Jump to content
Restless

S2000 - Rip

Recommended Posts

:rolleyes: Не знам защо му се връзвате на този "колега" Ото ...много рядко сядам да пиша тук ...но редовно чета и да си призная честно много дразнещи изказвания бе пич ..ок може да си с различно мнение ..ама не може във всеки един твой пост да има негативизъм ..дали това само не мен ми прави впечатление , не вярвам ;) ае със здраве ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда и аз го засичам тоя колега, как цвъка разни супер некомпетентни мнения и осира темите на хората. Най-вероятно си няма друга работа и за да не скучае решава да пусне някое мега тъпо мнение, което само дразни останалите съфоромци и не е полезен по никакъв начин на хората. Пък може и да си трупа постове за да вдигне LEVEL.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не мога да се съглася с вас , че колегате поства " мега тъпи " мнения и не е компетентен !!! Че начина му на писане е с доста големи предубеждения без да се постарае да вникне в чуждото мнение - да , но си мисля , че не е лош човек и има разум в него :rolleyes: Най-малкото не смятам , че е от поредните идващи и заминаващи в този форум ;) Дайте му шанс и той ще ни даде на нас и на себе си да се постарае да ни разбира повече и по-добре ;) Недейте сега да правим цигански работи и всеки да тръгне да го критикува ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб Tino, но просто видях как колегата подхвърля закачки из почти всички теми и то само с критики. Аз като сравнително нов потребител във форума нямам право да критикувам, но не се сдържах. Мисълта ми е колегата да го дава по-спокойно и да влага малко повечко умисъл в това което пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) Колеги, верно е. Странна птица съм. Не пуша, не пия, не слушам чалга. Спя по три часа на ден. Активно спортувам. Много работя. Със всестранни интереси. Хонди не съм разглобявал, понеже не ми се е налагало ;) И си мисля, че няма да ми се наложи. По таз проста причина нямам какво да правя в раздел "Технически" - няма да бъда полезен.От тунинг не разбирам пак по една проста причина - имам си достатъчно мощен автомобил, за да си правя експерименти с Хондата - пък и автоматик е, не върви някак. Състезател не съм с две думи. Не си кича автомобилите, защото те за мен са средство за вършене на работа и получаване на удоволствие от шофирането. Като ги нагиздя с картинки и джанти седемнайстки ;) по-добре няма стане. Границата между кич (френска дума) и естетика е твърде крехка. Преходът от едното към другото е рязък, а не плавен. Т.е. в стремежа си да бъдем красиви и преди всичко оригинални - правим колите си като великденски яйца. Не ми трепва сърцето от такива гледки и по тази причина се въздържам..Но от друга страна обичам да изследвам хората. Интересни са ми техните реакции. Емоции. Гледам, чета и анализирам. Ето защо "Общи дискусии" ми е предпочитаното място. Така като гледам - не е само моето място ;) По брой отговори е първи клуб, така да се каже. А един колега избърза да ме заклейми най-позорно, че само там съм кензал. Така е, колега. Аз съм чистоплътно животно - с изградени хигиенни навици съм ;) Една молба - преки упреци и заяждания бих предпочел да получа от хора на моята възраст или по-големи. Уважавам младежта, но някак неприемливо ми се струва момченца по на 20-22 години, които още дъвчат дъвки и правят балончета, да ми казват как да се държа и какви мнения правя във форума. Да, прозвучах високомерно и надуто. Моля, простете ;) Знам, че нямате нужда от моята обективност - това вече ми го написа някой. Аз пък нямам нужда да получа форумно призвание и да бъда обичан, уважаван, харесван и всички синоними и производни свързани с това действие. Аз съм си аз и друг не мога и не искам да бъда. Прям и откровен с риск да не се харесам. Радвам се, че имам малко познати и още по-малко приятели - но са истински и стигат! ;) Харесвам си марката. Престанете да ме обвинявате, а по-добре се огледайте около себе си, а после себе си. Животът не е само гиздава Хонда с две врати, две дискови спирачки, "емпетройка" и газова уредба!Ето, вече ме познавате почти изцяло. Рекламната пауза приключи. ;)
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ото, успехът на Хонда се дължи на спартанското оборудване, евтина поддръжка, ниска цена за качеството и надежноста която получаваш, спортно поведение и дизайн харесващ се на младите хора, а и на тези дето се правят на млади като мен. ;) Соичиро е напипал празна ниша на пазара и само за 50 години изкара коли като NSX И S2000, които да са достъпни, а не с фантастични цени като Порше и Ферари.Интересно Шкода като е на толкова много години кво извади?- копия на VW.Знаеш много добре, че кризата наложи замразяване на производството на NSX.Щото с тези 560/600 коня и цена 160к$, ще е голяма конкурнция на останалите коли в този клас.От личен опит ще ти споделя:М5 2007г с 507к.с. -ежеседмично висене в сервиза зареди ваноса и скоросната кутия.МL AMG 63 510к.с -гръмна му двигателя на 12 000км.Заковаха го в сандък и го пратиха в Германия.Е- 320 -скапа амортесьор на 6000км и му гръмна хидравликата.S-klasse AMG 63 - на 3000км му се повреди мотора.Заковаха го в съндък и го пратиха в Германия.Порше Магнум - разход на масло София Сл.бряг 0,500кг.Бензин 30/100км.Колата е на 5 000км.Да си чул някой някъде в България да споделя за големите проблеми с колата си и да я плюе?Така че твърдо съм за S2000 или NSX!

Е те тва ма утепа-човече не пиши подобни глупости,ти ликвидира немското премиум автомобилостроене,а колегата Ото е пич, никой не е убидил така че по-кротичко....
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) Мисля колега найстина избиваш нещо тук , съжалявам че пиша пак ..обещавам нема повече поне по този "въпрос "така да го кажа...Не пуша, не пия, не слушам чалга. Спя малко повече верно е ..и за това съм може би през повечето време в час . Активно спортувам ...най вече сред природата ,Работя когато се налага . Със всестранни интереси. Хонди не съм разглобявал, понеже не ми се е налагало , но смея да твърдя че имам достатъчно технически умения.За тунинга и кича ... ;) и великденските айца ...няма да коментирам .Но ..анализите си колега ...е по добре да ги правиш на друго място ..разбери ме правилно .Смея да твърдя ..много от колегите тук ме познават ...повечето Лично ..и им е ясно че най малкото бих тръгнал да се заяждам с когото и да било .Щом си мислиш че това е така ...."А един колега избърза да ме заклейми най-позорно, че само там съм кензал. " ...вече си е лично твой избор ..не мисля че съм прозвучал по този начин ... НО вече това мисля че вече е малко нагло ........"Една молба - преки упреци и заяждания бих предпочел да получа от хора на моята възраст или по-големи. Уважавам младежта, но някак неприемливо ми се струва момченца по на 20-22 години, които още дъвчат дъвки и правят балончета, да ми казват как да се държа и какви мнения правя във форума. Да, прозвучах високомерно и надуто. Моля, простете "......съжалявам но не сте простен ако си направиш труда да погледнеш пише на колко съм ..и т.нИ живота за мен са си наистина 2 врати ;) ...някакси по елегантно изглежда .....дисковете ..са 4 ;) ...и имам Касетофон ..така са решили от завода .....а газова ...може да си сложиш ти на автомата ...Може и да се запознаем некой път като минавам през Пловдив ...твърдя отново че с всички там съм много добър познат .....айде лека вечер ..и Peace както се казва . ;);) п.с. съжалявам колеги че пиша и ви занимавам с ....глупости ,знам че повечето от вас разбират какво искам да кажа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те тва ма утепа-човече не пиши подобни глупости,ти ликвидира немското премиум автомобилостроене,а колегата Ото е пич, никой не е убидил така че по-кротичко....

Ти познаваш ли някой от двамата? За подобни "глупости" както написа доколокото познавам Дариус честно казано съм по склонен да му вярвам, отколкото на една торба изявени авто разбирачи особено на немското автомобилострпене.П.С. И само засрахте темата че някой от нас страдат, че поредния спортен автомобил на Хонда се спира от производство, а нови надежди поне за сега не се виждат на хоризонта. Редактирано от Animal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега Ото ... ти да не се засегна , че толкова много трябваше да пишеш . И ние спортуваме чат-пат ,ама не е тва въпроса .Въпроса е , че като пишеш тъпи неща от сорта , че малкия мотор с много коне било ненадеждно /извинявай , че цитирам по памет/ и това , че щом нямало таван значи е ковчег .... не можеш да очакваш други реакции. Някои се засягат, защото т'ва им е любимата марка ... мен лично ме дразни щото просто не си прав и бъркаш хората , говорейки толкова уверено.Отделно от това нямам нищо против теб. Даже първото което забелязах е че си от малкото, които пишат правилно.

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rusty, човече, хващате се за детайлите. Оттам идват всичките проблеми и излишни дразги.Позволих си да сравня S2000 с Mazda Miata (MX5), защото за мен те са идентичен клас. Не съм казал никъде, че щом е без покрив, значи е ковчег. Безспорно при едно преобръщане на купе, седан и кабрио - вероятността да оцелее е на този в купето. Обясних защо - защото конструктивно купето е много по-здраво от прорязаното с врати седанче и безпокривното кабрио. По тази причина "подсилват" кабриолетите с различни методи, които за мен не са много ефективни, особено ако са със стандартните триточкови колани :thumbs: В противен случай просто рискуваш да се изхлузиш от седалката. Това обаче беше второто твърдение. А първото е, че са много ниски автомобилчетата. Ненапразно сравних с Маздата нашата Хонда. Краштестовете са идеализиран случай на инцидент. Само се замисли как се прави и тогава нека помислим отново. Удар в бетонна плоча с определена височина с 50 км/ч за мен е тест, който само ориентира какво би станало при един евентуален челен сблъсък. В щатите съм виждал катастрофи и с двата автомобила :lol: Първоначално мислих, че са се блъснали два пикапа. Като се позагледах.. :P S2000 беше под двата пикапа. Гледката беше страшна. А си мислих, че съм свикнал с такива неща. А Miata е всепризнат за най-рисков автомобил в САЩ!За такова нещо не бих нападнал никого, колега. Затова казвам, че е детска градина, в която конструктивен и смислен спор рядко може да се получи. Никъде не твърдя, че е лош автомобилът. Дори напротив! Твърдя другото - че е опасен! И по тази причина не бих си купил спортна кола в истинския смисъл на думата.P.S. За малките двигатели твърдях друго - че 1.5 със 80 коня и 1.5 със 160 коня имат два различни ресурса. И далеч не е въпрос само на технология, както ме убеждаваше един колега ;)

Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

яко ос..ахме темата...че значи, недейте да критикувате Ото, познавам го от много скоро, имахме и малко време да си поговорим, но останах с много добро впечатление за него.Един трезво мислещ и открит човек...не му се сърдете затова, че казва какво мисли по някой си въпрос, всеки човек има право на мнение и вместо веднага да му се нахвърляте с критика, по-добре вникнете какво пише, никъде не е казал, че С2000 не е хубава кола, просто изразява своето мнение. Айде на всички със здраве :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да - фанатици сме!

И сектанти, маниаци по ХОНДА. :thumbs: Ако ми дойдат повечко парички някой ден с удоволствие ще си купя С 2000 и ще я карам бавно да не се обърне :lol: ! Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те тва ма утепа-човече не пиши подобни глупости,ти ликвидира немското премиум автомобилостроене,а колегата Ото е пич, никой не е убидил така че по-кротичко....

Това не са глупости, колите са на фирмата в която работя.Хвани некой шофер на Кайен,но не собственика и го питай колко масло харчи.А за БМВ фабрично си им дават харч на масло и то доста.Хонда няма такива проблеми, освен ако не е правен силов тунинг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На момченцата, на които им дадоха пари, си купиха Мерцедеси, БМВ-та и Аудита :lol: Защо трябва да ти дават? Спечели си сам и ще ти е по-интересно.Ако някой ми даде пари ще си купя тази :thumbs: Ако не ми ги даде, а си ги взема сам ще е тазиА за Бог да прости тази, защото колата е да върши работа преди всичко друго.Въпреки, че исконна мечта ми е тази Не че са проблем 25.000 евро за да я внеса от Германия, но кой ще я поддържа и как... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че колегата Ото (който не познавам лично) има си гледна точка и си я защитава. При това го прави аргументирано и за повечето неща е прав. И аз харесвам хонда, но има неща, които дразнят. И по автомобилите и като фирмена стратегия.И мисля, че форумът е за това не само да изпадаме в екстаз от споменаването на думата Хонда, а да споделяме и нещата, които дразнят, които не приемаме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Аз съм другото лице на lz2lps (оригинала, така да се каже), така че не се обърквайте от следващите думи :D (т.е. брат ми е писал горните мнения пак през моят account :drunk: )Всеки си има мнение, включително и аз. Едва ли някой би бил компетентен по отношение на crash тестове, освен инжинерите, които само с това се занимават. Колкото и логични да ни се струват нещата понякога, майката му е в детайлите. Всеки си има начин на възприемане на света около него, включително и това което усеща, когато седне в един автомобил. Това са неща, които не могат да се измерят или да се съпоставят. Някой може ли да е сигурен че това, което аз виждам като червено и друг го вижда по същият начин? :) Мозъкът си е изградил някакъв модел, според който възприема различни стимули. Както има безброй много комбинации на връзки в една интегрална схема, така и в мозъка има безброй много връзки между невроните. Едва ли има напълно аналогични мозъци...Като става дума за коли, аз съм имал възможността да карам на test drive (аутокрос трасе) - Cadillac CTS-V (400hp пикова мощност, RWD, ...), с ръчни, с автоматични по няколко пъти, BMW 330i 2006.... не са лоши автомобили, сигурно не вървят и зле, но след това като седнах в Интеграта се почувствах като у дома си. Спартанско оборудване, ниско разположена седалка, някак си се усеща скоростта. От лукса и меките седалки (с някакви ненужни електрически мотори за движението им напред/назад), системи за контрол на сцеплението и стабилността се губи всякакво усещане. Карането на автомобил не включва само гледането на колометража и скоростта на преминаването на дърветата около теб. Включва слух, g-ускорения, обратна връзка от волана и окачването, ....Едва ли от 5-6 високоскоросни карания на слалом трасе мога да си направя някакви изводи, но не бих заменил това което усещам с Интеграта/Хондата само защото има 300 коня отгоре. Все пак тази кола ще я карам и ще ми носи удоволствие, а няма да я гледам и да цъкам с език... видиш ли има н-найсе коня, дето я ги използвам някъде, я не... Аз на пътя си карам съвсем спокойно, така че по скоро - не :). Разбира се всеки има различни изисквания за колата и различни нужди. Моите са да се чувствам като в състезателен автомобил. Не ме интересуват шум, некомфортност, че била малко поочукана, че няма радио, което само ми пречи да слушам какво ми казва шумът на гумите от пътя или двигателя. Напротив, всико това е валидно за Хонда Купе-то, което карам. Не ми и трябва повече - искам да си имам едно тестово муле, с което да тренирам и което да ми носи удоволствие. Това че била 100 коня (фабрично) изобщо не го усещам...вътре се чувствам като в самолет - седалка тип корито, 6-точкови колани, с махнат климатик и хидравлика, без задни седалки (сега вече наистина е двуместно купе :) ).Защо трябва да карам нещо скъпо и мощно, като мога да залъжа мозъкът си че карам нещо шумно и бързо :cool:. Без хронометър или друг автомобил едва ли можеш да направиш разлика....Относно кабриолетите и преобръщането... Когато си поставях седалката и коланите търсих за повече информация и се оказа че хич не е безопасно да се слагат на сериен автомобил без предпазна клетка, просто защото тавана ще се смачка и ти няма как да мърдаш като си се закопчал здраво. Обаче срещнах и друга информация, че случаите на преобръщане са значително по-малко. В САЩ когато ходиш на по-сериозни писти, има изискване кабриолетите да са със поне rollbar (това са само тръбите зад седалката). Някои организации като SCCA са строги относно това, други позволяват например на непипано S2000 да участва. Не знам каква работа върши този roll hoop (не съм виждал S2000 на живо), но сигурно е подобен на b-pillara (при купетата и седаните) и има предпазващата функция, която носи името му. Ако се вържеш и с 5-6 точкови колани, за да не можеш да мърдаш и да се изплъзваш от седалката едва ли при преобръщане ще има някакви по-тежки поражения. Едва ли е по-добре тавана да ти се смачка на главата. Това са само предположения... Прочетох едно мнение на човек каращ 8 години по пистите и той спомена че не е виждал да има тежки поражение по тялото при удар/преобръщане на С2000. Относно малолитражките и бързо изразходване на техният потенциал... ми Хондата ми е на 350 000 км и поне за сега потенциал си има :).Аз лично предпочитам бързоразвъртащи се малолитражки... Можеш да заповядаш на някое Италианско преследване да видиш кой как се справя... и дали автомобили от клас Ц (над 2000 кубика или с турбо) имат много шансове на спънати картинг писти... та дори и на не толкова спънати. Кола от по долен клас - да речем А (до 1500) често ги тупа... Разбира се това зависи и от задкормилното устройството и степента на подготовка :). Идеята е че разликата съвсем не е голяма, колкото би звучало 1.5 срещу над 2000 или turbo :P И накрая по темата... Жалко е че спират такъв добър автомобил (няколко години първи по надеждност), но аз едва ли скоро ще си купя нов автомобил просто само да се возя :). Като знам на какво прилича сегашната ми кола само мога да си представям едно S2000 на какво прилича. Все някога Хонда пак ще излязат с наследник на добрите си автомобили и ще можем да им се възхищаваме. Въпреки че мен гледането отдавна не ми е в приоритетите.... какво като има S2000 като не го карам, и то на 100% от възможностите му :). Това е все едно да ходя на пистите да гледам :lol: Не мерси, мога да си прекарвам времето в по приятни занимания, такивa свързани с правенето и ученето на нещо. Картинки от дъвки Турбо отдавна спрях да събирам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа , за съжаление подрязаха ни крилцата още веднъж. Времето ще покаже дали това са крачки назад зада се вземе засилка или е битка за оцеляване. http://www.drive.ru/honda/shortnews/2009/01/28/2099762.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема стана ебати сапунката.Какво коментираме сега дали S2K е един як роудстър ли,ами такъв е :drunk:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кат повечето теми Драго,всеки коментира квото му е кеф... :drunk: ...все едно за какво е темата.По темата - вътрешно ми е много кофти че нашия отбор дава отбой по доста фронтове.Не знам засилват ли се,нови неща ли мъдрят,ба ли маа му.Само МНОГО се надявам че знаят какво правят.Моля се да продължи да има Хонда,защото за мен освен всичко друго,тя е колата със спортен дух,която е достъпна до простолюдието като мен,дето бачкаме за смешни заплати.Тази марка ме кара да вярвам в силата на мечтите просто защото за мен е една достижима мечта,различна от тази да подкарам Ф16 примерно.Много правилно го каза колегата lz2lps - макар че колата ми не е 500к.с. и няма супер стерео,АЗ се чувствам в дъртия си рекс както в никоя друга кола.Тя ми залепва на сърцето и душата и ми дава страшен кеф като си я подгоня по някой скатан път с повечко завои.За мен това е по-важно от това дали е най-мощната,най-безопасната или нещо най...аз много добре знам че не е.Ама не ми намаля кефа.И малко офф-топик.Колега Oto Kluge,честно да ти кажа едва ли някой тук го интересува дали спортуваш или събираш картинки от дъвки.Тука няма да ти забележат невероятното IQ.Но със сигурност се наблюдава отношението ти към останалите хора във форума.Може да си супер начетен и пекан пич,може да пишеш без правописни грешки,но ако тона в постовете ти има дори и леко надменна или иронична нотка,никой няма да ти се кефи.Макар че както пишеш това не те интересува.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнаех, че в този форум има и хора , за които колите са просто средвство за придвижване ..... хахаха В моето съзнание , хондата ми не е средство за придвижване, а кола която ми прави кеф дая гледам , да я карам , да я модифицирам. Тук ултрасите са около 90%. Точно за това сайта носи името хонда ФЕН клуб, а не анонимен клуб на алкохолиците и интернет безделниците. Изказвания за С2000 от сорта на :колата е нестабилна и опасна и затова не я купувайте и добре, че Хонда я спря от производство, че се изпотрепа сума ти народ..... .... ...са направо смешни! Това не е форума на БГ мама, където се търсят семейни седани ... тук предпочитаните коли са силни, стилни и опасни - то точно това им е веселото. Айде със здраве и ако някой има С2000 и е преценил, че му е много опасно, нека да ми я продаде на половин цена моля ... аз няма да я карам много обещавам ..... not!

