Jump to content
bObChU

Infoboard-дискусии

Recommended Posts

Аз да питам някои знае ли защо ми показва 6.5 волта на акумолатора като изключа от контакт .И още нещо нагласих си километрите спрамо ГПС дали е правилно или по добре да измера едно разтояние 402м. и да вида дали борда също показва 402м. Защото при ГПС ми излиза да променя на 108 корецсиярта на гумите което ми се струва много.П.П. пиша тук за да не пълна темата за инфоборд с глупости

Редактирано от marchev1987

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако може да питам колегата дето продава чудесийката или някой запознат-за външен температурен датчик нали можеше да се сложи и прикачи към устройството, и какъв трябва да е той има ли някакво значение-малко повече инфо за него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност има вътрешен температурен датчик и температура на въздуха от входящите колектори, но за външен, моя поне няма, питай колегата Informer, той е човека!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм знаел че в бг има такива готини джаджи,сбирам парички и си купувам,сори малко за офф :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите с Люд 4:Каква средна температура ви държи колата като е загряла и след това стои 2-3мин. на светофара?Мерси много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде изчезнаха прелюд 4ките :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marchev1987-моя километраж също дава доста големи отклонения при 188км/ч колкото дават максималната скорот на колата и при същите показатели при гпс километража ми показва 200, а инфоборда показва точно едно към едно с гпс-а.Смея да не правя корекция на гумите, просто за скорост и разход предпочитам да вярвам на инфоборда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите с Люд 4:Каква средна температура ви държи колата като е загряла и след това стои 2-3мин. на светофара?Мерси много.

Аз ще проверя как е при мен, въпреки че охлаждането не е съвсем еднакво при мен и при теб. Кажи какви данни дава автоматичния прелюд. Как му мерите мощността и вътящия момент и на коя предавка? Какъв разход отчита? ако се сетиш още нещо също го давай тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моят прелюд е 2.0 133к.с типтроник 99 , разход ми дава 10.5 смесено - 50/50 градско /извънградско, без да го жаля , но и без издевателства, конските сили ги меря на ръчен режим на типтроника, на 3 предавка от 2000 оборота до ограничител, показва 123 к.с при 5880 оборота, въртящия момент не съм го гледал, ако те интересува нещо питай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите с Люд 4:Каква средна температура ви държи колата като е загряла и след това стои 2-3мин. на светофара?Мерси много.

Аз ще проверя как е при мен, въпреки че охлаждането не е съвсем еднакво при мен и при теб. Кажи какви данни дава автоматичния прелюд. Как му мерите мощността и вътящия момент и на коя предавка? Какъв разход отчита? ако се сетиш още нещо също го давай тук.
автоматика вади 100хп@5400 оборота,10.2 сек до 1000,температурата май му е ниска,макс дига до 80-83 по светофарите и след това пада до 70-72.2.3-то след ремонта вади 135хп@5500,температурата стои 89.9-90, вдига до 93-4 по светофарите,перките се пускат и пак пада на 90.Въртящ момент не съм мерил,искам някой колега да сподели неговите температури,защото на едната ми се струват високи,а на другата ниски :)За разхода:много харчат като стоят в задръстването.Иначе привечер с нормално каране 10-11на 100.2.3то на 5та на 2000оборота харчи 5.8-6 на 100(по инфоборда).А като и дадеш газ отива на ... много :) Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на моята температурата е максимум 82, в движение пада до 73-74 градуса, когато е напълно загряла.А би ли споделил къде може да дава грешка и да ми дава 123 кс при 5880 оборота, не по надолнище, двама човека в колата 1280 кг , 235 инжектори ,8 цикъла, на трета от 2000 оборота до ограничител? И на мен ми се струва невероятно!Става въпрос за BB9 типтроник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля ,че колата трябва да тежи малко повече с 2ма човека. Иначе колата сток ли е?При мен катализатора е стабилно запушен ,но не вярвам да смъква повече от 5-7хп.... 0-100 замервал ли си я? По каталог е 10.8 сек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни ще я замеря и ще пиша, а май е сток, поне за такава я купих, всичко е оригинално, освен иридиеви свещи, но от тях :):):) Температурата на твоята мисля че явно е нормална за модела - автомата.А ускорение като измерваш до коя предавка, защото моята със сигурност ще ги направи на 2-ра 100, че и отгоре, на ръчен режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 2ра на ръчен режим до червено,виж оборотите на колко са настроени в борда,май 6200 е redline-aускорението го правя на D3 и включва на 3та,на 2ра до 6200 става по бавно(от катализатора губи мощност на високите)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,наистина много е важно,моля споделете температурите на вашите Х23ки.Перките днес ги пусна на 98* само за малко и после спряха и стоеше на 100* с изгасен двигател.Много висока ми се струва тази температура...Знаете ли кой датчик пуска перките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес засякох температурата. За разстояние от около 10 км сутринта при каране с около 80 км/час през повечето време, температурата ми се закрепи около 90 градуса. Качваше до 91-92 и спадаше до 88, но общо взето се движеше около 90. Нямах време да стоя за да видя на място как ще е, но ще пробвам при възможност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А я дайте снимки да видим кой по оригинално място му е измислил на инфоборда!

