Jump to content
Ivo Koynov

Honda Hr-v или Honda Cr-v - дилема? :)

Recommended Posts

Ами имам същата, 2000 куб. 147 к.с , колата много ме радва и разхода и е приличен за такъв автомобил.Градско около 10, извън 8 ( при скорост до 100 км/ч, мерил съм го пълен-пълен ). Поддръжката не е скъпа, пълно обслужване 400 - 500 лв., много удобна, и както каза колегата по-напред, има много място за багаж, става за ходене на излет по язовири и общо взето е кола за всеки ден. Лично аз съм много доволен от избора си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ ИМАМ ЦР-В И СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ КАРАМ И АКОРД 2.4 2007 ГОД.ВСИЧКИ ХОНДИ СА МНОГО ЗДРАВИ ТАКА ЧЕ КВОТО И ДА ВЗЕМЕЖ НЯМА ДА СБЪРКАШ.СТАВАЙ ФЕН НА ХОДА.УСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ ИМАМ ЦР-В И СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ КАРАМ И АКОРД 2.4 2007 ГОД.ВСИЧКИ ХОНДИ СА МНОГО ЗДРАВИ ТАКА ЧЕ КВОТО И ДА ВЗЕМЕЖ НЯМА ДА СБЪРКАШ.СТАВАЙ ФЕН НА ХОДА.УСПЕХ

Oткъде успя да я изкопаеш тая архивна тема?? :D:D ...Вече съм му изтъркалял на CR-V-то ~ 30 000 km. ...Надявам се в следващите 300 000 да не ми създава проблеми :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте на Всички. Ще използвам тази тема за да ви се представя. Казвам се Петър от София и имам желание да стане един от вас. От малък искам да карам хонда винаги са ми харесвали но пък нямах възможност да се сдобия с такава и карам каквото ми попадне като в момента се возя на едно опелче.Запален риболовец съм и по тази причина се насочих от така желаните ми crx към Cr-v.Колата първо я избрах по начина по който изглежда, страхотна е.Отделно ми трябва по-висок автомобил с който да мога да си слзиам по черните пътища до местата за риболов. Прочетох доста мнения че това не е офф-роад автомобил но пък всеки един добър шофьор става и оффроудър когато се налага, все пак живеем в БГ и всяка пролет улиците са ни едно оффроад изживяване та си мисля че това джипче е точно за мен. Искам да го карам на газов инжекцион с цел малко по-ефтино да ми е горивото ( все пак минавам по 1000 км на седмица).Та ми е интересно някой да сподели ако има данни какъв е разхода на газ ? градско и извън градско. За сега не ми се налага да карам през деня в задръстванията работя само нощем и денем си спинкам.За потдръжката прочетох каквото ме интересува и в момента на моя опел корса в за малко по сериозни проблеми оставям по 400-500 лв.А както е известно Хонда не се чупи толкова лесно.Поста ми е насочен главно към автора на темата и неговите колебания след като си е взел вече колицата и я е покарал доволен ли е за това за което я ползва. Прочетох че ходи на почивки в планината и това е сходно с моето хоби.Всички останали предполагам ще кажете само добри думи за изборът но все пак ще се радвам да чета всякакви мнения на хора имащи контакт с този автомобил.

Редактирано от Plat1ka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ako искаш да се представяш - ТУК му е мястото.Ако питаш за харча, сподели модела и годината и двигателя, важни са.Иначе не си сгрешил, по добре ще ти е от корсата със сигурност :)

Редактирано от Zmeio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Да прав си че пропуснах да спомена тези подобрности.Понеже все още ги изучавам какво се предлага но това което ми хареса най-много и съм се насочил към него е:Дата на производство ноември 1998 г. Тип двигател Бензинов. 2.0 iЗа конете само да не бъркам или 128 или 148.До колкото успях да прочета из нета 148 коня демек по-големия двигател е по-икономичен.Прочетих и на доста места след като ме бяха уплашили че на газ не вървят че нямало проблем да си сложиш газова уредба вървяли си колите.Разхода бил между 10 и 14 на 100 км. Смесен. Което е повече от перфектно дори и да е 12/14 градско пак е идеално. Аз карам доста икономично а и много рядко карам в задръстванията.И сега въпроса е до колко са реални тези разходи и това че не е проблем да си караш на газ.Моя опит с газ е все на стари коли и винаги съм имал проблеми с газ-та. Но за по-новите чувам добри думи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е следващия модел, затова аз ще ти дам бърз отговор, за по-подробен ще чакаш някой пряко запознат.Говори се много за проблемите на хонда и газта, факт е че много хора карат на газ и са доволни. Трябва да внимаваш с клапаните, които доколкото знам са тънки и прегарят от газта. реглаж на 15-20к км, евентуално ремонт на клапани на 80к, и накрая сметката пак излиза.Двигателите на тоя модел са 2 - 128 и 147 кс, и 2та 2 литра мисля че всички ще се съгласят че по-мощния повече приляга. Почти съм сигурен че той се слага на модела след фейслифта от 1999 обаче. Здрава е машинката и вече ги има доста, та ще има и бол части и информация, за разлика от следващия модел.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето е '96г. 128к.с. автоматик. На последното засичане на разхода, което правих с пълен-пълен резервоар, ми даде среден разход 10/100км .Това за 1000км комбинирано каране, от които половината магистрала, половината градско в час пик в Лондон и 4 човека онборд. Нямам газ и не знам там как е разхода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей, добре дошъл и късмет в избора на подходящ автомобил! :D Моето CR-V е 2001 г. (последната година на производство на 1-ва генерация) с двигател B20Z1 - 147 hp. Среден разход на гориво между 10 - 14 л / 100 км е напълно реален за модела. Този двигател се предлага след фейслифта (от 1999 г. --> ), ...фейслифта засяга също така някои малки промени по екстериора (нова предна броня с халогени), по-удобни седалки, нови предлагани цветове за модела, но мисля, че осовната съществена разлика все пак е пoдобрения двигател - по-мощен, с по-добри динамични характеристики, като въпреки това разхода на гориво не е по-висок спрямо стария двигател (128 hp). Така, че съвета ми е ако имаш възможност търси CR-V след 1999 г. :D Като цяло впечатленията ми от колата са изцяло положителни. Не е сред най-проходимите извън пътя, не е сред най-бързите на магистралата, не е сред най-икономичните в града и т.н. - на за сметка на това в модела е постигнат изключително добър баланс от всички тези качества и умения, т.е. това е един вид универсален автомобил, или crossover както е модерно да се нарича сега. Достатъчно проходима е за моите нужди, достатъчно бърза и комфортна е за дълъг път (150 - 160 км/ч се поддържат без проблем), достатъчно пространство и удобство предлага в интериора, доволно количество багаж събира в багажника. Комфорта на возене е висок за този клас автомонили, имам известни забележки относно нивата на шума в купето, особено при скорост над 100-120 км/ч. Разхода на гориво е съвсем приемлив според мен. Поддръжката е напълно достъпна, резервни части и консумативи се предлагат в достатъчни количества на пазара. Няма някакви конструктивни слабсти и дефекти. Много е възможно да има скърцащ/стържещ шум от диференциала, но в повечето случаи това се решава със смяна на диференциално масло.Ами накратко - това е от мен!Поздрави и успех,Иво

