Wolfcry 74 #1 Публикувано 2 Март, 2009 (Редактирано) само на мен ли ми се струва така или спирачките на де15ката изобщо не са съобразени с мощността и ?? когато карам с над 120км, за да спра плавно ми трябват повече от 5 секунди.. дори и при рязко натискане на педала не заковава.. технически всичко е изправно. покарал съм доста d16z6 преди това, разликата е огромна в спирането, при това става въпрос за доста поломено витече.. съжалявам за може би глупавия въпрос, но наистина се изнервям как просто НЕ мога да спра като хората, аз ли съм крив или има огромна разлика ? Редактирано 2 Март, 2009 от Wolfcry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 2 Март, 2009 пич не се притесняваи на хондите им е голям минус спирачките спрямо мощноста не само на твоита е така повярваи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #3 Отговорено 2 Март, 2009 Позволете да не се съглася със слабите спирачки на Хонда. Моята кове откакто и смених предни и задни ферода с качественни . Виж да не са ти се изпекли накладките, на един колега даже бяха започнали да се ронят като захарна бучка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #4 Отговорено 2 Март, 2009 всичко е изправно, точно затова си позволих да попитам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 2 Март, 2009 Слабички са им спирачките на D15-ките С тези малки дискове 240мм им идва зор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 2 Март, 2009 АМД , спирачките при D15Z3 е друго нещо Карал съм самолета на АМД и спрямо моята направо няма спирачки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #7 Отговорено 4 Март, 2009 спирачките на де15ката изобщо не са съобразени с мощността и ??че колко и е мощността, да не говорим за 4 цифрени суми?друг е въпроса, че спирачките си искат редовно обслужване, за разлика от останалите неща по една хондаима някаква истина в това, че хондите нямат много добри спирачки, но много по-често проблема е в състоянието им Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #8 Отговорено 4 Март, 2009 аз немога да се оплача от слаби спирачки даже се радвам на моите просто ковът и мисля че е нормално да не можеш от 120 да се спреш за 5секунди.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #9 Отговорено 4 Март, 2009 (Редактирано) Тойота старлет-97,тойота корола 96,мазда 626 94- е всички те спират значително по добре от сивика и акорда който карам еле пьк старлета,хонда спира зле поне до 99 година определено спира зле!!просто японските и сьбратя от тези години спират доста по-добре ,затова ги дадох като пример, акорда ми направо ме изнервя нови дискове качествени накладки и никой особено над 120 ,на баща ми 190 та-92 г спира драстично по -добре, направо не знам, всичко на което се кача без vw ,спира по-добре от хонда. Редактирано 4 Март, 2009 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #10 Отговорено 4 Март, 2009 всичко е изправно, точно затова си позволих да попитам а ръчната добре ли е регулирана щото на д15-ките а и на всички коли с барабани и тя има значение. Ако е хлабава челютите са отдалечени от барабана и налягането отслабва в следвствие на което се натоварват само предните спирачки както трябва и оттам идва по-дългия спирачен път.Моята с добре регулирана ръчна(хваща на 2-рия зъб) и накладки на почти 40к спира доста по-добре от много коли.А и гумите имат значение,по- големи джанти с по- широки гуми също водят до увеличен спирачен път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #11 Отговорено 4 Март, 2009 спирачния път на много добра кола 120-0 е 60м и отгоре За сивика по каталог е около 39-40м (даже някъде съм виждал тестове на 5 или 6ген и беше измерено че е толкоз) Какво значи плавно спиране от 120?! Как колата може да "закове" от такава скорост?! Карате болиди от Ф1 явно... За рекорда - моята Д15 със сток дискове спира добре. Слава богу само 2-3 ми се е налагало да скачам на спирачките при скорости около 100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #12 Отговорено 4 Март, 2009 спирачките на де15ката изобщо не са съобразени с мощността и ??че колко и е мощността, да не говорим за 4 цифрени суми?друг е въпроса, че спирачките си искат редовно обслужване, за разлика от останалите неща по една хондаима някаква истина в това, че хондите нямат много добри спирачки, но много по-често проблема е в състоянието имЗа трицифрени говориме Мислиш ли че спирачките са ми лошо потдържани ? И да, нестават за над 120 Който иска да спира от 200, да си сложи поне 260мм дискове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #13 Отговорено 5 Март, 2009 (Редактирано) спирачките на де15ката изобщо не са съобразени с мощността и ?? когато карам с над 120км, за да спра плавно ми трябват повече от 5 секунди..покарал съм доста d16z6 преди това, разликата е огромна в спирането?....аз мога да ти кажа,че предната ми Д13-ка спираше по добре от сегашната ми Д16 -ка... това зависи от моментното състояние на спирачната с-ма,дискове ,накладки а тия глупости които някой пишат,че Хондите спират зле нека ни ги спестят Редактирано 5 Март, 2009 от Еди Ведър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #14 Отговорено 5 Март, 2009 Аз дадох конкретни примери на автомобили който сьм карал!!!!!!