Нали се сещаш при мене къде е часовника....ако сложа конзолат от Сивик с десен волан часовника ще ми бъде точно до волана.Мисля да го вградя на местото на часовника :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така! Сега и аз да споделя.Хондата ми е 6г. D16Y8. Относно разход,я засичам винаги като пълня.Зареждам до горе винаги и на една и съша колонка и на една и съша бензиностанция.При последното засичане по километраж бях минал 313 км а според Инфоборд 305 км .Заредих 42.300 л. което по километраж беше разход 13,514л./100км.Според инфоборд за 305 км. беше обаче 15,560л./100км.Сметнах и по друг начин ако има грешка в километрите на таблото а на инфоборда са верни 42,300л. за 305 км. излиза 13.868л./100км.От каде идват тея 15,560/100 ?Настройките са 240 кубикови дюзи на 8 цикъла.Незнам какво не е наред точно, защото на място също ми отчита разход 1.2л/ч.Друго също ми направи впечатление с фабричния размер на гумите които е 185/60/14 разликата в скоростта беше 5 км/ч. в по малко за инфоборда.Сега съм със зимните 175/70/14 и разликата е по-малка спрямо инфоборда. сега е около 3 км/ч.Без да пипам настойки за гуми и такива работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с 2см по високи гуми от стандартните и в инфоборда съм му задал 104(на tire correction) и показва 1:1 с километража

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

docev, намали размера на инжектора така, че да ти показва 0.8 литра в час, 1.2 е прекалено много, от там идва и този по-висок отчетен разход. Както вече съм обяснявал не веднъж, това което ни дава ECU-то е само едно време за отваряне на инжектора. Разхода зависи от дебита на инжектора, а той зависи от налягането на бензина и от размера му разбира се. При мен например с 240/8 си държи 0.7-0.8 литра в час и разхода се изчислява супер точно, засичал съм го не веднъж. Аз съм с D16Y2. Това, че ще ти се наложи да въведеш размер на инжектора различен от реалния изобщо не трябва да те притеснява, целта е в крайна сметка да си калибрираш разхода веднъж и след това да си го гледаш само на борда, без да си играеш да пълниш до горе по бензиностанциите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами намалих размерът на дюзите до 190 кубика за да показва разход 0.82 л/чтова не означава надявам се че съм с 190кубикови на моят D16Y8.Щом разходът се влияе от налягането на помпата,значи евентуално нямам необходимото налягане за да е наред всичко със стандартна настройка. нали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам и аз нещо: Защо когато се движа по инерция понякога отчита странен моментен разход от рода на 7-18л/100? Това влияе ли на перманентният разход? По принцип по инерция не трябва ли да вади разход колкото е на место,демек 07-8/час?И нещо към колегите с 1.4 мотор: Каква температура Ви държи? На пуснато на 3 парно ми държи 80-82.4,спирам парното закрепя 83.2-84-86 и си седи.. настъпвам и дига температури до 92-94? Това нормално ли е? перката ми се пуска само ако достигна до 94 градуса? На пуснато парно не мога да стигна до толкова. това не ме тревожи,тревожи ме дали 94 градуса не е много? Дали датчика за перката или евентуално термостата не са ми заминали? температурата се дига само ако ръчкам,ако си карам нормално седи до 86 без парно и до 82-83 с парно... За разход понеже виждам,че всички споделят 800км само градско каране 7.89 с ОМВ карера 100,по инфоборда, но по моите изчисления се различава разхода около 7.5 го изчислявам аз. Сега от как насзтъпи зверският студ съм качил с близо кило разхода 196км/8.56.Още един въпрос към създателите на устъройството: Предупреждава ли по някакъв начин при евентуално дигане на температурата на водата? Ако не съм на страничка в която ми я показва или не и обърна внимание нещо ще изписка ли? :P

Редактирано от D_I_V_A_K_A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По инерция е нормално да ти дава висок разход ако скоростта ти е много ниска, помисли и ще се сетиш, че бензина си върви, въпреки, че не си на скорост :P Ако скоростта е над 3 км/ч разхода се дава като литра на 100 км. Температурата ти е съвсем нормална и при мен е така сега в студеното. Лятото ще е друго :P Имай в предвид, че термостата отваря много рано, при около 76 градуса и след това при тези ниски температури охлаждането става много агресивно и трудно се вдигат на място високи температури.При превишаване на температурата няма да ти пиука, нямаме звукова сигнализация в този вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес направих 2 опита с новите зимни 15' и резултата беше +10к.с спрямо износените 17'145кс@5700 об.Утре ако времето е добро ще засека и 0-100 как е :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен дава едни мн интересни и сподер мен неверни стоиности ..При задедени килограми 1250к и с оригинални за колата размер гуми ми дава 117@6800Пробвал сам я на 10 различни маршрута гледам е прав патя без наклон и горе доло сащото 115-118 А мойта хонда е Д14А3 по талон 75коня .. верно правих там дросели спортни филтри незнам си кво.. ама едва ли има такаф голям ефект На какво се далжи това ? едва ли мие по лека колата при наличието на мен газова ботулка пулна почти винаги резервара на 1/2 басс каси и незнам си още кви работи ..Или просот колата мие супер бегачка :thumbs1:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нещо към колегите с 1.4 мотор: Каква температура Ви държи? На пуснато на 3 парно ми държи 80-82.4,спирам парното закрепя 83.2-84-86 и си седи.. настъпвам и дига температури до 92-94? Това нормално ли е? перката ми се пуска само ако достигна до 94 градуса? На пуснато парно не мога да стигна до толкова. това не ме тревожи,тревожи ме дали 94 градуса не е много? Дали датчика за перката или евентуално термостата не са ми заминали? температурата се дига само ако ръчкам,ако си карам нормално седи до 86 без парно и до 82-83 с парно...

Аз карам 1,4 на 82-3 градуса отваря термостата и зимата само в задръстване ще качи повече. След като отвори и загрее радятора до тия градоси почва да качва на горе . на 93-4 градуса пуска перката . на Наще коли са такива нормалните температури :thumbs1: няма да се претесняваш Зимата само 1 път ми пусна перка и то беше ебати задрустването .. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алекс, това по всяка вероятност ти е въртящия момент, пак погледни :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алекс, това по всяка вероятност ти е въртящия момент, пак погледни :thumbs1:

