Jump to content
bObChU

Infoboard-дискусии

Recommended Posts

Иска ми се в тази тема да обсъждаме характеристиките и постиженията,според борда!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7.5 0-100km/hмощността нещо не знам защо я ебав@ повечето пъти я дава 128-129хп@5400 на колелата,а 1 път я даде 143хп@6200нямам идея...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз нямам такъв,( но си мисля че може според ускорението да измерва мощност и според кг...)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен нещо я дава различно един път 106 после 109 после 113 ми даде ,а наи-фрапиращото ми показа 143,което е невъзможно,ти как я засичаш всмисъл постепенно ли даваш газ или???? за мощноста на колелата говоря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам на 2ра на 2000 оборота и давам газ до долу,пробвах и с постепенно,122хп@5300 дава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всмисъл не би трябвало да дава разлика от това дали 6те е постепенно или рязко,така ли???а и друго до колко я държиш до прекъсвача ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвал съм и до 7000 и до прекъсвач(7200).то след 6500 повече мощност няма как да извади тоя мотор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен една от стоиностите маи беше 113 на колелата бяха при 6944 оборота,а мисля че би трябвало пика да е на 6500-6600,са докато разбереме наи-точно как стааа бая бензин 6е замине :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а 0-100 за колко ти показа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми 8,9 но бях с жената и само 1 път го тествах,че ми наду главата,като съм сам и пробвам няколко пъти предполагам ще е друго!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако някои знае на диното как замерват мощноста да каже,ряско ли се подава газта,постепенно ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest murdera

ще ти падне още 0.3-0.5 сек предполагам.Други притежатели да споделят инфо?пс. преди няколко дни ти видях количката в ХД.-най-готиното купе от този модел на живо който съм виждал :) Евала

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес си пуснах заяфката сега чакам телефонно обаждане утре или други ден щя споделям мнение и аз :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Toва колко коне ще ви изкара зависи колко килограми му зададете за колата . Също е хубаво и да засичате на една и съща отсечка и при еднакви атмосферни условия . Критериите не са малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

задавам му с точност до 5кг :)всъщност като ми даде 143хп@6200,май имаше лек наклон.На бул.А.Малинов посока Ст.Град

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва колко коне ще ви изкара зависи колко килограми му зададете за колата . Също е хубаво и да засичате на една и съща отсечка и при еднакви атмосферни условия . Критериите не са малко :)

Освем товаа - до колкото знам мощност не се ли мери на 4та скорост ? :) Поради простата причиниа, че тогава предавателното число на кутията е 1:1, тоест - квото влиза, тва излиза (със съвсем малки загуби).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друго да попитам! Изчисляването на моментния разход,когато съм в движение или съм спрял всичко си показва,обаче когато да кажем съм на скорост и отнема газта,уреда показва консумация на гориво 0.0л и се чудя при това положение не се ли объркват стоиностите за разхода???

НЕ, на всички нови коли е така, видимо няма проблем.от там съдя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друго да попитам! Изчисляването на моментния разход,когато съм в движение или съм спрял всичко си показва,обаче когато да кажем съм на скорост и отнема газта,уреда показва консумация на гориво 0.0л и се чудя при това положение не се ли объркват стоиностите за разхода???

Съвсем нормално си е, трябва да се притесняваш ако не показва 0 :)Разход 0 има когато не се впръсква бензин, а ECU-то спира подаването на гориво когато не си подал газ и оборотите са над 1500-2000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На акорда ми засякох 9.0 от 0 до 100 от 2-3 старта. С още и някой друг опит си мисля, че ще мога да го смъкна още, а с по-добри гуми и с повече.Мощност и въртящ момент още не съм ги измерил като хората, но през уикенда мисля да направя няколко теста. Само да питам, нали инжекторите на F22B5 са си 240cc (в ръководството нещо не можах да го намеря това)?Други колеги с акорди да се похвалят, за да направим сравнение? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, също да добавя разход на градско - 10-12 в зависимост на степента на задръстването :) (за 130км ми е средно 11,2 със стабилно киснене по задръствания)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен нещо я дава различно един път 106 после 109 после 113 ми даде ,а наи-фрапиращото ми показа 143,което е невъзможно,ти как я засичаш всмисъл постепенно ли даваш газ или???? за мощноста на колелата говоря?

Да си въртял гуми на 1-ва когато е показало това 143 ? :). Другият варянт е да си бил по голям наклон, но според мен е по-скоро първото. Също може колата да е поскочила от някоя неравност при което гумата да е превъртяла във въздуха. Слушайте колегата Rust - прав е !.

Toва колко коне ще ви изкара зависи колко килограми му зададете за колата . Също е хубаво и да засичате на една и съща отсечка и при еднакви атмосферни условия . Критериите не са малко :)

Освем товаа - до колкото знам мощност не се ли мери на 4та скорост ? :) Поради простата причиниа, че тогава предавателното число на кутията е 1:1, тоест - квото влиза, тва излиза (със съвсем малки загуби).
Това за загубите на различна предавка не ми е ясно. Аз, например, изобщо нямам директна предавка, 4- та ми е 0.909. Доколкото знам, на 4 - та се мери, защото има по-висока резлюция при оборотите ( нарастват по-бавно). На дизелите даже мисля и на 5- та в Pro-Speed. При дино стенда се мери първо въртящ момент на колелата и на база на предавателното число ( което преди това се изчислява - който е ходил знае ), се редуцира до въртящ момент на двигателя + загуби в скоростна кутия и диференциал. На негова база вече се изчислява мощност, като се умножава по обороти (колкото повече на брой отчети има за оборотите, толкова по-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моите замервания:Прелюд Ф20А4Ускорение: 0-100 - 8,7сек (най-дорото)Мощност: 124ХП (винаги е толкова с разлика 1-2хп, на втора от 2к оборота до прекъсвач), 122ХП без К&Н-аРазход извънградско: 100км/ч. - 7л; 120-150 - 8л; 160 и нагоре - 10л;Разход градско: вечер без задръствания с изрязване на всеки светофар - 9л, денем по задръствания и с леко каране - 12-13лРазход на място: 1л/ч. без клима, 1,2л/ч. съсП.С. На Benji купето го замерихме с моя борд и също показа 3 различни стойности - 105, 115, 143. нямам идея защо така се получава на някои мотори. На Д14-ка показа едни и същи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobchu

така де то тва е идеята всички като споделят кво им е показало ще може всеки да си даде извод

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest rockDrive

..... проблема с разхода не е в ръчкането , а в задръстванията

И аз на това най се учудвам...голяма разлика. А забелязали ли сте ако карате САМО в задръстване какъв е разхода. Пример: слизам по черни връх от околовръстното до хладилника - 2км - 45мин, разход 39/100. честито на печелившите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои направи ли му впечатление температурата в колата? Се си мисля,че е по студено в тая кола :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да де..Аз снощи се качих в колата някаде кам 22:00 и показваше 19 гр. Може да сам намразнал нещо ма маи не беше 19 наван :lol: Дано да не пускам лъжливи слухове само, ако греша ще се поправя...

Датчика си мери точно, може да го провериш с каквото си искаш. По-висока температура показва ако колата не е могла да се охлади достатъчно след последното загряване, а загряване се получава и когато стои на слънце.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата преди мен. Как си направи корекцията на гумите. Я кажи, какъв ти е новия размер и какво въведе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колега свери си келомтража на на колата това което показва играчката ако има разлика значи триабва да бараш по регулажа на гумите .. аз по това се ориантирах от това.. при мен имаше разлика и аз барнах малко по гумите .. сложил сам по големи и го направих на 104,5 км/х това за гумите което е .. така двата келометража ми се изравниха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои със d15z6 ако има, да сподели какво е въвел за injector size и cycle. :huh: Нещо не мога да открия информация по въпроса.аз в момента съм 190/8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А я дайте снимки да видим кой по оригинално място му е измислил на инфоборда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би наи-стилно ще стои на мястото на часовника( за 5-та ген),ама нз видимоста как ще е!аз мисля там да го бодна ама все не ми остава време да разкача таблото и да се занимавам! Някои с д16-ка да каже резултатчета някви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobchu

явно все още никои с този двигател не се е сдобил с борда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От два дена и аз имам INFOBOARD, но още не съм правил тестове, но искам да попитам някой може ли да ми каже какво трябва да бъде нормалното показание на МАР-а. При мене показва около 300. Колко трябва да е при празен ход примерно, колко при 3000 оборота и т.н.Двигателя е D16Y3. Благодаря:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте, въпроса ми е от къде може да се купи такова устройство и колко парички струва горе-долу. чак сега разбрах за съществуването му и съм заинтригуван :) карам сивик купе 5-та ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Infoboard-а може да се поръча от сайта: www.infoboardbg.com. Ако си от София може да дойдеш на място да ти го монтираме, но преди това трябва да си пуснал поръчка и да си отбелязал, че искаш безплатен монтаж. Там има специално поленце за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ми се иска да си сравня характеристиките с друг Д16 обаче никои не пишеееее

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз търся някой с Акорд купе 2.2 като моя, но и в моя случай колегите се скатават :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако някой се интересува от Прелюд 4 2.3 и Прелюд 5 2.0 ауто да пита !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря предварително, в неделя като се накича и аз ще питам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...