Jump to content

Recommended Posts

Колата е Сивик англичанка 6-та генерация хеч, с 5 врати.Струва ми се , че някои неравности, дори и малки ги минава доста твърдо-все едно е без пружини.Държа да отбележа, че амортисьори и пружини са абсолютно ОК.Става въпрос за задницата.Нормално ли е това?Преди не съм имал Хонда и нямам други впечатления.Гуми-чисто нови Клебер 185/60/14, джанти лети, перфектни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип си е твърдичка возията и аз съм с 6ген..но съм свикнал вече просто като се кача в някоя с мека возия ми прави впечатление ..иначе се свиква

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бърз съвет. като даваш рефреш и те пита "resend" или "cancel", кликай "cancel"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв е въпроса ? Щом си сигурен в амортисьорите и пружините карай спокойно. От друго няма какво да е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли вероятност големите тампони на задните носачи да не са оригинални...тоест надупчени, а да са плътни? С плътни тампони задницата се втвърдява доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че пиша от акаунта на сестра ми.... ;) Но трябва да видиш какво се случва когато тя минава по легнали полицаи. ;) Не се притснявай, задниците на хеч-овете са доста леки, така че е нормално ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не знам.Явно ще трябва да проверя.А ако са плътни проблем има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не... ще издържат по-дълго... ;) но вместо дапоемат натоварване е възможно да го предават на по-малките тампони отпред и отгоре и те да се разбиват по-бързо, все пак оригиналните са с отвори за да има място за деформация на гумата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За амортисьорите на шок-тест ли си ходил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм, но съм убеден, че са ОК.Имал съм 5-6 коли и знам как е с изпуснал амортесьор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя.Благодаря на всички за насоките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел със същия модел Сивик, при вдигането на крик за смяна на накладките, след пускането на автомобила амортисьорите станаха страшно твърди (блокираха). Ако и при теб е станало същото, тези вече не можеш да ги раздвижиш. Има едни клапанчета които ако блокират - спасението е само нови :rolleyes: амортисьори имах предвид

Редактирано от jorko74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същата англичанка и при мен е много твърдо. Предполагам знаеш, че тези коли по принцип се произвеждат с газови амортьори, което оправдава твърдото возене. При мен също задницата много пружинира, но и отзад се чува някакво скърцане. Не е кора със сигурност. След като смених задните амортисьори (разбира се първо минах през шоков тест) остана (мисля, 4е и преди си го имаше, но не мога да кажа със сигурност) това скърцане, което се появява и при малките неравности. Някой има ли идея откъде може да е? Писна ми от некадърници, а майстора, на който вярвам, в момента няма сервиз. Не ми се иска да я водя при поредния "специалист по хондите", който да ми е "дооправи".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането е от големите тампони,като седнат хора отзад намалява ли шума?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...