Редактирано от xtuners
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oto Kluge!!!Можеш да си потърсиш форум за надеждни и семейни автомобили :rolleyes:Ако няма-виж какво надеждно се разпродава от военните поделения които ги закриват

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да я спират сега. Като отшуми кризата ще направят някаква избухвация 100% :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В щатите съм виждал катастрофи и с двата автомобила :D Първоначално мислих, че са се блъснали два пикапа. Като се позагледах.. :D S2000 беше под двата пикапа. Гледката беше страшна. А си мислих, че съм свикнал с такива неща. А Miata е всепризнат за най-рисков автомобил в САЩ!За такова нещо не бих нападнал никого, колега. Затова казвам, че е детска градина, в която конструктивен и смислен спор рядко може да се получи. Никъде не твърдя, че е лош автомобилът. Дори напротив! Твърдя другото - че е опасен! И по тази причина не бих си купил спортна кола в истинския смисъл на думата.P.S. За малките двигатели твърдях друго - че 1.5 със 80 коня и 1.5 със 160 коня имат два различни ресурса. И далеч не е въпрос само на технология, както ме убеждаваше един колега :D

По тая логика сички да караме пикапи ли? Я си представи следната ситуация. Карали си 2 танка и се сблъскали, а под тях пикап. :D Извода е купувайте си танкове (пикапи).Относно 1,5 80 и 1,5 160, мии 1,5 90 коня е с по-малък ресурс от 1,6 160 коня ,дори има по-малък резерв при тунинг. Въпрос на технологии пич. Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: Логика на първокласник. Не ми се сърди обаче. Ще си направя труда още един път да обясня. Надявам се да бъда разбран този път.Аз нали обичам математиката и статистиката покрай нея (въпреки че М.Твен е казал: "Има лъжи, има големи лъжи, има статистика" - но това е друга тема) и си отварям добре очите. Мозъчните центрове комуникарат добре помежду си и какво раждат:Значи, имаме 100.000 продадени автомобила по света, от които само 65.000 в САЩ. Това са 65%. И 35% разпределени къде ли не - от Обединеното кралство до остров Тамбукту. Ако предположим, че тези 65% са в движение (което не е истина), те са една част, значително по-малка от 1% (около 0.0001%) от целия американски автопарк. Според щата %-ът на пикапите, т.нар. trucks, варира много. Не ми се смята каква е вероятността да стане това, на което бях станал свидетел, но поне за южните щати тя е голяма! Някак не допускам, че такъв тип автомобил ще бъде популярен в северните щати, напривер. Т.е. тази кола се е купувало основно в топлите щати. Виж, танкове по американските пътища все още не съм виждал да се движат, но да допуснем, че си се пошегувал :lol: Всичко това от една страна. От друга имаме едни прекрасни краш тестове (поне за моделите от последните години), които обаче са идеалния случай. Понеже това било работа на едни инженери (както се изрази един колега) и те най-добре знаели, нормално е да има опозиция, която да не вярва особено на тези краш тестове и да прави всичко възможно да ги обори. Съответно тя взима един модел автомобил и го удря с друг. Но не челно в прекия смисъл на думата, а така, че лявата или дясната част от автомобила да остане незасегната. С думи прости - автомобилите не се движат в една равнина по време на удара, а в две отделни, които се препокриват в момент на сблъсъка. Е те точно при такъв удар става ясно кой колко струва и тогава се виждат разминаванията с челните сблъсъци. :lol: От гледна точка на височина, клиренс и конструкция на купето е невъзможно да ме убедиш, че автомобилчето е сигурно. Все пак основната маса движище се автомобили е друг клас.А за другото предлагам да не спорим. То е тема на друг разговор.
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на всеки му е ясно, че като караш по-спортен автомобил, вероятността при сблъсък да не ти се размине е много по-голяма, било то заради високата скорост, която този автомобил може да развие, било то заради компромиса здравина-тегло направен от инжинерите, за да има автомобилът по-спортен дух. Сигурно има и още много причини, ама едва ли това е основание всички да подкараме джипове волво ... За с2000, супер количка, но аз бих взел nsx, пък било то на старо, че и с десен волан :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За с2000, супер количка, но аз бих взел nsx, пък било то на старо, че и с десен волан :)

е сега гледай дървения филосов с прословутия автобус 200 коня кво ще те направи в поредния си роман ;)
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Безспорно аз също бих предпочел NSX пред S2000.КрасавицатаИзчистена и адски семпла форма с характер ;) P.S. Автобусът не е 200 коня, но това няма как да го знаеш. И те бие по всички възможни показатели ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда , особено по показателя сигурност - като го блъснат два пикапа в най лошия случай ще стане на миниван.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже това било работа на едни инженери (както се изрази един колега) и те най-добре знаели, нормално е да има опозиция, която да не вярва особено на тези краш тестове и да прави всичко възможно да ги обори. Съответно тя взима един модел автомобил и го удря с друг.

Не, просто казах че има хора, които се занимават с това, и имат по-голяма представа от мен и може би теб от много комплексни неща като якост на материалите, разсейване на енергията при удара, .... Да може да вземат 2 коли или кола и бетон и да ги блъскат, но също в края на 20 век изчислителната мощ се е увеличила значително и голяма част от времето си инженера (който и да е било) доказва дизайна си и предположенията със симулации. При достатъчно добри математически модели, които не се и съмнявам че има, едва ли всеки ден си играят на demolition derby. Е вярно сигурно унищожават няколко автомобила, но това сигурно по-скоро е за събиране на параметрите необходими за симулацията или доказване на резултаите от симулациите използвани при конструиране при всяка една част на автомобила. Поне така си мисля де... може и да греша. Едно бързо запитване на чичко Google ме кара да си мисля че не съм далеч от истината: http://www.esi-group.com/products/crash-im...afety/pam-crashКато карам купе трябва ли да съм спокоен че съм в безопасност? Или пък 4х4? Гледайки това
. едва ли. Забележи че и в джипа хората най-вероятно са мъртви. E, очевидно китайците не могат да правят сигурни автомобили.... или поне не този:
http://www.youtube.com/watch?v=4Swzbt76wBM и какво като е седан правен преди няколко години? Или като си купуваш кола няма да вземеш подобно нещо в предвид, само защото инженерите може и да грешат?Потърсих и из youtube:S2000 след преобръщане http://www.youtube.com/watch?v=lGPefMu7cuU . Не изглежда токова зле, въпреки че при инцидент променливите са безкрайно много и едва ли можеш да кажеш от един случай че С2000 е сигурна при преобръщане. Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда , особено по показателя сигурност - като го блъснат два пикапа в най лошия случай ще стане на миниван.

О, абсолютно. Предпочитам да стана на миниван, отколкото на картинг :);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Интересна серия на Fifth Gear за кбриолетите :rolleyes: Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Thank god for Honda engineering!

Всичко зависи от това, как е направен автомобилът и конкретните условия на инцидента. . Изглежда S2000 е направен по-добре от Миата МХ-5: http://www.youtube.com/watch?v=cCQFWUIh21wТук май инженерите от Peugeout, BMW и VW са се справили малко по-добре (roll hoop зад седалките, подобно нещо има и S2000):http://www.youtube.com/watch?v=FAPLb2nLQh4
Но не трябва да се прилага общо правило за дадена категория... например кабриолети, само защото някои обекти от тази категори имат определени свойства, които между другото могат да са и свойства на коли от друга категория. Категорията "кабриолет" сама по себе си означава автомобил със сгъваем покрив. Да, имат общи свойства за да бъдат поставени в една категория, но и едва ли инженерите са се примирили със мисълта че автомобила задължително е ковчег. И да.... китайците не правят лоши автомобили.... конкретният производител е направил лош автомобил (това във връзка с предното ми мнение). Същото би трябвало да важи и като се дават определения за хората и не бива да се съди за тях само защото примерно са българи... Преди да съдиш някого трябва да го опознаеш! Преди да съдиш нещо трябва да го проучиш и изучиш. Нещата не са винаги така както изглеждат или така както някой "приятел" ти е казал. А и най-голямата защита не е подсилването на купето, а постигане на баланс на автомобила и управление. Защо трябва да гледаме следствието, а не се интересуваме от причината? А причината е или загубата на контрол в следствие на минаване на лимита или глупостта на задкормилното устройство. Ако могат тези неща да се подобрят, няма да се стига до ситуацията да разбереш дали има добра защита против преобръщане например...If the car is not performing the way it should:first tighten the nut behind the wheel.Driving involves 3 basic abilities:Accelerating,braking and turning. More power will only help acceleration. Lower weight helps all three.И обратно към тамата за S2000 - така се кара такава кола. Само за това има смисъл меренето на..... конете примерно. И пак конете не са основното:
Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Невероятно видео от Бест Моторинг 2000-ната година.Колата е все още с маскировка! Направо настръхнах като го гледах пак.... Bye bye S2000....!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ако караме всички животни SUV или пикапи .... по-скоро ще си затрием планетата от замърсяване , отколкото ще се спасим от т'ва някой да ни сгази .... тва бялото жик-так-че не е толкова лошо бе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ако караме всички животни SUV или пикапи .... по-скоро ще си затрием планетата от замърсяване , отколкото ще се спасим от т'ва някой да ни сгази .... тва бялото жик-так-че не е толкова лошо бе :)

;) Ако твоя Сивик дава 12 литра градско, а един SUV или "пикап" има същия разход - кой замърсява повече? ;) Освен това бензинът при изгаряне отделя повече въглероден диоксид от нафтата. В проценти - около 25-30%! Така че сравнявай 10-12 литров разход на бензин с 13-15 на дизел ;) Сега това не е агитация за каквото и да било, а кратко разяснение, защото няма да е лошо да се разсее митът за замърсителите.
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това бензинът при изгаряне отделя повече въглероден диоксид от нафтата. В проценти - около 25-30%! Така че сравнявай 10-12 литров разход на бензин с 13-15 на дизел ;) Сега това не е агитация за каквото и да било, а кратко разяснение, защото няма да е лошо да се разсее митът за замърсителите.

А пък дизела отделя 10 пъти повече азотни окиси :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...