Четирите хонди които сьм карал, смея да твьрдя в отлично сьстояние,СПИРАТ ПО-ЛОШО ОТ ТЯХ!!!!ФАКТ!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #15 Отговорено 6 Март, 2009 ...ми и аз съм карал други коли от ранга на Сивика тъй,че не ми обяснявай кое е факт и то с големи букви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #16 Отговорено 6 Март, 2009 и кат ги кара кво разбра....???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #17 Отговорено 6 Март, 2009 аз съм на мнението на еди вейдър ... сичко като ти е окей нямат проблеми спирачките.. да не си са качал на някоя кола с абс или нещо такова и да си са психирал аз немога да си обесня уж поддържани уж туй онуй и не ти хващали спирачките... или лъжеш или не караш сивик (или просто си втълпяваш) иди на някой преглед ама им кажи обстойно да ти прегледат спирачките и ще ти кажат хората Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #18 Отговорено 6 Март, 2009 Да бе аз сьм някой шестнайсетгодишен пикльо и си чеша езика,аман от коне с капаци.Обичам хонда , карам хонда но това не е най-великата кола на света, и не казвам нищо друго освен че японските и аналози от едни и сьщи години спират по- добре пак ще повторя ,старлета аналог на сивик......просто няма база ,спира в пьти по добре,626 срещу акорд еми качи се в някоя такава и на пьрвия стоп просто ще се размажеш в предното стькло, хонда спира по-зле!!!!!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #19 Отговорено 6 Март, 2009 едмундо, на сектанти говориш, ама и твоя тон е прекаленне че няма истина в думите ти, ама не по такъв начин ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #20 Отговорено 7 Март, 2009 ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #21 Отговорено 7 Март, 2009 ръчната е хлабава мн ! по усещане хваща поне на 4ти зъб, ще и обърна внимание. относно другите японски автомобили от тези години мога да дам мнение само за mazda mx3, защото бях с такава, спирането с нея беше песен, нищо общо с хондата сега, пак повтарям-при пълна изправност и на 2та автомобила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_I_V_A_K_A 38 #22 Отговорено 7 Март, 2009 Мисля,че спора е безмислен! Не можем да сравняваме различни модели,модификаци и най-вече марки коли по спирачни възможности. Да това се прави,но когато автомобила е излязъл тамън току-що от завода. Защо? Защото стандартните така наречени заводски възможности на автомобилите след първата смяна на каквото и да било по автомобила в дадена насока променя малко или много нещо. Вместо да спорим,четем какво са писали за автомобила и разбираме какви са му възможностите. Винаги може и по добре и по зле.2000-та година имах възможността известно време да покарам Фокус-чисто нов. Бре мамка му,спираше,вървеше и всичко му беше супер. Докат беше нов. Сега в момента същия този фоукс.. ми не спира,не върви.. както едно време. Що ли? Щот вече е на 400 000км. И не е да не е гледан,но просто няма нищо по него,което да е в заводските си стоиности. Същите неща важат за Хонда,за Фиат,за квото се сетиме та дори и мерцедес,Ауди,бмв. като финал: Съгласен съм,че има автомобили който надхвърлят спирачните възможности поне на моята хонда. Единствен аналог правя горе долу за годините,състоянието и КИЛЦАТА. И все пак,хондавелката спира добре за годините си Така или иначе,като решиш да караш със скорост над 120/130.. трябва да имаш едно наум,че не се движиш с 50 и рязкото спирането си е травма не само за хонда,а за всеки автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGALEX 3 #23 Отговорено 7 Март, 2009 Прочетох темата и ми направи впечатление, че никой от вас не говори за състоянието на спирачната си течност. Ако течността е на над 2 години става на парцали, цялата спирачна система се затлачва и амортизира помпата, което съответно води до понижение на налягането и намалена ефективност на спирачната система. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #24 Отговорено 7 Март, 2009 ръчната е хлабава мн ! по усещане хваща поне на 4ти зъб, ще и обърна внимание. относно другите японски автомобили от тези години мога да дам мнение само за mazda mx3, защото бях с такава, спирането с нея беше песен, нищо общо с хондата сега, пак повтарям-при пълна изправност и на 2та автомобила.колега,добре нагласена ръчнатрябва да има ход не повече от 5 зъба(да го имаш в предвид като я гласиш).относно спора-карал съм сивик 5 ген които има перфектни спирачки,на црха ми в момента предните накладки са поизпечени и не спира много добре(предсоти им смяна)и проблема го решавам много лесно като си помагам със скоростите.предпочитам да не натискам докраи спирачките,понеже колата е лека и веднага трагва да се онася,а свалям скорост на доло.пробваите,свиква се е и надеждно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #25 Отговорено 7 Март, 2009 (Редактирано) аз съм с вти 5 ген с дот 4 кастрол спирачна течност чистонови накладки ремонтен комплект за спирачки тоест всичко е подновено и пак ми се виждат слабички 262мм дискове просото е трябвало да има по големи дискове това е )) не е за друго, 280-90 мм примерно. Редактирано 7 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #26 Отговорено 7 Март, 2009 Аз карам постоянно Civic Coupe D16Z9 и Civic хеч D15B2 и от време на време Civic Coupe D15B7 и мога от опит да ви кажа, че Д16-ката спира най-добре.НО ставаше бъпрос за Д15-ка-колата е на братми и зимата се кара с поостарели гуми 175/70/13, спира супер зле.Не може да се вкара в пътя, ако й наковеш спирачките.НО лятото е с 195/50/15 и смея да твърдя, че с новите и по-широки гуми спира много по-добре.А и гумите са по-нови.За моята-просто когато смених гумите с чисто нови и , чудо.Когато я дам на някой да я кара и вика АБС си е АБС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #27 Отговорено 7 Март, 2009 Обичам хонда , карам хонда но това не е най-великата кола на света!....бе кой ти говори за най великата кола ти къде отиде...ти твърдеше,че Хонда има най калпавите спирачки след VW и,че спира зле което не е вярно ...приятели които са ми карали колата казват,че спира идеално а те не са фенове на Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #28 Отговорено 7 Март, 2009 същото мога да го потвърдя ! когато си взех колата лятото беше с гуми пирели регенерат със 1мм грайфер повечето от приятелите ми се качиха и казаха че колата спира моментално,баща ми ме пита дали има абс !! така че немисля че проблема спирачките а просто как си ги гледал аз ти казах как да идеш да си провериш спирачките а тва че са правиш на 16годишно хюмне си е изцяло твой проблем! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #29 Отговорено 7 Март, 2009 Ма стига и ти с тоя абс,той помага при определени условия има и доста мнения че понякого дори пречи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #30 Отговорено 7 Март, 2009 Преди малко си тествах новите спирачки, 262мм. Нищо общо Спорете колкото искате п.п. АБС-а и него си го ползвайте със здраве Особено зимата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #31 Отговорено 7 Март, 2009 ти пък ако сега ми обесниш че няма файда от АБС и ще ходя да се метна от някъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #32 Отговорено 7 Март, 2009 Аз нямам нужда И други също. Който-както го кефи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #33 Отговорено 7 Март, 2009 Конски сили и спирачки, никога не са достатьчни. Така че не спорете за глупости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #34 Отговорено 7 Март, 2009 джони, щом те кефи никога нп, ама просто ми е странно как те кефи да нямаш абс .Но ти не можеш да ме учудиш с нищо :P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #35 Отговорено 7 Март, 2009 uBaHoB, ламуга такава. По твоята логика и тракшън контрол трябва да имат всички ...... и това би го кефило някой. Лично аз също не одобрявам ABS, в смисъл не искам колата ми да има. просто върши нещо което и сам може да го направиш ....... stonez е най-прав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #36 Отговорено 7 Март, 2009 (Редактирано) tero1.тракшън контрол и абс НЯМАТ НИЩО ОБЩО като крайна цел.само ако знаеш абса колко човешки живота е спасил...2.ако си мислиш че сам можеш да изземеш функцията на абса(да го заместиш) мнооооого лошо се лъжеш ламер такъв.п.п.иначе нямам против,кой както го кефи така да си кара, само теро не ми обяснявай глупости от рода че квот праил абса и ти си го правилп.п.2а и не съм казал че вс. трябва да имат абс.ОБРАТНОТО Редактирано 7 Март, 2009 от uBaHoB Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #37 Отговорено 7 Март, 2009 При мен се получи след смяна на накладки колата взе да спира доста зле може би проблема не е в спирачната система а във продаваните в бг консумативи с оригиналните късаше глави поне при мен е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #38 Отговорено 7 Март, 2009 При мен се получи след смяна на накладки колата взе да спира доста зле може би проблема не е в спирачната система а във продаваните в бг консумативи с оригиналните късаше глави поне при мен е така ако си ги сменял скоро,нормално е да са ти зле спирачките известно време,но ако си покарал да речем 100-200 км и пак няма подобрение си попданал на кофти накладки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dantes 1 #39 Отговорено 7 Март, 2009 Аз съм с D13ка и като цяло спирачките ми не ми харесваха.Сменях и нови дискове и като цяло пак не не ми харесваха.Сложих спирачки от VTI и сега е друго. и също така съм много доволен че нямам ABS. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_I_V_A_K_A 38 #40 Отговорено 7 Март, 2009 При мен се получи след смяна на накладки колата взе да спира доста зле може би проблема не е в спирачната система а във продаваните в бг консумативи с оригиналните късаше глави поне при мен е така ако си ги сменял скоро,нормално е да са ти зле спирачките известно време,но ако си покарал да речем 100-200 км и пак няма подобрение си попданал на кофти накладкиИли ако е резнал некоя и друга резка спирачка докат са чистак бърсак още и ги е прегорел... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове