Jump to content
RAZOR_X

Фабрична аларма на Accord 6th Generation - задействане

Recommended Posts

Здравейте,Интересно ми е да разбера как точно се задейства фабричната аларма на Accord 1999 -2002?И как се дезактивира?Днес ми се случи следното:Изгасих автомобила и си отворих жабката (малко трудно - нещо ключа заеде малко) взех каквото ми трябваше и я затворих, това стана сравнително бързо. Обаче когато понечих да си отворя вратата видях че е заключена,отворих я и алармата "писна". Спрях я трудно - дори не разбрах как точно (запалих колата но тя продължи, по едно време спря и останаха да работят мигачите а след това и те изгаснаха. Но пък аз направих следните неща пуснах аварийните и ги изгасих и потеглих малко). Както и да е излязох от колата и когато отворих задната врата пак "писна":):D Повторих горе долу същата процедура - пак спря. След това всичко беше ОК. След около 8 часа когато потеглих пак нямаше проблем нито при тръгването нито при спирането! Някой да има идея/хипотеза каква е причината това да се случи ?Интересно ми е да разбера как точно се задейства фабричната аларма?И как се дезактивира?Благодаря предварително на отзовалите се с техните коментари!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно обяснение!? Сигурен ли си, че колата беше твоя? Защото както обясняваш сякаш си я крал?! Иначе странна ситуация!? Единствено в което мога да бъда полезен в тази тема е да напомня една функция на алармата, когато има дистанционно: Някои (мисля не всички) аларми имат функцията двойно заключване. Т.е. при двукратно натискане на бутона за заключване се блокира ръчното отключване от вътре на вратите. Значи, ако някой иска да проникне в купето чрез счупване на стъкло и отключване от вътре няма да може. Ще трябва като плужек да се намъкне в колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно обяснение!? Сигурен ли си, че колата беше твоя? Защото както обясняваш сякаш си я крал?! Иначе странна ситуация!? Единствено в което мога да бъда полезен в тази тема е да напомня една функция на алармата, когато има дистанционно: Някои (мисля не всички) аларми имат функцията двойно заключване. Т.е. при двукратно натискане на бутона за заключване се блокира ръчното отключване от вътре на вратите. Значи, ако някой иска да проникне в купето чрез счупване на стъкло и отключване от вътре няма да може. Ще трябва като плужек да се намъкне в колата.

Всъщност и едни полицаи ме питаха същото :D добре че изкарах от някъде документи :) Иначе и тях питах как да я оправя да не "квичи така" ама те се отеглиха бързо! :DТова с дистанционното е интересно - ще пробвам! - Благодаря за "тип4ето"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем ми се появява и на мене. Затова си нося на ключодържателя освен дистанционното на допълнително слаганата аларма и това от оригиналната. Като слагаха аларма за каското, правиха опити да деактивират фабричната но така и не можаха да разберата откъде се захранва.Та, решението е -> носи си и фабричното дистанционно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги аз нямам фабрично дистанционно,купих колата без такова,имам само ключ и нищо друго.. Акорд 98г. И сега съм само с допълнително слагана аларма за каското, и никаква идея за фабричната аларма (нито за активиране нито за деактивиране)..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колега, Карам същия Акорд от 10 месеца - купих го от колегата Bobo21, досега 2 пъти ми се е включвала заводската аларма, за съжаление не можах да определя точно при какви обстоятелства се случва :DКакто каза колегата waterwet, носиш си оригиналното дистанционно(дано имаш такова) и я изключваш ако се включи.Каня се сега като се стопли да отида до Бултрако или специализирана фима за аларми ако могат да ми я дезактивират по някакъв начин.Иначе първият път като ми се включи карах така 2 дни щото не си бях в Сф. - отварям вратата, пищи и след 1 мин. си спира, аз си карам...после слизам и пак пищи и така...:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, фабричната аларма се задейства по два начина: при заключване на колата с дистанционното /оригиналното/ и при заключване с ключа от шофьорската врата. Изключването е по същите два начина. Така, че и без дистанционно пак става, стига колата да има фабрична аларма, защото някои Акорди имат дистанционно, но са без аларма. Проверката е както е описал колегата, заключвате от вътре /или от вън при отворен прозорец/, изчаквате около 1 мин. и отваряте. Ако засвири клаксона, има аларма. Двойното заключване става и с ключа и с дистанционното и не позволява вратата да се отвори и от вътрешната ръчка. Натиска се бутона за заключване втори път до 5 секунди след първото /или се завърта втори път ключа/. Централното изщраква по-силно от нормалното!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каня се сега като се стопли да отида до Бултрако или специализирана фима за аларми ако могат да ми я дезактивират по някакъв начин.

Опасявам се, че неможе да се деактивира. Така и не можаха да намерят откъде се захранва и каква и е връзката с имобилаизера (ако има такава).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа лятото на паркинга на Билла, така се беше напекла и ошашавила от жегата, че в момента, в който изключих с дистанционно допълнителната аларма - такава какафония направи оригиналната, че събрах и катаджийте от булеварда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моя акорд 2000г. фабричната аларма може да се включва и изключва с ключа през шофьорската врата - предполагам и при други те е така.Пробвай просто да отключиш с ключа шофьорската врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета постовете по-горе, разбирам, че проблеми имат коли с допълнително монтирани аларми! Вероятно проблема е точно в опитите за доработка на фабричната. Аз карам само с оригиналната и никога не съм имал проблеми. Тя е достатъчна и за застраховката. Ако нямате дистанционно, както пише колегата dary, ползвайте ключа и алармата ще спре! Ако това не помага, проблема е в майсторите, които са Ви слагали другата аларма!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ivan_m е прав от части. При акорда предполагам че се получава като при моя сивик. Да кажем че сте заключили колата с ключа, обаче я отключвате с дистанционното на допълнителната ви аларма. Така колата ви се отключва и вие отваряте вратата, но фабричната аларма не е деактивирана и започва да надува клаксона. Има и друга сходна ситуация, но сега ми е малко объркано и няма да се впускам в подробности, но ще кажа как бихте могли логически да откриете конфликта. Първо трябва да знаете ако имате допълнителна аларма, как е свързано централното към нея. Ако са намерени жиците, които управляват фабричната аларма ето ви го конфликта. Просто включвайки допълнителната аларма, задействате и фабричната. Ще попитате, защо тогава като се изключва допълнителната, не се деактивира и фабричната? Много просто, сигнала за заключване на допълнителната аларма задейства фабричната, а този за отключване не я деактивира. Получава се когато не са хванати правилните жици (в частност тази за заключването).Разбира се има и друг вариант, но и той е в следствие на неправилно свързано управление на централното на допълнителната аларма. В случая при колегата явно фабричната аларма следи и жабката, от там се е задействала. Работата е там, че колегата според мен трябва да си купи дистанционно за фабричната аларма и ще си реши тези проблеми. Продават се в ибей, както всички предполагам знаете. Само не разбрах дали колегата има допълнителна аларма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Милев е прав, защото при моя Акорд с допълнителна аларма е почти същата работа. Колата фабрично си върви с дистанционно и имобилайзер (за аларма не знам, до сега не съм и чувал гласа) но благодарение на застрахователите трябваше да сложа допълнителна която задължително да пищи и в момента ако използвам допълнителното дистанционно колата се заключва но не задейства фабричния имобилайзер, когато реша примерно да използвам само фабричното дистанционно имобилайзера се задейства и ми се заключват всички врати без шофьорската. След няколко експеримента стана ясно, че оригиналното дистанционно заключва 3 врати а отключва и 4-те (ако заключа шофьорската с ключ) и това стана след добавяне на нова аларма.п.с. За какъв че... им са тези пищящи аларми на застрахователите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая при колегата явно фабричната аларма следи и жабката, от там се е задействала. Работата е там, че колегата според мен трябва да си купи дистанционно за фабричната аларма и ще си реши тези проблеми. Продават се в ибей, както всички предполагам знаете. Само не разбрах дали колегата има допълнителна аларма.

:D Имам дистанционно! И нямам друга аларма освен фабричната! Най вероятно си прав че се е включила от жабката. Изключих я обаче без дистанционно :D По странното е не защо се е задействала а защо е била активна при условие че съм бил в колата (въпреки че най-вероятно са минали 10-те секунди с изваден ключ - което обяснява всичко)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...