Jump to content
Hronos

Oрганизиране на Дино ден.

Recommended Posts

Към колегите които са заявили да участват:1. Plamoni2. 1net3. Draik4. EG holic5. DjSprite6. doctor7. prelude8. V-tecОколо 9.30-9.40 трябва да бъдат там 1-вите автомобили, тъй като във 10.00ч ще се започне със измерванията.Информация за местоположението на сервиза по долу:гр.Софияул. Хан Кубрат №71тел. 02/ 934 11 30факс 02/ 934 11 49http://www.heed-auto.com/Това е моят телефон за контакти със колегите които не се познаваме лично.0898 537233-Тони.Нека направим една стегната организация не сме много автомобили и така ще приключим по-навреме.

№9 pavle :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз немога да дойда, в Габрово е адска зима. Съжалявам, надявам се по към пролетта да има пак. Просто зимата ме прецака. Другия път ще черпя по един BIGMAG за всеки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде е тива бе?дай да идвам да помагам.аз се навивам за утре,дано да се появя наистина....Е аз съм си навит ама няма начин и много ме е яд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който може да идва, ясно е че условията са тежки.Около 10.00ч който има възможност да се появява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам не ме чакайте и мен :P в тоя сняг не можем да донастройм колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще ни трябва нова дата(освен тази)ако е възможно де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко мина нормално, колегите които успяха да дойдат премериха двигателите си.За които нямаха възможност да дойдат много съжалявам но за момента нова дата не се предвижда. От март месец стенда е доста натоварен със работа и няма възможност за обща дата със повече автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде да пусна първи резила,важното е че не се разхвърча никой двигател на стенда:offtopic:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кой мотор е х22-ката колега,185/200 к.с?пс.Ако фамилията ти е Георгиев,значи имаш име и фамилия като моите 2 първи имена :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кой мотор е х22-ката колега,185/200 к.с?пс.Ако фамилията ти е Георгиев,значи имаш име и фамилия като моите 2 първи имена :dunno:

H22A - JDM(200к.с.) е двигателя, фамилията е Георгиев, да:dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и от мен една D16-ка без VTEC (D16Y3)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това ли бяха графиките. Давайте да гледаме. Хич да не ви е срам. Той стенда си мери слабо :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво не е ли малко багата колата след Втек,може да се изтиска още малко ми се струва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво не е ли малко багата колата след Втек,може да се изтиска още малко ми се струва

да,и аз така си мисля но чакам гуру-то Дильо да се произнесе по въпроса,щото аз съм си ламерче:)а и прекалено рано започва спада на графиката според мен....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали го знаеш че не ги аресва турбетките.Но пределено ако обеднят малко ще живне още,той Дарко си знае филма!Ще може ли и други колеги да си пуснат графики ако имат желание

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една от мен само, че от предния дино ден:

Публикувано изображение

 

Много искам да видя сега как е но ще видим кога ще е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

липсата на графики тук е доказателство че хонда НЕ са силни и бързи коли.няма бърза хонда,това е факт май :) айде бе,рацери,къде са ви резултатите.дайте ги поне да поразгледаме какво се случва наистина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора, не искам да коментирам диното щот не разбирам, ама наистина ми е много интересно ако качим х22-ката на друго дино дали ще даде същите резултати...идеята ми е такава:възможно ли е диното да се ебава?някой следи ли за точността на диното?

Редактирано от uBaHoB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как качвате графиките

Редактирано от boby70

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бих пуснал и мойте резултати но ги имам за сега само разпечатани ...надявам се да получа електронния вариянт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми се струват много ниски резултатите на колегата Прелуде.За това и питах дали случайно не е със 185те коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора, не искам да коментирам диното щот не разбирам, ама наистина ми е много интересно ако качим х22-ката на друго дино дали ще даде същите резултати...идеята ми е такава:възможно ли е диното да се ебава?някой следи ли за точността на диното?

има разлика дали си на валяци или на главините,но въпросът е каква е разликата:)?

как качвате графиките

качваш си графиката в някой сайт за снимки и даваш линка насам директно като снимка примерно

и на мен ми се струват много ниски резултатите на колегата Прелуде.За това и питах дали случайно не е със 185те коня

аз като чета в САЩ свалят по 170 на колелата на главините и даже се мръщят,което подсказва може би че на валяците се губи доста.мисля си така,защото динамиката на колата ми е повече от прекрасна Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драгич ти ходи ли на теста ?! пусни да видим дзвяра как се справя ?И колегата Доктора с Д14 В-тек сащо мие доста интересно какво е искарал .. мисля че се беше записал? И си мисля сащо колите излизат от завода с големите параметри .. а слет време се променят все пак .. зависи от састоянието на мотора ..?

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Dinoза сега е толкова , като сменя генерацията се надявам да вдигнем малко кончета :huh: Редактирано от DjSprite

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една графика на тренирачката Civic-VT, мерена януари месец.Колата е абсолютен Stock.

Автомобила е във кондиция и това е реално мощноста на колелетата.

 

Публикувано изображение

 

И смеските:

Публикувано изображение

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една графика на тренирачката Civic-VT, мерена януари месец.Колата е абсолютен Stock.Автомобила е във кондиция и това е реално мощноста на колелетата.

Тони и моя Прелюд да беше в такава кондиция на предното дино :D И ЕКУ-то ли е сток?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои колега с ВТИ,дали се е замервал?Ще съм благодарен ако сподели :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hronos,адски готина крива на мощността.а колко тежи тази кола или не е добре да се знае?евала че споделяш такава информация,че повечето хора особено занимаващи се професионално я кътат много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво това ми е 2-рото /тренировъчното и резервно/ VT и си тежи нормално, абе съвсен норманен Сивик със седалки и всичко си там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони,а бегачката мерена ли е?без да даваш графики,само дали е мерена на коне и на кг?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройвана е по точно казано и теглото и е мерено по състезанията на кантара на техническата комисия.Тежи около 910-925кг. в различните случаи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето най-сетне и моята графика.dino

Това на какъв двигател е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бих се замислил за К-Про нещо не е в кондиция колата .... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят е К20А2 и е почти стоков.К-PRO го имам от месеци,но се оказа,че трябва да изпратя ЕСU-то до Гърция за да го монтират.Простоисках да видя от къде тръгвам пък ще видим какво ще излезе накрая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно това Дино толкова ги изкарва двигателите 200 кончета ;) , като гледам Х22 и К20 са на едни показания 148, 152(моя), и 157( на Иво) ..но на колелата толкова ;););) ..аз съм доволен от вървежа на колата

Редактирано от DjSprite

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно това Дино толкова ги изкарва двигателите 200 кончета ;) , като гледам Х22 и К20 са на едни показания 148, 152(моя), и 157( на Иво) ..но на колелата толкова ;););) ..аз съм доволен от вървежа на колата

какво става тук бре?моята бабичка ли води класацията засега? ;) стара чанта ама лачена,нали имаше такава приказка? ;) няма да се подигравате на старите прелюдки че явно имат по някой коз в ръкава;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си бил с по-тънки гуми , недей да шмикеруваш :tooth: Шегата настрана , но стокова д15-ка дава 76/7 коня на това дино ( съдя по стара динографика от предпоследния Диноден :( ) , нещо не ми се струва реална загубата на Прелюдите и К20-ката :(Но каквото и да си говорим , мисля , че специялно това дино е да измери положителен или отрицателен резултат от подобрения , като се има база за сравнение началния етап или първото измерване :( Така че наистина не си мислете , че карате бавни Хонди :(

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не си мисли ,че кара слаба Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...