Jump to content
frujin

Civic Type R

Recommended Posts

Здрасти, Абе хора, нещо ми е влязла мухата в главата и само Type R взех да сънувам. :hondarulez: Обаче навсякъде разправят че е ПРЕКАЛЕНО твърдо окачването .. дори за такава кола. Та взех да си мисля и за Type S. То е ясно че са различни категории тия двете ама и аз не съм некъв гонкаджия. Може да се окаже че Type S ще ми свърши работа. Уфф .. де да знам .. Дайте малко съвети??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре се качи на едната, после на другата и така,без да ги караш няма как да прецениш адекватно :rolleyes: Все пак тайп Р има К20 :hondarulez:

Редактирано от Дончо Царев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе защото таип с няма к20 отдолу.... :) :) :) :) :D :D :D:hondarulez::rolleyes::) единия 200 коня просто и .... динамиката е в пъти по добра незнам какво очакваш от спортна кола с меко окачване или ... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих избрал Type R тази кола имам чуството че е направена с любов, нормално да не е чак толкова комфортна ама ще гледаш да я караш по хубави пътища ... тая кола си е за писта направо, но просто всичко по нея е мноо яко изпипано, не че при Type S не е така детайлно изпипана ама там вече е друга тематиката, и все пак Type R хем ще ти върши работа хем отвреме на време ще наказваш келешчета с БМВ-та или Мерцедеси дето те подценяват ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да си вземеш Type R 7 генерация няма да съжаляваш.Наистина вози малко твърдо ,но динамиката на колата е уникална.ЕР 3 возят почтиеднакво независимо с кой двигател са,предимството е,че няма да имаш нужда да слагаш спортно окачване.Проблема е когато тръгнеш да правишсилов тунинг,първо цените на всякакви тунинг части са доста на горе,второ в България почти никой не знае кое и как ще се отрази върху мощносттаи динамиката на колата.Иначе за да се оринтираш в цените ще ти кажа,че едно елементарно чипосване струва 1000 евро,за радост е близко/в Гърция/.Но пък кефа цена няма.П.С.Ще се радвам ако си вземеш Type R да обсъждаме опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата в тунинг частите на К серия и останелите не е никак голяма а за тeя 1000 eвро може да си вземеш К-про а не чип ....колата е готина и няма да ти слиза от нея ,малко скоростната кутия е капризна ама това не е толкова страшно :cool: скачай смело :)

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите момчета.. Ама един тъп въпрос имам :P ... Type R става ли и да се кара ей така .. до работа и обратно освен за другото? :cool: Забравих да кажа .. за FN2 става въпрос.FN2 шасиП.С. Не виждам как мога да се кача и да пробвам като в Honda нямат test-drive такъв модел а пък аз не познавам никой с такава :)

Редактирано от frujin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо да не става да отидеш на работа с нея.... хората ходят с бентлита пък ти с един type-r да не можеш... въпроса е има ли къде да я паркираш, че не върви на тротоара. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния Юро-Тайп-Р е пълен шит. По-добре погледни в японските сайтове за тайп-ар седана - това е истината! Дет се вика, ако е гарга да е рошава (пък и ще ти излезне по-евтино)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния Юро-Тайп-Р е пълен шит. По-добре погледни в японските сайтове за тайп-ар седана - това е истината! Дет се вика, ако е гарга да е рошава (пък и ще ти излезне по-евтино)

Какво му е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е зле. Двигателя също е различен. Japan Type-R Правят и с ляв волан. И на старо също може да намериш.

Редактирано от h3ll1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега недей да говориш така - не е зле последния Тайп Ар , а просто е по-слаб от предишния !!! Аз ако имам парите , ей така , за да ми е гадно бих си купил от Лимитид Едишън-а на Civic Type R White Grand Prix :cool: с LSD , ей така , да си го имам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро гледах сравнение м/у еурото и японския седан ... японеца буквално размаза еуро тайп Р-а по всички параграфи.А и е 220кс !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали това е идеята на автомобилостроенето като цяло - всеки модел да бъде нещо повече от предния. В случая Хонда не показаха нищо друго, освен дизайн със сивика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е малко ли ти е това. Ти като гледаш голфовете те дали са нещо повече от всеки следващ или обратното

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо трябва да сме наясно,че най-бързите и хубави модели японците си ги правят за тях и азиатския пазар... Защо само те си знаят !!! Плюс това за Хонда на първо място е екологията,която в близките години изисква все повече ограничения по автомобила което оказва голямо влияние в/у вървежа като цяло!Според мен всеки нов модел ще е по-бавен от предишния..но се надявам да греша!А относно 7-мата генерация,мен лично много ми харесва,ако имаш пари скачай в нея, нито ще се занимаваш да слагаш окачвания нито спортни седалки нито ще присаждаш по-мощен двигател, поради простата причина че ще си имаш заводски спортен автомобил,които можеш да си караш както в града така и на писта :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седмия Тайп Р е по-лек, съответно по-пъргав и е с независимо окачване отзад, което пък му дава по добро пътно поведение. Осмата генерация е по-тежка, а е само с 1к.с. по-мощен. Освен тва е с макферсон качване отзад - направено с цел да спести разходи.Сега вече ако говорим за Тайп Р за японския пазар... това е друга бира! Седмата генерация ползва същото шаси като на европейския, обаче е е с мотор 220к.с. от Интегра DC5. Осмата генерация вече ползва тялото на седана и няма нищо общо със европейския. Мотора е 225к.с. и е така напаснат с колата че тва чудо бие дори и интеграта която верно е с 5 коня по слаба ама е и по лека. На писта да не говорим, дава обиколки като коли от класа на S2000, 350Z и пр. Обаче не бъркайте човека, тоя Сивик FD2 deto e го няма с ляв волан. Иначе ако се примириш с десния волан и по твърдата возия, за мен тва е НАЙ-ДОБРАТА ХОНДА НА ПАЗАРА ДНЕС!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега недей да говориш така - не е зле последния Тайп Ар , а просто е по-слаб от предишния !!! Аз ако имам парите , ей така , за да ми е гадно бих си купил от Лимитид Едишън-а на Civic Type R White Grand Prix :rolleyes: с LSD , ей така , да си го имам :bg:

!!! :bg: И аз бих си го имал Иначе се казва Championship White Civic Type R a.k.a CW CTR :(И не е зле колата никак, освен това може да бъде и чипната.В момента в Англия е около 20000 GBPВ БГ още не се предлагаИначе съм се качвал и в 7-ма и 8-ма Тайп Р и 7-мата е по-добра като динамика и пътно поведение.8-мата има страшен фасон и много повече екстри.Все пак зависи от личните предпочитания.А по въпроса за Тайп Ес. Това е същата кола като 5 врати с различни брони и прагове.Ако ще е Тайп Ес по добре вземи 5-те врати , по практично и по удобно.Като динамика и пътно поведение 1 към 1 , казват че окачването е различно , но варианта Спорт на 5 врати е със същото окачване.Дизеловият мотор е с по-добри х-ки в ниски и средни обороти и общо взето е предпочитаният мотор.1.8 е правен за икономия , но върви прилично ако го настъпиш над 4500 оборота.От 2009 вече има нов 1.4 100 коня , който се слага и на Тайп Ес.Все пак ако имаш парите в брой доста по-евтино ще ти излeзe да вземеш колата от дилър в Германия.В момента Тайп Р от Бултрако с отстъпката е около 55000 лв.В Германия ще ти излезе 21-22000 EUR Редактирано от marto_1.8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей го баткооооо беее :huh: СТРАШЕН! Даже доколкото виждам си е с ляв волан :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение е тоя по бие на очи :huh: , един K20 Honda Fit би ти харесал повече , пък и по евтино е :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като става въпрос за type R аз искам товаза мен най-добрата - ама нема кинти :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топ-Гиър сравняваха 7-ма и 8-ма ген. тайп-р и след тестове по пистата 7-ма спечели и то обедително. Просто 8-ма е по-тежичка, но иначе новия дизаин и екстрите са къртещи.Иначе японския седан тайп-р....е всички си мечтаем за нещо такова ама....засега само мечти...ако имам пари с кеф ще ида до Япония да си го купя. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де хора :D ... Няма ли някой дето верно да кара Type-R и да каже как е??? Вярно ли всяка бабунка го удря в бъбреците или Jeremy Clark малко прекалява (аз мисля че прекалява ... ма знам ли!) ...Разберете ... обсебен съм от Type-R и ако не се намери някой да помогне верно ше се набутам за такава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее,снимката на Муген РР направо ме Утрепа.Умирам за тая кола,то си личи и то ника ми де. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де хора :P ... Вярно ли всяка бабунка го удря в бъбреците

...слагаш една мека възглавница на седлката и решаваш проблема ако много ти друса :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де хора :) ...

 

Няма ли някой дето верно да кара Type-R и да каже как е??? Вярно ли всяка бабунка го удря в бъбреците или Jeremy Clark малко прекалява (аз мисля че прекалява ... ма знам ли!) ...

 

Разберете ... обсебен съм от Type-R и ако не се намери някой да помогне верно ше се набутам за такава :)

[/q]

ако искаш возия вземи си Ледженд :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евро type-r e твърд, но не по-твърд от CRX със конита :(на едно ниво е със голф gti, лайно рагуна турбо и астра орскомфорта малко страда от това антикварно окачване, но с помощта на новите технологии са го направили достатъчно стабилно и комфортноняма да можеш да прелиташ над дупките като с нисан патрул с 255/70-16 гуми, но няма страшно за бъбреците ти, приятно стегнато е окачванетовиж японския Type-R колко е твърд, не е истина! не че съм се качвал, но съм гледал сравнителни тестове точно на окачването, по нормални пътища, с пътници

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де хора :( ... Няма ли някой дето верно да кара Type-R и да каже как е??? Вярно ли всяка бабунка го удря в бъбреците или Jeremy Clark малко прекалява (аз мисля че прекалява ... ма знам ли!) ...Разберете ... обсебен съм от Type-R и ако не се намери някой да помогне верно ше се набутам за такава :D

Има ако не се лъжа една мацка руса преди време се пускаше на Божура но незнам дали членува във форума да я питаш иначе даваше ядове на доста напомпани коли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя беше с предишния Civic Type-R, той пак е английски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 7-генерация,като на мацката на Божура и си го карам всеки ден.Вози приятно твърдо,според мен,но все пак не може един спортист даочакваме да вози меко.Сравнявъл съм го като усещане с един колега с 5генерация купе с кони и на най-твърдото са еднакви.До кокото знам8 генерация вози по сящият начин.Колата върви много и мисля ,че с по-меко окачване ще е опасна за каране.Возил съм се и импреса STI возипо същият начин.Ако те влече спортното каране си го копувай, няма да съжаляваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 7-генерация,като на мацката на Божура и си го карам всеки ден.Вози приятно твърдо,според мен,но все пак не може един спортист даочакваме да вози меко.Сравнявъл съм го като усещане с един колега с 5генерация купе с кони и на най-твърдото са еднакви.До кокото знам8 генерация вози по сящият начин.Колата върви много и мисля ,че с по-меко окачване ще е опасна за каране.Возил съм се и импреса STI возипо същият начин.Ако те влече спортното каране си го копувай, няма да съжаляваш.

Мерси за отговорите :(:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...