Restless 203 #41 Отговорено 20 Декември, 2008 Вярно, неприятно е че спират НСХ-а и участието си във Ф1, ама прочетохте ли речта на СЕО-то на Хонда, за да видите накъде ще се развие марката? линкИзвинявай, ама какво да четем?С 2 думи:-съкращаваме разходите, спираме новите фабрики, хибриди, хибриди, хибриди ... и О! ЧУдо Хонда все пак ще се опитат да направят "малък" дизелНо пък отлагат предлагането на дизели в Щатите и Япония.А, да и освен това ще наблегнат на употребата на евтини материали в колите Аз пък казвам, че ако кризата не се преодолее до пролетта (малко вероятно), пазарът на хибриди ще е почти никакъв, поради ниското търсене на нефт оттам ниска цена.Honda will build products with a minimal reliance on expensive materials, which will enable Honda to offer its customers products with stable cost competitiveness.направо им предлагам да купят лиценз за Сандеро!Честно, смятам че фирмата се обезличава предлагайки евтини, но не технологични хибриди (защото, да си го кажем, Приуса не се продава по-добре само щото е с особена форма, а защото е "hybrid done right")The Power Of DreamsIf Honda does not race it's not Honda.Еми не е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
riquelme 0 #42 Отговорено 20 Декември, 2008 (Редактирано) Ако сте обърнали внимание на това което правят Японските прозводители последните години а именно коли с алтернативно гориво!Това означава че са подготвени за тази криза едното за сметка на другото!И ако не се лъжа моделите на Хонда и на Тойта са най-евтини! Редактирано 20 Декември, 2008 от riquelme Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #43 Отговорено 20 Декември, 2008 @RestlessПрав си във всичко което си казал, ама по-добре ли е да затворят заводите за по месец - два и да останат във Формулата? Хубавото според мен в случая наистина са хибридите и екологията - силно са се заели с R&D на батерии, водородната технология от FCX явно ще я доразвиват - FC Concept-а е спортна кола( е да малко грозна, ама и за Сивик 8 много хора казваха че е супер грозен concept car, ама много му се кефят сега), очаква се мотор с електродвигател (доколкото знам има вече 1 или 2 такива модела в производство от други малки компании). CRZ ще е спортен хибрид. На всички ни е ясно че петрола ще свърши в близкото бъдеще, ама колко фирми предлагат автомобили, които не се движат на петрол? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #44 Отговорено 21 Декември, 2008 Да се надяваме, че Хонда ще свият разходите(както и правят) и няма да се стигне до фалит. А за Форд мога да кажа само добри неща. Като оставим евтиното оборудване, всичко друго е много добро. Особено пък за Фокус! Карах един такъв с 2 литра двигател и 145 к.с. стандартно. След кратък и безолезнен тунинг с чип и ауспух, мощността се вдигна до 180 коня. Разход градско/извънградско - 8 литра. Поддръжка никаква. Безупречен двигател и ходова част..Здрав е форда, но за конете малко ни поизлъга.35к.с. отгоре с един чип и ауспух не се вдигат!Представям си ако му боднеш турбо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #45 Отговорено 21 Декември, 2008 (Редактирано) Resteless поинтересувай се какви модели предлага Акура Редактирано 21 Декември, 2008 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #46 Отговорено 21 Декември, 2008 Resteless поинтересувай се какви модели предлага Акура Имат един 4 цил турбо и 1 6 цил двигатели. V8 го отменят поне до 2015.А няма ли да убият Акура за икономия?Колко е реално една компания продаваща се само в северна америка, без RWD платформа, без нови мощни двигатели да конкурира с Мерцедес и БМВ? Особено в криза като сегашната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #47 Отговорено 6 Януари, 2009 http://www.autocar.co.uk/forums/t/4381.aspxХонда спира разработката на В8 двигателиСпира разработката на RWD платформаСпира разработката на S2000 наследника - купе-кабриолет на базата на CR-ZНа практика Акура ще бъде убита или продадена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #48 Отговорено 6 Януари, 2009 Баси кризата, баси чудото... дано успеят да се запазят като дух и марка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MDL MoToRs 0 #49 Отговорено 6 Януари, 2009 Като дух и марка ще се запазят , но определено ще пострадат спортните и луксозните модели ! При всички производители е така в условията на глобална рецесия се набляга на производството на масови , евтини и безлични модели Но все пак е въпрос на оцеляване ... няма как ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #50 Отговорено 6 Януари, 2009 всички сте прекалено черногледи. Нормално е в момента да се анонсират такива новини, това са мерки които Хонда ще вземат за да намалят негативното влияние на кризата. И най вече това са новини които да кажат на инвеститорите "ние взимаме мерки". По добре е да се спре разработката на V8 и RWD платформа, от колкото да се озоват в положението на FORD и GМ. Кризата ще я приборим и бързи хонди пак ще има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #51 Отговорено 6 Януари, 2009 Ясно е, че това го правят с цел да се спасят. Идеята ми беше както и желанието, след като мине кризата, да възтановят работата по спортните модели, а и не само Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #52 Отговорено 14 Януари, 2009 Mugen NSX RR на автосалона в Токио Повече инфо. по въпроса ето тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #53 Отговорено 15 Януари, 2009 Както и тук: http://topcars.bg/news.php?id=1197Бих казал че много ми допада. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dilqn_Mitev 6 #54 Отговорено 15 Януари, 2009 Колата е уникална Обаче според едната статия,обема на двигателя е увеличен а според тругата е намален до 2.4 с компресор..явно не се знае на 100% с какви параметри е.Едно е ясно че R35 найстина още дълго време ще бъде без конкуренция за жалост..дано до година две да видиме 10-цилидровия В-ТЕК в сериино прозиводство! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #55 Отговорено 15 Януари, 2009 Дано тази криза се разкара час по скоро и всичко да си дойде на мястото че скоро да видим звяра по автомобилните изложения и не само там но и на автомобилния пазар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове