Jump to content
Matheo

Най-накрая, отпада Акциза

Recommended Posts

Добре де хора , направете си простата сметка - 1000 човека карат коли до 163 коня и плащат за тях 300 лв данък , до година 1000 човека ще си продадът колите и ще си купят "акцизни" над 163 коня , примерно 263 , и ще плащат 500 лв данък и т.н. Цифрите са изцяло примерни :) Колко от вас си казаха , че ще си купят по-мощна кола и т.н. :D Ще дръннат едно увеличение на данъка , гражданска и още нещо , за такива над 163 коня и готово , при всички положения ще е по-малко отколкото си платил акциза , но обема на бивши акцизни коли ще е по-голям и сметката е приключена :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.monitor.bg/article?id=222971С две думи по последна информация която имам.Коли до 1992г.вкл. Еко такса при първ.регистрация до 1000 лв.Коли до 1995г.вкл. Еко такса при първ.регистрация да 500 лв.Коли до 1999-2000г.Еко такса при първ.регистрация до 250 лв.Коли до 2005г.Еко такса при първ.регистрация до 200 лв.коли до 2008г.В зависимост от Евро стандарта до 150лв.Не е ясно дали ще остане така наречената продуктора такса или такса рециклиране.С две думи преебаха ни здраво,за първ.регистрация примерно на 5-та ген.такси около 1200 лв.ЧЕСТИТО Редактирано от REDPOWER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...едва ли тия пари отиват за екология в България само ни обират мошениците :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За търговците на автомобили наистина си е прецаквация :D Но тези , които имат да си продават старата Хондичка могат спокойно да си качат цената нагоре с половината от ЕКО таксата и пак да я продаде бързо :D А тези , които няма как да си купят по-нова кола , просто ще продължат да си поддържат старата :D От това смятам , че ще спечелят и моргите или пък половината от собствениците на стари коли ще си внесат една здрава и работеща кола за донор и готово , ще си напълнем мазетата с части и т.н. Сега както ми се заформяше да бракувам два сивик-а , защото са излишни май ще преосмисля решението си :DДанчо - ако имам парите отма съм лапнал една 7-ма генерация Тайп Ар , а преди дори не си и мислех , не че 5000 лв за акциз са много , но не ми се даваха ;) Според мен ще се напълни с пистарки до към 250 коня и от там ще започне да се набляга на тунинг и ала бала , сещате се :) след половин година ще е в някое дърво , дано без жертви :D

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорим за акцизни коли ...Някой има ли опит с подръжката на Legend?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересувам се като цяло.Най вече Legend KA7 - КА9.

Редактирано от borko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам , че смяна на масла , въздушен и маслен филтър , ще е към 400 лв , ако не и повече :) Толкова плащам аз за Акорда :ph34r: Но това се определя главно от колко литра масло побира двигателя - дизеловия е 6 литра пълна синтетика 0-30/40 :lol: Вече за неща по окачването и т.н. предполагам ще е по-скъпо , въпреки , че поленов филтър за Ледженд , който е 1:1 като този на Акорда е в пъти по-евтин :o Нищо не пречи на един заинтересован от Хонда Ледженд да се обади на Бултрако и да си направи една засечка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера си купих нова стара кола за дейли-акорд купе 2.2 авоматик 96-та година.Еко таксата ми в Кат - София беше 190лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера си купих нова стара кола за дейли-акорд купе 2.2 авоматик 96-та година.Еко таксата ми в Кат - София беше 190лв.

А кога ще има снимки да ти честитим официално?Кво се скатаваш?Относно акциза ще изчакаме още една, две седмици и в автокъщите ще кажат ква е хавата.Помните ли като ни приеха в ЕС през 2007 и отпаднаха митата, пак никой не вярваше, ама стана.Е, точно тогава си купих вти-то.Искам да спомена относно Legenda, че цената му вече е под 20 000Е, КВ1, 295hp, AWD, 2006г. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е,то това е работно магаре,просто е хонда:)

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

познай кое изхвърлих първо от салона? :D

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

черните неща от седалките ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха,много ясно:)това беше завещание от предния собственик,който явно е мазохист:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акциза като отпадне може и да се поогледат доста хора за Акорд К24А3, 190к.с., които слизат на цена около 7000Е!П.С. А честито Иво!Безпроблемно да си го караш Акордеончето! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво братле, от каде го взема тоя акорд.Опасявам се, че това е моя, който продадох преди 3 месеца :lol: :lol: :)