Нали конски сили са HP А вартящия момент е NM Ако е така начи несам обарлак гледах го 15 пъти и аз парво си мислех че сам го обуркал ..Стоиноста на NM е горе доло сащата ,но на по малко обороти нащо 5000-5500 беше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина малко странно с тези коне, и на моята показва 123@5880, а не е възможно, тя е 133 к. с. а на колелата повече от 100-105 да дава си е невъзможно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алекс, вероятно нещо не си настроил както трябва или не правиш теста правилно. Корекцията на гумите трябва да е зададена вярно. За да измериш вярно правиш следното:1. Караш на 1-ва с около 2000 оборота.2. Включваш 2-ра.3. Настъпваш педала на газта до дупка.4. Когато стигнеш близо до прекъсвач, много е важно да не изключваш от скорост защото се получава голямо нарастване на оборотите и съответно скача и мощността, просто отпускаш педала и гледаш резултатите.Всичко това го правиш на равно и чисто шосе по един път в двете посоки и усредняваш резултата ако е различен. Ако има сняг или лед може да изкараш и 300 коня :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес замервах прелюда 2,3 , и при мен държи температура около 97 градуса в града а извън града около 90-93данни те които изкара осреднено са 130к.с. при задена 1340 кг /забравих да сложа моито 80кг :D / ,от 0-100 за 9,6 сек. ,но старта не беше перфектен / в двете посоки разликите бяха 0,2сек и 2к.с. / , корекция за гумите не съм правил по калкулатор съм +15мм , но замерната скороста с гпс е точна каквато показва на километража

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Люда тежи точно 1220кг с 65литра бензин и без хора.При мен с 10л бенз и "аз" точно 1250кг тегло :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теглен същия ден на кантар 1340кг с пален резервоар бензинп.п. кантара е минавал техн.преглед мери с точност до 10кг

Редактирано от pit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.с. Преди малко ходих пак да правя тестове,но показах много слаби резултати,един път 123@5200 и 126@5300 :D Възможно ли е слабия резултат да се дължи на мн студеният въздух(около -9 е) и недобре загрялата кола?

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с кой от двата прелюда са тия тестове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с х23ката,Предните пъти даде 135хп@5500,а без корекция на гумите и при зададена redline 7200(вместо 6500) даде 145хп@5700

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами той нали се води 160 коня (който май се мерят на коляновия вал) та 135-145 на гумите не е зле. Все пак не караме коли първа младост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип на по хладно време има повече кислород във въздуха=>по добро изгаряне и по висока мощност.Въпроса е при -9 и висока влажност+мъгла дали бави или?пс.да води се 160хп

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алекс, вероятно нещо не си настроил както трябва или не правиш теста правилно. Корекцията на гумите трябва да е зададена вярно. За да измериш вярно правиш следното:1. Караш на 1-ва с около 2000 оборота.2. Включваш 2-ра.3. Настъпваш педала на газта до дупка.4. Когато стигнеш близо до прекъсвач, много е важно да не изключваш от скорост защото се получава голямо нарастване на оборотите и съответно скача и мощността, просто отпускаш педала и гледаш резултатите.Всичко това го правиш на равно и чисто шосе по един път в двете посоки и усредняваш резултата ако е различен. Ако има сняг или лед може да изкараш и 300 коня :)

Ами в книжката има подробна инструкция как да показва вярно .. и уж си4ко правя пък ебати резултата :)ще тествам тия дни (но ще внимавам че в тоя студ и сняг да несе пребия някаде) И Ще напиша отзиви .. и Друго нещо това от 0-100км няма как да ме излуже ? с 15ските(оригинални 13) 0-100 --> 9сек. мерих 15 пути на разли4ни терени варира от 0,5 сек това мие от карането мисля или дупките :) А нагласям си гумите по келометража и двата . когато ги сменя имат разлика на колат аи на инфо борда нагласям ги да са колкото може по равни Предполагам това е начина ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв размер гуми си?пс. показа 311кс@6000 ,превъртя и отиде за 1 сек от 40 на 85 :)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...