nosferatu666 16 #161 Отговорено 17 Ноември, 2014 (Редактирано) На практика нещата стоят по този начин - който иска да види много коне да си премери колата на Dynojet или на друг инерционен стенд. На когото му се чете има две интересни статии по върпоса: http://www.factorypro.com/dyno/true1.html http://www.badasscars.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=64/category_id=13/mode=prod/prd64.htm Редактирано 17 Ноември, 2014 от nosferatu666 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #162 Отговорено 17 Ноември, 2014 (Редактирано) Абсолютно точно си измерва Dynojet-а! Какви са тези измислени статии не знам?! Старши експерт nosferatu666 кажи нещо за диното на ХЕЕД? И то ли измерва грешно? Редактирано 17 Ноември, 2014 от paRADOx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nosferatu666 16 #163 Отговорено 17 Ноември, 2014 (Редактирано) Статиите може да ги наричаш както искаш, но са грамотно написани и подкрепени технически. Аз не съм казал, че не измерва точно, защото точно измерване не съществува никъде освен при свален двигател и измерване на специален стенд в завода на производителя! Просто показва едни от най-високите резултати. Преди да скачаш като петел се замисли над написаното. И нека не забравяме, че идеята на стенда е инструмент за настройка, а не за класиране и определяне на бегачки. Редактирано 17 Ноември, 2014 от nosferatu666 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #164 Отговорено 17 Ноември, 2014 Не отговори на въпроса ми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #165 Отговорено 17 Ноември, 2014 Колега nosferatu666 понеже си невярващ предлгам да измерим твойто BMW на ужким най-песимистичният дино стенд в Хед 91 и същият ден да премерим на dynojet.Ако разликата между двата стенда е повече от 10 коня аз плащам измерванията,ако е по-малка съответно ги плащаш ти. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #166 Отговорено 18 Ноември, 2014 На практика нещата стоят по този начин - който иска да види много коне да си премери колата на Dynojet или на друг инерционен стенд. На когото му се чете има две интересни статии по върпоса: http://www.factorypro.com/dyno/true1.html http://www.badasscars.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=64/category_id=13/mode=prod/prd64.htm Не знам защо хейтваш, стокова Б16 извади 126 на DynoJet. На Радко на Хеед даде 140... А от статиите става ясно, че с по-леки джанти и гуми, диното показва повече. Ми хубаво, ти и на пътя си по-бърз с леки джанти/гуми. Какво те притеснява? Знаеш ли че, един от най-основните тунинги на пистовите мотори са точно тези елементи? Спри да се заяждаш и хейтваш. За да не съм Оф-топик: ето сравнение на стокова Б16-ка с/у ремапната, с 4-1 колектор и генерация. https://www.facebook.com/HPPGarage/photos/ms.c.eJw1ytEJADAIA9GNiiYm6P6LtSD9fMexGFlpyDni4VoDtBHfVo9e~_Z794wKT4gyo.bps.a.333289560201080/343014162561953/?type=1&theater 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #167 Отговорено 18 Ноември, 2014 Моята кола на Dynojeta-a даде 6 hp по-малко отколкото на диното в HEED. А той разправя как Dynojet-a давал нереално много коне... Ще припадна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nosferatu666 16 #168 Отговорено 18 Ноември, 2014 На практика нещата стоят по този начин - който иска да види много коне да си премери колата на Dynojet или на друг инерционен стенд. На когото му се чете има две интересни статии по върпоса: http://www.factorypro.com/dyno/true1.html http://www.badasscars.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=64/category_id=13/mode=prod/prd64.htm Не знам защо хейтваш, стокова Б16 извади 126 на DynoJet. На Радко на Хеед даде 140... А от статиите става ясно, че с по-леки джанти и гуми, диното показва повече. Ми хубаво, ти и на пътя си по-бърз с леки джанти/гуми. Какво те притеснява? Знаеш ли че, един от най-основните тунинги на пистовите мотори са точно тези елементи? Спри да се заяждаш и хейтваш. За да не съм Оф-топик: ето сравнение на стокова Б16-ка с/у ремапната, с 4-1 колектор и генерация. https://www.facebook.com/HPPGarage/photos/ms.c.eJw1ytEJADAIA9GNiiYm6P6LtSD9fMexGFlpyDni4VoDtBHfVo9e~_Z794wKT4gyo.bps.a.333289560201080/343014162561953/?type=1&theater Не хейтвам, колега. Пиша неща, които съм разбрал от моя опит, защото последните ми две коли съм ги мерил по два пъти на два различни стенда. С удоволствие бих замерил и на Dynojet. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #169 Отговорено 20 Декември, 2014 Ето един интересен автомобил S2000 с изпускател, генерация, интейк и К-про. Графиките са преди и след ремап. 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #170 Отговорено 4 Януари, 2015 Браво, качила е момента а това е по-важно и се усеща повече при шофиране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #171 Отговорено 12 Януари, 2015 Давайте графиката на рекорда от вчера :)Boosted B18 692 whp made in Bg 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #172 Отговорено 12 Януари, 2015 Бе тя е публична тайна...ама ето я и тук. 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #173 Отговорено 12 Януари, 2015 На рибата ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #174 Отговорено 12 Януари, 2015 Колата е на Тео Айнаджиев от Progas 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
МОШ 1633 #175 Отговорено 19 Януари, 2015 B16A1...................................................................... 155Nm - 178hp 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #176 Отговорено 10 Юни, 2015 D16Z6 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #177 Отговорено 11 Юни, 2015 на колко бара и какъв сетъп? :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #178 Отговорено 26 Юни, 2015 (Редактирано) D15 размини ме. y8 кратуна, с.к. 4.4 и маховик от икономик Редактирано 26 Юни, 2015 от Izverg 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #179 Отговорено 14 Юли, 2015 Д16+++ 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #180 Отговорено 19 Юли, 2015 Ъпдейт Клуб 700 кс...... Колата е мапната от Теодор Айнаджиев от Progas!Respect 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #181 Отговорено 6 Септември, 2015 И от мен една графика. Сток D16A9 ККК К26 turbo 450 дюзи генерация 60мм изпускател от икономик турбо пътища 60мм на кулера не му знам размерите налягане 0.7 бара Мапната от Тео.Благодарско братле 8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #182 Отговорено 23 Ноември, 2015 Отново Теодор Айнаджиев от Progas! Мапната вече и на бензин,без никакви рискове и 1 бар налягане 500 кс и 390 нютона!Отново графика за учебник!!Отново огромно Благодаря 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anastas83 35 #183 Отговорено 5 Декември, 2015 h22a Биели и бутала от Н22а7 интеик таип р дросел 66мм. премахнати балансиращи валове сток изпускател все още.... сток настроики на коппа 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #184 Отговорено 5 Юни, 2016 д14+ 123hp/7150rpm 132Nm/5950rpm мерено на гуми 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #185 Отговорено 5 Юни, 2016 Вчера след намесата на Теодор Айнаджиев 5 Хонди станаха доста бързи Пп.Графиката и клипчето са на Accord F20B block+ H22A7 head 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #186 Отговорено 6 Декември, 2016 (Редактирано) B20Z1 stock Турбо T3/T4 Генерация на 60 Това с Safety настройки. На 4-та даде 191к.с. Редактирано 6 Декември, 2016 от Izverg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #187 Отговорено 7 Януари, 2017 Подобрения по б20-ка турбо от по-горната графика. Скъсени пътища и вдигнато налягане. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
told0 120 #188 Отговорено 20 Март, 2019 (Редактирано) К20а2 суапнат в EJ9 Мотора е сток. Цяла изпускателна система от колектора до крайното гърне. Всмукател от К20з1 Интейк Хондата Кпро Мапната от Тео и замерена на диното на Хеед Ауто. Резултата е на колела Редактирано 20 Март, 2019 от told0 4 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
told0 120 #189 Отговорено 14 Ноември, 2020 (Редактирано) Я,пак съм аз 😂 Същата кола,на същото дино, ремапната от същият мапер само,че вече с генерация на 76mm и регринднати сток валове П.п. Не се корайте,нютоните са 167 и оборотите не са 7500 на края 😂 Редактирано 14 Ноември, 2020 от told0 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове