Jump to content
lyuboo

Въпрос за Хонда Акорд

Recommended Posts

Колеги здравейте.Понеже ми предстои покупка на кола съм се спрял на Акорд след 96г с хромираната маска незнам как се води. Колата е бензин 1,8, ако това има значение.Въпроса ми е вярно ли е това което доста хора ми казаха за модела, че спирачките като спреш 2-3 пъти рязко, загрявали и после нехващали :tease: и че при по висока скорост и то на хлъзгав терен колата колата не била стабилна на пътя, мятала задницата. Не съм карал такава кола и незнам какво да очаквам. Кажете си мнението притежателите или който е имал удоволствието да кара такава кола. След чутото много започвам да се колебая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно са някакви градски/селски легенди. То всяка кола която не е "суперкола" при рязко спиране няколко последователни пъти загрява спирачки и стават неефективни, също така хлъзгав терен и висока скорост нещо не се комбинират добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че акорда е най-префектната кола и няма недостатъци, но това което са ти казали е силно преувеличено според мен.Вярно, моята е комби и е 2,0 '95 тоест различна, но дали загряват спирачките зависи от това какви са дисковете и накладките най-вече. Не веднъж ми се е налагало да спирам рязко и не съм имал никакви проблеми след това.А при висока скорост на хлъзгаво, еми щом е хлъзгаво всяка кола ще се пързаля хехехе.Колега акорда е невероятно удобна и стабилна кола. Вози много приятно и както беше казал един колега тук във форума за тази цена на пазара няма друга, която да е на това ниво. Ако автомобила който си харесал е читав (в добро техническо състояние) хич не се колебай.Това е моето мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И вие сте прави колеги, но все пак реших да попитам. Преди имах Венто и за него какви ли не легенди бях чувал и нищо не бе вярно надявам се да е така и при Акорда.А при дълъг път как е гърбът, седалките комфортни ли са, че доста патувам извънградско.Как е шума в купето при по високи обороти, че при Вентото със 120-140 си бучеше в купето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Принципно Акорда има прилична шумоизолация. Но на дълъг път със скорост от да кажем 120км/ч. по нашите "чудни" настилки шума си го има.Миналата седмица минавах по бул. Цар Борис III и там по паветата имах чувството че съм във АН 24 (малък руски витлов самолет от 60-те ако не се лъжа, до преди 10-ина години "на въоръжение" в гражданската ни авиация). Така че от шума в България не можеш да избягаш. :tease:Иначе на добра настилка и хубави гуми се чува само лекото мъркане на двигателя даже и при високи скорости.Най-добре е, ако имаш възможността, да седнеш в колата и да я покараш. Седалките са удобни и меки. Пътя София - Варна не го усещам, а съм близо 100 кг. и 5 часа в една поза казват своето. :tease: След 460 км съм свеж и не се чувствам убит от пътя.

Редактирано от kalio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега аз съм карал 2-ва Accorda единият е 86 другия 99 ( който карам сега ). Пътя Бургас София го минавам честичко. Със старата кола двигателчето при 130-140 си бръмчи, ама с новичката не е баш така доста по добре е изолирана ( даже и с 180-190 ). Даже помня миналата година като я взех карах градско със 80-90 само защотото не можех да усетя скороста, на празен ход може да се объркаш че колата е загаснала. Дупките по малко се усещат в сравнение със старата и доста по добре ги понася, но да не забравяме че дупката си е дупка :tease:. Спирал съм доста пъти рязко и про все че задните накладки са износени спира доста добре до сега поне не ме е подвеждала. А що се отнася до поднасяне всичко зависи от стила на каране аз лично проблеми съм нямал. Сигуно модела за който говориш е малко по стар от моя но на дали ще е огромна разликата в окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние имаме такава служебна и единствения недостатък е че педала на газта е много мек, но може наща да е изключение. Инъче за стабилността трудно ми е да преценя, защото мойта е със спортно окачаване и на каквато и да се кача все ми е нестабилна :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми е вярно ли е това което доста хора ми казаха за модела, че спирачките като спреш 2-3 пъти рязко, загрявали и после нехващали :) и че при по висока скорост и то на хлъзгав терен колата колата не била стабилна...

Тези хората карали ли са такава кола или поне да са се возили ? :) Няма нищо вярно в казаното от тях.П.П. Малко са колите със стабилността и комфорта на Акорда. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за акорда при доста продължително ползване на спирачките има малка промяна в спирането но това за занасянето на задницата е пълна глупост от всичките ми опити за си засуча колата без ръчна стана чак с 100 и то с много ментеливи гуми аз зимата с земни гуми не мога да я накарам да си заварти задницата с 40 затова че това глупости има такова усещане защото се накланя леко но това е от окачването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, купувай го тоя Акорд стига си се двуумил! Колата е перфектна. Карам близо година такава(Акорд-1.8-100кв-2000г). МНОГО добра возия, добро ускорение, спира МНОГО добре, много стабилен на пътя(на хлъзгав терен карам бавно), среден разход 8.0л/100км при градско и не бавно извънградско. Имам една забележка назад трудно паркирам-нищо се не види(трябва парктроник)С две думи това е твоята кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Малко са колите със стабилността и комфорта на Акорда. :)

Ако трябва да сме максимално точни, от Японските коли са само две...Хонда Акорд и Мицубиши Галант...Останалите са с окачване Макферсън...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lyuboo,Ако искаш ще ти дам да врътнеш с моята спирачките и да опиташ да се завъртиш. Единственото, което може да направиш е да си много упорит и ако си такъв, най-много да ме вътриш с някое каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такава и съм спуер доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата е невероятна карам акорд 97г. само че дизелче и шумът в купето е доста по малък от шума на други дизели в които съм се качвал около тази година. Колкото за мятането за две години ми се случи само веднъж ( минавам Шипка поне два пъти в месеца) и то на мокър път на почти 90градосов завои по нанадолнище в които влязох с стабилна скорост :P Това за спирачките изобщо не е верно скоро смених дискове и за да смъкна смазката от тях ги загрях доста, след като се изчистиха въпреки че бяха доста загрети от 180 до 0 си спираха идеално. Качи се да покараш и ще разбереш за каква кола става дума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю,който ти ги е наговорил глупостите за Акорда,не е много в ред,да знаеш...Карам Акорд 1998 год.няма подобни проблеми.Така че,ако не се я вече взел,взимай смело.Цените на частите са нормални,има ги.Само разхода е по-височък,на бензин и нагаз/като мен/,но какво да се прави....Колегите с подобни Акорди може да го потвърдят - на градско ми дава около 15/100 газ.Иначе си върви перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и едно съветче и от мен, и се надявам да е полезен.Ако ще е Акорд то поне тои да е 2.0 куб. ако е по-малко си е тромавичак.А разхода е еднакъв с 1.8. А за глупостите където някой си ти ги е говорил,че не спирал добре,че замятал и т.н. да ги разправят на някой друг.Аз съм с Акорд F20Z1 много съм доволен.Голяма кола удобна,висок клас автомобил,на който можеш да се наслаждаваш във всяко едно отношение. Айде ако вземеш Акордеона ще чакаме снимки..Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се обадя-акорда не спира!!!!!!Определено не спира,леко нестабилен-да но се дължи само и единствено на заминали задни амортисьори , огромен радиус на завиване,скапана сглобка , проблемни ел. стъкла...ми горе долу тва са кахърите........мързи ме да пиша но и друг път съм казвал,вземи си Акорд, но КУПЕ!!!!!!!!!!!!!!!НЯМАТ БАЗА ЗА СРАВНЕНИЕ!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се обадя-акорда не спира!!!!!!Определено не спира,леко нестабилен-да но се дължи само и единствено на заминали задни амортисьори , огромен радиус на завиване,скапана сглобка , проблемни ел. стъкла...ми горе долу тва са кахърите........мързи ме да пиша но и друг път съм казвал,вземи си Акорд, но КУПЕ!!!!!!!!!!!!!!!НЯМАТ БАЗА ЗА СРАВНЕНИЕ!!!!

Едмунто , ти толкова разбираш(за казаното в първите две изречения).Сигурно така сме по-интересни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се обадя-акорда не спира!!!!!!Определено не спира,леко нестабилен-да но се дължи само и единствено на заминали задни амортисьори , огромен радиус на завиване,скапана сглобка , проблемни ел. стъкла...ми горе долу тва са кахърите........мързи ме да пиша но и друг път съм казвал,вземи си Акорд, но КУПЕ!!!!!!!!!!!!!!!НЯМАТ БАЗА ЗА СРАВНЕНИЕ!!!!

???Ти за каква кола говориш приятел , ела да ти демонстрирам , че да не коментираш кво си сънувал ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не бе пичове ,просто от време на време е хубаво да се свалят розовите очила..и истината да се каже, а тя е само една-АНГЛИЙСКАТА СГЛОБКА НЕ СТРУВА!!!Колата има недостатъци който съвсем ясно посочих,мотор, возия и удоволствие от шофирането са на лице,така че не ми рипайте..просто съм обективен!!!!!п.п-покарайте едно купенце и тогава дайте трезвите си оценки,успех и без нерви ,че иде Национална :hondarulez:

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едмундо, колега не се напрягай толкова и не заблуждавай хората с твойте мнения и наблюдения!Това за ел. стъклата са глупости и то-пълни!А и другото ти мнение "заминали задни амотосьори". Та въпросът ми е към теб колега едмундо: Коя кола със заминали задни амортосьори ще спира ефективно??? Моля да ни разкажеш,че да знаем да си купуваме тогава такива коли!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега и аз да се изкажа нали може? Да английската сглобка е много по-лоша от американската или японската. Купето е в пъти по-здраво и надеждно...но за поведението на пътя мога да кажа, че английската е много по-стабилна. С купето съм се завъртал с малка скорост на мокро, докато англичанката няма този недостатък. Един съвет от мен, ако минеш на вариант купе, карай само с перфектно окачване и хубави гуми!За спирането нямам наблюдения, която и от двете коли да има проблеми, като загряване и т.н, но дори да има, нарязани или перфорирани дискове колкото искаш, те и без това са консуматив на тежките коли. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Подкрепям Едмундо!Имам наблюдения върху 2 Акорда 1997 и 1998, F20Z1...Че не спират, не спират. Затова сега работя по единия, сменям всичко по спирачната система, остана само спирачната течност, та да видим, дано има ефект.Едната има проблема с предните ел стъкла, другата не.НО за возията нищо лошо не мога да кажа, перфектна е.Седалките са супер, меки и удобни. На дълъг път няма равна, супер комфорт и удобства предлага.За развъртането на двигателя - абе ще се влюбиш в тази кола.Всички знаем, че няма автомобил без малки фабрички дефекти, дреболийки, които ни карат да им обръщаме внимание от време на време...По нищо не може да се сравнява с Венто, все едно да смениш каруца със самолет.Като цяло - ОТЛИЧЕН ИЗБОР!

Редактирано от Inch High

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се впиша като собственик на един от споменатите модели. Карал съм доста возила (като марки) но за съжаление не и друг модел акорд, затова със свалени розови очила мога да кажа спрямо другите, че колата си спира много прилично и миля всички знаете от какво зависи спирачния път, тоест едва ли всички сме с еднакви накладки, гуми, дискове и амортисьори като марка и степен на износване все пак говорим за 8-10 годишна каляска и мисля няма смисъл да се впускаме в излишни спорове :) . Що се отнася за сглобките тън-мън няма тук говорим за три отделни пазара и ако можеш да се уредиш със сглобка различна от Английската, ти си човека. Проблема с предните ел. стъклата го имам и аз, но за момента не му отдавам чак толкова голямо внимание защото имам други неща на главата (в личен план) а и Мануал го е написал : използвайте нова смазка от време на време, все пак вечни работи няма, хайде със здраве и по-весело :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стария ми акорд беше англичанка седан 2000сс, колата си спираше отлично. Но сегашното ми купе спира ПЕРФЕКТНО. Разликата е, че има по 2 бутала на спирачните апарати, по-големи (282мм) дискове, съответно и по-дебели. Цялата спирачна система е еднаква с тази на Аccord TYPE-R 212сс. Задната стабилизираща щанга е Ф17мм (12мм при английския седан 6та генерация).Но откакто сложих големите баници 225/45/17 колата леко върти задницата в остри завои и малко загуби стабилността си. Ама пуста гъзария........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз си карам Акорд анг. 2.0. Не завива, не спира, проблем със предни стъкла, ръжда, гледай радиаторите 1/ви е за А/С, а втория(гние повече).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...