Jump to content
Guest m@ni@k@9111

Strut Bar за Honda сивик

Recommended Posts

Guest m@ni@k@9111

Колеги дали има някаква вероятнос поне един Strut Bar(преден) да сложа на моята хондичка :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дали има някаква вероятнос поне един Strut Bar(преден) да сложа на моята хондичка :cool:

защо да няма колега, утре е готова моята,реших да си направя,да видим какво ще стане,колегите казаха че има голяма фаида от разпънка,да видим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest no1else

не че разбрах нещо от заглавието на темата и поста ти, но ....ако искаш стрът бар може да се обърнеш към варненската бригада :cool: едно от момчетата правеше стрътове...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си направих за отпред и стана много сполучлив и готин.П.С. Цялата работа ми стуваше около 5лв-за тръбата и около час работа по планките и заварките

Редактирано от kleni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest rulemaker

Пусни снимка да видим как е станал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни снимка да видим как е станал

Имам снимки,но незнам как да ги кача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chicho

днес и моят стана готов,утре го боядисвам и ще кача снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kleni, може би така ще стане:

Публикувано изображение

Редактирано от Marcus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо лично, но според мен това е просто една тръба...реалният стрът бар трябва да има *нещо* по средата, чрез което да се понатегнат малко тия калници на вън, трябва да има някакво усилие създадено, за да *работи* като хората тоя стрът-бар. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калмаре я обясни как работи стрът бара ;) ? Това с калниците ще го пропуснем :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо пък навън да се натягат,някои стрътове верно са с врътка,с която се натяга,но повечето са с само с тръба,която мисля си върши работа :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз да питам знаещите ,понеже се сдобих със спортен комплект прожини+ амортесиори някаде про'етах 4е е хубаво да се сложи и STRUT. На реглаж предница трябва ли да се ходи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Kalmar никой не казва че си бос,но се огледай малко и се разрови из нета да видиш колко стрът бара има без да се регулират/натягат,разтягат/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, целта на резбата е за универсалност, а не да се натяга. Веднъж сложен, стръта държи за по нататъшно усукване, а не коригира настоящето. И без това не знаем колко трябва да натегнем за да е в първоначално положение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземаш фабричен струт бар за сравнение и разбираш истината.На бомбетата си има или отвори или маркирано къде се разпробива.Калмаре не се пали бре,не винаги цената определя качеството.Аз лично никога не бих натягал който и да е детайл с цел да стои под напрежение.Нали ако натегнеш в посока навън ще трябва да си оправяш и камбера и обратно :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето я на колата,струва ми се че почна да друса повече,истина ли е или си внушавам :rolleyes:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги това стрът бара как то4но се прикрепя,прас две дупки в калниците и толкова.. :worthy: Аз винаги сам мислел 4е има нещо общо с амортесорите...Извинявам се предварително за глупавия вапрос.... :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, целта на резбата е за универсалност, а не да се натяга. Веднъж сложен, стръта държи за по нататъшно усукване, а не коригира настоящето. И без това не знаем колко трябва да натегнем за да е в първоначално положение.

:)To не е за да коригира изкривяване от преди/след години ... а това което се получава като влезеш мощно в завоя ... и се връща обратно след това. Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги това стрът бара как то4но се прикрепя,прас две дупки в калниците и толкова.. :) Аз винаги сам мислел 4е има нещо общо с амортесорите...Извинявам се предварително за глупавия вапрос.... :)

Колега не се праскат никакви дупки в калниците,а си има място къде да се хване стрът бара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле тука какви врели некипели са се изписали :D Първо ми е интересно на каква база някой решава дали стрът-бара трябва да се върже на амортесьорите или на бобмбетата. И като решава че е прав, бих искал да попитам за кой тип очаване е прав, за макферсон или за двойна ключица? или то все тая, важното е спора да върви.Второ, реглаж. Някой би ли ми нарисувал една картинка с натоварванията в завой при разпънат навън стрът-бар, опънат навътре и такъв без реглаж? Интересна ми е разликата ;) и дали пък ролята на реглажа не е само и единствено да се улесни монтажа и да са доволни тунингистите че имат лъскави гайки.Второ, подточка А :) , сещате ли се за ония предпазни клетки дето се регулират :D много са готини, ма що ли никой не ги прави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съвета :DЗакрепянето ясно,но какъв е ефекта от стрът бара прикрепен кам бомбетата,дали се усеща някаква промяна в движението на колата и не трябеа ли да има няква вразка с амортесорите :) Някаде четох 4е стрът бара е стабилизираща щанга,стрът бар мойе да се сложи и на задния мост,прикрепя се кам бомбетата в багажника.Незнам доколко е вярна тази информация..Та молбата ми е ако някои знае нека сподели. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Предницата става по стабилна в завой , това е грубо ефекта от стръта (става въпрос за предният )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EPoX

1net в краина сметка напиши кое как е и защо е ,за да не се трупат смешни спорове и да има комични ситуаций.Има ли реглаж няма ли има ли дупки няма ли настроива ли се допалнително тоя STRUT или купуваш завиваш и си мислиш че си майстор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая тема ще е добре да се довърши компетентно мисля...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ли пак мой ред? :P Стрътбара не е задължително да се регулира - ПравилноКакато Stefan Milev каза, тия регулажи са за да може да се монтира стрът-бара на различно криви коли :-) и в същото време много улеснява производството на стръ-барове защото липсва необходимостта от безумна точност. Както всички знаем, повече то коли са леко криви по една или другИ причини.свиване/разпъване/неутрален монтаж - безмислено (според мен): Не знам колко се деформира предницата при подобно натягане на стрът бара, но дори да е усезаемо, за какво ви е добавяте напрежение към констукцията. Стрът-барът си предава едни и същи натоварвания без значение дали сте го натегнали или свили. На всичкото отгоре товарите допълнително болтовете на амортесьора. Аз лично когато има регулаж леко разпъвам предницата... Ама леко (на ръка). Когато стрът-барът е красив, обикновено това леко разпъване е достатъчно да натовари и леко да огъне паянтовите планки. Когато е здрав, подобно леко натягане просто убира луфтовете, за да не се окаже че гайката трябва да го държи да не приплъзва. Последното може да разхлаби гайката в някои много конкретни скучаи.между другото калмарееее, това че 5-6 човека твърдят едно и също прави ли го вярно? :PVladi_D, не знам къде е НАЙ-правилното място за слагане на стрът бара... Сравнително правилно място обаче е там където действат силите през окачването. На кончерно примерно, това място в горе на макферсона. При двойна ключица като на сивиците 1988-2000 силите са разделени Част от силите са на болтовете на амортесьора, част са на горния носач. Хубавото в случая е че двете точки са доста близо което улеснява избора.Ако погледнем обаче фабричните ВТИ-ки, техния стрът бар не е там където бих предположил че е най-доброто място. Мога само да предполагам защо са го сложили най-отгоре на ботуша. Личното ми предположение е че това е единствения лесен и евтин вариант за масово производство. Лесен и евтин защото тръбата е права, не минава през нищо което би пречило над мотора. Със сигурност обаче някое японче е сметнало че мястото върши работа, така явно мястото върши работа. Дали е оптимално.... не мисля, но пък е адски удобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех преден и заден стрътбар CUSCO -и двата се регулират (натягат) а доколкото четох и се интересувах това си е сериозна фирма и щом са сметнали че тряя да се регулира , може би е по добре , и двата се захващат на шпилките на амортисьорите, но аз не ги разбирам тия работи , просто разсъждавам на глас и споделям :rolleyes:

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...