Demon 4 #1 Публикувано 28 Октомври, 2008 Здрасвейте колеги, преди доста време си сложих H4 B-Xenon 35W и съм много доволен от него. Но за да свети максимално добре, си взех два чистно нови фара. Купих си обаче обикноврни, защото ми казаха, че кристалните фарове с лупите не фокусирали добре светлината от ксенона и много повече разсейват и заслепяват. Онзи ден пък чух напълно противоречиво мнение. Има ли някой колега, който да е с комбинацията Xenon + кристални фарове, за да си каже мнението? Много би ми помогнало, ако може да се видим някъде вечер, може и на някоя седмична среща, за да сравним светлините. п.п. Сетих се и за друго питане. Загледах ги тези фарове: Но не разбирам, защо има две светлини за фара. Ако ги сменя с тези, светлините ми остават ли H4 или нещо се преправя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vex #2 Отговорено 28 Октомври, 2008 Аз лично не съм особено доволен от лупите + ксенон. Да, свети доста ярко ксенона, но лупата (поне на тези Sonar) не е добра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #3 Отговорено 28 Октомври, 2008 Би трябвало по-добре да светят и фокусират от обикновеният рефлектор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavkata 2 #4 Отговорено 28 Октомври, 2008 Кристални фарове + ксенон = добре...Кристални фарове + лупи + ксенон = още по-добре Не ги слушай тия приказки, някой хора разправят за ксеноновите крушки, все едно са едва ли не най-претенциозната извънземна технология.Аз също бях с кристални фарове и H4 ксенон, но като цяло не съм доволен от тия тайвански боклуци, които ги продават. Оригиналното си е оригинално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Demon 4 #5 Отговорено 28 Октомври, 2008 Аз не съм срещал обаче H4 кристален фар. Някой знае ли магазин в БГ да предлага такъв? Намерил съм само в този сайт: BGtuning.com да се продават. Някой може и да ми се чуди, как може да не знам. Но хич не съм фен на оптичния тунинг и съм много бос в намирането на подобни части. Това, което искам е само по-хубаво светещи фарове. А на Хонда Сивик 5Г това не е много силна страна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavkata 2 #6 Отговорено 28 Октомври, 2008 В ebay.com има доста голям избор от H4 кристални фарове за пета генерация: линк Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Demon 4 #7 Отговорено 28 Октомври, 2008 Знам за eBay. Надявах се да има някъде тук магазин, за да не се налага да търся някой да ми поръчва и да ги чакам. После да вземеш да строшиш някой фар и пак ще си висиш и чакаш да дойде с доставка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DeLSoL #8 Отговорено 28 Октомври, 2008 Имам приятел с 6г големия фар, с кристални таивански + ксенон. Свети мн добре но и заслепява много защото не е добре насочена светлината,а рефлектора е мн голям... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swift 0 #9 Отговорено 1 Ноември, 2009 Здравейте.Изчетох почти всички постове по темата, но от толкова противоречиви мнения и премахнати линкове човек се обърква още повече.Решил съм да сменям фаровете с Angel Eyes в комбинация с ксенон.Honda Civic 6-та генерация (96-та).Ще задам конкретни въпроси, за да улесня желаещите да помогнат.1. Кои от посочените фарове са най-подходящи за ксенон ? (немога да преценя дали всички модели са различни) 1.1 http://www.bgtuning.com/catalog/product_in...products_id=746 1.2 http://bktuning.net/Photos/Honda/Civic%2096-00/swh02_98b.gif 1.3 http://jtvelocity.com/store/images/Import_...eadlight_00.JPG2. Запотява ли се кристален фар с ксенон ?3. Кой цокъл за какво е ?4. Мога ли да сложа Би-ксенон или трябват отделни системи за къси и дълги ?5. Какъв трябва да е размера на цокъла ?Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #10 Отговорено 1 Ноември, 2009 За мен лупата свети много по добре от обикновен фар. Сегашните къси нямат нищо общо с предишните ми на оригиналните фарове. Ама за да е всичко ок трябва и на дългите ксенон и да се направят да светят 2-те секции на дълги,че сега е кофти като изключват късите, но и за това има решение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #11 Отговорено 1 Ноември, 2009 Моите са от 2-рия вид1.И със и без ксенон пак се запотяват, все не остава време да ги сваля и пробвам със малко силикон2.Подред: мигач, къс, дълъг.3.Няма смисъл от биксенон, дългите са си добре. Аз съм само с ксенон на късите.4.H1За мен лично светят по-добре от сток фаровете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venci_vin 0 #12 Отговорено 1 Ноември, 2009 На моята 7ген положението е точно това, за което питаш! Беше с H4 с оригиналния фар и си светеше с ксеноните много добре ,но заслепяваше. След време си поръчах ангелски очи с лупа на късите и крушка H3 и за дългите с H1,като имам ксенон и на двата. Определено късите не светят по-добре и имат разсейване настрани, но пък не заслепяват. Дългите са на 6. Като цяло не съм доволен от ибейските фарове(брах една камара ядове с ринговете) и съм си поръчал на един приятел да ми донесе оригинални с двойния фар след 2004г , с фейслифта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dantes 1 #13 Отговорено 1 Ноември, 2009 Аз съм с оригиналните фарове на 5 ген и H4 xenon и според мен рефлекторите на тези фарове прекалено разсейват светлината и от там пада КПД-то на фаровете като цяло.Сподед мен с лупа ще е по-добре.Абе що се отнася до 5ген. фаровете светят ужасно, но и аз не съм си харесал алтернативни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swift 0 #14 Отговорено 2 Ноември, 2009 Моите са от 2-рия вид1.И със и без ксенон пак се запотяват, все не остава време да ги сваля и пробвам със малко силикон2.Подред: мигач, къс, дълъг.3.Няма смисъл от биксенон, дългите са си добре. Аз съм само с ксенон на късите.4.H1За мен лично светят по-добре от сток фароветеЗначи удачен вариант е Н1 на късите и обикновена крушка на дългите.В този случай изгасват ли късите при включване на дълги ?Проблема със запотяването, от лошо уплътнение ли се получава ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #15 Отговорено 2 Ноември, 2009 (Редактирано) Така фен аз съм с сонарки енжълки с лупа и ксенон за заслепяването не е така мойте не заслепяват, но светлината не е чак толкова силна колкото е примерно ксенон с рефлектор но за сметка на това заслепява каращите срещу теб автомобили, иначе лупата какво да ти кажа не свети както аз очаквах, но е поносимо, а и не заслепява и си спестяваш една псувня по малко Редактирано 2 Ноември, 2009 от west bam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swift 0 #16 Отговорено 2 Ноември, 2009 Според ... всички източници, фаровете се регулират и заслепяването не е проблем.Също така, с въпросната комбинация осветяването е по-добро отколкото с оригиналните фарове.И накрая визията е по-добра.Това ми е достатъчно, но остава проблема със запотяването.Няма смисъл да похарча 500 лева за нещо, което ще ми създава проблеми и съответно още разходи.Затова се интересувам откъде идва този проблем и как може да се реши предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #17 Отговорено 2 Ноември, 2009 Значи удачен вариант е Н1 на късите и обикновена крушка на дългите.В този случай изгасват ли късите при включване на дълги ?Проблема със запотяването, от лошо уплътнение ли се получава ?По принцип късите изгасят когато са светнати дългите, имаше някаде тука схема как да се направи с реле за да светят постоянно.Изпотяването предполагам че е въпрос на уплътнение на самия фар, но ако някой е намерил решение нека да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #18 Отговорено 2 Ноември, 2009 При всички случаи запотяването е следствие на недобре уплътнен фар и разликата в температурата и съответно налягането на въздуха във фара и извън него. Аз забелязах, че при мен се запотява единия фар, което се случваше в рамките на час след автомивка. Същото не се е случвало дори и след силен дъжд. Обяснявам си го с това, че попадналата вода в коша и в частност около радиатора и в близост до фара при загрял двигател започва да се изпарява и влиза през недобре уплътнения фар. Тъй като не ми се занимава да свалям фара и да го уплътнявам наново със силикон, намерих съвсем просто решение. Като спра колата пред нас след автомивка, отварям капака на двигателя и развивам, т.е. откачам единия габарит и оставям така колата за 2-3 минути, връщам габарита и това е цялата процедура. По този начин се изравнява температурата и налягането на въздуха във фара и около него и конденз не се получава. Но това действа само при конденз, т.е. втечняване на пара от вътрешната страна на фара. Ако това е директно влизаща от някъде вода, спасението е само едно сваляне на фара и уплътняване. Ако някой колега е извършвал тази процедура да сподели трябва ли да се разлепва изцяло фара или може да стане с допълнително наслагване на силикон върху сглопката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swift 0 #19 Отговорено 2 Ноември, 2009 При влага обикновените крушки биха изгорели по-бързо. Така ли е и с ксеноновите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1van 0 #20 Отговорено 2 Ноември, 2009 аз наскоро бях видял в някой сайт,би ксенони които ги продават с лупи в комплекта! и си ги монтираш на нормалните си фарове и си 6! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jooo 0 #21 Отговорено 2 Ноември, 2009 При влага обикновените крушки биха изгорели по-бързо. Така ли е и с ксеноновите ?Всякаква техника, електроника, пък ако щеш и крушки се развалят по-бързо (имат по-малък живот) във влажни условия на работа. Принцпно, в нормални условия на работа ксеноновите крушки имат значително по-дълъг живот отколкото халогенните, но зависи и какви пари си дал за тях. Колкото по-евтини - по-некачествени са, то това е ясно. Примерно германски скъп ксенон го дават че трябва да свети 2500 ч, китайски боклук може да изгори и на 250-тия, а че и на 25-тия. За това някои дават гаранция, други - не. Дано това отговаря на въпроса ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #22 Отговорено 2 Ноември, 2009 Колега ако ще слагаш ксенон определено в твоя случай най-добре първо сложи фарове с лупи и тогава взимай за тях ксенони.За фаровете с лупи крушки H4 НЕ СТАВАТ, казвам го защото и аз исках да сменям мойте но те са с отделни секции за къси и дълги.За тях стават H1 или H7. Затова си вземи едни фарове с лупи и след това взимай ксенона.Ксенона на обикновен фар с релефно стъкло не свети добре защото пречупва светлината.На кристален фар свети малко по-добре.Пробвал съм и ги двата варианта и затова го казвам.Най-добре си свети на фарове с лупи, но там трябва да слагаш и на късите и дългите по отделно което малко оскъпява.Може и само на късите но това е компромисен вариант.Поръчах си от Ибей bixenon H4 55W 8000k и трябва да ти кажа че свети много добре.Карам civic 6 ген с кристалните фарове, но ако знаех че биксенона не става на фарове с лупи нямаше да го поръчвам.Свети много добре направо прави ден, но малко ме дразни че не отсича светлината както лупите и от там идва заслепяването.Затова ако питаш мен взимай 1во фарове с лупи и след това ксенон.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DYH 0 #23 Отговорено 2 Ноември, 2009 кристалният фар свети най добре тъй като всички пречупватели са на рефлектораа стъклото е чисто ( кристално ) на обикновиннят фар пречупвателите са на самото стъкло а пък лупата предварително разсейва светлината и част от нея се поглъща.№1 кристален фар + ксенон; №2 лупа + ксенон; №3 обикновен фар + ксенон; всеки един от вариантите е по добър от халогенните крушки но има значение и какъв ксенон ще си сложеш като марка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #24 Отговорено 2 Ноември, 2009 За това ли най скъпите модели на Мерцедес, БМВ, Бентли и други са с прожектори + ксенон? Защото са номер 2, едва ли.Колега, ела утре на седмичната да си поговорим по въпроса и да ти покажа при мен как се получи с фаровете. Все пак ще имаш база за сравнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #25 Отговорено 3 Ноември, 2009 мислех да пиша в моята тема за кристалните фарове, но няма нужда от 20 такива теми в техническията тук да попитам 2 нещапърво някой има ли впечатления от фаровете Dectane?И второ, гледам продава се защитно фолио за прозорци - не може ли да се използва и за фароветече тия китайски "кристали" са с много тънка и мека пластмаса отпред, и лесно се захабяват, пожълтяват, надраскват? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове