bObChU 1 #1 Публикувано 23 Октомври, 2008 Иска ми се в тази тема да обсъждаме характеристиките и постиженията,според борда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #2 Отговорено 23 Октомври, 2008 7.5 0-100km/hмощността нещо не знам защо я ебав@ повечето пъти я дава 128-129хп@5400 на колелата,а 1 път я даде 143хп@6200нямам идея... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 23 Октомври, 2008 аз нямам такъв,( но си мисля че може според ускорението да измерва мощност и според кг...) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #4 Отговорено 23 Октомври, 2008 и при мен нещо я дава различно един път 106 после 109 после 113 ми даде ,а наи-фрапиращото ми показа 143,което е невъзможно,ти как я засичаш всмисъл постепенно ли даваш газ или???? за мощноста на колелата говоря? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #5 Отговорено 23 Октомври, 2008 карам на 2ра на 2000 оборота и давам газ до долу,пробвах и с постепенно,122хп@5300 дава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #6 Отговорено 23 Октомври, 2008 всмисъл не би трябвало да дава разлика от това дали 6те е постепенно или рязко,така ли???а и друго до колко я държиш до прекъсвача ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #7 Отговорено 23 Октомври, 2008 пробвал съм и до 7000 и до прекъсвач(7200).то след 6500 повече мощност няма как да извади тоя мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #8 Отговорено 23 Октомври, 2008 при мен една от стоиностите маи беше 113 на колелата бяха при 6944 оборота,а мисля че би трябвало пика да е на 6500-6600,са докато разбереме наи-точно как стааа бая бензин 6е замине Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #9 Отговорено 23 Октомври, 2008 а 0-100 за колко ти показа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #10 Отговорено 23 Октомври, 2008 еми 8,9 но бях с жената и само 1 път го тествах,че ми наду главата,като съм сам и пробвам няколко пъти предполагам ще е друго! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #11 Отговорено 23 Октомври, 2008 ако някои знае на диното как замерват мощноста да каже,ряско ли се подава газта,постепенно ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest murdera #12 Отговорено 23 Октомври, 2008 (Редактирано) ще ти падне още 0.3-0.5 сек предполагам.Други притежатели да споделят инфо?пс. преди няколко дни ти видях количката в ХД.-най-готиното купе от този модел на живо който съм виждал Евала Редактирано 23 Октомври, 2008 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexDJ 7 #13 Отговорено 23 Октомври, 2008 Аз днес си пуснах заяфката сега чакам телефонно обаждане утре или други ден щя споделям мнение и аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #14 Отговорено 23 Октомври, 2008 Toва колко коне ще ви изкара зависи колко килограми му зададете за колата . Също е хубаво и да засичате на една и съща отсечка и при еднакви атмосферни условия . Критериите не са малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #15 Отговорено 23 Октомври, 2008 (Редактирано) задавам му с точност до 5кг всъщност като ми даде 143хп@6200,май имаше лек наклон.На бул.А.Малинов посока Ст.Град Редактирано 23 Октомври, 2008 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #16 Отговорено 24 Октомври, 2008 Toва колко коне ще ви изкара зависи колко килограми му зададете за колата . Също е хубаво и да засичате на една и съща отсечка и при еднакви атмосферни условия . Критериите не са малко Освем товаа - до колкото знам мощност не се ли мери на 4та скорост ? Поради простата причиниа, че тогава предавателното число на кутията е 1:1, тоест - квото влиза, тва излиза (със съвсем малки загуби). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #17 Отговорено 24 Октомври, 2008 друго да попитам! Изчисляването на моментния разход,когато съм в движение или съм спрял всичко си показва,обаче когато да кажем съм на скорост и отнема газта,уреда показва консумация на гориво 0.0л и се чудя при това положение не се ли объркват стоиностите за разхода???НЕ, на всички нови коли е така, видимо няма проблем.от там съдя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #18 Отговорено 24 Октомври, 2008 друго да попитам! Изчисляването на моментния разход,когато съм в движение или съм спрял всичко си показва,обаче когато да кажем съм на скорост и отнема газта,уреда показва консумация на гориво 0.0л и се чудя при това положение не се ли объркват стоиностите за разхода???Съвсем нормално си е, трябва да се притесняваш ако не показва 0 Разход 0 има когато не се впръсква бензин, а ECU-то спира подаването на гориво когато не си подал газ и оборотите са над 1500-2000. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivu 0 #19 Отговорено 24 Октомври, 2008 На акорда ми засякох 9.0 от 0 до 100 от 2-3 старта. С още и някой друг опит си мисля, че ще мога да го смъкна още, а с по-добри гуми и с повече.Мощност и въртящ момент още не съм ги измерил като хората, но през уикенда мисля да направя няколко теста. Само да питам, нали инжекторите на F22B5 са си 240cc (в ръководството нещо не можах да го намеря това)?Други колеги с акорди да се похвалят, за да направим сравнение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #20 Отговорено 24 Октомври, 2008 ръчка ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivu 0 #21 Отговорено 24 Октомври, 2008 Мда, също да добавя разход на градско - 10-12 в зависимост на степента на задръстването (за 130км ми е средно 11,2 със стабилно киснене по задръствания) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iXi 0 #22 Отговорено 24 Октомври, 2008 и при мен нещо я дава различно един път 106 после 109 после 113 ми даде ,а наи-фрапиращото ми показа 143,което е невъзможно,ти как я засичаш всмисъл постепенно ли даваш газ или???? за мощноста на колелата говоря?Да си въртял гуми на 1-ва когато е показало това 143 ? . Другият варянт е да си бил по голям наклон, но според мен е по-скоро първото. Също може колата да е поскочила от някоя неравност при което гумата да е превъртяла във въздуха. Слушайте колегата Rust - прав е !. Toва колко коне ще ви изкара зависи колко килограми му зададете за колата . Също е хубаво и да засичате на една и съща отсечка и при еднакви атмосферни условия . Критериите не са малко Освем товаа - до колкото знам мощност не се ли мери на 4та скорост ? Поради простата причиниа, че тогава предавателното число на кутията е 1:1, тоест - квото влиза, тва излиза (със съвсем малки загуби).Това за загубите на различна предавка не ми е ясно. Аз, например, изобщо нямам директна предавка, 4- та ми е 0.909. Доколкото знам, на 4 - та се мери, защото има по-висока резлюция при оборотите ( нарастват по-бавно). На дизелите даже мисля и на 5- та в Pro-Speed. При дино стенда се мери първо въртящ момент на колелата и на база на предавателното число ( което преди това се изчислява - който е ходил знае ), се редуцира до въртящ момент на двигателя + загуби в скоростна кутия и диференциал. На негова база вече се изчислява мощност, като се умножава по обороти (колкото повече на брой отчети има за оборотите, толкова по- Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #23 Отговорено 24 Октомври, 2008 Ето и моите замервания:Прелюд Ф20А4Ускорение: 0-100 - 8,7сек (най-дорото)Мощност: 124ХП (винаги е толкова с разлика 1-2хп, на втора от 2к оборота до прекъсвач), 122ХП без К&Н-аРазход извънградско: 100км/ч. - 7л; 120-150 - 8л; 160 и нагоре - 10л;Разход градско: вечер без задръствания с изрязване на всеки светофар - 9л, денем по задръствания и с леко каране - 12-13лРазход на място: 1л/ч. без клима, 1,2л/ч. съсП.С. На Benji купето го замерихме с моя борд и също показа 3 различни стойности - 105, 115, 143. нямам идея защо така се получава на някои мотори. На Д14-ка показа едни и същи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobchu #24 Отговорено 24 Октомври, 2008 така де то тва е идеята всички като споделят кво им е показало ще може всеки да си даде извод Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest rockDrive #25 Отговорено 24 Октомври, 2008 ..... проблема с разхода не е в ръчкането , а в задръстваниятаИ аз на това най се учудвам...