Jump to content
bObChU

Infoboard-дискусии

Recommended Posts

Ало, колегите с инфобордите. ;) Я споделете (който си има неговия от по-рано) в сравнение с лятото сега какъв среден разход ви дава колата "по компютър" ... и на място докато загрее каква консумация се отчита... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами инфоборда го пуснаха есента.... Разликата докато загрее добре колата е доста.След това харчи (сега) около 1.05-1.08 литра на час.През есента падаше до 0.8Хps.това за х23катаF20-ката сега не се кара много,няма зимни гуми и не мога да кажа каква е разликата

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AlexDJ, вероятно не си настроил правилната корекция на гумите. Колко си сложил? Кажи и какъв размер са ти оригиналните гуми и тези с които си в момента за да ти изчисля корекцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AlexDJ, вероятно не си настроил правилната корекция на гумите. Колко си сложил? Кажи и какъв размер са ти оригиналните гуми и тези с които си в момента за да ти изчисля корекцията.

Днес правих сума замервания !Прегледах различните корекции.. В момента карам с оригиналните за колата 175/70/13 (зимни ) и сам оставил размера да е точно 100. И пак мерих 15 пъти под 110 х.п. не прави ! Килограмите погледах 1250 . сичко сие уж както триабва ?Направих както каза на първа с 2000 оборота слагам 2ра и гас до доло докато не спре прекасвача . Мислех си даже да го снимам и да я псонта..П.П а и може ли да ми изчислиш размера На другите ми лети джанти и летни гуми ,че като се стопли ги слагам веднага! 195/50/15 Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че тя колата ти (с теб в нея) едва ли тежи над 1100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че тя колата ти (с теб в нея) едва ли тежи над 1100

Ако направя килограмите 1100 става нещо още по извън земно .. 150...има доста боклуци освен мен .. газова ботила басс каса инструменти се ще са 1250

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите са ти почти равни(1мм разлика,демек няма)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AlexDJ, вероятно не си настроил правилната корекция на гумите. Колко си сложил? Кажи и какъв размер са ти оригиналните гуми и тези с които си в момента за да ти изчисля корекцията.

Днес правих сума замервания !Прегледах различните корекции.. В момента карам с оригиналните за колата 175/70/13 (зимни ) и сам оставил размера да е точно 100. И пак мерих 15 пъти под 110 х.п. не прави ! Килограмите погледах 1250 . сичко сие уж както триабва ?Направих както каза на първа с 2000 оборота слагам 2ра и гас до доло докато не спре прекасвача . Мислех си даже да го снимам и да я псонта..П.П а и може ли да ми изчислиш размера На другите ми лети джанти и летни гуми ,че като се стопли ги слагам веднага! 195/50/15
? Вапроса мие сащия ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш разлика между зимните и летните гуми като диаметър. Не трябва да въвеждаш корекция. Иначе сигурен ли си, че не изключваш от скорост като стигнеш края на оборотите? От това почти винаги се получават големи скокове в мощността. Ако си сигурен, качи някоя снимка на графиката за да преценя какво се случва :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе... аз си мисля, сигурно е дискутирано, ама защо не пробваш да замериш на 3-та скорост? Като предавателно число при теб мисля, че е най-близка до единица?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш разлика между зимните и летните гуми като диаметър. Не трябва да въвеждаш корекция. Иначе сигурен ли си, че не изключваш от скорост като стигнеш края на оборотите? От това почти винаги се получават големи скокове в мощността. Ако си сигурен, качи някоя снимка на графиката за да преценя какво се случва :yes:

Не не изклучвам от скорост.. ДО като прекасне прекасвача .Пробвах да сменя на 3та слет това и да отпусна гаста. няма разлика в показаното .И ще снимам графиката . и ще я посна да видим проблема ! Ако има такаф :offtopic: или карам най-бързата Д14 в пловдив :thumbs:^_^:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да засечеш колата до 100 с хронометър.... да не си купил swapnata с VTI двигател :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще излезе най-бързата N/A D14 не само в Пловдив........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега бях пак на Булгара и направих 1 опит,не ми се занимаваше повече-много трафик имаше и трябваше да чакам ,за да не създавам опасности.С новите свещи и зимни 15' при леко не съвсем изсъхнал път 7.4сек. до 100 като ги правя на 3та,не на 2ра :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на сивик 1,4 англичанка с двигател д14а5 какви са инжекторите и къде се намира буксата иначе 9,1 сек от 0-100 и 16,5 на 402м с прелюда на мокър път , така че съм доволенДа поизсъхне и ще направя някой друг тест на хондите ,като даните се надявам да са близки до заводските :D

Редактирано от pit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,прелюда трябва да върви доста повече,моя в началото като го взех,на първо замерване даваше над 10сек до 100.Но наистина доста неща смених и оправих за да падне 0.3сек под каталожните :D пс. to be continued ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах газово и още не съм махнал плочката и това ограничава въздуха ,иначе изсхвърлих ботилкатамалко да се постопли ще махна и плочката и ще пробвам и с откачени вакуми как вървиа типтроника засичал ли си го, че съм се замислял за тъкав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засичал съм го,доста по-бавен е- 10,3сек до 100,при положение,че катализатора е за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я сподели какво си правил по прелюда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще започна със всичко,което съм сменявал без това по интериора:1.Смяна на ремъци и ролки + масло2.Горивен филтър-2 пъти.Няколко пъти сипвах СТП3.Сложиш CAI4.Почна да загрява-пилене на главата + смяна на гарнитура5.Превърташе на 1 и 2ра-нов спортен съединител (комплект) stage 26.Сложиш резистор на датчика за студен въздух(работи наистина)7.Есента пак почна да загрява-некачествен ремонт на главата,последва отново пилене,смяна на гумичките,нова гарнитура,ремонт на клапаните,пак смяна на масло+мас. филтър.Като пари-доста :dry:пс.за сега не се сещам за друго,имам генерация 63мм и спортно гърне,но не съм купил колектор защото по-натам ще слагам направо Х22 глава и не ми се дават 300лв навятъра :dry:

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,сори за :dry: ,ама да питам дали на д16а8 има вазможност за мотнаж на инфоборд-а,в смисъл имам ли куплунг на колата :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chicho, до сега не сме тествали на такъв роувър, така, че и да намериш буксата няма гаранция, че ще работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а как може да се провери,все пак е с хонда мотор,на такъв мотор не сте ли слагали,примерно в софия ако дойда и се върже ще се види ли дали ще работи както трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

update от преди малко,най-доброто постижение на сух път със зимни гуми:0-100км/ч 7.1 сек. и 15.30 сек на 1/4 миля.Тове беше с перфектен старт и перфектен power shifting.Пробвах без да сменям на 4та и даде 15.42 сек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си смених размера на инжекторите (240 -> 220) за да ми дава моментен разход ~ 0,8 л/ч, но разхода вече ми се струва твърде нисък (между 7 и 8 л/100км). Някой с Прелюд авоматик да каже какви са му настройките и колко моментен/среден разход му дава за да сравним дали може да се има доверие на това което показва.Аз с автоматика как трябва да си меря мощността - на "2" или на "D3"? На колко оборота трябва да ми е redline-a? Каква корекция трябва да задам за гуми 195/70/14 при стандарт за колата 195/65/14?