Редактирано от 100NX Golf Destroyer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал с едно изречение да обобщя, казаното от 100NX... :CRV е най-рентабилния автомобил в класа си, според известна английска компания, занимаваща се с гаранционно обслужване, след изтичане на заводската гаранция. Казано ненаучно - най-малко се чупи и най-евтини части.п.п.И да направя едно уточнение(надявам се 100NX... ще ме извини) - смяна на маслото в диференциала, а не смяна на диференциалното масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз като теб се бях затръшкал за новия мотор, ама попаднах на много читав екземпляр със стария мотор и тва не ме спря да я взема и никък не съжалавам, карах и двата мотора и мога да кажа че разлика във вървежа не е особено осезателна, малко маркетингов трик на японците по онова време (ако ти се чете повече чети руския форум на ЦРВ ). Ако се загледаш в характеристиките на двата мотора ще разбереш за какво говоря, дори ускорението от 0-100 е 10.5 и за двата ;) Единствено което оставана на по новия е да е по икономичен и то разликата мисля беше около 200-300 грама на 100км като му сложиш по високия данък отива танту за кукуриго :D, силата му в ниските обороти е по голяма обаче но, на 128-цата иска да се развърти и тогава полудява. Всичко това го казвам с една едничка цел: - лесно читава кола не се намира за това не прави компромис ако намериш хубава 128 която и си струва парите и състоянието заради единия мотор, чесно ти казвам ако можеш покараи и двата мотора ще видиш че няма разлика заради която си струва да изпуснеш читава кола. Друг е въпроса ако имаш късмет пък да намериш някоя хем хубава хем 2001 год :D тогава ще има да черпиш.За газта ще го кажа за 67 път, не е по кекава от всяка останала кола на газ, дори е достатъчно "гостопримена" към газовата уредба (реглажа на клапаните преди газовата и на всеки 20х.км проверка и ако е нужно пак реглаж са нещата кото ще ти удължат живота на главата много), става и с обикновена но това е отживелица, ГИ е достатъчно евтин за да си правиш експерименти с обикновена.Разхода може да ти се струва малък но си е така, не виждам някои до тук от колегите да е казал нереално нисък разход, аз също птвърждавам в града Пловдив без задръствания горя по 11.5-12-12.5 газ наи често 12. Извън града с скорост 100-110 (поолгенах с тая кола да ти кажа и ми е екстра ) горя към 10.5- 11 скоростите и са къси и с високи скорости не е много приятно и икономично, за сметка на тва пък на 5 та си изпреварвам без да свалям предавки кат отче наш. Избора ти на кола е чудесен и няма да съжаляваш, за тези дето са недоволни от интериора могат да се насочат към италянски автомобили, там интерияор да видиш ама от проблеми не ти остава време да му се нарадваш.Хаиде късмет в търсенето щото квато и да е колата без късмет си си изгорял от всякъде ;)И още един съвет- НЕ СИ купуваи кола с монтирана газова уредба, не се знае колко е карана на газ и дали някога са и погледнали клапаните, потенциално опасна и рискова покупка е, по добре ти да си сложиш газта.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм със Слави!Аз си взех първата ми изпаднала,и съм страшно доволен.Страхотна семейна кола.ЦРВ.Ноември 97,147 коня,обикновенна газова,тук е слагана ,чисто-нова(така я купих,7-8месеца след внос)Разход на газ-до морето и обратно,с багажа,жена и две деца :P -10.В София-градско сега 15.В най-студените дни -до 20стигна.Лятото сваля още поне литър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми благодаря на всички взели участие. Както казах още с първия си пост от малък чета само за хонда (това не го казвам като да се харесам на форума) ами просто найстина дизайна много ми допата още от преди да имам книжка. За това че са хубави и здрави коли ми е ясно. Разхода който дават също е перфектен. Баща ми кара един мерцедес от Е200 мисля че беше и му давата 13 на 100 газ по магистралата което за мен е много като се има предвид че се кара със 100/120 макс.За момента имам 8500 лв и една кола за продан както и ще се разделя с нещо от рибарското оборудване и се надявам за около 10 000 да си намеря някоя читава колица.Благодаря ви отново на всички и да се надяваме че до 2-3 месеца ще стана официален член на хонда маниаците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми благодаря на всички взели участие. Както казах още с първия си пост от малък чета само за хонда (това не го казвам като да се харесам на форума) ами просто найстина дизайна много ми допата още от преди да имам книжка. За това че са хубави и здрави коли ми е ясно. Разхода който дават също е перфектен. Баща ми кара един мерцедес от Е200 мисля че беше и му давата 13 на 100 газ по магистралата което за мен е много като се има предвид че се кара със 100/120 макс.За момента имам 8500 лв и една кола за продан както и ще се разделя с нещо от рибарското оборудване и се надявам за около 10 000 да си намеря някоя читава колица.Благодаря ви отново на всички и да се надяваме че до 2-3 месеца ще стана официален член на хонда маниаците.

Ще ти стигнат че даже и ще ти останат, само не взимаи първата срещната гледаи внимателно и помни че твоята кола ще я почувстваш още кат я видиш ;) и малко съмнение да имаш в чувствата си знаи че не е твоята кола ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми благодаря на всички взели участие. Както казах още с първия си пост от малък чета само за хонда (това не го казвам като да се харесам на форума) ами просто найстина дизайна много ми допата още от преди да имам книжка. За това че са хубави и здрави коли ми е ясно. Разхода който дават също е перфектен. Баща ми кара един мерцедес от Е200 мисля че беше и му давата 13 на 100 газ по магистралата което за мен е много като се има предвид че се кара със 100/120 макс.За момента имам 8500 лв и една кола за продан както и ще се разделя с нещо от рибарското оборудване и се надявам за около 10 000 да си намеря някоя читава колица.Благодаря ви отново на всички и да се надяваме че до 2-3 месеца ще стана официален член на хонда маниаците.

Ще ти стигнат че даже и ще ти останат, само не взимаи първата срещната гледаи внимателно и помни че твоята кола ще я почувстваш още кат я видиш :) и малко съмнение да имаш в чувствата си знаи че не е твоята кола :)
Хехехе това ми хареса. Така избирам почти всичко което си взимам. Яко гледане и накрая в последния момент ме грабва моето си. Намерих една хубавица за 8200. Тия дни ще ходя да я гледам даже ми е близо до нас. За два дни разгледах обстойно вашия форум и мога да кажа че сте се събрали готини хора и ще се радвам и след като си купя колата (живот и здраве) да остана тук и да обменяме опит.Аз се занимавам в сверата на заведенията. Барманство и DJ така че ако някой го интересува нещо там да пита.Пък ако има хонда маниаци риболовци да ми пиша да ходим заедно аз нямам седмица без да съм на водоема :) Без аварино на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе готини хора сме се събрали ама си нямаме раздел газови уредби пък скоро и ти ще питаш "каква газова да сложа" :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лееек офф топик :)

Пък ако има хонда маниаци риболовци да ми пиша да ходим заедно аз нямам седмица без да съм на водоема ;)

Има естественно ;) ника ми ти е познат от рибарските форуми и много се радвам на репортажите ти за състезанията ви с Трънския ;)имаме си е тема за риболовците, но тя малко по замря Ето я и нея иначе когато организираме разни излети пускаме и тук тема и в рибарските форуми. за да не е напълно ОФФ топик, от рибарската дружинка бате Емчо (bate_em4o му е ник-а и в нариба), е със автомобилм какъвто търсиш той е слагал газова итн, от майново е, но откриването на сезона наближава така че може да се засечем по гьоловете или да организираме нещо :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе готини хора сме се събрали ама си нямаме раздел газови уредби пък скоро и ти ще питаш "каква газова да сложа" :)

Ами аз като поразгледах форума и намерих на едно място кой с каква газова уредба кара и там пише доста информация. За cr-v не намерих кой знае какво от там но по други форуми пише добри неща. А колкото за рибите съгласен съм навсякаде. Аз ще откривам по река Искър, после яз.Искър яз.Лобош и така.Ама ако ме помниш само от дуела ми с Трънския значи не си влизал скоро :lol: ВЕче не ловим риби с Трънския предаде отбора но пак си ловим. Така че ще ловя риба с всеки ходна маниак желаеш да се разходим някъде. Тези дни ще гледам една хонда с газов инцекцион и една без цената им е 300 лв по ефтин за газ-та но пък на другата и дават по-малко км пробег. Да видим дали пък за откриването на сезона няма да съм с новото возило.И един страниче нвърпос който ме вълнува:Ако взема кола нов внос не регистрирана в БГ много ли е играчка да си я регистрираш и колко горе долу пари струва това удоволствие, просто до сега не ми се е налагало да го правя и си нямам на представа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами струва 200 лева еко такса, гражданска ако я напраиш разсрочена около 50 лева 1-ва вноска, или ако е цяла за година около 140-160 лева зависи от компанията и да не са се вдигнали сега, инак тая година удариха рекордно ниски нива :lol: Имаш също така номера и такси в кат към 52 или 72 лева беше ще те излъжа. След регистрацията в кат имаш завеждане в данъчното там според фактурата на която пише за колко си я взел или според данъчна оценка плащаш местен данък върху сумата. За Пловдив е 2.5% за Варна маи беше 4%, ти от къде си не знам :dry:. Демек тури ги още към 60-70 лева ако е оценена на към 3000 лв. Имаш да си купиш оборудване аптечка триъгълник и пожарогасител които ще ти трябват за КАТ и тва е. Абе слагаш 500 стотака в джеба и заминаваш ;) ако ти останат ги местиш в другия джоб при другите 500 които си приготвил за обслужването :D и така, прави си сметка колко даваш за да ти хартисат 1000 лева после за глупости ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. И аз така бревидих че трябва да си имам едни 1000 лв горница за да си я пусна в движение и да съм спокоен като я карам.Остана само да избера новата колица и да ви се похваля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги. Пъров искам да Благодаря на всички до сега които съм занимавал с въпросите си и са ми помогнали.Стигнах до етапа на закопуването на колата.След всичко което прочетох разбрах че 128 коня и 147 са двигателите, като 147 бил по-добрия но не с много.Харесах си следния автомобил като успях да го спазаря за 7500 лвHonda Cr-v 2.0i 16V Тип двигател Бензинов Мощност (к.с) 128 Скоростна кутия Ръчна Категория Дълга база Пробег на около 140 000 км но със сигурност не са реалните му километри.4x4, ABS, Airbag, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Имобилайзер, Климатик, Лети джанти, Металик, Нов внос, Серво управление, Стерео уредба, Халогенни фарове, Центр. заключване.Човека каза че не е проблем ако искам да ида на сервиз където пожелая за да ми я прегледат. Има си платформа и за 50 лв ще ми я закарат и върнат.Дотук всичко е чудесно. Само че от къде се появи един дето взе да ми обяснява че тоя мотор не ставал. Бил много тромав и малко вървял пък харчил като луд. И ме вкара в размисли. Каза ми задължително да си търся новия мотор.Та въпроса ми е към колегите с CR-V-та има ли нещо такова или просто човека се е направил повече на разбирач от колкото е. Аз не очаквам кой знае колко да върви колата 140-50 по магистралата са ми достатъчни и разход около 10Л бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

до колкото ми е известно, почти не се усеща разликата между двата мотора, а и колегите със 128-коньовия са си доволни от вървеж и разход, така че ти е вкарал пълни глупости в главата. Никога не е излишно някой кон в повече, ама чак такава разлика нямат!

Редактирано от Майната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ми беше улегнала главата съм готов да се дръпна с всяко ЦРВ с новия мотор и да ти докажа че няма да ми направи голяма преднина да не казвам че и може да вървим на равно в различните диапазони на оборотомера (тои дръпва в ниските аз го настигам после). За разхода днес ми свършиха 15те литра газ които сипах последно, карах само градско в пловдив минах 140км слагам 5км да съм минал максимум на бензин щото аз кат я запаля не тръгвам веднага, трака на място минута две до де я извадя от гаража до де атворя до де излеза от уличката на булеварда и тя е обърнала на газ. Та да кажем 135 км с 15 литра газ тва е 11.1 на газ в Пловдив стигам и 12 дори 12.5 (много рядко зимата) но никога повече! Тва ако е гардски разсход здраве му кажи :angry:Пак ти повтарям ако колата е хубава и ти харесва нема кво да се чудиш. още повече ако си струва парите.За скорост от 140-150 по магистрала малко не те съветвам не че не го може аз на газ съм вдигал 190 и можеше още ма трябваше да почна да заобикалям едни в лявата лента пък и ми беше току що купена и не и знаех хала :D та пуснах газта. Не съм фен на високите скорости и повече от 120 не я карам, после става шумна особено ако е с некои гуми за кал или зимни :( но и въпреки това късите и скорости я правят шумна с над 120. Има колеги обаче не им дреме карат си редовно с 140-160 и не се оплакват. Може би е до навик :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и повечето мнения които съм чел са от този тип, та все ми навява на мисълта че онзи просто се е изхвърлил.За 150-60 говорех примерно рядко карам с толкова. И аз си джиткам със 130 мах особенно с тия камери къде ги наслагаха много скъпо излзиа да караш с над 130.Колата днес я водихме на майстор: Мотора е перфектен но от зад диференциала виеше на умряло. Сега тук четох че това се оправя със смяна на маслото в диференциала и не ме стресна много този проблем. Обаче после се оказа че съединителя е дал багажерите. За смяна е и то спешна. И това ме отказа. Този дето ми я предлагаше свали 500 лв от цената но цената на нов съединител била около 700-800 лв и продавача непожела да свали още 300-400 за да мога да си я направя и да ми стъпи пак на 8000 лв. Отделно предното стъкло имаше отлюспено на 3 места и някак си ми мина мерака да я взимам. Утре съм на оглед на още 2-3 коли едната е 2001 другите са 99 и 98 с новия мотор 147 коня и дано мойта е сред тях.Извинявам се че ви занимавам така подробно с мойте премеждия ама така е като не разбирам.Да беше за риболов щях аз да давам акъл ама за коли питам щото после да не рева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, тая кола те е подпалила само от мерака, съдинителя още на място е трябвало да го усетиш че е в джаза и да си спестиш ходенето в сервиза. ВИНАГИ когато о глеждаш кола искаи да я караш те по салоните хич не дават щото са и без номера аз за тва не обичам кола от салон. Прави пълни кръгове ляви и десни за да чуеш диферинциала, ние така правихме пазарлък с една да сменим малсото за наша сметка и ако се оправи тогава да я вземем. Сменихме го млъкна и я купихме :D Ама тая дето си гледал с тва описание не си е струвала парите. Съединителя не е толкова скъп колкото са ти казали, е зависи ако посегнеш на оригинален може и да не ти стигнат. Ама да вземеш кола и да взмеш да правиш такива скъпи неща по нея мани бегаи. И вземи да си вземеш един апарата с тебе па ги поснимваи малко и даваи да гледаме кво гледаш :D Така и не каза маи от къде си или съм пропуснал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............. сигурен съм че си гледал тази :Dhttp://www.mobile.bg/21270885415589070-Е тази си струва да огледаш , незнам как ти е като цена http://www.mobile.bg/21271827160316535-тази също http://www.mobile.bg/21268071885117332-е тази седи още от август когато аз търсих :Dhttp://www.mobile.bg/21223219396144948е тази пък съм я карал и тя е от лятото на 2009 :P пуши синьо и искаха 12000 тогава :D а и далеч не изглежда така добре като на снимките :Phttp://www.mobile.bg/21272965736179426

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да гледах точно тази която е на първия линк.Втората съм си я заложил да я гледам утре :D Другите само на снимки ги гледах но не ми станаха интересни.От София съм.Незнам за какво точно ме попита но ако ти се разкарва и ти се занимава поемам да те возя с мен навсякаде и да почерпя каквото трябва хапване пийване гладен няма да седиш :D Да изберем нещо хубаво.Утре ще гледам това:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsИ товаhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsТърся около 8500 лв да е колата за да мога спокойно да си постегна ако има нещо по нея.Ще погледна и тази която ти ми показа със странния номер :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че са се натрупали интересни мнения в темата за кратко време :P1-во за разликата между B20B3 (128 к.с.) и B20Z1 (147 к.с.) - лично аз не смятам, че разликата в усещането за динамика и скорост, както и разхода на гориво ще са толкова драстични, просто новия мотор е малка доработка и развитие на стария, нормално е нещата да вървят напред с годините - но чак пък някаква осезаема и покъртителна разлика да усетиш - едва ли ! Накратко - намериш ли хубав, запазен екземпляр, дори с по-стария мотор (128 к.с.) - взимай смело :D 2-ро - стреснали с те с тая цена от 700-800 ле. за смяна на съединител. Разумната цена е в размките на 400-500 лв. (вкл. труда) :D...за скоростта по магистрала - редовно си карам с 140 - 150 км/ч, тази скорост се достига и поддържа с лекота, без усилие, демек лично за мен това е една комфортна скорост, без да натоварваш автомобила и себе си. За нивото на шума в купето бях споменал и по-горе в темата - можеше да се постарят повече откъм обезшумяване, мисля по нататък да се заема с един лек ъпгрейд откъм обезшумяване на купето и постигане на по-висок комфорт при пътуване на дълъг път.Успех в избора и дано си намериш "твоята" кола! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. За подкрепата. Значи шума в купето не ме притесянва. До сега карах какви ли не таратайки дето на 100 км/ч имаш чувството че излиташ. А пък аз обичам да си слушам двигатлея как се държи на пътя така че това не е проблем. Ще разглеждам коли до края на седмицата и другата седмица ако съм намерил мойта дано вече да съм станал официален член на форума като притежател на Хонда.Опелчето си ми е супер и ми е служило вярно 4-5 години но вече му е време да мине в рацете на някой нов шофьор пък аз да се покефя на нещо малко по-гот :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CRV-то е супер стига да не очакваш кой знае какво от него. Когато се запалих то него се качих на 98 г. автомат - яко вървеше. След това се качих на една 2 генерация 2003 г. - покарах я малко градско, видя ми се самолет и вече реших че това ще е моя явтомобил. 6 месеца след това все още търсих и през какви ли не варианти други минах - Хюндай Теракан, Тойота рав4, ландкрузер, гранд чероки но направо не можех да ги гледам - бях направо влюбен в ЦРВ-то. След като си взех не се оказа чак толкова супер колкото очаквах - издъхва наклони извън града и разни други неочаквани работи. Така, че ако те кефи взимай без да се замисляш но не очаквай кой знае какво от него. :D Един съвет: проверявай климатика дали работи че първото на което се навих му беше строшен компресора, на моето се оказа счупен а и други съм виждал прецакани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От София съм.Незнам за какво точно ме попита но ако ти се разкарва и ти се занимава поемам да те возя с мен навсякаде и да почерпя каквото трябва хапване пийване гладен няма да седиш :bg: Да изберем нещо хубаво.Утре ще гледам това:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsИ товаhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsТърся около 8500 лв да е колата за да мога спокойно да си постегна ако има нещо по нея.Ще погледна и тази която ти ми показа със странния номер :o

Принципно нямам нищо против, само че съм от Пловдив чак и свободното ми време през последните дни ми е кът, още повече че съм и на полусъединител за жената че я чакам всеки момент да роди ;)Инак ако някои ден харесаш нещо в Пловдив и се случи да почивам нямаш ядове да я огледаме заедно а и не само нея ;) Тая швеицарската я гледаи много хубаво от долу за ражди и корозия. Принципно ЦРВ не корозира но в швеицария всичко е възможно. Гледаи тръбите на гърнетата по окачването кво е дережето да не е няква яка корозия че после като се наложи нещо да се сменя ще е ужас. И моята е Швеицарска ама е била там само 5 години и в гараж, и нямам никви ядове с ражди и глупости.Както ти каза колегата пробваи климатиците, щото се говореше че имали някво слабо място компресорите ама не помня за тая марка ли ставаше дума ;) Съединителя е хидравличен и не могат да му повлияят с реглаж за да те заблуди че е нов. Трябва да зацепва на наи 3-4 пръста от пода, не повече от средата дори и там вече е рисковано да си е позаминал. Съединителя е слабо изчислен за тези коли и при покупка му обръщаи внимание как се държи. Руснаците отдават това като предпазна мярка да не потрошиш нещо по трансмисията ако напъваш някъде да се правиш на офроуд катерач а да ти пребуксува съединителя ;) Хаиде чакаме довечера отзиви :)Между другото на сивата на която си се наточил е пребоядисвана отпред, отваряи си очите за удари! може да е била само ожулвана и пръскана ама гледаи вътре в коша за криви и изправяни греди следи от изчукване плескане с китове и други подозрително "нови" места в коша които нормално са запрашени и захабени от времето. Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съединителя - палиш, вкл. на 5-а, ръчна, даваш газ и пускаш съединителя(малко по-рязко). Ако изгасне, добре.

До сега карах какви ли не таратайки дето на 100 км/ч имаш чувството че излиташ.

Моето CRV наистина излита, като му стъпиш на газта, при 100 km/h и автоматика свали скоростите нодолу. Усещането е страхотно, много често го правя, дори и да няма нужда от това. Ще перефразирам една шопска сентенция - "И сами да съм на пато, па че се гоним".Успех в търсенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за днес съм взел с мен един от Българските рали Шампиони. Петър. Та момчето си има собствен сервиз и сам си прави колите за състезанията. Много е в час. Вчера карах колата при него та той ми ги разгледа тия работи. Веднага и намери къде е била чуквана и ремонтирана. Та днес ще го видя с мене той да ги изнпектира че аз много не съм в час. Довечера ще кажа дали съм останал доволен или разочаровам.За любовта към CR-V-то напълно разбирам колегата. Когато видях мойта за първи път един приятел си търсеше коли и случайно в търсенето попадна на нея на другия ден ги поразгледах и аз и тва беше избора. После влязох тук при вас и в гоогле и като прочетох за каква кола става дума веднага събрах всичко къде що съм покрил като пари и ей ме сега избирам моята кола. Вчера ми предлагаха едни паджерота били супер за язовирите. Ама като ги видях "Не мерси" Да за язовира става ама на мен ми трябва хем рибарска хем газарска и затова Хонда. Той даже единия с Паджерото вика "О ма ти щом търсиш Хонда няма как да ти хареса Паджеро :) "А колкото до таратайките със 100 км и излитането имах на предвид че шума от двигателя който се чува е все едно си на пистата и до теб излита самолет :) А не че са толкова бързи.За наклони и тн ясно. все пак не е 200 коня не е и 600 кг кола а и това си зависи малко и от шофьора и познаването на пътя. Ако знам че ми предстой изкачване ще дам повечко газ да го взема и така.На колегата от Пловдив и при вас има 2-3 страхотни (по снимки) CR-V-та но за сега ще сондирам първо за Хонди в София.Иначе на една мома от Пловдив съм обещал да я повозя на новтата Хонда та ако идвам ще ти пиша да се видим ако си свободен. И живи и здрави да са ти мамата и малкото тва е хубава тръпка.Радвам се че ви е интересно да следите мойте лутания.Благодаря за съветите и безавараийно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-во за разликата между B20B3 (128 к.с.) и B20Z1 (147 к.с.) - лично аз не смятам, че разликата в усещането за динамика и скорост, както и разхода на гориво ще са толкова драстични, просто новия мотор е малка доработка и развитие на стария, нормално е нещата да вървят напред с годините - но чак пък някаква осезаема и покъртителна разлика да усетиш - едва ли ! Накратко - намериш ли хубав, запазен екземпляр, дори с по-стария мотор (128 к.с.) - взимай смело

Чувал съм даже,че след махането на катализатора на B20B3 колата тръгвала осезаемо ,а при B20Z1 неможело да се махне,защото имало втора ламбда-сонда след него........та май наистине разликата в моторите не е чак такъв голям проблем........... :) Иначе на моята италиянка(180000) също се наложи да и сменям компресора на климатика(Keihin HS-090L от англичанка-200лв.от Dragi4-а) и да чукна на дърво до сега други сериозни проблеми не съм имал............ :) Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nag, това дето си чувал за кат-а, е на100% изпитано. Моето дръпна осезаемо, след като изтърбуших останалата разтопена част от кат-а и сложих нови гърнета. Понеже нямам АГУ, се наложи да си купя и кат. Тогава вече разлика във вървенето без кат и с нов кат не се усеща чак толкова.B20Z1 може и да има втора ламбда, освен ако това второто не се окаже, като при мен - B20B, температурен датчик и светеща жълта лампа за прегряване на кат-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е па що се наложи да си купиш катализатор като нямаш АГУ?

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, можеш на 100% да се довериш на съветите на Слави и на 100NX....., особенно бат ти Слави извъртя де що СРВ-та се продваха докато си купи читаво, след това и аз търсих та пак ги овършахме......накрая си взех Лексус и РАВ4 де, ама това са вече серии от друг филм :) Съвета ми е не бързай и вземи която ти е на сърце, коли много!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Майната понеже тук се разискваше цената на съединителя на цр-в,можеш ли да споделеш дали е вверно,че при РАВ4 след 2000г.на 160-170 им се сменял съединителя комплект с некъв демпфер и излизало 2-3 хиляди лева.................. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е па що се наложи да си купиш катализатор като нямаш АГУ?

Защото Слави, GB не е BG и няма шанс да минеш ГТП с 3х по-високи стойности но СО. На газ, няма проблем, там стойностите и лимита са съвсем други и минаваш и без кат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чувал съм даже,че след махането на катализатора на B20B3 колата тръгвала осезаемо ,а при B20Z1 неможело да се махне,защото имало втора ламбда-сонда след него........та май наистине разликата в моторите не е чак такъв голям проблем..........

Не вярвай на всичко което чуваш :) .Катализатора на моето ЦРВ B20Z1 го махнах малко след като му сложих газова (обикновена :lol: ).Относно разликата между двигателите B20B3 и B20Z1 - не се залъгвайте, това на практика е един и същ двигател, като основното при B20Z1 е че буталата са му с по-висока степен на сгъстяване и има малко променен всмукателен колектор. От тези разлики идва и разликата в мощността, но тя лесно може да бъде преодоляна със "малка" интервенция наречена Б20 ВТЕК :) :) :cool: Най-важно е да намериш читав и пазен екземпляр, без значение с коя версия на мотора е. Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...