голяма разлика. А забелязали ли сте ако карате САМО в задръстване какъв е разхода. Пример: слизам по черни връх от околовръстното до хладилника - 2км - 45мин, разход 39/100. честито на печелившите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DeLSoL 1 #26 Отговорено 24 Октомври, 2008 Някои направи ли му впечатление температурата в колата? Се си мисля,че е по студено в тая кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #27 Отговорено 25 Октомври, 2008 Ами да де..Аз снощи се качих в колата някаде кам 22:00 и показваше 19 гр. Може да сам намразнал нещо ма маи не беше 19 наван Дано да не пускам лъжливи слухове само, ако греша ще се поправя...Датчика си мери точно, може да го провериш с каквото си искаш. По-висока температура показва ако колата не е могла да се охлади достатъчно след последното загряване, а загряване се получава и когато стои на слънце. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iXi 0 #28 Отговорено 25 Октомври, 2008 До колегата преди мен. Как си направи корекцията на гумите. Я кажи, какъв ти е новия размер и какво въведе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexDJ 7 #29 Отговорено 26 Октомври, 2008 Значи колега свери си келомтража на на колата това което показва играчката ако има разлика значи триабва да бараш по регулажа на гумите .. аз по това се ориантирах от това.. при мен имаше разлика и аз барнах малко по гумите .. сложил сам по големи и го направих на 104,5 км/х това за гумите което е .. така двата келометража ми се изравниха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dumbeca 0 #30 Отговорено 27 Октомври, 2008 Някои със d15z6 ако има, да сподели какво е въвел за injector size и cycle. Нещо не мога да открия информация по въпроса.аз в момента съм 190/8. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #31 Отговорено 28 Октомври, 2008 А я дайте снимки да видим кой по оригинално място му е измислил на инфоборда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #32 Отговорено 28 Октомври, 2008 може би наи-стилно ще стои на мястото на часовника( за 5-та ген),ама нз видимоста как ще е!аз мисля там да го бодна ама все не ми остава време да разкача таблото и да се занимавам! Някои с д16-ка да каже резултатчета някви? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobchu #33 Отговорено 29 Октомври, 2008 явно все още никои с този двигател не се е сдобил с борда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reality 15 #34 Отговорено 31 Октомври, 2008 От два дена и аз имам INFOBOARD, но още не съм правил тестове, но искам да попитам някой може ли да ми каже какво трябва да бъде нормалното показание на МАР-а. При мене показва около 300. Колко трябва да е при празен ход примерно, колко при 3000 оборота и т.н.Двигателя е D16Y3. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fshit 3 #35 Отговорено 9 Ноември, 2008 здравейте, въпроса ми е от къде може да се купи такова устройство и колко парички струва горе-долу. чак сега разбрах за съществуването му и съм заинтригуван карам сивик купе 5-та ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #36 Отговорено 10 Ноември, 2008 Infoboard-а може да се поръча от сайта: www.infoboardbg.com. Ако си от София може да дойдеш на място да ти го монтираме, но преди това трябва да си пуснал поръчка и да си отбелязал, че искаш безплатен монтаж. Там има специално поленце за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #37 Отговорено 16 Ноември, 2008 много ми се иска да си сравня характеристиките с друг Д16 обаче никои не пишеееее Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivu 0 #38 Отговорено 17 Ноември, 2008 И аз търся някой с Акорд купе 2.2 като моя, но и в моя случай колегите се скатават Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #39 Отговорено 19 Ноември, 2008 ако някой се интересува от Прелюд 4 2.3 и Прелюд 5 2.0 ауто да пита !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #40 Отговорено 19 Ноември, 2008 Благодаря предварително, в неделя като се накича и аз ще питам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове