Jump to content
Restless

S2000 - Rip

Recommended Posts

Жалко, че хубавия модел се сваля от производство :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

65 от 110.000 само за американския пазар ;) Останалите 45.000 по остатъка от света :rolleyes: Жалко, че го спират, но мисля че така е редно - нещо да спре да се прави докато е все още популярно, за да може да се пласират и други нови модели. Аз не харесвам такъв тип автомобили. Убийствено (и в двата смисъла) ми напомня на Mazda Miata - автомобилът ковчег. От друга страна не ми допада и концепцията "малък двигател - много коне".Във всички случаи обаче - жалко.. ;)P.S. И една малка редакция - R.I.P :D

Редактирано от Oto Kluge
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mazda Miata - автомобилът ковчег.

за какво говориш?

От друга страна не ми допада и концепцията "малък двигател - много коне".

ти па :rolleyes: не е ли това основа за твърдение "голям двигател-още повече коне"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mazda Miata - автомобилът ковчег.

за какво говориш?

От друга страна не ми допада и концепцията "малък двигател - много коне".

ти па :rolleyes: не е ли това основа за твърдение "голям двигател-още повече коне"
Не знаеш моделът Miata на Mazda? На европейския пазар мисля че беше с друго име, но това няма особено значение. Мiata и S2000 за мен са една и също концепция и са еднакво опасни - ниски и незащитени автомобили. Имаше някаква много черна статистика в щатите, че не знам си какъв голям процент от притежателите на Миата са загинали в автомобилни катастрофи по обясними причини.За второто също не си ме разбрал. Не съм привърженик на изцеждането на моторчетата. Ако ще е 2 литра и 250 коня, то по-добре 3.5 литра със същите коне :D
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oto Kluge, за какво говориш наистина? Опасна и безащитна кола? :lol: Трябва ли да е колата голяма и тромава? И тогава ли е добре защитена? Виждал си си блъснат hummer? Защо си мислиш, че ако двигателя е малак и дава повече мощност и е изцеден? В какво се изразява това изцеден? Аз си мисля че е въпрос на технология, а не в това какво ти вярваш? Надявам се знаеш че двигателя на S2000 е печелил не една награди?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mazda Miata преди да пиша я разгледах, наистина прилича като модел. Това с ковчега е интересна аналогия. Обаче S2000 в Euro NCAP има 4 звезди за възрастните пътници... http://www.euroncap.com/tests/honda_s2000_2002/121.aspx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oto Kluge, за какво говориш наистина? Опасна и безащитна кола? :lol: Трябва ли да е колата голяма и тромава? И тогава ли е добре защитена? Виждал си си блъснат hummer? Защо си мислиш, че ако двигателя е малак и дава повече мощност и е изцеден? В какво се изразява това изцеден? Аз си мисля че е въпрос на технология, а не в това какво ти вярваш? Надявам се знаеш че двигателя на S2000 е печелил не една награди?

Повярвай ми знам какво е да бъдеш в такава малка кола и да ти налети споменатия от теб Хамър. Или някой американски пикап. Или дори ако щеш европейска кола средна ръка. Не знам дали си запознат, но защитата се дели на активна и пасивна. Кел файда, че си блъскан с хиляда ненужни защити, ако ти се стовари нещо тежко и бързо. Тук вече е моментът за физиката, а не за празните приказки.На втория въпрос - да, виждал съм блъснат Хамър и то не само тукИма много начини да постигнеш мощност. Има и предел в технологиите. Не е нормално от 2 литра да вадиш 350 к.с. (не говоря за конкретния модел на Хонда), нито дори 250. Но не си мисля, че S2000 е правена за годишен пробег от 100.000 км например. Така че всичко е наред. Просто споделих какво харесвам, какво не харесвам! Нищо повече.
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек коя кола се продава със защита против Хамъри... темата съвсем отиде у реката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че не остана спортен модел на Хонда!Един фен е написал:NSX - gone Integra Type-R - gone Prelude - gone S2000 - gone Какво ли се случва в централата на Хонда?Оцеляването в кризата ще борба на живот и смърт!Залежали коли по света!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо, Гошо, лошо... клип 1Това е малко по-добро - клип 2И все пак ситуацията в тези тестове се идеализира и рядко има нещо общо с действителността. Толкова ниска кола не бих купил, но както вече каза колегата по-горе - жалко! Спортни модели от Хонда вече не останаха.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ако несе лъжа Integra-та още се пройзвежда за USA , за останалите си прав :lol: Жалко за хонда , отказаха се от Ф1 , нямат вече спортни модели освен RSX-а и Type-R моделите , изобщо къде им изчезна спортната слава. Заприличаха на Дачия с новата им емблема тип "отварачка".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....като няма нови спортни модели на Хонда ще стягаме старите те и без това не отстъпват на новите по спортни качества ....то не,че повечето от нас могат да си позволят и старите спортни модели :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....като няма нови спортни модели на Хонда ще стягаме старите те и без това не отстъпват на новите по спортни качества ....

Много често чувам това мнение, явно старите коли са по здрави от новите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами стягаме ги, кво да правим :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е много жалко че спират от производство S2000 автомобила си е готин и според мен е 2-та сериозна бегачка след NSX.Но пък не съм съгласен с това че като е малък двигателя с много коне е опасен много и трябва да се спре защото по тази логика би трябвало да се спре и сивик защото до колкото знам те са 1.6 185 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интегрите ги спряха мисля, че още 2006. За С2000 се говори, че ще я спират още от 2003 ;) При условие, че в момента са отложили пускането на С3000 мисля, че ще има още някоя годинка С2000. А що се отнася за сигурноста на С2000, мога да кажа, че вероятно С2000 е по-сигурно от Сивика поради факта, че е кабрио. Тука из УСА форумите съм виждал снимки на сериозни катастрофи, превъртания по 3-4 пъти на магистралата и пак хората са излизали без много драскотини от тях. Рамката на предния прозорец е мнооого здрава и не случайно crash рейтингите на С2000 са толкова високи, за разлика от понтиаците където буквално все едно валяк е минал през колата ако се превърти 2-3 пъти през покрив. А що се отнася до двигателя - за сега нямам никакви оплаквания а и това е нещото което най-малко се поврежда в С2000 ;) Верно малко е тромав в ниските, но има в момента в който ти идва да се насереш от кеф като тръгне ;) . И най-вече е важно удоволствието от карането, а с С2000 мога да кажа, че няма друга кола с която да го сравня за сега. Какъв е смисъла да имаш кола 3.5л 300 коня като когато седнеш в нея не намираш разлика с кола 1.5л 100коня :) Качвал съм се на доста коли - SL55 AMG (500hp), Nissan 350Z (300hp), Porche, Corvette и т.н. и никога не съм намирал нищо особено в тях за ралика от тръпката в Интегра ГСР или С2000. Що се отнася до Хонда - не мисля, че в момента има нещо друго което да ми хване окото и колкото и да ми се ще следващата кола няма да бъде НОВА Хонда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вечерната порция смях :) Очаквам сериозни предложения от колеги с 1.5 двигател и 100 к.с. срещу моята Мазда V6, 3000 кубика и 205 к.с. (серийно). Всъщност конете са малко повече, но да не издребнявам.И да видим разликата :);) Не те познавам, но започваш да пишеш глупости, сравнявайки Хонда с далеч по-расови спортни автомобили ;) Пълен абсурд е и твърдението, че кабриото било по-сигурно при катастрофа ;) И какво ще ти помогне предното стъкло (колкото и усилено да е), ако нямаш рамата зад седалката. Освен това чисто конструктивно доказано най-сигурното автомобилно купе е това с две врати и твърд покрив - т.нар. "купе". Но да не навлизам в подробности.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се осра тотално, а някои колеги цепят мрака... катинарче? някои?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се осра тотално, а някои колеги цепят мрака... катинарче? някои?

Колегата Ото ще да е! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязахте ли на снимките , че Хонда пак имат най-малко коли , които чакат новите си собственици :) и то не ги чакат по складовете , а на пристанището ;) Докато Форд , Пежо и Нисан още малко и ще почнат една върху друга да ги редят ;) не , че нещо но вариянтите са два или никой не им ще боклуците или някой от компанията си е мислил , че ще продадът повече коли ;) По темата , не мисля , че прекратяването на С2000 е чак толкова пагубно , най-малкото в клуба последната година се пръкнаха 3-4 нови собственици на такива коли / и то 2-ма са в USA / . Според мен нещата отиват на добро и много скоро / 5-10 години / ще има нови видни и расови представители на марката ;) А отностно спора , Ото стига си се опитвал да промениш мнението и разбирането на другите за колите , които те харесват ;) Все пак никой не говори как стоят нещата по принцип , а как стоят нещата за него ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

офф:ото,защо тогава с моята 1,5 115 икономични кончета ,6так на мазда 144 коня не може да ме стигне в софия?1-зад мен 2 пак зад мен :) ,тръгва да ме настига и бие спирачка че трябва да спира ;) s2k се е доказала,в топ геар мисля я бяха определили за наи добра в своя клас,отделно е религия за японците,примерно като rx-7..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Ото се цепи от колектива, следователно дриска по форумите, понеже истинското фенство, т.е. слепота, не му е присъщо ;) Абсолютно сте прави. Обективната преценка е дар Божи и смятам, че в този форум трябва да се чуват повече подобни мнения, понеже темата по същество така или иначе е ясно, че ще се размие.Не знам какъв е този "шестак" на Мазда, който е 144 коня. Предполагам е нещо доста преди 2000 г. Нека не забравяме да бъдем истински обективни. Ако допуснем, че това, което казваш е истина (всяка една дума), ще излезне, че твоята Хонда с тегло и конски сили е напълно съизмерима с въпросната Мазда, която е 144 коня, но пък за сметка на това е значително по-тежка от теб. Дори на моменти съм сигурен, че в съотношение тегло-к.с. Маздата ще изгуби! Вторият фактор е задкормилното устройство. Едва ли колегата ти шофьор кара ежедневно така, както ти караш.. Хаха, не знам, но допускам, колега :) Така че твоята Хонда и твоето каране поне за мен не са еталон за каквото и да било. Добре - скъсал си го на светофара. Ела и скъсай мен ;) Хич не ги обичам тия работи, но мра да набивам канчетата и да вкарвам комплекси на разни пъпчасали тийнейджъри с разни "спортни" трошляци с две горивни системи от типа на Калибри, ГоУууфове, Нисани, БМВ-та, че и попрезрели CRX-и и други дефорсирани модели на любимата марка ;) А пък колегата от щатите нека си приказва. То това пари не иска. Прекрасно е да работиш като valet parking и да добиваш впечатления от стотици автомобили, карайки ги от входа на заведението до подземния гараж. Така са хората с опит. Предпочитат Интегра и започват я да сравняват с AMG55 и Porsche и да говорят за някакъв дух, който аз с притъпеното си чувство за хумор и разбиране на автомобили не мога да усетя.P.S. И колега, къде съм написал някъде нещо лошо за S2000? Недоумявам защо сами се навивате срещу мене. Просто казвам, че за мен тази кола е опасна, особено за САЩ.

Редактирано от Oto Kluge
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

нието до подземния гараж. Така са хората с опит. Предпочитат Интегра и започват я да сравняват с AMG55 и Porsche и да говорят за някакъв дух, който аз с притъпеното си чувство за хумор и разбиране на автомобили не мога да усетя.

...

Става въпрос за усещането,което ти дава дадена кола(хонда в случая).

Да има хора,които предпочитат Интегра пред АМГ и какво от това?

Да ги замеряме с камъни ли?

Усещането,което даден човек получава от дадена марка,модел,т.н. си е строго индивидуално преживяване.

От самото начало ставаше въпрос точно за това - за усещането,удоволствието,което ти дава колата независимо от физическите й характеристики.

Дори спартанския ЦРХ със слабото си 1.6 моторче ме кара да неусетно да се ухиля от край до край, докато го настъпвам.

Това имаше предвид колегата lz2lps преди ти да го изкараш смехотворен.

Сега разбираш ли?

Ако не можеш да разбереш за какво става дума значи не само чувството то за хумор,

а и други аспекти от твоята личност са притъпени.

 

П.С. И толкова ли беше важно да развалиш темата за спирането от производство на С2000.

Нито едно от мненията ти в тази тема не е по темата.

 

Редакция: И да добавя.Вярвам,че си интелигентно момче и правилно ще разбереш какво искам да ти кажа.

Дори може да се извиниш и на колегата lz2lps :)

Незнам за него,но аз бих се засегнал на негово място.

Дори да ти е било смешно - ами засмей се и отмини.

Или пък му пиши на лични на колегата.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не разбирам защо е необходимо да ми се вменява вина? :) Защото неразбралите точно това правят.Искам ясно и точно да ми конкретизираш къде съм казал, че S2000 е лоша кола. Или че Integra е лоша кола.Да караш различни автомобили и да се чувстваш различно в тях - това е което кара светът да се разделя на две части: творци и производители от една страна и купувачи от друга. Хората купуват това, което могат да си позволят - това е водещата причина. И целта на повечето хора е желанията и възможностите да съвпадат, а не да се получава като в онзи кавказки виц, където човек имал възможност за нещо, но нямал потребност. А за друго имал потребност, но пък нямал възможност.И ми стана смешно дотолкова, че колегата е карал всички възможни марки (колко и как само той си знае), но за него Интегра е религия и видиш едно скромно AMG55 и Порше, не само че не превъзхождат Хондата, но и дори не могат да се сравняват с нея. ;) Чак даже си мисля, че дори сериозно й отстъпват. Процесите "индукция" и "дедукция" при мен работят нормално. Виж, наистина за толкова автомобили и години не разбрах какво е една кола да има дух, но пък и не ми липсва това усещане. Карам това, което ми доставя удоволствие и това, което мога да си позволя като поддръжка, без да повтарям като зомбиран какъв технически гений имам в гаража... Представяш ли си? Карам Сивик Купе 2005-та. Какъв дух. Какъв клас.. 100 кила пластмаса в купето и седалки, удобни колкото пейката пред входа на кооперацията, в която живея. Но ме кефи. Това от една страна. А от друга не си позволявам да сравнявам кола за 24.000 долара (американска цена) с автомобил за 100.000 долара, който няма нищо общо нито като ниво на оборудване, нито като поведение на пътя. Единственото общо е че имат по 4 гуми ;) Така че смятам, че никого не съм засегнал. На излишно тънкообидни казвам да не се правим. Големи хора сме. Пишем във форум и точно по тази причина, не желая да обсъждам темата на лични бележки и да си казваме истината в очите.

Редактирано от Oto Kluge
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда винаги ще си бъде по класна и по добра марка от Мазда, който и безпристрастен разбирач да питате ще потвърди това.

Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязахте ли на снимките , че Хонда пак имат най-малко коли , които чакат новите си собственици :huh: и то не ги чакат по складовете , а на пристанището :D Докато Форд , Пежо и Нисан още малко и ще почнат една върху друга да ги редят :o не , че нещо но вариянтите са два или никой не им ще боклуците или някой от компанията си е мислил , че ще продадът повече коли ;)

Ами Тино, по-скоро причината е, че Хонда практикуват гъвкаво производство - т.е. не си забиват колко коли да произведат, а месец за месец и дори в рамките на дни променят къде каква кола и какво оборудване да се произведе - поддържайки минимален запас от готови коли и части. по този начин си намаляват и нуждата от оборотни пари и проблема със свръхпроизводство на модел/оборудване, които да залежават.Т.е. това пак говори за стратегията на компанията, но на друго ниво.Иначе и техния спад на продажб в щатите е около 30% - горе-долу колкото Тойота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ото, успехът на Хонда се дължи на спартанското оборудване, евтина поддръжка, ниска цена за качеството и надежноста която получаваш, спортно поведение и дизайн харесващ се на младите хора, а и на тези дето се правят на млади като мен. :huh: Соичиро е напипал празна ниша на пазара и само за 50 години изкара коли като NSX И S2000, които да са достъпни, а не с фантастични цени като Порше и Ферари.Интересно Шкода като е на толкова много години кво извади?- копия на VW.Знаеш много добре, че кризата наложи замразяване на производството на NSX.Щото с тези 560/600 коня и цена 160к$, ще е голяма конкурнция на останалите коли в този клас.От личен опит ще ти споделя:М5 2007г с 507к.с. -ежеседмично висене в сервиза зареди ваноса и скоросната кутия.МL AMG 63 510к.с -гръмна му двигателя на 12 000км.Заковаха го в сандък и го пратиха в Германия.Е- 320 -скапа амортесьор на 6000км и му гръмна хидравликата.S-klasse AMG 63 - на 3000км му се повреди мотора.Заковаха го в съндък и го пратиха в Германия.Порше Магнум - разход на масло София Сл.бряг 0,500кг.Бензин 30/100км.Колата е на 5 000км.Да си чул някой някъде в България да споделя за големите проблеми с колата си и да я плюе?Така че твърдо съм за S2000 или NSX!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък да съм се засегнал :o Аз никога не съм казвал някога, че съм карал някоя от тея коли. Живея на място където хората могат да си позволят скъпи коли - съответно да отидат до пистата (истинска писта, не картинг :huh: ) - Willow Springs, Button Willow, Laguna Seca. Аз също прекарвам доста време по тези писти с Интеграта и просто съм имал възможноста да бъда в някои от тея коли докато се карат на лимита, а не на пътя дето някое гъзе вдига 300км/ч и си мисли, че кой знае какво е направил. Специално за СЛ55 АМГ - направено е за конфорт и няма много разлика когато караш с 100 или с 200, което е чудесно, но го няма усещането на кола направена за писта. Карането на писта изисква да чустваш промяната на колата дори и с 1км/ч. Типични коли за които говоря са - Ферари, Лотус, Ево, СТИ, ГТ3, С2000, Интегра и т.н., но определено не АМГ-то. Що се отнася до valley parking - бе не бих отказал щото е забавно, особено тука, но за мое щастие не дойдох в САЩ да се чудя какво да правя и да хвана първата работя която ми паден. Имам достатъчно добра и доходоностна работа да мога да си позволя коли, които едно време са били само мечта и да прекарвам доста време по пистите, което както някои знаят не е евтино удоволствие (особено в САЩ). Относно сигурността - защо според тебе С2000 тежи 1300 кг при условие, че е кабрио, а Сивик-а е под 1000 кг? Ок, може би част от теглото е от покрива, но той тежи не повече от 70-80кг :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

офф:Ото ,ходи си в мазда форума,като не знаеш кои е този 6-так на мазда ще те образовам безплатно:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/5883.htmlvs:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4361.htmlсметаи?!колегата кара точно колкото мен..Не знам какво си мислиш че комплексираш,ама не знам къде сте тръгнали с тея големи кораби в града,града е софия.Точно така-това е града с много сфетофари, :huh: Не даи си боже да те хване някое попрезряло рексче...между другото каква мазда караш?Направо някои модератор да изтрие мненията които нямат общо с темата!Опасна била с2к,виждал съм доста сигурни коли,които след катастрофа не може да им определиш марката,въпрос на късмет според мен.п.с. ако искаш още нещо да изсереш не по темата може и на лични..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

офф:Ото ,ходи си в мазда форума,като не знаеш кои е този 6-так на мазда ще те образовам безплатно:lvs:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4361.htmlсметаи?!колегата кара точно колкото мен..Не знам какво си мислиш че комплексираш,ама не знам къде сте тръгнали с тея големи кораби в града,града е софия.Точно така-това е града с много сфетофари, :o Не даи си боже да те хване някое попрезряло рексче...между другото каква мазда караш?Направо някои модератор да изтрие мненията които нямат общо с темата!Опасна била с2к,виждал съм доста сигурни коли,които след катастрофа не може да им определиш марката,въпрос на късмет според мен.п.с. ако искаш още нещо да изсереш не по темата може и на лични..

Май започваш като децата - "Отивай си пред вашия вход"! Това първо.Второ, нямам нищо общо с форума на Мазда и след като карам коли от марката съвсем не се чувствам длъжен да бъда познавач. Кседос съвсем не ми е познат. Помня само, че преди много години в една автомобилно списание го сравняваха с БМВ 525 бензин! Това е достатъчно. Защо двигателят е двулитров с 6 цилиндъра и само 144 к.с. глава ми не ражда, пък и не й е работата това да смята. Мазда винаги са били достатъчно екстравагантни, за да си позволяват лукса да бъдат различни. Трето - MPV е един много стегнат ван от класа на Галакси и Шаран. Не виждам нищо чак толкова корабно в него. Двигателят е голям, пъргав и икономичен.Четвърто - щом толкова викаш модераторите, поне спазвай приличен тон, защото освен на детска градина, някои теми са се превърнали и сборище на момченца с четвърти клас образование и липса на елементарна култура и обноски. :huh:
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ото, всичко ок, изказваш си мнението, свободна страна сме, демокрация, свобода на словото.Съдейки по мненията ти обаче, ти не си фен нито на Хонда, нито на Мазда, нито на автомобилите като цяло.Какво правиш в този форум в крайна сметка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда винаги ще си бъде по класна и по добра марка от Мазда, който и безпристрастен разбирач да питате ще потвърди това.

