Jump to content
mglata

Honda Civic 1.7ctdi

Recommended Posts

Здравейте, от около седмица се обмислям покупката на Honda Civic 1.7CTDi.Ето и повече инфо за нея:Дата на производство януари 2004 г. Тип двигател Дизелов Мощност (к.с.) 105 к.с. Скоростна кутия Ръчна Категория Хечбек Пробег 85000 км Цвят Светло сив Особености:4(5) Врати, ABS, Airbag, Бартер, Бордови компютър, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Климатик, Климатроник, Лети джанти, Лизинг, Металик, Нов внос, Серво управление, Стерео уредба, Халогенни фарове, Центр. заключванеДопълнителна информация:Всички екстри.Цената е 14300 ЛВ.Днес все пак реших да отида до Бултрако за повече инфо и да видя какво те имат на склад (2-ра ръка) и там един служителя ми се строи, че се опита да ме откаже от дизеловия двигатрел. Аз да си призная с Хонда никакъв опит нямам.Та молбата ми е всеки,който има впечатления от дози модел, да напише накратко за/ против. Има ли някакви особености на които да обърна внимание при утрешния оглед?Мерси спредварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за линковете. Полезна информация прочетох.Вчера ходих да гледам колата. Първоначалните ми впечатления са добри. Това, което ме притеснява, е че е внос от Италия и няма сервизна история. А все пак 14300 лева не са никак малко и не мога да ги дам ей така. Иначе- от няколко дни насам чета много информация за всичко за модела и стигнах до извода, че ако е Хонда е най-добре да е бензин.В Бултрако ходих, там ми препоръчаха един Акорд. Перфектен е, но аз искам Сивик (акорда е по-голям, а на мен ми трябва за лудницата в София :shy: основно)Вчера ходин и до Юби-Ко в Горубляне, но уви беше затворено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е добре подържана кола и със дизелов двигател няма да имаш никакви проблеми.Ако е бил мърляч предишният собствени особенно Италианец който най-мрази да си закара колата в сервиз за обслужване и електромобил да е пак ще ти създава ядове и главоболия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сичките модели на хонди избра наи големиа боклук сичко останало е добро но 1.7 исузу не си заслжава....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^^ Колега, какви са ти впечатленията от този автомобил, че така го "награди"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам този двигател наистина е на Исузу но е дооста приличен! А ти не си прочел правилно - преди няколко години да си прав за хондата и дизела, амааа вече се произвеждат перфектни двигатели, наградени с много отличия за безшумност и надеждност с разход за завиждане! :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aksel-че, май си мн наясно с нещата. Я ми кажи на кое да обръщам най-вече внимание?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна се канех да я видя и аз тази кола, но ентусиазмът ми се поохлади след като я видях днес.Впечатленията ми са следните:Най-вероятно ES изпълнение - новия волан с дистанционно, климатроник, оригинални ляти джанти, халогени... добре е.85000км? Като я запалих пишеше 99к, ако не се лъжа. Но и толкова няма да са. Гумите й бяха някакви изтъркани контита, които в никакъв случай не са оригиналните. А втори (минимум) износен чифт гуми (без да броя и зимните през това време)... е няма как това да стане за 100 000км.Интериор и екстериор - 6. Чу ми се странно свистене от двигателя. Отзад май прикъдяваше повечко. Последните ми две впечатления са субективни, но до скоро карах Астра с такъв двигател... е не беше така... нито шумеше така, нито къдеше толкова. Ако не съм прав за двигателя, като цяло си струва парите според мен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна се канех да я видя и аз тази кола, но ентусиазмът ми се поохлади след като я видях днес.Впечатленията ми са следните:Най-вероятно ES изпълнение - новия волан с дистанционно, климатроник, оригинални ляти джанти, халогени... добре е.85000км? Като я запалих пишеше 99к, ако не се лъжа. Но и толкова няма да са. Гумите й бяха някакви изтъркани контита, които в никакъв случай не са оригиналните. А втори (минимум) износен чифт гуми (без да броя и зимните през това време)... е няма как това да стане за 100 000км.Интериор и екстериор - 6. Чу ми се странно свистене от двигателя. Отзад май прикъдяваше повечко. Последните ми две впечатления са субективни, но до скоро карах Астра с такъв двигател... е не беше така... нито шумеше така, нито къдеше толкова. Ако не съм прав за двигателя, като цяло си струва парите според мен...

Наистина колата е на 99 хил. (поне така пише на килкометража след запалването) Относно двигателя- нямам опит с дизелите. Човека там ми обясни, че е закупена от представителство на Хонда в Италия, ама пък като го питах за сервизна информация ми отговори че няма. Малко не се връзва, нали?Като цяло аз се отказах от тази кола, реших, че ще търся бензинов двигател, Сивик, 110 коня, ES , хечбек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросите ми са най-вече към колегите,които са имали преки впечатления от този двигател - 1,7 дизел - слаган в Сивик 7 с фейслифта: 1.Този мотор с верига ли е? и 2.На какво да се обръща внимание относно турбината, например проверка /доливане/ на масло,на какъв интервал, шумове или нещо,което може да показва проблем в охлюва? За работните температури на турбото мисля,че се информирах полезно от всички вас тук във форума,но бих искал да узная и други тънкости за този мотор! Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи ли си изобщо труда да погледнеш постовете преди това и пуснатите теми ??? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Този мотор с верига ли е? и 2.На какво да се обръща внимание относно турбината, например проверка /доливане/ на масло,на какъв интервал, шумове или нещо,което може да показва проблем в охлюва? За работните температури на турбото мисля,че се информирах полезно от всички вас тук във форума,но бих искал да узная и други тънкости за този мотор! Поздрави.

На горните два въпроса няма отговори в изброените теми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със такава хонда. Не мога да се оплача от нищо ( освен, че в България части няма, освен в Бултрако ). Имаш доста прилично ускорение започващо от 1700 - 1800 rpm ( сравнено към другата ми кола Audi 100 2.0 16V ). Нисък разход ( свалял съм го до 4.3/100 при 90км/ч извън градско ). Двигателят е доста тих ( нетипично за дизелов двигател ). Единственият проблем който съм срещал е с "кофти" гориво. Явно тази кола си иска читав дизел. Два пъти ми е влизал в авариен режим заради кофти дизел от Шел. Доста стабилна на пътя ( по-стабилна от АУДИ-то, макар да е по-къса от него ). Друго, което може да се отчете като недостатък ( за 18 годишните пикльовци ), е че повече от 200 трудно се правят - трябва си як наклон. Но пък до 200 имаш плавно но стабилно ускорение. Не знам дали си сядал вече в тази кола, но салонът е доста широк ( за хората отпред ) и доста удобен. Е, като се возя аз, трудно сяда някой зад мен, но в крайна сметка не съм такси. Това е което се сещам за момента. Ако имаш други въпроси с радост ще отговарям - до колкото ми стигат познанията.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такав Сивик, но бензиновия - 1.6 Втек 110 коня. Мисля. че е по- удачния вариант за това купе, а и си е 100% техника на Хонда. Докато дизелът си е взет от Исузу и не може да се похвали с нешо осбено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по-добре се оглеждай за японските (американските) 7-ци. 2 пъти по-здрави, изключително иконимични двигатели (1.7 витек-а), стабилност на пътя - добро окачване, и високо ниво на оборудване, по-комфортни.... абе много плюсове.Това са твоите колиhttp://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=detailshttp://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=detailsп.п. Първата на тази цена се чудя как не са я лапнали още... ама явно стагнация.

Редактирано от h3ll1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е пак въпрос на предпочитание - седан или хетчбек, различен дизайн, автоматик или ръчка. А и за амаериканската по-трудно ще се намират части

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за частите е много относително. Вече 3 години карам хонда сивик купе 97-ма и съм сменил 1 каре, което си го намерих след 2 смени на магазини (вярно). Пък и колегите си организират ежемесечен внос на части от щатите на 2 пъти по-ниски цени от БГ, така че... За европейските 7-ци съм чувал само лоши неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Абе то сатана малко като Дядо Мраз и извънземните - всеки е чувал за тях ама никой не ги е виждал. Колеги ще ви помоля да подкрепяте твърденията си факти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за частите е много относително. Вече 3 години карам хонда сивик купе 97-ма и съм сменил 1 каре, което си го намерих след 2 смени на магазини (вярно). Пък и колегите си организират ежемесечен внос на части от щатите на 2 пъти по-ниски цени от БГ, така че... За европейските 7-ци съм чувал само лоши неща.

Ако не те затруднява,би ли споделил кои са тези лоши неща,нека повече хора да получат инфо...!?Оопс,г-н модератора е имал същото предвид... Редактирано от Paulaner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за частите е много относително .... За европейските 7-ци съм чувал само лоши неща.

Стига сте трупали мнения със слухове ... поне да бяха от такива като нас с лошите "европейски 7-ци" :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнооого са лоши тия европеиски седмици. И аз се прецаках си взех такава. Никак ама никак не съм доволен. ;) Като пишете такива неща, аргументирайте се, кажете нещо конкретно, някакъв личен опит. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросите ми са най-вече към колегите,които са имали преки впечатления от този двигател - 1,7 дизел - слаган в Сивик 7 с фейслифта: 1.Този мотор с верига ли е? и 2.На какво да се обръща внимание относно турбината, например проверка /доливане/ на масло,на какъв интервал, шумове или нещо,което може да показва проблем в охлюва? За работните температури на турбото мисля,че се информирах полезно от всички вас тук във форума,но бих искал да узная и други тънкости за този мотор! Поздрави.

Купих си Civic CTDI 7-ма генерация 2003г. - преди 2 седмици (моторът е на Исузу). Стои много добре на пътя, наистина ускорението е много добро - сравнявам го със 1,6 бензинов Сивик същото купе . Много тих е моторът за дизел. Радиусът на завиване е малък. Зареждам от Лукойл - 5/100 извънградско при 130км/ч - идеално според мен.За смяна на маслото, маслен и горивен филтър + труд ми взеха 110лв. Ангренажен ремък + обтяжна ролка + паразитната ролка + пистов ремък за климатика + въздушен филтър = 210лв (тези цени са с отстъпки от магазин в Пловдив). За работа (за смяна) - 80 лева. Смених и кората под двигателя с нова - ако някой търси кори, в Мотопрофил в Пловдив има за всякакви автомобили - 032/969551
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такава. Honda Civic 1.7 CTDi SPORT. Доста динамичен двигател, въпреки малката кубатура. Много устойчива на пътя. Нисък разход на гориво. Не знам някои колеги какво не и харесват на колата - аз нямам забележки. Проблемът ми е бил само в намиране на части по купето - фарове, огледала, etc. Все още не мога да си намеря десен фар, освен в Бултрако и то с поръчка за 30 дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте 

 

имали ли сте проблем с 1-ва скорост

 

понякога ми изключва или аз нещо неправилно правя.

 

днес смених маслото на Хонда 30лв е 1л.

 

Моля да ми пишете,скоростна кутия струва 320 лв

 

Поздрави

 

п.с 1.7 CTDI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола ...

... днес смених маслото на Хонда 30лв е 1л. ...

Какво означава това?

Сипал си Honda MTF, или ...?

 

Питам, защото двигателя е Isuzu и не вярвам скоростната кутия да е Хонда, по-скоро си е Исузу, или Опел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема е на 7 години, питало се е за покупка на конкретен автомобил, теб те интересува решение на проблем със скорости - а това е раздел Общи Дискусии. По-добре пусни нова тема с ясно зададен въпрос в раздел Civic.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...