Jump to content
Guest 1net

Двигатели на Хонда

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Имам същият двигател, според мен е 90 кс. защото е моноинжекция, виж ако беше пълна инж. щеше да е 115кс предполагам. Хондата си я купих преди 1 месец и съм страшно доволен от нея, отдавна си търся такава. Преди това 7г. карах Ауди 90 115 кс. и да ти кажа честно- Аудито дърпаше повече макар че беше по-тежко (а Хондата е в перфектно състояние) но и разходът на гориво беше 2 пъти по-висок :) Лично за мен японците са номер 1 в света на спортните коли :)

Колега ,бъркаш малко EW2 е карбуратор 12клапанов и не е 90к.с. :) По спомен мисля че беше 82 или 85к.с.,както отбеляза колегата от по-горния пост :) Редактирано от Policman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаде не можах да намериа инфо за моя двигател D16Y3 има за всички други като Y5-6-7-8 но като за моя не намерих. Какъв точно е SOHC или DOHC с колко вала е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 едновалов БЕЗ втек... около 113кс. слага се на 6ген сивик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тъп въпрос - D14 моторите, тъй както се водят MPFI, т'ва като пълна спринцофка ли се превежда? Гледам - 4 цилиндъра и 4 инжектора, нема карбурация ...

Редактирано от Rammkopf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при 4ген сивик, д14 са с 2 карбуратора....5ген нямат д14, а на 6ген, д14-ките всичките са пълни инжекциони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щом пише MPFI значи е пълна инжекция .

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o©


Относно Иконичните VTEC-E

D15Z1
VTEC-E
Found in:
1992-1995 Honda Civic VX
Displacement : 1493 cm3
Bore and Stroke : 75 mm X 84.5 mm
Compression : 9.3:1
Power : 92 hp @ 5500 rpm & 97 ft·lbf @ 4500 rpm
VTEC Switchover : 2500 rpm
Valvetrain : SOHC VTEC-E
Fuel Control : OBD-1 MPFI

ПС А пък D15B2 го водели DPFI (Dual Point Fuel Injection) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ECU engines codes: PG6 : 88-89 Integra (all makes) PM5 : 88-91 Civic/CRX DX PM6 : 88-91 Civic/CRX SOHC Si PM7 : 89-91 DOHC ZC (JDM 'EF' ECU) PM8 : 88-91 CRX HF PR3 : 89-91 JDM B16A EF8/9 PR3 -J00 or J51 : 92 JDM Integra B16A EF8/9 PW0 : 89-91 JDM B16A EF8/9 DA6-XSi PR4 : 90-91 Integra LS/GS PS9 : 88-91 4 door Civic EX Auto P05 : 92-95 OBD-1 Civic CX P06 : 92-95 OBD-1 Civic DX P07 : 92-95 OBD-1 Civic VX P08 : 92-95 OBD-1 Civic D15 JDM P0A : 94-95 OBD-1 Accord EX P13 : 93-95 OBD-1 Prelude Vtec P14 : 93-95 OBD-1 Prelude Si (non Vtec) P28 : 92-95 OBD-1 Civic Si/Ex P30 : 92-95 OBD-1 DelSol DOHC Vtec Si/EG SiR P54-G31 : 1997 Honda Accord 1.8 LS P61 : 92-93 OBD-1 Integra GSR P72 : 94-95 OBD-1 Integra GSR P72 : 96-00 OBD-2 Integra GSR P73 : 96-00 OBD-2 Integra Type-R (JDM & USDM) P74/75: 92-95 OBD-1 Integra LS/GS P75 : 96-00 OBD-2 Integra LS/GS P2N : 96+ OBD-2 Civic HX Coupe P2P : 96+ OBD-2 Civic EX Coupe P2E : 96+ OBD-2 Civic DX Coupe P2M : 96+ OBD-2 NZ Civic SOHC VTEC P2T : 99+ OBD-? Civic Si Coupe P5P : 97-00 OBD-2 Prelude Type-S (JDM ECU) PBA : 97+ US Acura 1.6EL PCT : 98+ JDM ITR / CTR PCX : 99+ OBD-? S2000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да предложа темата да се оптимизира. Нека всичко се събере в една таблица. Скоро, когато изляза отпуска, бих могъл да се заема частично с направата на таблицата (в HTML) и след това да се допопълни от всички. В този вид темата е много непрегледна и хаотична. По-старите в този форум може би са й свикнали, но за всеки по-нов потребител ще е доста трудно да намери информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dodro

Някой може ли да ми разгадае ''W/O CAT''.Двигателят е Д14А2-SOHC W/O CAT.Благодаря!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип W/O означава БЕЗ, т.е. аз го разшифровам така "1400 м3, с един разпределителен вал, без катализатор" :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


http://www.maxrev.de/



Това е най-уникално доброто инфо за двигатели,
което съм виждал досега дерзайте :)



Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се пердварително ако поста не е подходящ за тази тема...Микро камера забита в ДВГ -> реална илюстрация на 4-тактов двигател

Редактирано от blockhead

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А можете ли да ми дадете малко повече инфо за...20T2N DIESEL Accord 99/0220T2N12Т DIESEL Civic 97 +

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sasheff

F23A4 2.3L USDM SOHC ULEV VTEC 98+ Accord EX & LX 148hp Някой знае ли какво означава това "ULEV" ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

F23A4 2.3L USDM SOHC ULEV VTEC 98+ Accord EX & LX 148hp Някой знае ли какво означава това "ULEV" ?

мисля че е нещо като Ultra Low Emission Vehicleт.е. понижени емисии на вредни вещества

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето едно линкче от мен ( http://avtobazar.com/honda/engine.htm ) , мисля че тук има доста и то добре подредено инфо за ДВГ-тата на Хонда.

Редактирано от ivch0ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро по руските форуми четох, че моя двигател F20Z1 бил слаган на акорди, произведени за балтийските страни литва, естония/това означавало Z1/. Та въпросът ми е може ли някой да го потвърди това или компетентно да отрече?;)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Тази статия не съм сигурен дали точно тук и е мястото, но я поствам тук.

 

Главен виновник да преведа тази статия е един от модераторите.

 

Това е статия за един рядък двигател а именно D15B.

 

Живот в сянката на големия Брат

 

пренебрегвания герой на ХОНДА,

 

VTEC двигателя-D15B

 

Двигателят D15B

 

В средата на 80-те години на миналия век топ двигателя на Хонда в Сивик неше DOHC ZC(1590cc,16 клапана, MPFI, Broke & Stroke 75x90 – под това има е известен D16A6/8/9) който доставя 130 конски сили и развива 7200 оборота. Този двигател е монтиран в топ модлеите на Сивик – EF6 & EF7 Civic/CRX Si. През 1989 Хонда представя VTEC, слагайки мотора първо в DA6 Integra RSi & XSi през април и последвантелно в EF8/EF9 CRX/Civic SiR до края на годината. Хонда продължителн доработвала и подовявала своя VTEC и го монтирала в други двигатели но един от първите облагодетелсвани бил D15B.

D15B винаги е бил в сянката на по-големите и по-мощните си 1.6 литрови събратя. Когато DOHC ZC бил топ-двигателя, D15B се появил и с един и с два карбуратора SOHC версии, версията с двата карбуратора била 105 к.с. в CRX 15X. Когато VTEC станал достъпен двете версии на D15B били разработени за EG-шаситата (1991-1995) на Сивик. Един от тях е добре познатия VTEC-E, който предоставя невероятния разход от 5л/100км. Другият

D15B VTEC е силовият агрегат. D15B VTEC е много показателен защото Хонда изпозлва VTEC за да направи възможно генерирането на същата мощност като при DOHC само че в SOHC вариант. Въпреки че D15B е 130к.с. и развива 7200 оборота умело замества DOHC ZC въпреки 100cc по малко и един разпределител вал по-малко!

Също често пренебрегван факт е че с тези 130 к.с. от 1.5 литра спесифичната литрова мощност на D15B VTEC е 87к.с. за литър което всъщност се сравнява с фаворизирания и с по голям обем DOHC VTEC като този H22A на Преюд. Литровата мощност на D15B VTEC е по голяма от тази на 190 к.с.

версия на H22A използван в предищната генерация на Акорд SiR!

За ЕК3-ката на Сивик от 1995 еволюцията на D15B е в своята кулуминационна точка със знаменития 3-stage VTEC обединявайки по-ранните VTEC-E и силовия VTEC варианти. По този начин вече имаме комбинация от икономия и мощ в един страхотен двигател, звучи невероятно но с 3-stage VTEC

D15B, Хонда предоставя най-доброто и от двете – икономия и мощ!

Случаят D15B в Сивик

Въпреки че е великолепна кола Свик SiR за съжаление не винаги е практична кола.От една страна е стриктна 4 месна кола, задните седалки не са много удобни. Това е особено важно за 4 врататото Ferio, желанието да се приеме компромиса за спортен седан вместо 3 врат суперхебек често

означава да возите 5 човека в колата.

По-добрите резултати от B16A, също така означавало че SiR е бил тунигован за добри резултати, с по твърдо и бързодействащо окачване, по-малка икономия на гориво и особенно важно различна скоростна кутия с по къси скорости. В версиите с 4-степенни автоматични скоростни кутии имало ясно изразено „спиране” на двигателя. Това водело до постоянно подаване на газ, което правело дългите пътувания много изморителни.

Всички тези характеристики могат да влезнат в конфликт с изискванията на редовия шофьор, този който разпознава и оценява потециала на този двигател и въпреки това иска да заложи на практичността. Въпреки че винаги има нужда от „втора категория” Сивик, такъв който предлага повече

практичност и по-послушен нрав. Този модел от подножието на върха е с двигателя D15B. С появата на SiR с двигатгел B16A, очевидният кандидат би

бил DOHC ZC, но еволюцията на D15B-VTEC и възможността да предостави същата мощност в по-прост и по компактен двигател заема мястото на по-

голямо обемния ZC в основнната гама на Сивик.

 

Невъзпятите герои: EG4 и EG8

 

 

 

Сивиците с D15B двигатели са най-популярните варианти от тази гама, защото предлагат добра мощност и великолепна практичност D15B VTEC версиите са каймака на гамата. Бидейки вторите след топ-модела SiR са значително по евтини а също така добре оборудвани. Предишното EG поколение, D15B VTEC тривратия Хеч EG4 VTi и четиривратия EG8 Ferio VTi.

EG4 и EG8 са истински 5 месни коли с окачване проектирано за меко и удобно пътуване. D15B VTEC двигателя е 16-клапанов SOHC с работен обем

1493cc с PGM-Fi инжекцион. Достига максималната си мощност от 130 к.с при 6800 оборота с максимален въртящ момент от 141 Nm при 5200 оборота в минута. С ръчна скоростна кутия D15B VTEC използва крайно предавателно число 4.25, 1ва и 2ра предавки са с предавателни числа съответно 3.25 и

1.9. Това всъщност са доста високи предавателни числа и спом

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз съм от бургас и ми е интересно вобще някъде в периметър от 200км могат ли да ми прочетат двигателя като хората .става въпрос за хонда акорд 96 год. 2.2 ивитек

Редактирано от ilkahilka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво искаш да му четът на двигателя ти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Искам да попитам дали може да се намери подробна инфотмация за двигателя на моята бегачка B20A8 Благодаря предваритено :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и d13b,които се монтира на японски сивик хетч 1996-2000 с означение D13B, мисля че е моноинжекция но се предлага само за азиатския пазар (Civic EL)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Прочетох информацията за двигателите тук, но не откривам един от моделите D16AG, с какъвто е моята кола. Всъщност поводът по който ви пиша е, че имам проблем с него и търся блок за този двигател. Някой има ли представа към кого да се обърна и къде да търся?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Нещо не успях да се ориентирам...,става въпрос за D16Y8.В крайна сметка този двигател само на шестици-купе, сглобени в САЩ ли се монтира ,или и на японските хечове?По-скоро въпросът ми е кой е двигателят със 125-7 к.с.,който се слага в Civic 6-хеч?Лек ден !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видове ECU-та:

 

 

* PG7 : 86-89 Integra (86-87 vac advance, 88-89 electronic advance)

* PM5 : 88-91 Civic/CRX DX

* PM6 : 88-91 Civic/CRX SOHC Si

* PM7 : 89-91 DOHC ZC (JDM 'EF' ECU)

* PM8 : 88-91 CRX HF

* PR2 : 89-91 ZC (Euro)

* PR3 : 89-91 JDM B16A EF8/9

* PR3 -J00 or J51 : 92 JDM Integra B16A EF8/9

* PW0 : 89-91 JDM B16A EF8/9 DA6-XSi

* PR4 : 90-91 Integra LS/GS

* PS9 : 88-91 4 door Civic EX Auto

* P05 : 92-95 OBD-1 Civic CX

* P06 : 92-95 OBD-1 Civic DX

* P07 : 92-95 OBD-1 Civic VX

* P08 : 92-95 OBD-1 Civic D15 JDM

* P0A : 94-95 OBD-1 Accord EX

* P13 : 93-95 OBD-1 Prelude Vtec

* P14 : 93-95 OBD-1 Prelude Si (non Vtec)

* P27 : 92-95 OBD-1 EG JDM Civic 1600 sohc

* P28 : 92-95 OBD-1 Civic Si/Ex

* P30 : 92-95 OBD-1 DelSol DOHC Vtec Si/EG SiR

* P54-G31 : 1997 Honda Accord 1.8 LS

* P61 : 92-93 OBD-1 Integra GSR

* P72 : 94-95 OBD-1 Integra GSR

* P72 : 96-00 OBD-2 Integra GSR

* P73 : 96-00 OBD-2 Integra Type-R (JDM & USDM)

* P74/75: 92-95 OBD-1 Integra LS/GS

* P75 : 96-00 OBD-2 Integra LS/GS

* P2N : 96+ OBD-2 Civic HX Coupe

* P2P : 96+ OBD-2 Civic EX Coupe

* P2E : 96+ OBD-2 Civic DX Coupe

* P2M : 96+ OBD-2 NZ Civic SOHC VTEC

* P2T : 99+ OBD-? Civic Si Coupe

* P5P : 97-00 OBD-2 Prelude Type-S (JDM ECU)

