Jump to content
Dachev

Какъв е проблема да си карам колата изключена от скорост?

Recommended Posts

В някои теми имаше мнения, че автоматика не се кара изключен от скорост! Какъв е проблема? Няма ли да ми се намали разхода при каране по инерция без скорост? А някъде четох, че мога да си включа типтроника и да си намалям скоростта по нанадолнище примерно на 3 скорост?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за проблем да караш на свободна незнам. Ама ако си мислиш че по нанадолнището ще ти гори по - малко на свободна се лъжеш. Щом купето почне да се движи по инерция(на надолнище) инжекцията спира напълно притока на гориво, а на свободен ход не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но минавам повече разстояние на свободен ход, а на скорост трябва да подавам газ за същото разстояние?! Въпроса ми е дали е проблем на самата скоростна кутия, т.е. дали не и вреди свободния ход?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за проблем да караш на свободна незнам. Ама ако си мислиш че по нанадолнището ще ти гори по - малко на свободна се лъжеш. Щом купето почне да се движи по инерция(на надолнище) инжекцията спира напълно притока на гориво, а на свободен ход не.

До 1600 оборота, нагоре - не...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го превключвай на "N"като се спускаш.Хем е излишно хем е вредно.За светофарите даже важи по сериозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го превключвай на "N"като се спускаш.Хем е излишно хем е вредно.За светофарите даже важи по сериозно.

И аз карам автоматик и искам да знам също защо е лошо да го слагаш на N като си спрял на светофар и знаеш, че няма да светне зелено скоро. Има по малко вибрации и си разкачил от скорост (би трябвало и да гори по-малко бензин, тъй като не тормозиш двигателя). В България можеш като ти светне жълтотото, преди зеленото, да слагаш на D и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го превключвай на "N"като се спускаш.Хем е излишно хем е вредно.За светофарите даже важи по сериозно.

Ако някой се навие да напише какво може и какво не с автоматик?Не съм карал никога и ако ми се наложи ;) ще има да се чуда какво и защо ... и май не само аз :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на Restless е много добра ;) Аз имах проблем с включването на P. Проблема се появяваше и изчезваше периодично. Сега обаче положението е постоянно вече две седмици - P влиза и излиза много трудно. :rolleyes:;)

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kokodaf

Аз се сещам за два проблема при изключване от скорост - стабилността на автомобила в завой и ненужното " ръчкане " на лоста , водещо до по-ранното прокъсване на задвижваното въжето / на старият ми сааб - 4 пъти за 3 години /, предполагам , че и при Хонда е с въже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Fiend

От скоро съм на автоматик и от сервиза ми казаха в никакъв случай да не ми хрумва да включа "N" за да използвам така наречената инерция, правили са автоматици на нисан и ауди точно зареди въпросното превключване и ремонта е от 3хилки нагоре. Ще попитам за повече информация и ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема ако не се льжа е свързан с промяна на налягането на маслото в самата кутия.... а може и да говоря глупости...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gogydm

От скоро съм на автоматик и от сервиза ми казаха в никакъв случай да не ми хрумва да включа "N" за да използвам така наречената инерция, правили са автоматици на нисан и ауди точно зареди въпросното превключване и ремонта е от 3хилки нагоре. Ще попитам за повече информация и ще пиша.

А ако само си седиш на светофара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги на светофара е най добре да изключиш мотора вместо да дава6 на N . Затова и все пове4е нови автомобили запо4наха да се произвеждат със такава екстра.... ,а при N колата пак си хар4и даже в някой слу4ай пове4е отколкото когато е на скорост. Неутралната скорост е направена например ако трябва някой да те дърпа а по въпроса с P-то 4е трудно влиза и излиза зна4и когато даде6 на P опъва6 предните спира4ки така 4е ако трудно влиза и излиза по скоро първо там трябва да се погледне според мене поне :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото по-малко ръчкате лоста на автоматика - толкова по-дълъг живот ще има скоростната кутияособено ако ръчкате в движениепри паркиране първо заковавате колата със спирачка, после с ръчна, накрая Р и отпускате спирачката (крачната!)при отпаркиране спирачка до край, слагате D и тогава сваляте ръчната, накрая отпускате спирачкатавсички други комбинации от тези манипулации са неправилни!при престой, нанадолнища и други в които ви сърби на слагате на N - няма смисъл!първо - товарите излишно скоростната кутия и второ - има достатъчно електроника коятонамалява автоматично натоварването на двигателяи от там намалява и консумациятаΝ е най-вече за диагностика при неподвижен автомобил и при авария - за теглене, както спомена колегатаусетите ли тракане, треперене, пукане, вибрации и изобщо каквото и да е при движение на лоста - правите беля, а може и нещо вече да сте скапалиавтоматикът е направен за да е автоматичен - за ръчкане си има ръчни

Редактирано от XapBu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gogydm

Първо не съм съгласен, че автоматика блокира предните спирачки. Той си има спрециален "чоп" за тази цел. Линк: КЛИК. И защо първо ръчната, после Р, и тогава крачната? Не може ли крачна, Р, ръчна? Също така не виждам смисъл, да се слага на D и тогава да се одпуска ръчната, крачната е ясно че се държи, то иначе не може да се "извади" от Р.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може ли крачна, Р, ръчна...крачната е ясно че се държи, то иначе не може да се "извади" от Р

крачната държи ама кракът дали държи като хората е друг въпрос :(иначе всичко може - може да сложиш на Р и да я оставиш без ръчнаколата няма да тръгне, но цялата й тежест ще се държи единствено на скоростната кутияможе да слагаш на Ν в движение, можеш от Ν да форсираш на място и да вкараш D и да пилиш гумивсичко можепросто си пази пари за нова скоростна кутия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...