stykiaz 0 #1 Публикувано 19 Ноември, 2008 Здравейте, ОТНОВО Чувам виене отзад в дясно и много прилича на лагер на главина : пускам по инерция и чувам виене, което си променя честотата с промяна на скоростта. Ако натисна спирачката леко сечува как виенето се забавя и се усеща как с всеки оборот на колелото се променя виенето. Почти напълно съм сигурен, че е лагер отзаде. Идея си нямам дали главината е капсолована с лагера. Интересува ме кога един лагер е НАИСТИНА за смяна, че съм наистина кът с времето тези дни и какъв разход ме очаква ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 19 Ноември, 2008 (Редактирано) ами и аз съм на същото дередже Аз до колкото проучих се сменя цялата главина. Около 150 кинта (не съм убеден) . Щом го чуваш значи е за смяна.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=27683п.п. Извода е поучителен Редактирано 19 Ноември, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #3 Отговорено 19 Ноември, 2008 и на мен отзад от дясно ми вие какво може да се случи ако продължа да карам така? някой ако е брал ядове да казва да тичам и аз да го сменям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #4 Отговорено 19 Ноември, 2008 Лагер главина е, опитвал съм се да сменя само лагера, но не си е работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stykiaz 0 #5 Отговорено 20 Ноември, 2008 Мамка му, а как нямам време в момента за тая кола ..... винаги тогава се случва. Все съм се чудил, какво става когато вече напълно се разбият лагерите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesso_varna 167 #6 Отговорено 20 Ноември, 2008 Колеги, аз ви съветвам да си сменяте лагерите навреме. Брал съм доста ядове с тези лагери, но с предишната си кола - рено. 3 пъти съм сменял. Първия път не обърнах внимание на виенето и накрая задното колело блокира, защото лагерът се раздроби и това - по средата на Аспаруховия мост. Не ме питайте как се добрах до сервиза. Тъй че, вече като чуя виене и сменям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #7 Отговорено 20 Ноември, 2008 Я опитайте първо с някои други гуми или я вдигнете на подемник и завъртете гумата и слушайте, дали пак ще вие лагера...Когато взех колата и мен едни "майстори" ме убеждаваха че е лагер-главина, докато не отидох на гумаджия и човека без да го питам, без да е вдигал колата ме попита дали ми бучи отзад... Вероятно тези гуми са били предни и при екстремно спиране са износени неравномерно. Смених задните гуми и виенето изчезна.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 20 Ноември, 2008 Аз моята я вдигах на подемник, но така като ги въртях на ръка колелата се въртяха съвсем свободно и без шум, който да подсказва износване на лагер, но на пътя си бучеше и отпред и отзад на 40, на 80км, а на 120км/час ставаше голяма досада Явно при тези скорости се получаваше някакъв резонанс. Скоро обаче я закарах на гумаджия, и след изправяне на джанти смени гадните "Euromaster" с "Toyo" + баланс естествено, и бученето изчезна напълно. Освен това се оказа, че една от старите гуми имаше лек "балон" и то по контактната повърхност Така че,.. допускайте и гумите като вариант Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 20 Ноември, 2008 (Редактирано) абе възможно е да "вият " и гумите, ама при мен вече "руболи" И гумите при ляв завой няма да вият повече или по - малко . п.п. Вчера смених гумите и руболенето се усили осезаемо. Редактирано 20 Ноември, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stykiaz 0 #10 Отговорено 20 Ноември, 2008 С летните и със зимните гуми шума е същия, а джантите са прави, но днес нещо друго ми направи впечатление и не знам дали е в правилната посока.Съмнява ме лагера на задно дясно колело. Чувал съм, че ако лагера е проблем колелото се нагрява още повече(освен от спирачките), но днес като паркирах и като провеих колелетата дясното беше напълно студено, а лявото беше леко топло(заради спирачките). Не съм вдигал колата още, а и с моя нестабилен крик малко ме е страх Та възможно ли е да имам проблем в спирачния апарат там, а не с лагера, защото ми се струва, че при спиране се чува най-силно, а останалото време е равномерно без значение от скоростта .... Трябва да изляза на хубав път да проверя ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #11 Отговорено 21 Ноември, 2008 Незнам как е при сивиците, но на прелюда имах същото виене отзад. Оказа се, че накладката е износена и една пластинка /измислена специално за това/ опира в диска и се чува шум подобен на виене от лагер. Когато смених накладките и виенето изчезна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stykiaz 0 #12 Отговорено 21 Ноември, 2008 Колко се надявам да е това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #13 Отговорено 21 Ноември, 2008 Незнам как е при сивиците, но на прелюда имах същото виене отзад. Оказа се, че накладката е износена и една пластинка /измислена специално за това/ опира в диска и се чува шум подобен на виене от лагер. Когато смених накладките и виенето изчезна.е да ама ние сме с барабани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stykiaz 0 #14 Отговорено 21 Ноември, 2008 Аз съм с дискове отзаде ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #15 Отговорено 21 Ноември, 2008 Аз съм с дискове отзаде !е какво чакаш, че не си проверил да ли е от накладките (дано е това)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stykiaz 0 #16 Отговорено 22 Ноември, 2008 Аз съм с дискове отзаде !е какво чакаш, че не си проверил да ли е от накладките (дано е това)? :)Е как да го проверя, дисковете се виждат определено износени, но накладите изглеждат читави ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dumbeca 0 #17 Отговорено 23 Ноември, 2008 Наскоро и аз смених лагер отзад. Сивик 6г. 120лв а смяната е лесна и става за 15 минути. Карах с виещият лагер няколко месеца докато го сменя,нищо не се случи но шума е побъркващ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #18 Отговорено 23 Ноември, 2008 Все съм се чудил, какво става когато вече напълно се разбият лагерите ?Има няколко варианта ... на мен ми се случи да счупи ролка или съчма ( не знам кое от двете е ). Бях със около 100 на мокро и като я натоварих в един завой, лагера издъхна и заби. Усещането е като да удариш бордюр въртях се 4 пъти срещу часовникувата и 3 по часовниковата ... при мен обаче беше преден лагер и нямах никакъв шанс да овладея колата , още повече , че бях млад шофер ... та мисълта ми е - няма страшно карайте си ги така ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pinci 0 #19 Отговорено 23 Ноември, 2008 та мисълта ми е - няма страшно карайте си ги така ! На Фолксвагените директно пада колелото, и става мноо як фън, само да не си в населено място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове