Most_Wanted 180 #1 Публикувано 5 Декември, 2008 Хора кажете по какъв начин мога да си развия гайката на тръбичката която идва от резервоара и влиза в бензиновия филтър. Ходих да ми го сменят и майстора се мъчи един час да го развие като пробва да набие по-малък ключ само, че като пробва да го развие ключът се изкриви. Пробва и с нещо подобно на клещи, но също без успех и сега от една седмица ходя всеки ден при него, но явно на човека не му се занимава 2 часа с моя филтър при положение, че от други коли ще направи повече пари. А самата гайка беше предварително прецакана, явно някой преди много време се е опитвал да го смени и не е успял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 5 Декември, 2008 (Редактирано) Хора кажете по какъв начин мога да си развия гайката на тръбичката която идва от резервоара и влиза в бензиновия филтър. Ходих да ми го сменят и майстора се мъчи един час да го развие като пробва да набие по-малък ключ само, че като пробва да го развие ключът се изкриви. Пробва и с нещо подобно на клещи, но също без успех и сега от една седмица ходя всеки ден при него, но явно на човека не му се занимава 2 часа с моя филтър при положение, че от други коли ще направи повече пари. А самата гайка беше предварително прецакана, явно някой преди много време се е опитвал да го смени и не е успял.Колега,ако не ти е много прецакана гайката пробвай с някакъв преобразувател за ръжда. По железарийте ги има и не са скъпи. В най лошия случай режи скапаната гайка.Първо оба4е виж на какво се държи.Ако е на филтъра няма ядове,ако е на болт си купи първо нов и нова гайка да не увиснеш без чаркове и да не можеш да го монтираш.А да- ако режеш не го прави със флекс да не стане беля. п.с. Дано да съм бил полезен Редактирано 5 Декември, 2008 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #3 Отговорено 5 Декември, 2008 Ами с какво да го срежа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #4 Отговорено 5 Декември, 2008 с ножовка зъга-зъга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #5 Отговорено 5 Декември, 2008 И като затече бензина си сложи пожарникарски костюм и пожарогасител. Пробвай с тръбен ключ от тия малките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slona 5 #6 Отговорено 5 Декември, 2008 това ти трябва http://www.neon-john.com/EV/Photos/Tubing_nut_wrench.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #7 Отговорено 5 Декември, 2008 Колега и при мен е същото няма развиване даже ми казаха че може да се скъса бензинопрвода и после трябва да се опъва на ново. За сега ще карам така пък по натам направо нови тръби и фълтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SuN`HiGh 20 #8 Отговорено 6 Декември, 2008 Пробвай обилно да напръскаш гайката с ВД40,аз като разглобявах старата кола всичките ръждясали гайки така ги развих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #9 Отговорено 6 Декември, 2008 Благодаря за предложенията. Утре ще пробвам за пореден път да го сменя и дано този път успея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #10 Отговорено 6 Декември, 2008 А си мислех, че само при мене беше затегнат супер ултра мега зверски скапаната гайка! Братле аз над това се потих около час и половина! Ръцете ми останаха... Какво ли не пробвах ... как ли не се гънах, колко ли псувни не отнесе това ..и не ще и неще! С ключ 14 квото му е дълго рамото .... резбата се заглади и точно да се откажа и хванах малко от здравата резба и го напънах запоследно и изкърца някво протяжно и се разви! Пробвах и на отвит от стойката филтър, да въртя филтъра вместо гайката - нъцки! Аха-аха да се скъса тръбичката ... Пробвай каквото и да било само не и с ножовка!! И съвет - след като го смениш намажи го с капка-две двиг. масло от щеката ... после ако ти се наложи некой ден смяна, да ти е с една идея по-лесна. Ако все пак пущината неще да се отвие - сменявай ..Незнам при другите колеги с 5ген. но на мойта всяко винтче и т.н е запекло или корозирало много кофти ... За това всичко съм наклепал с ВД40 де що има резба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #11 Отговорено 6 Декември, 2008 Мерси колега за инфото. Утре ще го напъна пък квото ще да става. Най-много да го строша - голяма работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pit 1 #12 Отговорено 6 Декември, 2008 (Редактирано) и при мен с много напъване се отви Редактирано 6 Декември, 2008 от pit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NPN 11 #13 Отговорено 6 Декември, 2008 Абсолютно в същата ситуация бях и аз. Бях приготвил всичко нужно да отрежа тръбичката. Казах си: За последно пробвам и после режа... За радост изскърца и се разви. Мисля, че не става въпрос за ръжда, поне при мен беше така, а проблема идва от 'якото' затягане някога, някъде. Мисля, че ако нямаш успех може внимателно да срежеш с лист ножовка и после да изнадиш с холендър и медна тръбичка с подходящ диаметър. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PHOTOCH 0 #14 Отговорено 6 Декември, 2008 Хора кажете по какъв начин мога да си развия гайката на тръбичката която идва от резервоара и влиза в бензиновия филтър. Ходих да ми го сменят и майстора се мъчи един час да го развие като пробва да набие по-малък ключ само, че като пробва да го развие ключът се изкриви. Пробва и с нещо подобно на клещи, но също без успех и сега от една седмица ходя всеки ден при него, но явно на човека не му се занимава 2 часа с моя филтър при положение, че от други коли ще направи повече пари. А самата гайка беше предварително прецакана, явно някой преди много време се е опитвал да го смени и не е успял.Бягай от майстори, които си купуват инструменти от Практикер, Бриколаж или някоя железария.Има едно понятие "професионални инструменти", зад което седят известни марки.Не са евтини, но са създадени да работят, а не да бъдат изтъргувани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fatvido 5 #15 Отговорено 8 Декември, 2008 Здравейте колеги. Току що направих смяната на този бензинов филтър. В началото имах същия проблем описан по- горе, но бързо разбрах какъв е проблема. Ако забелязвате сама резба е намазана с нещо жълто(поне при мене е така), а това именно е лепило което се поставя при монтажа в завода за да може да не се развива от вибрациите. За да го отвиете по лесно чуквате гайката челно внимателно за да не я повредите след това намазвате резбата с ръждопреобразувател изчаквате 10- 15 мин. и развивате.Не е нужно да режете и да си създавате проблеми. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
byjy 0 #16 Отговорено 8 Декември, 2008 (Редактирано) Смяната става лесно с качествен инструмент, ако нямаш такъв препоръчвам смяна на "Майстора,,. Приятелю не се бъзикам, но един некадърник може да ти направи поразии по колата каквито сам не си способен да направиш дори и нищо дане разбираш.Познавам такива ,,Майстори" дето се учат на такива като нас и докато се научат как се борави кадърно с инструмент доста люде плащат за грешките им.Не говоря конкретно ,но това е живата действителност. Редактирано 8 Декември, 2008 от byjy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #17 Отговорено 9 Декември, 2008 с ножовка зъга-зъга В крайна сметка точно така направихме. Срязахме филтъра с ножовката на две места и с голям зор гайката се разви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове