Jump to content
Hronos

Oрганизиране на Дино ден.

Recommended Posts

Гледайте си графиките на момента, мощноста и смеските не се хващайте за абсолютните стойности на крайната мощност.Само със по рядко масло да е във скоростите колата и ще се появят около 3 коня.Но поне е ясно какво точно достига до асвалта.Диното е полезно зло.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Това е графиката на DjSprite.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска гледах по Дискавъри поредно предаване за реставрация на коли и т.н. - та най-накрая замериха двигателя с / да не кажа същото / дино като в Хеед, с валяци . Та резултата беше 112 коня на колелата , което го пресметна към 150 на двигателя :( колата беше VW костенурка / задно задвижване , задно разположен двигател / :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направихме замерванията и всичко е наред :rolleyes:Имам един въпрос обаче, ако може някой да ми отговори.Горната графика ми е ясна, но долната нещо не ми е много ясна. Според това което каза човека на стенда това е горивната смес и трябвало да бъде около 13. Е моята почти винаги е там, но на другите е доста колеблива. Кое е нормалното ми е въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е около 13 е добре,под 13 е богата на гориво-НP е по-малко но е по трудно да счупиш мотора,над 13 е бедна на гориво-мощността е повече,но вероятността да се счупи мотора е голяма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направихме замерванията и всичко е наред :DИмам един въпрос обаче, ако може някой да ми отговори.Горната графика ми е ясна, но долната нещо не ми е много ясна. Според това което каза човека на стенда това е горивната смес и трябвало да бъде около 13. Е моята почти винаги е там, но на другите е доста колеблива. Кое е нормалното ми е въпроса?

Тони, нормално е колкото по надясно в таблицата гледаш , сместа да е по-богата и по-богата.Там нарастват обороти/натоварване/аванс, нещата се случват драснично по-бързо и двигателя винаги трябва е с малко по софт настройки в тези граници.А повечето от замерените автомоболи са със стокови двигатели ако не греша? Т.е. в завода дръпнатите знаят как да си вържат гащите 2 пъти и при това правилно, а не на възел :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...