Jump to content
automotive

Нова кола

Recommended Posts

Ако сте се зачитали в сервизната книжка , ще откриете много ползена информация ;) Там пише , че при подобно каране на кола , само в градски условия , при голяма замърсеност и прашност на въздуха , при кратки преходи , при които колата не може да загрее напълно или изобщо - е хубаво да се сменя по-начесто маслото , филтри и т.н. :P За Джазз-а на майка ми и Ярисите , които караме като служебни пише , че е хубаво смяната да настъпва при изминати 10 000 км , а не 15 000 както е даден максимума ;) Аз лично също бих предпочел малък дизелов или бензинов двигател в градски условия ;) С Акорда / за жители на Пловдив / почти прекосявам целия град от Кичука до Кършияка без да е загряла колата дори на 1/5-та от скалата , в София от Белите брези до Зона Б5 същата работа , всичко това при температури от -2 до -5 . Рзбира се , колата не се форсира повече от 2000 оборота , ако я изфорсирам 3-4 пъти и за 1 км загрява ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти загрява трудно не защото е дизелова, а защото е Common Rail - дизеловият вариант на многоточковото бензиново впръскване!Този тип система се характеризира с много висок КПД. Енергията, която отделя един двигател се дели на механична и топлинна. Понеже КПД е много висок, топлинната енергия (т.е. загубата) е сведена до минимум. По тази причина Common Rail системите загряват по-бавно, което може да се счита за минус, ако колата се кара на много къси разстояния. Ако имаш обикновен дизел или помпа-дюза - там работата е друга. Загряват по-бързо, но са по-шумни, по-замърсяващи и не толкова икономични.Надявам се съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще се опитам да ти помогна с "жокер 50/50"!Авенсисът не е лоша кола,но е много скъп като поддръжка,Пежото за мен е пълен боклук в класация с тези японски автомобили!Аз съм за Хонда,особено за Акорд,но мисля,че и Мазда 6 е сполучлив автомобил.Колега,заложи на сигурното-Хонда! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-удачния вариант според мен е Маздата - 2.0 дизел 140 коня, изключително здрава, икономична и просотрна. На второ място слагам Авенсис-а, но по-добре с 2.2 мотора и накрая Акорда пак 2.2.Като цена също Маздата е пред другите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , имаш ли преки впечатления от колите ? Защото , честно казано мога да приема Маздата за по-добра :) но Аавенсиса .... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и Маздата и Авенсис-а, само Акорд не съм. По отношение надвигателя Маздата е значително по-пъргава и ускорява доста прилично. Авенсис 2.0 е слабичък мотор за тежкото купе и затова препоръчах на колегата, ко взима Авенсис да е обезателно 2.2 мотора 150 коня. По отношение на комфорта салоните са г/д идентишни като Маздата е по-спортно ориентирана докатато Тойотата предлага повече екстри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и Маздата и Авенсис-а, само Акорд не съм. По отношение надвигателя Маздата е значително по-пъргава и ускорява доста прилично. ....

Ами покарай и Акорд-а и тогава го класирай :). От коя кола ( с какъв мотор ) е по-пъргава Мазда-та ( ако имаш предвид 2.0 дизел, 143к.с. ) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ми се отдаде възможност с удоволствие ще я покарам. Преките ми впчатления са от Мазда 2.0 Д 143 коня и Авенсис 2.0 ди-фор-ди 115 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ми се отдаде възможност с удоволствие ще я покарам. Преките ми впчатления са от Мазда 2.0 Д 143 коня и Авенсис 2.0 ди-фор-ди 115 коня.

Авензис D4D 115 к.с.? :cool: Не бяха ли 150?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ми се отдаде възможност с удоволствие ще я покарам. Преките ми впчатления са от Мазда 2.0 Д 143 коня и Авенсис 2.0 ди-фор-ди 115 коня.

Авензис D4D 115 к.с.? :cool: Не бяха ли 150?!
Направих сверка. 110 е версията, която си карал. Доста стара между другото.А само последните D4D-та са 150

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 D-4D[3] 1CD-FTV Reihe 4 / 16 1995 cm³ 85 kW (116 PS) bei 3600/min 280 Nm bei 2000/min 2003−2006 2.0 D-4D 1AD-FTV Reihe 4 / 16 1998 cm³ 93 kW (126 PS) bei 3600/min 300 Nm bei 1800/min [5] seit 2006 2.2 D-4D 2AD-FTV Reihe 4 / 16 2231 cm³ 110 kW (150 PS) bei 3600/min 310 Nm bei 2000/min 2003−2006 2.2 D-4D D-CAT 2AD-FHV Reihe 4 / 16 2231 cm³ 130 kW (177 PS) bei 3600/min 400 Nm bei 2000/min seit 2006

Това са дизелите на Авенсис. Карал съм първия и откровено си беше тромав за таза кола. Разликата са Маздата си е осезаема според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така :P да споделя последния рекорд / личен / , с Акорд Комби Дизел над 1000 км с един резервоар - 65 литра :) Не много над 5 км беше изминал след 1000 , но оставаше резервата , която мисля , че беше 5 литра май :P Ото , това зачита ли се като точно засичане / е пак не е 100% точно :beer: / :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така :D да споделя последния рекорд / личен / , с Акорд Комби Дизел над 1000 км с един резервоар - 65 литра :beer: Не много над 5 км беше изминал след 1000 , но оставаше резервата , която мисля , че беше 5 литра май :P Ото , това зачита ли се като точно засичане / е пак не е 100% точно :) / :P

Засичането става след два пъти допълване до капачката :P Аз така засичам колите - няма значение колко гориво има останало в тях. Пълня до капачка - например 50 литра. Изминявам 1200 км и пак пълня. Количеството литри деля на изминатите километри, разделени на 100. Пример:Изминати 1200 км. Дозаредени 60 литра. 60:12=5 литра на 100 км.Първото зареждане до капачката е не за друго, а за точност на изчислението.С един резервоар на моята печка изминавам разстоянието от Пловдив до Сежана, Словения (границата с Италия до Триест). Не помня колко точно километра съм го засичал, но е някъде от порядъка на 1150 или 1180. Резервата още не е светнала при това положение. Пробвай някой път да засечеш по този начин. Разбира се, не е необходимо да изминаваш 1200 км. Или дори 200. Засечката може да я направиш и на 100 км, че и по-малко. Просто трябва да имаш две зареждания догоре. Съжалявам, ако не съм много ясен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1200 км ще покаже по-точно отколкото на 100 . Просто грешката при зареждане е относително по-малко при изминати повече километри , съответно изгорени повече литри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми е интересно как цената на Акорд 2,2 -над 55000 лева просто ви се вписва?Говорим за средностистически автомобил на цена съперничеща на премиум автомобили като Сааб,Волво и Ауди.Не говорим и,че цялата ФАГ група-Сеат Ексео,Шкода Супърб,Фолксваген Пасат имат далеч повече достойнства и на тази цена са с доста по-добър двигател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми е интересно как цената на Акорд 2,2 -над 55000 лева просто ви се вписва?Говорим за средностистически автомобил на цена съперничеща на премиум автомобили като Сааб,Волво и Ауди.Не говорим и,че цялата ФАГ група-Сеат Ексео,Шкода Супърб,Фолксваген Пасат имат далеч повече достойнства и на тази цена са с доста по-добър двигател

Е сега вече те изядоха... :rolleyes: Може ли моето скромно мнение?Мисля, че Хонда направиха доста добър дизелов агрегат като за първи път. С него изпревариха диво конкуренцията от VW Group, която едва миналата година се престраши и извади Common Rail двигател. Все си я караше с помпа-дюза ;) И разбира се ГоУф (не знам коя версия, 6-та може би) "утепа" цялата конкуренция, включително и БМВ 1 с много по-благороден и мъркащ двигател. "Ама разбира те ли? Това просто е Голф" :angel::blink::bye::lol: На VW като видя изработката и така ме напушва на смях, че единствено възпитанието не ми позволява да се изсмея на глас пред гордия собственик на тази рикша с 3 екстри на кръст! Безвъзвратно отминаха славните години на Голф 2, с които VW заслужено си спечели много слава. Сега вече е друго. Играчите са други. Има нови герои на деня, а защо не и на годината. VW се превърва във втората проблемна кола на USA - след Мицубиши :D Нахвърлиха се янките на купуват разни дизели на VW (основно черната част от тях) и посло горко съжаляваха. Обаче Хонда, Нисан и Тойота здраво са се впили в местния пазар и го държат здраво. Действително 55 хил. лева е твърде сериозна цена. Признавам си, че не бих ги дал точно за Хонда и то дизелова, но и за VW не бих платил НИТО ЛЕВЧЕ! Само при мисълта кой я кара тази кола не бих си позволил тази неразумна инвестиция. Въпреки, че не мога да отрека и друго - част от любителите на Хонда вървят с бодра крачка зад любителите на Гоуфффф.Но пък за бензиновите двигатели - няма кой да ги бие. По-здрави и по-икономични от Тойота и Нисан!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми е интересно как цената на Акорд 2,2 -над 55000 лева просто ви се вписва?Говорим за средностистически автомобил на цена съперничеща на премиум автомобили като Сааб,Волво и Ауди.Не говорим и,че цялата ФАГ група-Сеат Ексео,Шкода Супърб,Фолксваген Пасат имат далеч повече достойнства и на тази цена са с доста по-добър двигател

Кое точно е премиум на Сааб и Волво?

А за ФАК групата, първо се казва и пише ВАГ, второ Сеат и Шкода като марка се позиционират от ФВ като бюджетен клас - конкуренти на марки като Рено, Шевролет (демек Деу) - защо ли? Супърба е изгоден - ако търсиш кола с размерите на лимузина, която изглежда като настъпен крокодил.

Всъщност Супърба е всичко това което ФВ не искат да бъде пасата - голяма кола на разумна цена.

А пасата позиционират като "премиум" - но не успяват. В самата Германия пасата се води най-ненадеждната кола на ВАГ - за какъв премиум говориш?

 

Или според тебе "премиум" означава ТДИ на 100К км да има пукнатини по блока на главата и от централата на Фв да кажат че "това е нормално, не е страшно, защото пукнатините са малки и като загрее двигателя се затварят поради разширението на метала"

WTF?!

 

Не че Хонда не се оляха по свой си начин - по всичко изглежда че ще опитат да заместят Леджънда с Акорд, Акорда със Сивик, а Сивика със Сити +Инсайт... но поне все още надеждността на колите им никой не поставя под съмнение.

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че Хонда не се оляха по свой си начин - по всичко изглежда че ще опитат да заместят Леджънда с Акорд, Акорда със Сивик, а Сивика със Сити +Инсайт... но поне все още надеждността на колите им никой не поставя под съмнение.

не са само Хонда - предишното поло е по-голямо от голф1 по всеки един показател. голфа пък е доста по-голям от пасатите от 80те. при всички марки е масово набъбването на колите, и като размери, и като екстри и цени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре Ото , твоя дизел каква марка е , клас автомобил и т.н. ? Все пак си говорим за Акорд Комби 1500+ кила / 2-ма човека и пълен багажник със метални химикалки + багажа ни / . Все пак в темата се питаше за Акорд и неговите характеристики и достойнства - е да знаят бъдещите собственици , че ако карат извънградски път / София - Благоевград - Гоце Делчев - Юндула - Белово - Пазарджик - Пловдив ; Стара загора - Айтос - Бургас ; Карнобат - Стара Загора / до 2000 оборота и по магистралата до 2500 оборота / Пловдив - Стара загора ; Бургас - Карнобат ; Стара загора - Пловдив / , колата им ще може да измине с един резервоар над 1000 км :angel: Не знам как е при бензинките , но мисля , че това е невъзможно :rolleyes: с такова темпо де :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре Ото , твоя дизел каква марка е , клас автомобил и т.н. ? Все пак си говорим за Акорд Комби 1500+ кила / 2-ма човека и пълен багажник със метални химикалки + багажа ни / . Все пак в темата се питаше за Акорд и неговите характеристики и достойнства - е да знаят бъдещите собственици , че ако карат извънградски път / София - Благоевград - Гоце Делчев - Юндула - Белово - Пазарджик - Пловдив ; Стара загора - Айтос - Бургас ; Карнобат - Стара Загора / до 2000 оборота и по магистралата до 2500 оборота / Пловдив - Стара загора ; Бургас - Карнобат ; Стара загора - Пловдив / , колата им ще може да измине с един резервоар над 1000 км :angel: Не знам как е при бензинките , но мисля , че това е невъзможно :rolleyes: с такова темпо де :blink:

Темата порядъчно се отклони. Но бих ти отговорил на въпросите:Ситроен Ксантия комби 2.0 HDi (2000)Ситроен Ксара Пикасо 2.0 HDi (2000)Ситроен С5 комби, 2.2 HDi (2005)И както вече уточних - не поставям ниския разход на дизеловия Акорд под съмнение!!! Държа дебело да го подчертая. Просто в предишното си мнение казах, че не бих дал 55.000 лева (и то за почти базово оборудване) за дизелова Хонда. Ако ще е Хонда - бензин! Поне за сега. Но вярвам в капацитета на тази марка и съм убеден, че скоро ще надмине колоси в дизелите като PCA и FIAT. Моля, не се смейте. Семейството на FIAT прави common rail двигатели по спомен още от 1997-а. Може би и от по-рано дори. Но това е друга тема. Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си мислете, че съм сектант, но...не е лош, нали?! :) :) ;)http://news-blog.venci.bg/category/toyota/avensis-toyota/Пък и цената му не е лоша....

По-здрави и по-икономични от Тойота и Нисан!

:P :P :);) ;) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо смешно, колега.Карал съм на дълъг път Королата на сестра ми (2005-та година) и Versata на зет ми (2008 г). Конските сили и на трите коли (+ Сивика) са абсолютно еднакви. И трите са автоматици. И трите ги карам по един и същи начин.Предимството на Нисана е че е най-безшумен от всички - CVT скоростна кутия!На Тойотата, че има най-балансираната скоростна кутия.А на Хондата - най-ниския разход.И това не е прочетено в АутоБилд или някой форум. Лични наблюдения, колега. Лични!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лични наблюдения, колега. Лични!

:D :D :) Щом са Японци - може!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Ото Клуге и рестлест ще им отговоря просто-Акорда е средностатистически автомобил от евтина марка,продаван в Бълагария на премиум цена.Относно надеждността -еми единственото място в Европа където Хонда продава комкурентен брой автомобили е Великобритания и там моделите им отстъпват в класаците.Относно ФАГ(Фолксваген-Ауди груп),тя е най-оплюваната от конкуренцията компания-имат най-високотехнологичните компоненти в автоиндустрията-естествено с големи изисквания към горива и консумативи,чието неизпълнение често води до проблеми.Щатите не ги бройте-заводите отвъд окена имат много бюджетни ограничения.Относно качеството на изработка-еми просто е смешно да се сравнява японски автомобил с германски-качвате се в Пасат Хайлайн седан или пък хептен купе,Супърб Елеганс,Сааб 9-3,Волво С60,Опел Инсигниа и след това се качвате в Акорд.Надеждноста на елементите е друг въпрос -който зависи и от фактора експлоатация.Бензиновите двигатели на Хонда били страхотни-били са преди 5 години,от тогава не са мръднали и в момента са далеч назад.Дизелът им е приятен двигател 140-150кс,в този диапазон е конкурентноспособен.Единсвеният им модел,койте кара хората в БГ да се замислят е ЦРВ(на адекватна цена е),въпреки че често чувам за такива джипове със счупени стъклени покриви чакащи 2 месеца за смяна.За мен Сивик,Акорд и Легенд са неадекватно оценени,с доста по добри алтернативи.Ако някой не е съгласен с мен,да се аргументира-Хонда има предимство там и там,а не да пише глупави сектантски словоблудства или да се уповава на субективизми като дизайн и надеждност

Редактирано от werz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййй бе п***а му м***а, нямаше как да няма един ощипан Шкодовец да не нахрани. НЯМА да чуеш друго, НЯМА! ТУК е форум на ХОНДА, ние смятаме, че Акорд превъзхожда два милиона, триста трийсет и три хиляди, седемстотин и петнайсет пъти каруци като Супърб елеганс. Що? Първо, щото колата ме кефи повече на дизайн /ДА, на дизайн/ Що на дизайн? Ми щото съм естет човек и разбирам от тия неща, и не се заглеждам по кофи за боклук с некви рошави зелени човечета по тях. Второ, щото са по надеждни? Що па да са надеждни? Ами ЩО, защото участвах в катастрофа със семейството си преди няколко години, летяща Фабия се размаза в багажника на Ксантията ни - Фабията се е ударила с над 50км/ч., завъртя се и се наниза ПОД тир... НИТО ЕДНА ВЪЗГЛАВНИЦА не се отвори... гледката не беше приятна, слава Бого, че не беше фатален края. Словоблудства... майкоо к'ви умни хора имало на тази планета. Целия ми пост е едно блудство, ама ме кефи. Предимства имали... нямат, мда нямат... ако ще с реактивни двигатели МАРК 5 да са. Хм... аргумент, какъв по-силен аргумент от факта, че последното проучване на ТЮФ ли беше, к'во ли беше - немския институт по автомобилизъм до колкото знам, абее самите немци направиха проучване сред потребителите и се установи, че Хонда се разваля по-малко и предпочита повече от собственото им производство - ВАГ групата и т.н... еми аргументирай се ти сега, кажи ми, че тази класация е нереална и само ще се смея. Аман значи... не ми издържаха нервите и трябваше да се разпиша и може би да затворя темата с мнението си, ама то му писва човек - аз в VW форума не пиша, защото автомобилите не ме кефят - не ходя да си хваля любимата марка от компексарщина. Пффф, айде наслаждавай се на субективното ми мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Ото Клуге и рестлест ще им отговоря просто-Акорда е средностатистически автомобил от евтина марка,продаван в Бълагария на премиум цена.Относно надеждността -еми единственото място в Европа където Хонда продава комкурентен брой автомобили е Великобритания и там моделите им отстъпват в класаците.Относно ФАГ(Фолксваген-Ауди груп),тя е най-оплюваната от конкуренцията компания-имат най-високотехнологичните компоненти в автоиндустрията-естествено с големи изисквания към горива и консумативи,чието неизпълнение често води до проблеми.Щатите не ги бройте-заводите отвъд окена имат много бюджетни ограничения.Относно качеството на изработка-еми просто е смешно да се сравнява японски автомобил с германски-качвате се в Пасат Хайлайн седан или пък хептен купе,Супърб Елеганс,Сааб 9-3,Волво С60,Опел Инсигниа и след това се качвате в Акорд.Надеждноста на елементите е друг въпрос -който зависи и от фактора експлоатация.Бензиновите двигатели на Хонда били страхотни-били са преди 5 години,от тогава не са мръднали и в момента са далеч назад.Дизелът им е приятен двигател 140-150кс,в този диапазон е конкурентноспособен.Единсвеният им модел,койте кара хората в БГ да се замислят е ЦРВ(на адекватна цена е),въпреки че често чувам за такива джипове със счупени стъклени покриви чакащи 2 месеца за смяна.За мен Сивик,Акорд и Легенд са неадекватно оценени,с доста по добри алтернативи.Ако някой не е съгласен с мен,да се аргументира-Хонда има предимство там и там,а не да пише глупави сектантски словоблудства или да се уповава на субективизми като дизайн и надеждност

В този форум мен особено не ме обичат, точно защото не съм това, в което ме обвиняваш - сектантство! :) Виж сега, обяснявам с думи прости, че да ме разбереш. Няма ирония, няма сарказъм, няма подигравка към никого и с нищо.Имал съм възможността и удоволствието да сменя достатъчен брой автомобили. И да добия достатъчно количество впечатления, за да не ръся глупости, че "от Хонда по-убу нема", понеже друга кола не съм имал. Семейният автопарк е доста интересен - има Тойота, Нисан, няколко Ситроена и Хонди на корем :D Под семейство разбирам 3 семейства :D Преди да се влюбим в Ситроен (извинявам се за отклонението), баща ми е карал няколко дизелови Пежа (504 е едно от тях). Тогава VW е бил народна кола - автомобил с три педала, скоростен лост, километраж и 3 заварени за пода седалки. Минахме на Ситроен, защото разбрахме какво означава една кола да е стабилна на пътя и да вози по-добре от всяка друга лимузина. Тази марка не те прави безличен - един от многото! Внася някаква индивидуалност в теб...В щатите предпочетохме Хонда, защото беше автомобилът с най-добра сервизна мрежа в страната. Практически нямаше място, където да не се ремонтира Хонда. И най-важното - адски трудно се трошеше и много евтино се поддържаше. Като казвам евтино, значи наистина евтино. Да, отвътре е семпла. Вози като каруца, но за разлика от Фолксваген не е прехвалена. Има име и си държи на него. А VW както вече ти писах е втората проблемна кола след Мицубиши в САЩ.По таззз семпла причина ми е от левия в десния, че VW били високотехнологични и заради това давали често дефекти :D Бахти детинското обяснение. Висока технология не означава само да направиш нещо уникално (въпреки че за нищо уникално не се сещам в една проста кола), а да го направиш да работи. И да не правиш така, че маслото да ти замръзва в алуминиевия двигател на кола от 2007-а година. Или ако го допуснеш, то поне да имаш доблестта да го отстраниш за твоя сметка. Да, правилно, визирам любимата ти група. Мога още много да ти говоря. Напълно безпристрастен съм в случая. Мисля трезво и предполагам, че повечето могат да го потвърдят. Така че, колега, приглътни истината, че японците мнооооого отдавна изпревариха групата на загубеняците в лицето на VW. Те диктуват пазара... А всички други глупости колко сте здрави, надеждни и високотехнологични са само някакви временни афродизиаци за поддържане на либидото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надеждноста на елементите е друг въпрос -който зависи и от фактора експлоатация.

демек, пасати си купуват хора, които не искат или не могат да си поддържат колите, а хондите се купуват от маниаци по поддръжка с качествени консумативи? ;)

 

Тъжната истина за Хонда и Европа е, че Хонда няма желание да инвестира в разширяване на дяла си в Европа.

Предпочитат да се борят за Сев. Америка, където са в топ3 и за Азиатския пазар в Китай, Индия, Малайзия, Филипините.

Не е приятно, но при положение че Хонда се очертава единствената "масова" автофирма завършваща на печалба от продажбата на автомобили 2008-ма, стратегията им е правилна. (Порше+ВАГ не ги броя, защото те "спечелиха" 10млрд евра от борсови спекулации на ръба на закона... и подписаха споразумение с Германското правителство да се спре разследване на спекулата срещу "вноска" от 1-2млрд ;) )

 

Между другото в Германия е в ход дело "Граждани срещу ФВ" за подвеждаща реклама.

Защото в рекламите на ФВ "новите" дизели се рекламирали като отговаряще на Евро5 стандарти (ставащ задължителен от краяна 2009-а, ако не - данъка е +300 евра),

но се оказало че не са. Наесен ФВ ще ъпдейтва дизелите с нови филтри и катализатори. Но отказва да приведе вече продадените последната година коли до рекламните величини.

Това е достойно за етикет "премиум производител" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих му препоръчал да си купи бензинова автомобил и да НЕ му слага газ. Карам Акорд 2,4 и ми харчи 11 на 100 - 95 спокойно каране в София. ;) Отделно, че първоначалната инвестиция е по-малка от дизеловата.Извънградско с круиз контрол на 150 ми даде 8 на 100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ти през живота си качвал ли си се в Хонда ? ...Още повече карал ли си някога такава ? То е ясно, че не си поддържал иначе нямаше да пишеш, че субективизъм било, че била надеждна... Ти каква Шкодичка караш? ...105L или Фелацио? Как са 110кс ТДИтата , случвали им се да сменят турбини гаранционно? ... а извънгаранционно.... а да нафтата в България била проблема и правела много сажди, запушвала колекторите и затова се прецаквали...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не налагайте мнение на другия всеки да си кара каквото иска,пък времето само ще подбере кое е по добро и кое не. За хонда аз знам само един факт.Хонда е най големият производител на двигатели или поне в топ 3 зависи според годината която погледнете.И съотношението цена качество няма сравнвнив.Не говоря за цените в европа които са надути поради митата а тези които се продават в щатите и япония. Разни хора разни идеали за това има и толкова много марки на пазара и за всеки има клиенти.Даже трябва да се радваме че хората са с различни вкусове иначе щеше да е много скучно и нямаше да има саревнование а няма ли съревнование няма и нови идеи. А тука логото на хонда е много на място. Силата на мечтите.Точно мечтите са нещото което променя света ако нямаше мечти нямаше да има стар трек ако нямаше стар трек нямаше да има и копираните от там мобилни телефони с предаване на видео глас и какво ли оше не. Хората са ограничение само и единственно от фантазията си.Щукне ли им нещо правят го колкото и да им коства.Ако ще да си най бързо смятащия човек на света като нямаш идея за която да мечтаеш за нищо не ставаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като ти се вижда слабичак сивика, да ти кажа че ако си купиш акорд няма да си много много по силничък.това е от мен ;)

Ноеия бензинов акорд е 205 коня, ако не се лъжа. Не мисля че ще му е слабичък...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Ото Клуге и рестлест ще им отговоря просто-Акорда е средностатистически автомобил от евтина марка,продаван в Бълагария на премиум цена.......................

Само това е достатъчно да прочете човек и да му стане ясно колко ги разбираш нещата ;) От тук нататък няма никакъв смисъл комуникацията с теб, защото е абсолютно безсмислена. Ако искаш да напишеш нещо разумно и някой да ти обърне сериозно внимание, първо се запознай с фактите, помисли, изгради си мнение, а ако не можеш-прочети чуждите такива и тогава заповядай отново "на масата за разговори". Дотогава единственото, което ще постигнеш, е да те хранят колегите с по-буйна кръв ;). Карай си Шкодилака и да не ти пука. Нали те вози от т.А до т.В. Къде се буташ на места, където хората не се интересуват само от придвижването ;) Редактирано от Бай Гуджан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа по темата с малко инфо :D не знам колегата дали вече си е направил избора :D Ще споделя собствените си впечатления от Акорд 2.2 дизел SE (модел 2006-2008). Карам го вече 1 година и съм му навъртял 28000 км. До момента не съм имал абсолютно никакави проблеми с тази прекрасна колица :D Като разход (винаги засечен от пълен догоре резервоар до резерва- OMV Premium diesel или Alpin diesel):- градско в София - (само на къси разтояния 2-5 км.) - 8-8.2/100 през лятото - 8.5-9/100 през зимата- градско в София - нормално каране - 7-7.2/100 през лятото и 7.5-7.7/100 през зимата- извънградско - по магистрала 130-150 км/ч. с багаж и 4-ма пътници - 5.6-5.8/100 през лятото и 5.8-6.2/100 през зимата- извънградско - 90-110 км/ч - 4.8-5/100Карал съм и "немски" (Форд и VW) и френски дизели common rail, ама да си кажа този дизел ме грабна веднага :P вярно ,че съм фен на Honda, но гледам да съм безпристрастен с мненията си ;) П.С. За феновете на Skoda и Toyota :w00t:)))))) карал съм малко и съм се возил на Roomster/Octavia и съответно на Corola Verso - извинявайте ама те возят като каруци :bye: а моя Акорд даже е и със спортно окачване.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic 1.6 V-TEC 125hp,Honda Accord 1999 F20B6,Волво с д16ка в багажника, Civic'94 JHMEG8,Honda Civic Coupe Special Edition, 2005-абе не мога да видя тук някой извадил 55бона за Акорд или изобщо за кола.Вие такава кола притежавали ли сте ,карали ли сте или четете само в списанията и то класациите по надеждност и то явно не ги дочитате защото немска кола не се е случвало да загуби от японска в директен сравнителен тест за нови коли-да не говорим за продажби.Аз какво карам ,ми карам Шкода защото Хонда нямат толкова бърза 5 местна кола,нито толкова икономична,нито толкова красива.Относно дизела на Хонда-нищо особено,едно приятелче има ново ЦРВ-приятен автомобил.ФАГ всички го плюят,че прави некачествени автомобили,само дето тези дето го плюят си го купуват-защото за цената си няма нищо по-добро,а дори и да не са доволни пак си купуват германски автомобил.Защото едно е да лаеш по форумите,друго е да извадиш парата и почнеш да тестваш колите по салоните, апък ептен друго да изпиташ гаранционните и сервизни отдели на вносителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=18671 - Първия линк, който излиза в Google като напишеш класация автомобили ТЮФhttp://www.autobild.de/artikel/auto-bild-t...009_821922.html - това се намира като напишеш в Google "Auto Bild TÜV Report 2009"А ето я и темата, която визирах... не съм бил дочитал, пикл*о, виж сега и кажи какво ще кажеш срещу фактите?http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=28883У-ъъ-у... боли... Шкода е на 13 място.. ауч. И не, това е безпристрастна класация, мда.. от самите Немци.. мда... ох, ох.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз какво карам ,ми карам Шкода защото Хонда нямат толкова бърза 5 местна кола,нито толкова икономична,нито толкова красива.Относно дизела на Хонда-нищо особено

Колега Werz, прочети малко повече за дизела на Хонда, просвети се и си измии малко очите, че са ти опръскани с масло след отваряне капака на шкодата.Ние поне караме оригинални коли, а ти копие на голф, опс извинявай или на пасат :( !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...карам Шкода защото Хонда нямат толкова бърза 5 местна кола,нито толкова икономична,нито толкова красива.

Мале, мале ... ти си объркал форумите. Предполагам си търсил forums.sciencefiction.com :(Аз ако карах шкода, щях да го давам по-тихичко, мейт ;) Шкодичката, предполагам знаеш, е алтернатива за хората които искат фауве ама нямат цифри. Редактирано от UniCorn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега werz, свали си розовите очила дето ги дават като си купиш една марка кола, ;) ти знаеш коя, и се огледай малко, къде си - във Хонда Фен Клуб, какво очакваш, всички да ти кажат еееее вярно бе, хубаво че ни отвори очите, масово продаваме хондите, и всеки грабва по една шкода, гоуф или каквато друга хубост набара от ВАГ групата ;) ....... :(;) ;) ;):( Шкода има едно единствено примущество - цената, получаваш толкова обаче, колкото си платил ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човека се кефи да дразни , :(На бас ако се регна във ФВ форума и почна да ги храня какви боклуци са ФВ, до 15мин модераторите ще хлопнат темата, а аз ще имам едноседмична честитка PS: това за красивия супърб е много добро, тревата дето я пуши си я бива ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...