Jump to content
Demon

Ксенона и кристалните фарове

Recommended Posts

Здрасвейте колеги,

преди доста време си сложих H4 B-Xenon 35W и съм много доволен от него. Но за да свети максимално добре, си взех два чистно нови фара. Купих си обаче обикноврни, защото ми казаха, че кристалните фарове с лупите не фокусирали добре светлината от ксенона и много повече разсейват и заслепяват. Онзи ден пък чух напълно противоречиво мнение. Има ли някой колега, който да е с комбинацията Xenon + кристални фарове, за да си каже мнението? Много би ми помогнало, ако може да се видим някъде вечер, може и на някоя седмична среща, за да сравним светлините.

 

п.п. Сетих се и за друго питане. Загледах ги тези фарове:

 

Публикувано изображение

 

Но не разбирам, защо има две светлини за фара. Ако ги сменя с тези, светлините ми остават ли H4 или нещо се преправя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Аз лично не съм особено доволен от лупите + ксенон. Да, свети доста ярко ксенона, но лупата (поне на тези Sonar) не е добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало по-добре да светят и фокусират от обикновеният рефлектор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кристални фарове + ксенон = добре...Кристални фарове + лупи + ксенон = още по-добре :rolleyes:Не ги слушай тия приказки, някой хора разправят за ксеноновите крушки, все едно са едва ли не най-претенциозната извънземна технология.Аз също бях с кристални фарове и H4 ксенон, но като цяло не съм доволен от тия тайвански боклуци, които ги продават. Оригиналното си е оригинално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм срещал обаче H4 кристален фар. Някой знае ли магазин в БГ да предлага такъв? Намерил съм само в този сайт: BGtuning.com да се продават. Някой може и да ми се чуди, как може да не знам. Но хич не съм фен на оптичния тунинг и съм много бос в намирането на подобни части. Това, което искам е само по-хубаво светещи фарове. А на Хонда Сивик 5Г това не е много силна страна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ebay.com има доста голям избор от H4 кристални фарове за пета генерация: линк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам за eBay. Надявах се да има някъде тук магазин, за да не се налага да търся някой да ми поръчва и да ги чакам. После да вземеш да строшиш някой фар и пак ще си висиш и чакаш да дойде с доставка. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DeLSoL

Имам приятел с 6г големия фар, с кристални таивански + ксенон. Свети мн добре но и заслепява много защото не е добре насочена светлината,а рефлектора е мн голям...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Изчетох почти всички постове по темата, но от толкова противоречиви мнения и премахнати линкове човек се обърква още повече.Решил съм да сменям фаровете с Angel Eyes в комбинация с ксенон.Honda Civic 6-та генерация (96-та).Ще задам конкретни въпроси, за да улесня желаещите да помогнат.1. Кои от посочените фарове са най-подходящи за ксенон ? (немога да преценя дали всички модели са различни) 1.1 http://www.bgtuning.com/catalog/product_in...products_id=746 1.2 http://bktuning.net/Photos/Honda/Civic%2096-00/swh02_98b.gif 1.3 http://jtvelocity.com/store/images/Import_...eadlight_00.JPG2. Запотява ли се кристален фар с ксенон ?3. Кой цокъл за какво е ?4. Мога ли да сложа Би-ксенон или трябват отделни системи за къси и дълги ?5. Какъв трябва да е размера на цокъла ?Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лупата свети много по добре от обикновен фар. Сегашните къси нямат нищо общо с предишните ми на оригиналните фарове. Ама за да е всичко ок трябва и на дългите ксенон и да се направят да светят 2-те секции на дълги,че сега е кофти като изключват късите, но и за това има решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са от 2-рия вид1.И със и без ксенон пак се запотяват, все не остава време да ги сваля и пробвам със малко силикон2.Подред: мигач, къс, дълъг.3.Няма смисъл от биксенон, дългите са си добре. Аз съм само с ксенон на късите.4.H1За мен лично светят по-добре от сток фаровете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята 7ген положението е точно това, за което питаш! Беше с H4 с оригиналния фар и си светеше с ксеноните много добре ,но заслепяваше. След време си поръчах ангелски очи с лупа на късите и крушка H3 и за дългите с H1,като имам ксенон и на двата. Определено късите не светят по-добре и имат разсейване настрани, но пък не заслепяват. Дългите са на 6. Като цяло не съм доволен от ибейските фарове(брах една камара ядове с ринговете) и съм си поръчал на един приятел да ми донесе оригинални с двойния фар след 2004г , с фейслифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с оригиналните фарове на 5 ген и H4 xenon и според мен рефлекторите на тези фарове прекалено разсейват светлината и от там пада КПД-то на фаровете като цяло.Сподед мен с лупа ще е по-добре.Абе що се отнася до 5ген. фаровете светят ужасно, но и аз не съм си харесал алтернативни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са от 2-рия вид1.И със и без ксенон пак се запотяват, все не остава време да ги сваля и пробвам със малко силикон2.Подред: мигач, къс, дълъг.3.Няма смисъл от биксенон, дългите са си добре. Аз съм само с ксенон на късите.4.H1За мен лично светят по-добре от сток фаровете

Значи удачен вариант е Н1 на късите и обикновена крушка на дългите.В този случай изгасват ли късите при включване на дълги ?Проблема със запотяването, от лошо уплътнение ли се получава ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така фен аз съм с сонарки енжълки с лупа и ксенон за заслепяването не е така мойте не заслепяват, но светлината не е чак толкова силна колкото е примерно ксенон с рефлектор но за сметка на това заслепява каращите срещу теб автомобили, иначе лупата какво да ти кажа не свети както аз очаквах, но е поносимо, а и не заслепява и си спестяваш една псувня по малко :P

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според ... всички източници, фаровете се регулират и заслепяването не е проблем.Също така, с въпросната комбинация осветяването е по-добро отколкото с оригиналните фарове.И накрая визията е по-добра.Това ми е достатъчно, но остава проблема със запотяването.Няма смисъл да похарча 500 лева за нещо, което ще ми създава проблеми и съответно още разходи.Затова се интересувам откъде идва този проблем и как може да се реши предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи удачен вариант е Н1 на късите и обикновена крушка на дългите.В този случай изгасват ли късите при включване на дълги ?Проблема със запотяването, от лошо уплътнение ли се получава ?

По принцип късите изгасят когато са светнати дългите, имаше някаде тука схема как да се направи с реле за да светят постоянно.Изпотяването предполагам че е въпрос на уплътнение на самия фар, но ако някой е намерил решение нека да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички случаи запотяването е следствие на недобре уплътнен фар и разликата в температурата и съответно налягането на въздуха във фара и извън него. Аз забелязах, че при мен се запотява единия фар, което се случваше в рамките на час след автомивка. Същото не се е случвало дори и след силен дъжд. Обяснявам си го с това, че попадналата вода в коша и в частност около радиатора и в близост до фара при загрял двигател започва да се изпарява и влиза през недобре уплътнения фар. Тъй като не ми се занимава да свалям фара и да го уплътнявам наново със силикон, намерих съвсем просто решение. Като спра колата пред нас след автомивка, отварям капака на двигателя и развивам, т.е. откачам единия габарит и оставям така колата за 2-3 минути, връщам габарита и това е цялата процедура. По този начин се изравнява температурата и налягането на въздуха във фара и около него и конденз не се получава. Но това действа само при конденз, т.е. втечняване на пара от вътрешната страна на фара. Ако това е директно влизаща от някъде вода, спасението е само едно сваляне на фара и уплътняване. Ако някой колега е извършвал тази процедура да сподели трябва ли да се разлепва изцяло фара или може да стане с допълнително наслагване на силикон върху сглопката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При влага обикновените крушки биха изгорели по-бързо. Така ли е и с ксеноновите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз наскоро бях видял в някой сайт,би ксенони които ги продават с лупи в комплекта! и си ги монтираш на нормалните си фарове и си 6! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При влага обикновените крушки биха изгорели по-бързо. Така ли е и с ксеноновите ?

Всякаква техника, електроника, пък ако щеш и крушки се развалят по-бързо (имат по-малък живот) във влажни условия на работа. Принцпно, в нормални условия на работа ксеноновите крушки имат значително по-дълъг живот отколкото халогенните, но зависи и какви пари си дал за тях. Колкото по-евтини - по-некачествени са, то това е ясно. Примерно германски скъп ксенон го дават че трябва да свети 2500 ч, китайски боклук може да изгори и на 250-тия, а че и на 25-тия. За това някои дават гаранция, други - не. Дано това отговаря на въпроса ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако ще слагаш ксенон определено в твоя случай най-добре първо сложи фарове с лупи и тогава взимай за тях ксенони.За фаровете с лупи крушки H4 НЕ СТАВАТ, казвам го защото и аз исках да сменям мойте но те са с отделни секции за къси и дълги.За тях стават H1 или H7. Затова си вземи едни фарове с лупи и след това взимай ксенона.Ксенона на обикновен фар с релефно стъкло не свети добре защото пречупва светлината.На кристален фар свети малко по-добре.Пробвал съм и ги двата варианта и затова го казвам.Най-добре си свети на фарове с лупи, но там трябва да слагаш и на късите и дългите по отделно което малко оскъпява.Може и само на късите но това е компромисен вариант.Поръчах си от Ибей bixenon H4 55W 8000k и трябва да ти кажа че свети много добре.Карам civic 6 ген с кристалните фарове, но ако знаех че биксенона не става на фарове с лупи нямаше да го поръчвам.Свети много добре направо прави ден, но малко ме дразни че не отсича светлината както лупите и от там идва заслепяването.Затова ако питаш мен взимай 1во фарове с лупи и след това ксенон.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кристалният фар свети най добре тъй като всички пречупватели са на рефлектораа стъклото е чисто ( кристално ) на обикновиннят фар пречупвателите са на самото стъкло а пък лупата предварително разсейва светлината и част от нея се поглъща.№1 кристален фар + ксенон; №2 лупа + ксенон; №3 обикновен фар + ксенон; всеки един от вариантите е по добър от халогенните крушки но има значение и какъв ксенон ще си сложеш като марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това ли най скъпите модели на Мерцедес, БМВ, Бентли и други са с прожектори + ксенон? Защото са номер 2, едва ли.Колега, ела утре на седмичната да си поговорим по въпроса и да ти покажа при мен как се получи с фаровете. Все пак ще имаш база за сравнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислех да пиша в моята тема за кристалните фарове, но няма нужда от 20 такива теми в техническията тук да попитам 2 нещапърво някой има ли впечатления от фаровете Dectane?И второ, гледам продава се защитно фолио за прозорци - не може ли да се използва и за фароветече тия китайски "кристали" са с много тънка и мека пластмаса отпред, и лесно се захабяват, пожълтяват, надраскват?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...