Jump to content
пламен

Защо не ми върви продажбата във форума

Recommended Posts

Така като гледам 3% от обявите за продажба на автомобили във форума завършват с продажба.Има обяви, които са преглеждани 5644 пъти, други 3223 и пак няма кой да ги купи. Обявите са пуснати преди 7-8 месеца :P Защо не се продават останалите 97%?а) Защото съм пуснал обявата просто ей така да видя дали някой ще се вържеб) Защото искам да си избия всички пари, които съм вложил в колата (само газовато ми струва 800 лв.)в) Защото нов внос са 50% по-евтиниг) Защото колата се продава на цена с "отстъпка" като за колеги от офрумад) Защото мойта е най- най- най-, "ти знаеш ли тая кола къв тунинг има", "Тва само един разбирач може да го оцени"е) ...............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е читава колата тези причини са без значение така че прави си изводите сам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към теб, защо не пусна темата като анкета? После......а) - да има такива, много е дразнещо " искам да видя на колко ми оценявате колата, предложете цена " - все едно е конкурс тука :P б) - това също се забелязва и не го разбирам, купуваш кола, караш я, влагаш пари, но също я амортизираш, не може да я продаваш на закупената цена + всичките ти ремонти и консумативив) - това е спорно, защото всеки, който внася коли слага надценка, друго е вече ако новия внос си го правиш сам, но има хора, за които 3-ри загубени дни път до западна европа, за да си вземат кола, са повече загуба отколкото 1000 лв на някой търговецг) - тук не те разбирам точно, кола с отстъпка за форума, разбирам да я има в мобиле.бг за 15% отгоре, това ли имаш предвидд) - тук вече е съвсем строго индивидуално...има коли с визуален тунинг, коли със силов тунинг, там цената в доста по-различна от сток коли, плюс че всеки търси разлино неща в колите* с тези 97% не съм съгласен, както и не забравяй, че сме във време на криза и за един автомобил ( това все пак е сериозен ангажимент и разход ) е нормално да се продава за 5-6 месеца :P

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото се търсят предимно евтини, а не качествени коли. защото като от горубляне ти предложат една евтина, лъсната хонда с превъртян километраж и добавка да не и хъркат скоростите, средностатистическия купувач си казва: "аз да не съм балък да им купувам скапаните скъпи хонди, ше си купя таа по евтинката". естествено има си и изключения но е доказано че хората търсят евтини коли а правените и поддържани се продават трудно или на огромна загуба. Вярно е че в форума се продават и коли с завишена цена, която не е уместна за нашата пазарна икономика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e) Защото 97% от хората които членуват във форума си имат коли, и не мислят да ги сменят :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Станчо е доста прав,но има и хора от Форума които внасят коли и най вече Хонди и успяват да ги пласират,а и не бих казал,че само 3% са продажбите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

manniakk, с по долната част от поста ти съм съгласен. Ама по горната ... превъртян километраж и т.н. .. А да попитам тези въпросните коли дето се продават от къде са купени??? ПАК от Гурубляне или някоя др автомобилна борса.....

 