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

задай 103.5 на инфоборда,а аз меря мощността на д3 и redline 6200 об.При мен на тези настройки даде 10.3,със спортния филтер и резистора за студен въздух.Без тях над 11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с прелюд 5-та генерация с типтроник, моментен разход дава около 1 литър при 240 големина на инжекторите, но и аз когато корегирах до 0.8 л/ч започна да ми дава нереално нисък разход.Карай я на 240, а размера на гумите, щом са по-високи с 5%, трябва да увеличиш на tire corection 105 /поне така мисля/.Относно измерването на максимална мощност, мисля че за твоята кутия е най добре на 2, до ограничител.Пусни резултати като замериш, ако е удобно, надявам се да съм ти бил полезен! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след премахване плочката на газовото на прелюда паднах на 8 сек. до 100км :punk: при каталожни 7,7сек Но забелязах че имам разминаване между километража на таблото и на инфоборда между 2 и 3км за изминати 100км, от какво може да е

Редактирано от pit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с какъв размер гуми си. За последните 400км -среден разход 14.4 на 100 (УАУ). Днес от Военна Болница до Младост 3 11.5 на 100,като до 5те кьошета разхода беше над 30 на 100 :D , след това Младост 3 - СЛатина -рекорд под 10 падна 9.8 :P Ама карах като баба с 50 на 5та ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм със зимни 195/65/15 при стандартен 205/55/15разход смесено между 10 и 11 и разликата между инфоборда и колонката идва +-100гр , т.е. несъществена заради колонкатаиначе извън градско съм падал на 7-7,5 с кротко каранеа в градско м/у 12-15

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво очакваш колега,нормално ти дава разлика,гумите ти(зимните) са с +28мм по високи от стоковите :D Въведи в инфоборда от 100 на 105 или 106 в опцията за гумите :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Пит,може ли да засечеш времето на 402м. Че днес пак ходих да тествам и даде мноого ниско време на 17'ките.Не ми се стори реално.Около 142-3 терминална и 15.10 сек.Просто за почти сток кола ми се струва много ниско....пс.няма ли други колеги с х22/х23 да споделят ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок , утре засека времена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,ще чакам.Също така ако има и ВТИ-ки ,пишете какви сек. ви дават :( Да направим горе-долу сравнение.По принцип в сайтовете дават х23 15,8-15.9 сек стоков... Та съмнявам се само с 1 спортен съединител и филтър да падна повече от 0.5 сек.

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правих замервания със Зимни гуми 195/65/15 зададена корекция 104,51. 0-100км - 8,8сек ; 0-402м 16,1 /141км2. 0-100км - 8,5сек ; 0-402м 15,5 /137 км3. 0-100км - 8,8сек ; 0-402м 16,00/140км4. 0-400км - 8,8сек ; 0-402м 16,00/141кмТова е в двете посоки, съмо един път направих по чист старт -2.опит , но излизях с по ниска термална скорост :rolleyes: .2 и 3 опит ги изкарах на 3 та скорост п.п. Стартирам на около 2500-3000оборота, Нямам летни гуми /поне да са 205/ - ,да пробвам да стартирам от по високи обороти

Редактирано от pit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не колега,от по високи нищо не става,оптималният старт е от 1800-2000 оборота,пробвал съм много пъти :rolleyes: А пускаш ли газта като превключваш или правиш powershifting/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта я пускам като превключвам.Ще пробвам тия дни от по ниски обороти .п.п. С предната ми хонда правех много добър старт от около 3000-3500 оборотап.п. а как точно се прави powershifting :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами давам газ до долу и като сменям скоростите не пускам газта,само натискам съединителя,сменям по възможно най-бързия начин и пак много бързо пускам съединителя.Цялата работа трябва да стане много бързо.Ама не съм със сток съединител ,а с карбонно-кевларен и подсилен притискателен.И ако пробваш ,гледай оборотите да са преди червеното 6400-6500 е добре,иначе много товариш двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колегиИмам един стандартен въпрос относно показанията на infoborda за разхода на гориво.Почти всеки, който ползва infoborda е забелязал, че има малка разлика в изминатите километри по infoboard и по километраж: възможно ли е тази разлика да идва от налягането (от размера съответно) на използваните гуми- колкото са по- меки- толкова разхода да е по- малак ???Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...