Е те такива мнения много ме дразнат.И как го разбра това бе колега???Щото аз като бивш и настоящ собственик на японски коли от 15год,разбрах че няма лоша японска кола,всички си имат плюсове и минуси една пред друга,пък и да ти кажа,имам магазин за авточассти,правя коли и всеки ден съм в канала и все си мисля че имам некакъв поглед върху нещата,как мислиш???Карам Мазда в момента,имал съм и Хонди и да ти кажа,по доста неща Хонда отстъпва,по други пък е по-добра и така.Всичко се свежда до това какво искаш от колата си.Аз като по-глупав,понеже не обичам да правя моята кола,затова карам Мазда.А пък колегата дето с икономка бяга в6 144к.с.,явно изобщо не се е качвал в такава кола.За сверка да заповяда да го тествам с моята 323 1.8 114к.с. Редактирано от 323f-fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как стигна до това прозрение, че не съм фен нито на Хонда, нито на Мазда, нито на автомобилите по принцип? :huh: Отговорно съждение, неподплатено с никакви доказателства. Не веднъж съм казвал, че карам това, което мога да си позволя да купя и да поддържам. Преобладаващата част от семейния автопарк е Хонда, по-малко Мазда и Ситроен. Харесвам си автомобилите. Радвам се, че не ходя по сервизите и правя разход, по-нискък от обявения за всеки от моделите.Просто много детинско ми се вижда да се хващаш за всяка дума и като се спомене друга марка веднага да ме препращаш към чужд форум. Наивно гледаш да се оттеглиш от проблема, когато не можеш да намериш по-подходящо решение за него.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И все пак не разбрах какво правиш в тоя форум? Търсиш помощ; фен си на марката и ти е интересно да научиш повече; да се запознаеш с хора със сходни интереси; фен си на тунинга? Или бягаш като цветарка из Общи дискусии и цвъкаш наред мнения от типа: "Как можете да сте чак такива фенове?". Еми такива сме.И този форум е за такива хора или за хора с интереси които споменах по-горе.Ти си най-безмисления юзър тук! Сигурен съм, че те тресе манията за величие от малък, научил си 2-3 "интелигентни" думи и влизаш тук да се дразниш с "глупавите" и "детинско мислещи" Хондаджии докато имаш свободно време!и...Да - фанатици сме!Да - не ни пука за "обективното" ти мнение!може да не ми отговаряш :huh:Колеги съжелявам за спама!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

323 фан-качвал съм се тъкмо в 2 !!! такива коли споменатия кседокс и 323 !!! пак със същия двигател доста рядка кола.втората я купихме(за приятел) понеже след 1 месец обикаляне не намерихме като моита(1,5 хонда) :huh: Доста силна кола,но силата и е след 80 километра.Колеги просто пишете по темата за справка тя е с2к!-Ото:Наивно гледаш да се оттеглиш от проблема, когато не можеш да намериш по-подходящо решение за него.Точно кои проблем визираш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе вие тука ще си избодете очите ако седяхте на една маса...няма да давам мнения за да не бъда критикуван и аз пък и най-много да доведа по пълното разваляне на темата. Моя съвет е да спрете да се карате, то в последно време повечето теми в които влизам от "общи дискусии" са си повече за раздел "скандали и дразги". В тоя форум сме за да си помагаме, а не за да се караме...поправете ме ако се лъжа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....аз съм фен на ЯПОНСКИТЕ автомобили макар за Хонда да съм си секта и по тази причина не ми е приятно да се пораждат скандали с фенове на други японски марки темата е за S2000 и нека се придържаме към нея!!! Колегата Ото си има собственно мнение и има право да си го изказва не обижда никой нито марката Хонда,но да не очаква голямо разбиране от сектата :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ото , батенце ... отделно от марките и моделите ... честно , отдавна не бях чел повече глупости от твоите разсъждения в тоя форум /макар че не е като да няма/. Някои колеги като Darius-a и lz2lps се опитват да ти обяснят съвсем спокойно къде грешиш .... и то от някакъв практически опит , ама като гледам за момента няма много надежди ;) п.с. съжалявам , че не писах нищо по темата :rolleyes: ... за да не ме баннете ще кажа , че ще си взема едно с2000 и отивам да правя тест - ВРЦ-то у дерето ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей джиджита.... Какво сте се разгорещили тука. Я си бийте по една злобарка и изпуснете парата .... Ото, ама и ти си един компетентен много по безопаснот, стабилност и надеждност на автомобили, някакво експертче май. Направи ли си труда поне едно от твърденията си да го провериш в нета или само лаеш без да хапеш?

 

Аз понеже съм от другата порода кучета, дето не лаят а само хапят да покажа:

 

If you do a search at the safe crash test places youll find the S gets a 7 or 8 out of 10 from all of them. Yes there was some talk about drivers feet, but nothing major. All key areas are well protected, Head, chest, knees. Feet were given the worst rating for all likly injurys. but they said it would be like broken bones, but not crushed. I still feel extremly safe in this car. go look at a miata, in a crash, the doors buckle, thats scary

NHTSA Crash Ratings

NHTSA CRASH TEST RESULTS:

 

Frontal crash ratings:

Driver: * * * * Passenger: * * * *

 

Side crash ratings:

Driver: * * * * * Rear Passenger: Not Rated

 

Results based on a 35 MPH frontal crash and 38.5 MPH side crash. Results are reported in a range of one to five stars, with five stars indicating the best crash protection for vehicles within the same weight class. This test used driver and passenger belts and airbags.

 

NHTSA ROLLOVER RESISTANCE RATING: * * * * *

 

The Rollover Resistance Rating is an estimate of your risk of rolling over if you have a single vehicle crash. It does not predict the likelihood of that crash. The Rollover Resistance Rating utilizes a "fishhook" maneuver which is a series of abrupt turns at varying speeds to see how "top-heavy" a vehicle is. The more "top-heavy" the vehicle, the more likely it is to roll over. (това е лееко против това което ти твърдиш) The lowest rated vehicles (1-star) are at least four times more likely to roll over than the highest rated vehicles (5-stars).

Източник: http://autos.nj.com/Autos?tp=TR_nj&cat...p;car_id=308068

 

http://www.automobilemag.com/am/2008/honda...rash_tests.html

 

http://www.autobuyguide.com/2008/12-aut/ho...ests/index.html

 

http://www.motortrend.com/cars/2008/honda/s2000/index.html

 

http://www.internetautoguide.com/crash-tes...2000/index.html

 

http://www.youtube.com/watch?v=lGPefMu7cuU

 

видео:

 

http://www.motortrend.com/cars/2008/honda/s2000/index.html

 

Краш тестове ЕuroNCap:

 

Хонда s2000

http://uk.youtube.com/watch?v=95iXpIK8Jh8

 

BMW Z4

http://uk.youtube.com/watch?v=sYsBqCkSOUc

 

Porshe Boxter

http://www.youtube.com/watch?v=_K4OvtmR7bo /това стряскащо като пирон се забива, якия вратотрошач/

 

Mazda Miata

http://uk.youtube.com/watch?v=MpO0g_-dTag&...feature=related

 

 

Исках да сравня с европейски коли в този клас, но за жалост това инфо НЕ Е достъпно за обикновенния човечец, защо ли ...

 

Мерцедес:

 

http://www.motortrend.com/cars/2009/merced...ings/index.html

 

http://www.internetautoguide.com/crash-tes...lass/index.html

 

http://www.internetautoguide.com/crash-tes...1833/index.html

 

 

Порше Бокстер:

 

http://www.autobuyguide.com/2002/12-aut/po...ests/index.html

 

http://www.motortrend.com/cars/2009/porsch...ings/index.html

 

 

БМВ z4:

 

http://www.automotive.com/2006/12/bmw/z4/c...ests/index.html

 

http://www.autobuyguide.com/2005/12-aut/bm...ests/index.html

 

http://www.automobilemag.com/am/2009/merce...rash_tests.html

 

 

Писна ми да пействам, сравненията можеш и сам да си ги направиш, и протърквай клавиатурата да ми отговаряш няма нужда, понеже съм краен фанатик/сектант/наркоман на тема с2000 само чакам възможността да си купя една от тези страшно упасни коли.

Редактирано от Animal
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...