Акорда е пресен внос от Австрия и нямаше номера,не е твоя.иначе на твоя имаше ли му нещо,че го каза така притеснено?Еко таксата е разделена на години:до 10 години,и след 10 години,и за до 3 години май има графа.тъпото е че до 10 и над 10 години разликата е 10лв само по-малко,което е супер тъпо....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: добре де ,някой знае ли последно какви са екотаксите

Екотаксите са някакви измислени тъпотии при първа регистрация на кола в бг,които уж трябва да регулират пазара да не се пълним със скрап от чужбина.само две фирми имат право да сибират тези екотакси,като момчето от тази в която платих подхвърли нещо интересно за тях.било въпрос на избор едва ли не,щото едната била на ДПС,другата била на някакви други......така че явно е пълен ташак като всяко нещо в тая държава и парите не отиват където трябва.ако колата има БГ номера такава такса не се плаща при пререгистрацията.мойта беше дошла от Австрия и следователно й беше първа регистрация в БГ.Иванов,мерси за пожеланията.какво й имаше толкова на твойта кола?аз тази я взех от Видин.дай на ЛС ако искаш Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.monitor.bg/article?id=222971

С две думи по последна информация която имам.

...

Коли до 1995г. вкл. Еко такса при първ. регистрация до 500 лв.

...

Това значи ли, че за Subaru Impreza STI 1994 се плаща 500 лв.? И какво още се плаща при регистрация? Колата е от Англия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите такива са върнати от КАТ Варна,причината не я знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За КАТ Варна не се и учудвам там са най-големите тъпанари, които се занимават с регистрация на коли сигурно в цяла България.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите такива са върнати от КАТ Варна,причината не я знам

Явно имат още неясноти и не знаят к'во да правят.Иначе да влизат бегачките.НЯМА акциз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.monitor.bg/article?id=222971

С две думи по последна информация която имам.

...

Коли до 1995г. вкл. Еко такса при първ. регистрация до 500 лв.

...

Това значи ли, че за Subaru Impreza STI 1994 се плаща 500 лв.? И какво още се плаща при регистрация? Колата е от Англия.

 

Днес говорих с един познат от КАТ София и полужението още е неясно.Самите те още нямат пълна информация кой какво и колко ще плаща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че незнаят дали има нещо НЕЗНАЙНО или всичко е ЗНАЙНО не следва да е причина за отказ!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България дори и това, че не са в настроение е причина за отказ. Много ми е любопитно с какво ще заместят тези лесни пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ооо не се и съмнявам, мен ако питаш, съм сигурен че за това се мотаят сега, още не са го измислили. Но по добре да не съм прав та да могат хората малко по спокойно да си вкарат по някоя готина резачка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един въпрос: обнародвано ли е в държавен вестник изменението за отпадане на акциза или все още не? Защото ако не е в КАТ все още могат да ти начислят акциз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един въпрос: обнародвано ли е в държавен вестник изменението за отпадане на акциза или все още не? Защото ако не е в КАТ все още могат да ти начислят акциз!

Днес бях в КАТ София и няма проблеми с регистрацията на акцизни автомобили,а относно тоя измислен Еко данък,все още няма яснота какво ще се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един въпрос: обнародвано ли е в държавен вестник изменението за отпадане на акциза или все още не? Защото ако не е в КАТ все още могат да ти начислят акциз!

Да. Обнародвано е още през м. юни миналата година.ЗАКОН ЗА АКЦИЗИТЕ И ДАНЪЧНИТЕ СКЛАДОВЕРаздел V.Автомобили (Отм. - ДВ, бр. 44 от от 12 Юни 2009г., в сила на 01.01.2010 г.)Чл. 18. (Отм. - ДВ, бр. 44 от 2009 г., в сила на 01.01.2010 г.) Редактирано от prt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквам с нетърпение кой ще се похвали пръв с мощна колица!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам за двама от днес-съфорумци :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам за двама от днес-съфорумци :lol:

Може и да ги подканиш да постнат някоя снимка.За единият се досещаме веднага, да не си ти другия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...