spas21 48 #1 Публикувано 16 Юни, 2009 Здравеите колеги,губи ми се антифриза в разширителния съд.Колата е сивик купе D16Z9.Но колата не загрява, ако е гарнитура на главата, от изгорелите газове няма бял пушек и не създава конденз.Не надува маркучире на охладителната система.Огледах почти от всякаде, но не видях да капе от някое място.Няма и локвички под колата.капачката на радиатора добре си уплатнява.Не личи да е смесено маслото с антофриз, както и да има масло в охладителната система.Когато я форсирам на място не отива антифриз до разширителня съд.Нямам проблеми с паленето сутрин.Някой, ако си има идея, от какво може да е.Или да ми пише някоя тема, която не съм открил за да си помогна.Че изобщо не искам да ходя при тукашните "майстори", че те ще ми сменят полувината двигател докато намерят проблема.П.П.На националната, когато се посках на драг-а, питах моите приятели дали пуши отзад бял дим.И отговора бе НЕ.Моля помогнете. Поздрави . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #2 Отговорено 16 Юни, 2009 колко антифриз губи?погледна ли тръбичките на парното вътре в купето, да не ти мокри мокета някъдеможе и от някоя ламела на радиатора да сълзи, и съхне и не виждаш теч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #3 Отговорено 16 Юни, 2009 може да губи по малко и да се изпарарява. тия проблеми са много трудни за откриване. моя съвет е да си огледаш добре радиатора да не е тръгнал някъде и да сълзи само. другия вариант е маркуч но рядко се случва ако не си правил ремонти скоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #4 Отговорено 16 Юни, 2009 Може да си провериш и датчика за температурата. Това също е вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #5 Отговорено 16 Юни, 2009 Благодаря ви колеги.Сега налях пак антифриз и доречера ще тарся да не е от радиатора или парното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #6 Отговорено 16 Юни, 2009 виждал съм да търсят течове от охладителната система с ултравиолетова лампа. но не разбрах, самия антифриз ли свети, или бяха сложили светеща добавка, както при климатиците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #7 Отговорено 16 Юни, 2009 Най вероятно има добавка в антифриза за да светне. Може някакво UV мастило да се сложи примерно. Колега, много внимателно наблюдавай радиатора, най вероятно от там идва проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #8 Отговорено 16 Юни, 2009 Едно от хубавите свойства на червеният антифриз е че веднага се разбира къде сълзи и се изпарява. Ако не беше той нямаше да забележа че липсва O пръстенчето на термостата за перката, както и сълзенето от тапата за източване под изпускателния колектор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 16 Юни, 2009 за да ти отива вода в разширителя колата трябва да е добре загряла и да е с поне средни обороти. като идвах за националната махнах старата си капачка и сложих нова, след 7-8 км каране слязах да проверя как е хавата и видях, че маркучите са много твърди и надути а в разширителя вода няма. стигнах и се върнах от срещата, сутринта отворих радиатора и долях 200-300 гр вода. до сега никога не беше губила и не беше хвърляла от никъде. по капака видимо си личеше, че е хвърляло вода от капачката. сложих си пак старата и сега всичко си е ок. извода е, че явно клапана на новата капачка не отваря както трябва(не постепенно та да мине вода в разширителя, а дректно го хвърля на вън).та внимавайте кви капачки слагате, че много народ заради такива ментете и гарнитури на глави и термостати и кво ли не смениха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #10 Отговорено 16 Юни, 2009 И Аз залагам на радиатора, по това време на годината винаги е горещ и дори да има теч...изтеклото се изпарява много бързо още преди да е прокапало на земята. Случвало се е на много мои авери. Не се лъжи да сипваш разни там прахчета и темподобни пенкелери в охладителната течност с идеята да спре теча, ще си задръстиш цялата система. Ако съм прав и се окаже радиатора, по-добре доливай докато намериш друг. Успех и късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #11 Отговорено 16 Юни, 2009 ако можеш да надуеш охладителната система до около 1.5 атмосфери - тогава ще си проличи от къде ще протече - от маркуч ли от радиатор ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #12 Отговорено 16 Юни, 2009 Дано да има теч че ако няма гаранция е гарнитурка на главата. Аз имах същия проблем самоче не с хонда ас друг автомобил губи антифриз а няма течове никаде. смених с гарнитурата и се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hime 1 #13 Отговорено 16 Юни, 2009 На един прияте със Сценик също му се губеше вода от радиатора без да прави локви и той само долива, долива 2-3 дни и една сутрин купето му беше подгизнало, оказа се че от парното му тече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_wrc 1 #14 Отговорено 17 Юни, 2009 И на мене ми губи антифриз но ясно си личи как капи радиатора. Но засега доналивам вода....на 20 км. куби някъде 300гр. течност. Проблем ли е ако се доналива вода навместо антифриз ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #15 Отговорено 18 Юни, 2009 Има много бързо заминава водната помпа или поне уплътненията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 18 Юни, 2009 колата има ли газ?колкото да е чудно уното на жена ми хапваше водата от мембраните на изпарителя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #17 Отговорено 18 Юни, 2009 и как- вкарва я с газта в двигателя ли? наистина е доста чудно. обясни ако обичаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #18 Отговорено 18 Юни, 2009 и как- вкарва я с газта в двигателя ли? наистина е доста чудно. обясни ако обичаш.спукана мембрана малка и прилична дупчица водата се испарява с гаста и тн тн ... а ас отворих мотора залудо и нищо . 3 от цилиндрите бяха станали жьлто червени . естествено колата беше променила и рабатата .на края 18 лв за мембрани и колата заспа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #19 Отговорено 18 Юни, 2009 тва да, но както казваш колата вече не работи както трябва. ама на колегата май няма такива ядове. ще следим развръзката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #20 Отговорено 18 Юни, 2009 Ако е гарнитура на главата трябва да ти прави балончета в дариатора и то особенно много,когато двигателя работи на големи обороти.Долей почти до горе и пробвай да видиш.Най-вероятно е малък теч в радиатора.В това топло време всичко съхне супер бързо,пък и да не забравяме допълнителната температура от двигателя,която никак не е малка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #21 Отговорено 18 Юни, 2009 Ако е гарнитура на главата трябва да ти прави балончета в дариатора и то особенно много,когато двигателя работи на големи обороти.Долей почти до горе и пробвай да видиш.Най-вероятно е малък теч в радиатора.В това топло време всичко съхне супер бързо,пък и да не забравяме допълнителната температура от двигателя,която никак не е малка.не е задалжително да прави балони . може да си искарва прес ауспуха ама това се резбира по лесно като е студено.за мое сажаление една кола не уцелих да няма проблем в мотора поне научих нещо та колегата ако му е вазможно нека да я надуе когато е студена с маркуча от чешмата най лесно става но да внимава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #22 Отговорено 18 Юни, 2009 и кво да праи с маркуча от чешмата, да чака да напълни цилиндрите ли? надува се с компресор през мястото за свещите и се молиш да не избие от някъде. или на газанализатор минаваш су 10 кинта май беше ти казват диагнозата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #23 Отговорено 18 Юни, 2009 и кво да праи с маркуча от чешмата, да чака да напълни цилиндрите ли? надува се с компресор през мястото за свещите и се молиш да не избие от някъде. или на газанализатор минаваш су 10 кинта май беше ти казват диагнозата.май говорехме за водната система ?ползва налягането на водата да надуе системата, когато колата е студена водата като избие се вижда неможе да исахне толкова барзо .или какво да я кара докато сварши и ще спре да тече?нещо неможах да разбера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #24 Отговорено 19 Юни, 2009 и кво да праи с маркуча от чешмата, да чака да напълни цилиндрите ли? надува се с компресор през мястото за свещите и се молиш да не избие от някъде. или на газанализатор минаваш су 10 кинта май беше ти казват диагнозата.какво е това газ анализарот,че не знам Все пак искам да се науча Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #25 Отговорено 19 Юни, 2009 ми измерват ти със сонда в ауспуха съдържанието на изгорелите газове и се вижда дали гори вода или не. някой скоро беше ходил точно за този проблем, има и тема. разровете малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #26 Отговорено 20 Юни, 2009 Аз имам подобен проблем само през зимата когато е много студено.Проблемат идва от уплатнението което е отгоре на радиатора но лятото не губи и капка. Забарши си хубаво радиатора отгоре , запали я сутрин покараи 5-6 км и слез да видиш дали нямаш теч от радиатора.Ако караш повече дори и да е имало теч то течноста се изпарява, макар че оставя следи е трудно да се останови . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове