Jump to content
Bayilijan

Недоволен Honda фен

Recommended Posts

Първо извинявам се, че повдигам темата, но виждам как всички са доволни от колите си. Очевидно съм голям карък. Та ето защо съм толкова недоволен от Honda Civic 1.6 16v 109 к.с. 1991 г. 4-та генерация. Купих колата преди 1 година.

Колата е доста стара - догодина ще навърши пълнолетие (18 год). Това не ме притеснява толкова много. Колата си има доста екстри ел. стъкла, ел. огледала, ел. шибедах, джанти 16-ки, салона на колата е много запазен, имам си музика, плеъра е добър, като я настъпя бяга много. Късъл съм доста БМВ-та Голфове, ГТИ-ки, ГСИ-ки и всякви други... естесвено и мен са ме побеждавали, но победите и загубите са чисто удоволствие.

Проблемът е следният. Когато е взех колата беше в топ състояние без забележки и коментари. Изключение естесвено ръждата по купето, което за Honda на толкова години няма как иначе да е. Веднага след 1-вата зима отивайки в сервиз (Колата влиза едиствено и само в сервиза на мой приятел, такаче няма измами за сменяне на части, а да остават старите, както правят някои сервизи) се оказа, че цялото задно окачване е за ремонт. Няма проблем, смених абсолютно всички части. Смених и малко от предното окачване. Средно на всеки 2-3 седмици се прибирам от София към Русе и минавам профилактично през сервиза на моя човек и всъщност всеки път има нещо за ремонт. За едната година съм сменил доста части и от предното окаване, ремъци, масла, филтри, сиединител, спортен колектор, нова изпускателна система с гърнета, ремонти по скоростен лост и др.

Не знам как другите колеги се оправят, но лично аз и моя човек сме доста за труднени с намирането на части за ремнотните. Звъни се на всички магазини, търси се, проверява се, защото най-често се опитват да ни дадат части за 5-та генерация, и тка цлед много мъки намираме това, което трябва. Естесвено цените за дадена част (за различни марки коли) варират применрно между 40-70 лева за хондата естесвено най-често е 80 лева....

Та доста съм разочарован от Хондата. Постояно има проблеми, чъпреки че влагам доста финанси в нея. Реално вече съм дал толкова пари за ремонти колкото струва самата кола. Последния гаф, който направи хондата е следния. Отворих двигател. Имаше изклучително много нагар, гарнитурата на главата едвам се откърти и почистването стана изклщчително трудно. След перфектен ремонт - чисто нови всички уплутнения маслообирачи, сегменти и т.н. Мнго добро масло. Затваряме двигателя пали от 1-вия път. Перфектно само че.... след 1000 км маслото стана на БОЗА. Гарнитурата на главата се оказа пълно менте. (щеше да ме остави на пътя София-Русе. Късмет, четъкмо се прибирах в Русе да я оправя) Също както окачването го оправям и пак се чупи заради некачествените части, така и гарнитурата се оказа менте.

Днес правим двигателя наново с други 1асти надявам се те да са по-добри.

Извинявам се че ще назова VW в форома на Honda, но .... Баща ми си купи преди 14-15 месеца VW Bora 2002г. От тогава досега единственото, което е правил по колата е да сипва Бензин и течност за чистачки и да ходи на автомивка. НУЛЕВИ РАЗХОДИ. А колата е просто пефектна. Вярно, че колата е с 11 години по-нова, но той кара и доста повече от мен, мъкне строителни материали и др. А колата няма една част да трябва да се сменя. Отделно и части за VW се намират по-лесно отколкото тоалетна хартия.

Обобщавайки темата ще заключа:

-постоянно ремонти

-скъпи части-

-трудно си намирам части, а като се намират не винаги пасват....

-необратим ефект на ръждата

За съжаление колата стои по-често в сервиза отколкото на "пистата".... :dry:

и все пак :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, разликата м/у новата и 17-годишната кола са само 17 години експлоатация.Не мога да разбера кое ти е чудно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече .. не очаквай да си купиш щайга (примерно) и тя да ти служи вярно. Не очаквай като подменяш части (консумативи) със некачествени такива - тя да ти служи вярно. Разбираш ли накъде бия... Бора-та на приятеля ти не е еталон за здравина ... в смисъл НИЩО не бил пипал по нея ... еее ... да и един мармот завиваше шоколада със станиол :dry:. Нищо лично .. не се и заяждам но .. знаем всички как е - Както си караш колата (респ. както си я поддържаш) - такава ще си я имаш! Жив и здрав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не можеш да сравняваш кола 91ва и кола 02 година. Аз карам сивик 97ма за 3 години единственото което съм правил по нея е да я обслужвам. Вярно че за по стара хонда е необосновано скъпо да и купуваш части от бултрако но ментетата са под всяка критика. Пример: Един познат за 3 месеца смени 4 маншона на каре, късат се... Просто събирай парички за 6та или 7ма генерация и ще се родиш... :dry: успех с хондата и не се предавай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси си по-качествени части, а на баща ти БОРА-та я давай за сравнение когато и тя навърши пълнолетие :dry: аман от неадекватни съпоставяния... може да смениш и сервиза, нищо, че сега си при приятел...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам д аима човек на света, който да си купи автомобил 2-ра ръка и да не вложи толкова пари в нея, за колкото я е купил, че даже и повече.... Аз ако тръгна да правя сметка, сигурно ще надмина с 4 пъти парите за които съм купил колата, но не се оплаквам.Пък и още нещо: в магазина обикновено предлагат 3-4 вида резервни части: най-скъпи(Японски), по евтини ( Китайски), още по-евтини (Турски) и т.н....... и човек с българските доходи естествено си купува по-евтиният вариянт, което е гаранция за смяна на същата част в рамките на месец-два, което пък те вкарва в допълнителни приключения и разходи.....както мисля е станало в твоят случай...За мен Хондата си е Хонда и нищо не може да промени мнението ми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,нормално е при ремонти с некачествени части да се стига до повторни т.н. ремонти.Аз имам Сивик 4г.,преди това ЦРХ 2г.и твърдя,че това са много дуракоустойчиви машини.Правил съм ремонти,това е неизбежно,но всичка което съм подменил не смъ пипал повторно.Лошото е,че когато не си запознат с това,дали взимаш читави неща винаги рискуваш.Никой не е застрахован от това!Не забравяй и това,че колата ти не е първа младост!Много от частите стават от Сивик 5г.-болтове,спирачни апарати,двигателите са аднакви .Тук ще намериш много коли,които се разпродават на части и то почти без пари.Има вече няколко действащи морги само за Хонда,от където ще намериш всичко за твоят Сивик.Не се отчайвай,машината си заслужава,може би просто нямаш късмет или си просто кърък :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси си по-качествени части, а на баща ти БОРА-та я давай за сравнение когато и тя навърши пълнолетие :dry: аман от неадекватни съпоставяния... може да смениш и сервиза, нищо, че сега си при приятел...

Какво означава търси качествени част??? Като ти дават стоката в магазина макар и да можеш да я отвориш как ще разбереш че е добра?Относно сервизите налагало ми се е 1-2 пъти да ходя по спешност в сервизи в София и съм оствал съкрушен от безхаберието, отношението към клиента и некомпетентността на "майсторите". Затова влизам само в един едиставен сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам д аима човек на света, който да си купи автомобил 2-ра ръка и да не вложи толкова пари в нея, за колкото я е купил, че даже и повече.... Аз ако тръгна да правя сметка, сигурно ще надмина с 4 пъти парите за които съм купил колата, но не се оплаквам.Пък и още нещо: в магазина обикновено предлагат 3-4 вида резервни части: най-скъпи(Японски), по евтини ( Китайски), още по-евтини (Турски) и т.н....... и човек с българските доходи естествено си купува по-евтиният вариянт, което е гаранция за смяна на същата част в рамките на месец-два, което пък те вкарва в допълнителни приключения и разходи.....както мисля е станало в твоят случай...За мен Хондата си е Хонда и нищо не може да промени мнението ми!

Аз като купувам гледам да вземам уж по-скъпите ама често се оказва, че по евтените са по-добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като купувам гледам да вземам уж по-скъпите ама често се оказва, че по евтените са по-добри.

Рядко "евтино" и "качество" присъстват в едно изречение :dry:. Казвам го, понеже всички знаем принципа - Колкото по-скъпо, толкова по-добро (качествено) ... и нататък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси си по-качествени части, а на баща ти БОРА-та я давай за сравнение когато и тя навърши пълнолетие :dry: аман от неадекватни съпоставяния... може да смениш и сервиза, нищо, че сега си при приятел...

Какво означава търси качествени част??? Като ти дават стоката в магазина макар и да можеш да я отвориш как ще разбереш че е добра?

Относно сервизите налагало ми се е 1-2 пъти да ходя по спешност в сервизи в София и съм оствал съкрушен от безхаберието, отношението към клиента и некомпетентността на "майсторите". Затова влизам само в един едиставен сервиз.

 

Ете така можеш да разбереш,че е добра :dry:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен 4та и 5та г на сивиците са най-здрави.. но както казаха и колегите по-горе, ще ти го кажа и аз1во-зимайки стара кола е ясно, че ремонти ще има2ро-тук говорим за не просто стара кола, а за доста стара..3то-ако беше слагал оригинални японски части ( да, знам колко са скъпи ) нямаше да имаш повторен ремонт на същите места

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега от личен опит мога само да ти кажа че оригиналните части са си оригинални (сменяш и забравяш) но вземеш ли ментак наистина ште ги сменяш през месец-два

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега,моита колица е 96год. и беше добре първата седмица разхлопаха се шарнири тампони задни големи предни на носача машони на каретата купих нови от козлудуй симеон и тн. 2 шарнира се извадиха от леглата си за 5к ,а маншоните се разпаднаха буквално за 6 месеца. Не изкам да правя, реклама ,но ходих до джони бой и нештата взеха да се оправят евала на екипа не знам от къде пазаруват но нещата се случват така че има разлика голяма във повечето магазини не зависимо евтино или скъпо.поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък карам прелюд 3-та генерация 90г. и съм супер доволен от колата,просто доминира пред 4-та генерация прелюд,по-добре е защитена откъм ръжда и не бих го сменил за по-нова.Всичко зависи как е поддържан автомобила,пък тва за ръждата,като не е обработена както трябва няма как да не ръждяса пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17-годишна кола!Пич, не става.И моята е 2000 г. и откакто съм я взел,след обслужването,скоро смених...въздушен филтър. :dry: Е,да ама е на 7-8 годинки. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та ето защо съм толкова недоволен от Honda Civic 1.6 16v 109 к.с. 1991 г. 4-та генерация. Колата е доста стара - .Баща ми си купи преди 14-15 месеца VW Bora 2002г. От тогава досега единственото, което е правил по колата е да сипва Бензин и течност за чистачки и да ходи на автомивка. НУЛЕВИ РАЗХОДИ.

баси сравнението :angry: все едно да кажеш имам голф2 и е голям курник, а баща ми има хонда 2002 и сменя само консумативи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам да звуча враждебно, но темата ми прилича на онези, които се правят само с една цел - злорадстване, после се пуска "анонимно" във форума на марката, която е описана в поста, че е по-добре и всички се чувстват по-добре. Сравнение пък аз казвам, че има - вземи 2001ва ли там която беше този вятър-кола /бора е име на вятър по бегли геогр. спомени/, и вземи една хонда като твоята, ама и двете да не са карани, чисто нови така да се каже. И тръгнете и карайте с баща ти 200 000 км. един след друг... ето тогава ще си проличи коя кола е по-добре, като съвсем е възможно и Хондата да се счупи - но САМО тогава може да се прави сравнение! Темата така и така ще се затвори скоро, та да препратя мнението на човек от МЕТРО. Преди да продължите да четете, четете с ясното съзнание, че е истина и съм готов да си заложа моята кола, че не изопачавам думите на човека - ей тук си слагам думата, всички да видят ако някой иска да се заяжда: Та става дума за мой далечен роднина, на около 30 години е, не се виждаме често за да знам точно на колко. Та той работи в Метро като PR /public relations/ и работата му е да щъка из страната и да прави оферти на ляво и на дясно. Тааа, преди 2-3 седмици се видяхме с него в един ресторант по няма значение какъв случай. Сподели ми, че за последните години са карали Мицубиши Колт, а сега понеже им изтича лизинга ги сменят с нови - Поло, ама не японско, ами Немско. Та думите бяха, !ЦИТИРАМ! следните:"Ей Боже, този, който е казал, че VW правят автомобили НЕ е знаел какво говори!" След това изречение обясни защо: много тропа, друса, СКЪРЦА - некомфортно спрямо Колт-а, вече е ходил в сервиз за поправка на полото. Даде и отрицателните черти на колта, като малко по-мудна кола, но много по-комфортна, сигурна и надеждна. Еми как да не продължа да вярвам на Японците, като ми го казва човек, който изминава седмично средно по 3000км?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве кфо говориш ве - я да си продаваме хондити и да си купим пасати и секфи други бангии :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата е да се кара, и като чуеш, че нещо тропа или ти светне чек, губи течност някаква, пуши, невърви... Е ТОГАВА СЕ ХОДИ В СЕРВИЗ :P Сигурен съм че всички колеги ако почнем през 2-3 седмици да минаваме през сервизите все ще ни намират нещо за правене. А ти пак си помисли кой е тоя майстор дето все ти намира нещо за правене и намира ОСОБЕНО КАЧЕСТВЕНИ ЧАСТИ :angry: Неискам да се заяждам, а просто да си говорим реално :(А и като искаш да дърпаш GTI, GSI и разни такива естествено че гарнитурата ще е запечена и ще цвърчи кат лейка... Едва ли баща ти ходи да вади червата на бората по тоя начин...

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това малко ми изглежда като съботаж и веднага ще погледна успоредната тема която "колега" се изказа за Фиат ...и двамата ми звучът като хора от преди 20-тина годинки когато като се споменеше за японка и веднага ги сравняваха с НЕВЕРОЯТНО СКЪПИТЕ ЧАСТИ ,но хора живеем в 21 век и всичко вече е на една цена и го има навсякъде просто БЪЛГАРИНА си е търикат човек и всеки си слага горницата която му харесва там е цялата разлика а и приятели майстори не останаха всеки си гледа стотинката !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав колега, несъпоставими неща не се сравняват, вземи каква да е Хонда 2002г, пък тогава кажи че не е добра....На мен повече ми се струва, че се оплакваш от евтини части- разбирай некачествени.Има тема във форума на един колега със сивик четвърта генерация- Дамян мисля че се казваше, та той направи чудеса с една такава и то за доста малко пари/според мен/. Прочети, разгледай, и Успех!Иначе моята е 1999/10 и аз сменях скоро........филтри и масло :angry::(:P;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, ако те урежда бартер за чисто нова 3-месечна карта за градския транспорт ще те отърва от твоя "боклук" :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами човече следващия път не слагай гарнитури ГЛАЗЕР,прежали някой лев повече,ако не се лъжа и един клапан сменихте на хондата,инвестирай в по-качествени части разпитвай насам натам,гарнитури може и от официално представителство да си вземеш,ако искаш да нямаш проблеми от там доста неща може да вземаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич,няма кола която само да се кара,било то нова или стара,колата е такава каквато си я направиш ти.както се грижиш за нея,така ще ти се отплати и тя.аз моята я купих за 2500 в трагично састояние.смених всичко каквото имаше да се сменя с ново-оригинално японско е всичко което сам слагал по колата си(за сравнение сменях водна помпа-итаянската беше 60 лв,аз сложих японска за 115 лв).ако искаш качествени части,ако искаш да си караш колата ,а не само да я правиш даваи малко повече пари за оригинални японски части,а не да сменяш едно нещо 100 пати,защото ВИНАГИ ефтиното излиза скапо.всичко се прави,ако го праиш с мерак и любов братле,и раждата се спира,и мотор и ходова час,но с ругатни и обвинения-тоя кво ми даде,тоя кво ми ремонтира не става. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако спрете с твоя приятел да търсите какво да сменяте и всичко ще се оправи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление колата стои по-често в сервиза отколкото на "пистата".... ;) и все пак :rolleyes:

Колега,купувай си оригинални части,чети форума като хората и ако не се получи, купи си голфффф.................!Не се обиждай,ама се вземи в ръце, цял свят се хвали от японците, само ти си недоволен.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...мисля,че годините на колата не са толкова важни зависи от експлоатацията ми един приятел си взе лятото Астра 1999 2.0 дти обслужи я и преди седмица чак решил да провери маслото как е що да види няма го ;) малко под минимума,чак са шашнал вика уж по новичка пък гледай ко става само 5000 е минал и маслото избягало щеше да я преебе ако тоя преди тебе само е карал и е взел душата на колата за теб остават ремонтите каквато и марка да е тя!!! има ли такива дето само карат и не пипат нищо освен ако колата тотално спре както спря предната му кола на тоя Голф 2 беше отиде направо за основен щото му викам погледни я тая кола ве човек ще я скапеш и така...... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да цитирам нещо от един от предметите, който изучавам за CIMA...

 

World-class manufacturingAnother term often used to describe the fundamental changes required in operations management is 'world-class manufacturing', which is generally concerned with achieving significant improvements in quality, lead times, flexibility and customer satisfaction. By making these improvements, an organisation might realistically become globally competitive. The concept and practice of world-class manufacturing is wide-ranging and the term is not always used consistently. However, the core features of most approaches to world-class manufacturing include:

 

strong customer focus which ensures that customer requirements are fully understood and can be satisfied with short lead times.

 

flexibility to respond to changing customer requirements.

 

The need for these changes in the United Kingdom was graphically illustrated by a comparative study of Japanese and UK organisations in 1993, which suggested that:

 

on average the UK organisations required twice as many employees as their Japanese counterparts to produce the same number of parts.

 

defects averaged 2.5 per 10,000 in the best Japanese plants but averaged 2.5 per 100 components in UK organisations.

и двете с 2,5, но с различен делител...

 

Many managers now see 'quality' as the most important competitive issue for their organisation. Indeed, one could go so far as to suggest that the concept of quality almost destroys the notion of competition based principally on price, which has long held central place in economic models. As indicated earlier, the current interest in quality has its origins in the phenomenal success of Japanese businesses from the 1970s onwards.

 

The growth of international competition has also resulted in dramatic improvements in the quality and efficiency of products and services. Much of this improvement can be attributed to the efforts of Japanese manufacturing organisations who developed systems of management that have contributed enormously to higher standards of quality and efficiency. Other organistions have now copied many of these methods and large Western organisations are increasingly keen to 'benchmark' themselves against the best in the world.

Таа, накратко не е случайно, че японските продукти са по-качествени, тъй като те са измислили системите за управление на качеството...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от цялата тема не разбрах от какво е недоволен колегата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от цялата тема не разбрах от какво е недоволен колегата?

;) Абе и на мен ми направи впечатление...Видях, че споменава, че Хонда имат проблем с ръждата? :rolleyes: Иначе, всички главоболия са от "кадърен майстор" и/или липсата на информация за качествени резервни части... Защото оплакванията му са свързани с подмяна на едно и също нещо няколко пъти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за сега съм сменял само лагер отзад 94 година 5ген. други проблеми за тази година и 3 месеца съм нямал съм нямал. Иначе понеже е австрийка имаше ръжда на задните калници. Аз лично съм много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не ни е главно в лошите части или лошите майстори, ами в липсата на пари. Ако можеше да си вземе оригиналната част, която е за смяна и да му я сложат в читав сервиз и да му се подпишат, че покриват гаранция на направеното, да видим дали ще тропне пак след 3-6 месеца (след зимата примерно). Частите които сменяме, от новата ни - стара кола (купена като нов внос преди половин година), се оказват оригиналните от как е излязнала от завода - хубавите ни пътища им помагат, да приключат набързо вече поизразходения им ресурс. Няма какво да ревем. Предната ми кола и тя беше голямо куче, но просто я хванах точно преди цялостно обслужване - лагери на главини(всичките), генератор и водна помпа, шарнири, подгряващи свещи, амортисьори на багажник и т.н. и т.н. вече съм забравил колко неща. Ама такова е, можеше и нищо да нямаше за смяна, тая имаше всичко, само мотора беше наред и докато я продадох 100к км по-късно не мръдна мотора. Няма да взема да рева и да плюя сега, случило се е. На Хондата по-малко има за смяна ама такова е, по-млада е с 10 години - и има значение. Далече съм от идеята обаче, че вечно ще е свежа и безпроблемна.Тъжно, но факт. 4та генерация си е на път вече, 5та и тя я ще я последва, ще неще. Годините си вървят и тва е. Винаги ще останат няколко бройки, на някакви мега-ентусиасти, които си ги държат в състояние - като нова, но на каква цена - само те ще си знаят. Дето се вика - вече 6та ген се намира на по 3500лв нов внос, така че и те явно почват да сдават багажа и западняците ги експортират за насам. Като бях пролетта на разходка в Гърция - да видиш 5та ген си беше истинско събитие, там са главно на 6-ци и 7-ци, и 8ците и тях за нищо ги нямат - има ги под път и над път. За 3 дена видях 4 С2000 и т.н. Та така, мислете, гледайте, уреждайте се с по-прилични заплати и се мятайте на по-младо хонде, това е изхода ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на мен само едно нещо ми стана интересно :) Как така ... колата е започнала да се разваля, след като си започнал да я "оправяш" :)Има теми за поръчки на части от USA, или на оригинални такива от Германия, мисля че ще са ти по-ефтини от аналогичните такива в Бултрако (е няма толкова феноменална цена за 1 маншон -> 180 лв, ходих като ударен от тролей 2 дни след това, цената в USA е примерно 10-15$)Това ти го давам просто като съвет, не си купувай турски части ако не искаш да страдаш :) Поразгледай форума, има опоменати много места, на които ще получиш първо, качествени части и второ, качествена сервизна дейност ...И както един колега беше казал по-горе, ходи оправяй нещо, След като се счупи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, която и кола на тея години да вземеш ще си имаш проблеми.А не си мисли, че колите след 2000-та година не се развалят.Наколко примера от познати хора:1.Голффф 4 99'-почти взички датчици по двигателя, свещи, кабели и др. работи.2./БРУТАЛЕН СЛУЧАЙ/Опел Астра Дизел около 2000-та/като патрулките/.Котува я човека:-след 2 дни блокирал двигател-след няколко месеца прецакано турбо-и прецакан компютарКолата струваше тогава 10-11 000лв. и толкова и излезнаха и ремонтите, може и повече.3.Предишната ми кола Ауди Б4 92' ТДИ-абсолютен кош.Частите два пъти по-скапи от колкото на хондата,ПЕТ пати повече се разваляше и един куп др.работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе няма вечна кола, само едно сравнение аз ще ти направя. Значи мойта хонда е 94-та год 5 ген сивик купе, търкаля се по бг пътищата сигурно повече от година, че имам приятел който си купи от официалния вносител за пловдив опел вектра 2003г. края на миналата година,с други думи почти 10 г разлика, че по хондата освен дето си смених ангренажния ремък друго не ми се е налагало да пипам, без да включваме необходимите разходи като антифриз, зимна течност и зимни гуми, а вектрата вече е със подменено почти цялото окачване като говорим за хилядарка, и пак лашка кат кораб и вече хлопа, трака и сега кат стегна студа и стартер му се прецака... , имам тука разни комшии с нови шкоди...там не е за приказване,абе с две думи от хонда по-здраво нема, а това че се слагат менти части си казва своето, и си помисле тия твои приятели да не те мятат по перваза понеже им имаш доверие дали не те разиграват, патил съм от ПРИЯТЕЛСКА работа и вече предпочитам да си платя за да си знам че е като хората :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...