За мен единствената причина за слабия пазар на коли във форума е че цените са АДСКИ ВИСОКИ ! Да не се обижда никой ама да ми продава кола на 17 години с 1.3 литров двигател за 4К + ....... С тезата че е вложил много в нея, рядко се срещат хора дето да се излъжат. И аз бих си взел "по-евтината" кола, защото след смяната на всичко по нея пак ми излиза по тънко от колкото да купя кола за 4К, при положения че в мобилето се продава за 2800-3000 лв. ....................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си прав- взимаш я за 2800-3000,както направих аз караш я един месец сменяш гарнитура, правиш глава и сегменти 2-3 шарнирчета и опааааааааа-минал си четирите бинки,тук има доста гледани машинки който си струват всяка стотинка!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен човек като си поддържа колата не смята колко пари дава, но после теглейки чертата цифрата не е никак малка. За това така си оценяваме колите, но факта че се амортизира си съществува. Естествено ако всичко е сменяно на време и подобренията са правени както си му е реда, си заслужава и по скъпата цена. Всичко зависи от това купувача каква точно кола иска да кара. Не че повечето знаят, както бях и аз. Пример:имате 10 000 лв, но ви се кара сивик VTI, при това условие бихте се отказали дори и от някой готин акорд. Поне така ги мисля аз нещата, но има хора всякакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Интересна тема ще се включа от гледната точка на бъдещ куповач (близките няколко месеца).Съгласен съм с todorov че кризата се усеща и ,че кола не е малка инвестиция в българската действителност нормално е продажбите малко да намалеят. Покупката на кола 2ра ръка е 90% късмет и 10% наблюдателност никъде не си застрахован че няма да купиш кола която ще те остави след 100 км пробег. Пример: 90% от обявите в мобиле.бг за Сивик 5г са с пробег между 80к :bg: - 180к което според мен е абсолютно нереално. Всички или по-голямата част от форума са виждали коли прясно внесени от западна европа по на 200к ++ километри на какво заприличват след подходяща "настройка" и пастиране. Малко се отклоних но според мен основен фактор за намалелите продажби е кризата все пак тя удари най-много средностатистическия българин а именно този с покупателна способност за кола до 10к. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нереално високи цени.Значи едно нещо струва толкова, за колкото реално някой ще извади пари и ще го плати. Изгодните и разумни обяви изчезват за дни. Надутите оферти седят със седмици и дори месеци. Друга причина. Това не е търговски сайт за продажби на автомобили, а форум. Регистрираните юзъри имат вече автомобили и не им е основна цел да се сдобиват с кола, а да я оправят, подобрят или сдобият с техническа информация за нея.

Редактирано от Concerto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото голяма част от колите са побългарени с разните му тунинг изцепки. Едва ли някой тук има по-добра представа как трябва да изглежда автомобила от японския инженер. Примери колкото искаш.Защото голяма част от колите са на нереални (спрямо пазара) цени. Примери бол. Хубавите оферти в мобилето изчезват за дни. Дайте като сме хондаджии и да им искаме двойно.Защото за щяло и не щяло се използват клишета като "всички екстри за модела", "най-глезената" и "не ми се продава". Особено важи за "всички екстри за модела"... нито една не съм видял, която да има всички екстри за въпросния модел до момента. Защото темите се ъпват постоянно и безразборно, и няма как да не са видяни 31212312 пъти и да няма 213 поста в тях.Апропо повечето коли, които се продават тук ги има и в мобиле.бг. Така, че вината не е в аудиторията на форума. Нищо лично към никого!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едмундо, и като си вземеш кола от форума(или на висока цена) мислиш че няма да има какво да правиш?

 

Аз моята кола като я купувах не беше в идеално състояние. След смяна на всичко прецакано по нея и смяна на консумативи и т.н. пак беше на по-малка стойност от колкото вървяха тогава и то в мобилето (тука не съм гледал тогава).

Колата си я взех за 4К а тогава 5 ген вървяха приблизително толкова.... и после ми говори че си струват всяка стотинка.

Предпочитам да дам токова пари за нещо по ново от колкото морално остаряла кола с нова боя и обява "много глезена". Все едно другите хора не си правят колите и всичко е счупено по тях ....

Това че много хора не гледат какво купуват е друг въпрос ....

Както казаха колегите хубавите обяви изчезват бързо ... сами си правете заключенията.

 

п.п. Повече пари бих дал само и единствено за сивик 4-ген и ЦРХ 2 ген. Ама за мен това са коли класика и са ми мечта.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм забелязал, че никой не оценява какво е правено по колата. Всеки си представя Хонда Сивик 5г - 3000лв, аам ако може за 2500 още по-добре, пък това, че всичко е сменено и че са наляти в тази кола повече пари от колото струва никой не го бърка. На есен мисля да си продавам мойта и съм почти убеден, че няма смисъл да я пускам за продан във форума, защото само ще се ядосам от коментарите. Хората предпочитат кола за 2000лв, на която да и сменят всичко и да стане на 3500лв, отколкото да си купят една малко по-скъпа, на която се качват и близките 12 месеца не бутат нищо по нея, освен да и сипват бензин. Е вярно, че винаги има риск да бъдеш излъган, но нали всички се пишат разбирачи, така че не би трябвало да имат проблем при оглед на колата, за да разберат кое си струва и кое не :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен много ми е интересно, само да ми разясните, какво значи на късмет ;) ? Според мен една кола, преди да я купиш, ако продавача не ти позволи да си я закараш на диагностика, просто я отпиши ;) ... какво значи късмет, късмет може да имаш с майстора :P ... Има много малко неща, които не могат да се разберат от диагностицирането(моята я взех на доверие), а външния вид е хубаво нещо, но с шофьорите в Бг ;) ... И за какво да завеждам щети, да я оправя и на другия ден или вдругиден пак е така ;) ... и идва време за подновяване каско и... някой знаят какво става :D ... А, да, колата струва толкова за колкото се продаде... е и аз, малко се бях попревъзбудил, като пуснах обявата :P , но ми мина, но вече пък цената явно много съм я свалил и повечето хора сигурно мислят, че и има нещо :D , не че ми се продава, но :bg: ... Абе, не е лесно да си продадеш кола, както не е лесно да намериш, "ТВОЯТА" кола :D ... Всичко написано си е мое мнение и не ангажирам никой с него, споделям :D . Успех и на продаващите и на търсещите, Хонди да има :D!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Most_Wanted, не се надявай да и вземеш много. Една такава замина от Габрово за 3К.

едмундо, това че си се набутал не значи че всички коли са със заминали гарнитури , шарнири и т.н.

На моята и смених предни амортисьори и един шарнир. .............

 

И относно това кой колко пари е налял в колата си : за повечето тези пари не са "наляти" , а му викат поддръжка. И това че е сменяно това и онова (колата е поддържана) не значи че може да им вземеш тези пари. Тука в колите не е наливано нищо (с малко изключения), това че някой боднал лети джанти и я е пребоядисал и си мисли че това е наливане на пари в една кола ...

Тези хора дето си го мислят това, се чудят защо никой не им иска колата ......

Старата ми кола не я продадох, защото нямаше да взема нищо от нея. Никога не съм си въобразявал че ще им избия парите или нещо подобно. Заради това реших по добре да си седи от колкото да я дам за без пари.

 

п.п. И в моята кола съм вложил много труд, време, любов и старание ама ако тръгна да я продавам за миг няма да си помисля че мога да им взема повече от колкото вървят. Заради това не бих я продал, а ще си я оставя и нея .

 

п.п.п. Ами я си представете че карахте Голф ??? По тая логика трябва да го продавате после за по 20 хиляди :bg:

абе верно заради това може да са така скъпи тея машини :D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

teror1sta позволи ми да не се съглася с теб. Ако примерно карам 5-та генерация и я пребоядисам за около 2 000 лв и както казваш бодна едни джанти 16-ки за 1000 лв, това поддръжка ли е? И без тези действия колата си ми върви, има си джанти и т.н. Аз примерно за моята англичанка за поддръжка почти не съм хвърлял пари, правил съм предимно глезотии и подобрения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stefan Milev, с това съм съгласен :D . Ама я кажи колко коли са такива ? Има ама са адски малко и все пак не могат да им се вземат парите. Тези коли са малка бройка и могат да се видят в "Проекти" :D

Аз говоря за леко селски тунинг , жанти за 200 лв и боя тиб : български авто емай лак ;) Все пак повечето коли дето се продават са точно такива. (с извинение)

 

п.п. И аз за моята кола не съм дал (за сега) много пари , но за сметка на това има доста отделено време и работа по нея. Това че е евтина за поддръжка може само да ме радва :bg:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно и аз това имах пред вид, че ако е направена като хората нещата са малко по различни, за съжаление най вече за собственика. Това че не могат да им се вземат парите си е истина, за мен поне остава удоволствието че съм направил някои неща, та дори и да знам че един ден някой друг ще им се радва. :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хората търсят евтиното. Тръгнеш ли да правиш една кола, трябва да се примириш с мисълта, че ще е вечно твоя или ще я продадеш на някаква символична цена. Между другуто почнаха да се появяват и обяви от рода на: "търся хонда сивик 5г до 2500-3000лв (запазена) - ако може да е с климатик" Също така чета коментари в раздел купува/продава автомобили като: "само джантите продаваш ли" или други такива. Те колегите ако си продаваха колите на части щяха да си ги пуснат в раздела за части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другуто почнаха да се появяват и обяви от рода на: "търся хонда сивик 5г до 2500-3000лв (запазена) - ако може да е с климатик"

Според теб колко струва кола на 16 години карана в БГ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точка е):Поради няколко причини:Криза,която е реална...Българина е тарикат и иска като купува нещо то да е хубаво и евтино,а такъв филм няма.Форума напоследък все повече се ориентира към форум,а не пазар мисля.Пазара се наводни с всичко,включително и Хонди.Всички които могат да си го позволят дори и със зор си купуват нова кола.Сигурно има и други неща за които не се сещам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наблегнах, че се търси нещо качествено, но да е евтино. То и за 1500лв може да си намериш такава Хонда, но риска да пропаднеш със седалката на пътя, докато караш е доста голям. Със сигурност една поддържана и запазена кола не струва 2500 или поне няма кой да си продаде колата за толкова, при положение, че си я е гледал по-добре от него самия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм на мнение че във форума има много коли с нереално висока цена.Има и коли които просто е трудно да се намери купувач в момента а са повече от добри оферти.Още има няколко такива които не са се продали а продавачите са свалили с до 30-40% от начално обявената.НО има коли с нереално високи цени.Това че си сложил някоя джанта,сменил си стопове или фарове...ами приемете действителността - това си е за ваша сметка.Никой няма да плати 1000лв отгоре щото си сложил ксенон и си сменил или сложил някой друг декоративен елемент.Нека споделя още едно мое притеснение. А то е кола от Варна. Искам някой да ми обясни защо тук колите се продават с по 20% повече отколкото в страната. Почваме от автокъщите над Метро - сравнени с коли от Горубляне,от Пловдив и незнам още каде цените са с до 50(петдесет) % по-големи. Не може за Сивик 6г без климатик 75к.с. 1996 да искаш 6500 и да смъкнеш на 6000 при положение че ги продават под 4000. А за тези който наистина са добре подържани и не са нов внос,цените отиват над 7000. Хора, това е 11-12 годишна кола ???Все пак дано има разумни продавачи тук в нашия форум и дано повече хора имат възможност да си позволят да си купуват коли.Също така пожелавам успех на всички който продават истински хубави коли тук в форума!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам за един случай. Давам прост пример и съм сигурен, че има хора на които се е случвало това.Двама човека си купуват еднакви коли. Един и същи модел и т.н. Едната е супер запазена, а другата си изглежда пак добре, но като седнеш в нея се чувстваш по много по различен начин. Примерно леко захабена тапицерия, волан, педали. Колана не се прибира толкова бързо, набира малко по бавно, чука нещо по окачването, накладките отпред и отзад са за смяна о още куп дребни неща. ОК, някой ще каже че половината са консумативи и че останалото се оправя. Съгласен съм веднага, но това с което не бих се съгласил е, двете да са на еднаква цена. Вие как мислите? Ако например търсите кола и видите 2-те обяви за 2-те коли от примера, които да са на еднаква цена, коя ще изберете и защо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам за един случай. Давам прост пример и съм сигурен, че има хора на които се е случвало това.Двама човека си купуват еднакви коли. Един и същи модел и т.н. Едната е супер запазена, а другата си изглежда пак добре, но като седнеш в нея се чувстваш по много по различен начин. Примерно леко захабена тапицерия, волан, педали. Колана не се прибира толкова бързо, набира малко по бавно, чука нещо по окачването, накладките отпред и отзад са за смяна о още куп дребни неща. ОК, някой ще каже че половината са консумативи и че останалото се оправя. Съгласен съм веднага, но това с което не бих се съгласил е, двете да са на еднаква цена. Вие как мислите? Ако например търсите кола и видите 2-те обяви за 2-те коли от примера, които да са на еднаква цена, коя ще изберете и защо?

следователно едната е с надута цена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A ако си смнеил цялата генерация, сложил си универсален филтър, сменил си глава ма мотора, сложил си по-различно окачване брой ли се към поддръжката и ако тези работи са направени с качествени елементи и материали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите във форумите (не само хонда) са по-скъпи, защото се продава на "ценители" и "разбирачи".Ако някой НАИСТИНА иска да си продаде колата трябва да я пусне на "пазарни" цени, а не просто да лови риба.Едва ли някой, който продава 16 год. "супер поддържана" и "супер запазена" може да ми гарнатира, че след като ми я продаде няма да правя ремонти през следващите 6 месеца.Аз също бих се присъединил към колегата, който е пуснал обявата "търся хонда сивик 5г до 2500-3000лв (запазена) - ако може да е с климатик".Моля да ме третирате като НЕразбирач и НЕфен :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една кола струва толкова на колкото се продава....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да кажа нещичко :worthy: гледам писали сте доста , разбира те ги нещата ... пак евала , ама се чудя вие като ги коментирате така нещата давате ли си сметка че има коли за които може да се запитате първо защо е такава цената и после да коментирате "тоз е луд да иска тея пари на тая 17-18-20годишна кола" ! Я някой от вас колеги да си чукне малко главата и да се досети що аз примерно си продавам моита кола за 3500 при положение че сивик 4г има колкото искаш за 1000-2000лв .... ами имало теми с по 202000 гледания и 300 опа ,ами има заради такива дето хем ги боли хем ги сърби ,а реално клиентите за тая кола са 5-10човека, на мен пак ми е писнало от такива дето ми искат колата много ,а пак нямат и 5 лв ..... уважавайте труда на хората ! А тези дето коментират на коя била надута цената щот нищо и нямало ,ами пич купи си тая дето има много забележки с цена 500лв надоло от моята примерно и после стои и гледай как ще се омагьосаш с още 1000лв ако е от бг ,ако е нововнос поне 1500лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A ако си смнеил цялата генерация, сложил си универсален филтър, сменил си глава ма мотора, сложил си по-различно окачване брой ли се към поддръжката и ако тези работи са направени с качествени елементи и материали?

Да !!! това добре . Ама реално колко коли са такива ??? И това че ги е сложил тези работи , шанса да намери човек да ги оцени реално и да му даде тези пари е повече от минимален. Защото всеки "маниак" предпочита сам да си направи колата.

 

Crx™, какви са тея цифри 1-1.5К :worthy: И стига с тея глупости че човек ако намери по евтина кола то означава че е брак..... Има много коли където се продават от обикновени хора, на повече от нормална цена и повече от добре поддържани. Ама за този човек това е една обикновена кола с марка Хонда и заради това не иска майка си и баща си.

 

Няма нищо против човек да иска повече ама ако е направил нещо сериозно по колата. И е наистина направено добре.

Ама също така никой не му е длъжен на този човек да му даде после тези пари, и да седи и да руптае че не иска да я дава без пари. Като не иска да я дава за без пари да не я продава, на ли така? (аз така правя).

 

п.п. За всички дето са на тезата че трябва да си избиеш парите: Аз моята кола я взех за 4К. Има това онова сменено като я взех. След това имаше много работа по нея да я направя така че да ми харесва и така нататък.

Та въпроса ми е: с какъв акъл да им искам примерно 5К , като за 4,4 К може да си вземеш същия модел и то с повече екстри ........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При покупката на една кола цената й се движи само в една посока. Надолу. Дали нова или втора употреба, пазарните закони са неумолими.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго, поясни се какво точно имаш предвид. Колата струва толкова колкото и иска собственика или толкова, за колкото по принцип се продава този модел и тази година? Ако правилно съм те разбрал мислиш като мен, а именно струва толкова, колкото и искам. Ако мислиш така, значи съм 100 % съгласен. Аз на моята кола и искам 6000 лв. примерно, ако не сте готови да ги дадете за нея, значи трябва да потърсите друга кола. :angry: Тук веднага ще ме подхванете, че преценката на повечето продавачи е неправилна. Това може и да е така, но като я продава за толкова пари човека, единствения начин да имате тази кола е да я откраднете. Не съм ли прав? Можете да ревете че цената ви е висока колкото си искате, но тази кола за други пари няма да я имате, което си зависи отново само от продавача. Като извод казвам, че цената на една кола е такава, на каквато е готов да я продаде продавача. Взимам пример от teror1sta, който е намерил начин да запази душевно спокойствие, като не си продава колите. Ми да, защо не. Като не му дават парите които иска, решението си е лично негово.Колкото до термина "Надута цена", според мен се използва когато човек няма покупателна способност или егото му пречи да види реалността и да оцени подобаващо качествата на един автомобил, за което е нужно наистина да разбираш, а не само да поназнайваш това-онова. Не искам да обидя никой, лично мнение. Peace.

Редактирано от Stefan Milev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазарът се определя от покупателната способност. Стандартът е нисък. Най-вървежни автомобили са от порядъка на 3 до 6 хил.лева - лични наблюдения. Много от автомобилите на пазара се предлагат от прекупвачи. Малко са тези, които продават нови или почти нови автомобили, на които са били първи собственици. Нямам предвид себе си. За пореден път се убедих, че автомобилът е яма за пари - наливаш, наливаш, наливаш. Възвращаемост никаква. Само загуби. Една от старите си коли практически я подарих на един познат за 3.000 лева, само защото пазарът беше определил такава цена. Ама това че вътре има музика за 1.500 лева, 10 гуми с колата - 5 летни и 5 зимни, перфектно поддържана във всяко отношение гаражна кола без нито една ръжда и удар... На кой му пука. Показва ти мобилето и ходи се оправяй.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При покупката на една кола цената й се движи само в една посока. Надолу. Дали нова или втора употреба, пазарните закони са неумолими.

Това е верният отговор независимо от инвестициите, няма кой да ги оцени.Затова и много колеги си обраха ъпгрейдите по колите и ги продават като другите, т.е на пазарна цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо?Предпочитам да дам повече пари за нещо качествено, отколкото малко пари и после да се занимавам с майстори и ремонти. Моето време също струва пари. Давам само прост пример:По едно и също време купихме два еднакви ситроен с един мой приятел. Година, модел, двигател - всичко идентично. За моята броих точно 10.000 лева. Неговата я купи за 5.500. Разликата от 4.500 е огромна! Направил съм вече 90.000 км. Нищо не съм пипал освен дозареждане на сфери и смяна на селенови втулки - около 330 лева всичко. Приятелчето има пробег не повече от 15.000 км. Смени дюзи - 4 х 750 лева. Подмени 3 изтървали сфери х 120 лева всяка със смяната. Издумка ГНП - и там 500 лева. И като пари пак стана колкото моята кола. А нервите колко струват?Но всеки си знае...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво пише по учебниците:

1. Покупката на автомобил НЕ Е ИНВЕСТИЦИЯ (освем ако не си такси или транспортна фирма или от тези гаражи дето ги дават по Дискавъри)

2. Автомобила не е АКТИВ, а е ПАСИВ (Т.е. след като го купиш трябва да плащаш за да го ползваш. Плащаш не само за ремонт, поддръжка, данъци, а и с по-ниската цена, когато го продаваш)

 

 

Специалистите съветват, когато се купува кола да купиш възможно по-нов и по-скъп автомобил, който да ползваш по-дълго време именно заради това.

 

 

Относно тези, които се засягат да си помислят:

1. дали наистина искам и мога да я продам

2. дали съм дал реална (пазарна) цена

3. защо с месеци никой не иска да я купи

 

Точка 1, 2, 3 се изпълняват последователно :angry:

 

Моля всички, които не харесват написаното по-горе да го приемат като съвет!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При покупката на една кола цената й се движи само в една посока. Надолу. Дали нова или втора употреба, пазарните закони са неумолими.

Това е верният отговор независимо от инвестициите, няма кой да ги оцени.Затова и много колеги си обраха ъпгрейдите по колите и ги продават като другите, т.е на пазарна цена.
Колата е необходим лукс. Набиват се пари, които никой няма да върне. Кола на 12 месеца не струва, колкото чисто нова кола. Независимо, че е с разработен двигател, в идеално състояние и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...