от парното му тече :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мене ми губи антифриз но ясно си личи как капи радиатора. Но засега доналивам вода....на 20 км. куби някъде 300гр. течност. Проблем ли е ако се доналива вода навместо антифриз ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много бързо заминава водната помпа или поне уплътненията :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата има ли газ?колкото да е чудно уното на жена ми хапваше водата от мембраните на изпарителя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и как- вкарва я с газта в двигателя ли? :D наистина е доста чудно. обясни ако обичаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и как- вкарва я с газта в двигателя ли? :P наистина е доста чудно. обясни ако обичаш.

спукана мембрана малка и прилична дупчица водата се испарява с гаста и тн тн ... а ас отворих мотора залудо и нищо . 3 от цилиндрите бяха станали жьлто червени . естествено колата беше променила и рабатата .на края 18 лв за мембрани и колата заспа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва да, но както казваш колата вече не работи както трябва. ама на колегата май няма такива ядове. ще следим развръзката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е гарнитура на главата трябва да ти прави балончета в дариатора и то особенно много,когато двигателя работи на големи обороти.Долей почти до горе и пробвай да видиш.Най-вероятно е малък теч в радиатора.В това топло време всичко съхне супер бързо,пък и да не забравяме допълнителната температура от двигателя,която никак не е малка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е гарнитура на главата трябва да ти прави балончета в дариатора и то особенно много,когато двигателя работи на големи обороти.Долей почти до горе и пробвай да видиш.Най-вероятно е малък теч в радиатора.В това топло време всичко съхне супер бързо,пък и да не забравяме допълнителната температура от двигателя,която никак не е малка.

не е задалжително да прави балони . може да си искарва прес ауспуха ама това се резбира по лесно като е студено.за мое сажаление една кола не уцелих да няма проблем в мотора поне научих нещо :D та колегата ако му е вазможно нека да я надуе когато е студена с маркуча от чешмата :P най лесно става но да внимава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кво да праи с маркуча от чешмата, да чака да напълни цилиндрите ли? надува се с компресор през мястото за свещите и се молиш да не избие от някъде. или на газанализатор минаваш су 10 кинта май беше ти казват диагнозата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кво да праи с маркуча от чешмата, да чака да напълни цилиндрите ли? надува се с компресор през мястото за свещите и се молиш да не избие от някъде. или на газанализатор минаваш су 10 кинта май беше ти казват диагнозата.

май говорехме за водната система ?ползва налягането на водата да надуе системата, когато колата е студена водата като избие се вижда неможе да исахне толкова барзо .или какво да я кара докато сварши и ще спре да тече?нещо неможах да разбера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кво да праи с маркуча от чешмата, да чака да напълни цилиндрите ли? надува се с компресор през мястото за свещите и се молиш да не избие от някъде. или на газанализатор минаваш су 10 кинта май беше ти казват диагнозата.

какво е това газ анализарот,че не знам :D Все пак искам да се науча :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми измерват ти със сонда в ауспуха съдържанието на изгорелите газове и се вижда дали гори вода или не. някой скоро беше ходил точно за този проблем, има и тема. разровете малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобен проблем само през зимата когато е много студено.Проблемат идва от уплатнението което е отгоре на радиатора но лятото не губи и капка. :D Забарши си хубаво радиатора отгоре , запали я сутрин покараи 5-6 км и слез да видиш дали нямаш теч от радиатора.Ако караш повече дори и да е имало теч то течноста се изпарява, макар че оставя следи е трудно да се останови :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...