* PBA : 97+ US Acura 1.6EL

* PCT : 98+ JDM ITR / CTR

* PCX : 99+ OBD-? S2000

 

Публикувано изображение

 

За снимката :

1 OBD2B (left 3 plugs used)

2 OBD2A ECU

3 OBD1 ECU

4 OBD0 (JDM PR3 and PWO)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

<!--[if gte mso 9]>Sheet1930030011232011FalseFalseFalseДвигател Sheet2FalseFalseFalseSheet3FalseFalseFalse97501531536060FalseFalse

Двигател  Обем cc Брой Клапани  Carb/PGMFI  Bore x Stroke  Степен на сгъстяване Валове  VTEC  Години произведен  Модели  Мощност (кс)  Върт. Момент (Nm) 
A18A1 1829 12 Dual Sidedraft     SOHC      '87 Prelude (USA) 100hp@5500rpm 107tq@4000rpm
A20A1 1955 12 2bbl Carb        SOHC     '87-'89 Accord DX/LX (USA) 98hp@5500rpm 109tq@3500rpm
A20A3 1955 12 PGM-FI     SOHC     '87 Accord LX-i (USA) 110hp@5500rpm 114tq@4500rpm
A20A3 1955 12 PGM-FI     SOHC     '88-'89 Accord LX-i (USA) 120hp@5500rpm  
B16A1 1595 16 MPFI 81 x 77.4   DOHC VTEC 89-92 Civic VT / CRX VT 150@7600 144@
B16A2/3 1595 16 MPFI 81 x 77.4   DOHC VTEC 92-00 Civic VTi 160@7600 150@7000
B20A4 1958 12 2x Carb 81 x 95   SOHC - 88-91 Prelude 114@ 157@
B20A7 1958 16 MPFI 81 x 95   DOHC - 88-91 Prelude 150@ 180@
B16  1595 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '90-'93 Integra XSi/RSi (JDM) 158hp@7600rpm  112tq@7000rpm 
B16A 1595 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '89-'91 Civic SiR (JDM) 160hp@7800rpm   111tq@7300rpm
B16A 1595 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '92-'95 Civic (EUR) 170hp@7800rpm 116tq@7300rpm 
B16A1 1595 16 PGM-FI     DOHC VTEC   90-'91 Civic SiR (JDM) '90-'91 CRX SiR (JDM) 160hp@7600rpm  111tq@5200rpm 
B16B 1595 16 PGM-FI 81x77.4   DOHC VTEC   '98-'01 Civic Type-R (JDM) 185hp@8200rpm  150Nm@7500 
B17A1 1678 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '92-'93 Integra GS-R (USA) 160hp@7600rpm  117tq@7000rpm 
B18A1 1834 16 PGM-FI     DOHC     '90-'91 Integra GS (USA) 130hp@6000rpm  121tq@5000rpm 
B18B1 1834 16 PGM-FI     DOHC     '92-'93 Integra GS (USA) 140hp@6300rpm  121tq@5200rpm 
B18B1 1834 16 PGM-FI     DOHC     '94-'00 Integra RS/LS/GS (USA) 142hp@6300rpm  127tq@5200rpm 
B18C 1797 16 PGM-FI     DOHC     '95-'97 Integra SiR (JDM) 178hp@7600rpm  129@6200rpm 
B18C1 1797 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '94-'01 Integra GS-R 170hp@7600rpm  128tq@6200rpm 
B18C5 1797 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '98-'01 Integra Type-R (JDM) 195hp@7800rpm  130tq@7600rpm 
B18C6 1829 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '96 Integra Type R    
B18C7   16 PGM-FI     DOHC VTEC   '96 Integra Type R    
B20A3 1955 12 Dual Sidedraft     SOHC     88 - '89 Prelude '90 Prelude S 100hp@5500rpm  107tq@4000rpm 
B20A5 1955 16 PGM-FI     DOHC     '87 - '91 Prelude 2.0 Si 110hp@5500rpm  114tq@4500rpm 
B20B  1955 16 PGM-FI     DOHC   1997 97-'98 CR-V (USA) 126hp@5400rpm 133tq@4300rpm
B20Z 1955 16 PGM-FI     DOHC VTEC 1997 98-'01 CR-V (USA) 146hp@6400rpm  143tq@4500rpm
B21A1 2056   PGM-FI      DOHC      90-'91 Prelude Si (USA) 140hp@5800rpm  135tq@3500rpm
B18B2 1834         DOHC       101kw@6300 172Nm@5200
B18C1 1834     81x87.2 11 DOHC VTEC     127kw@7300 173Nm@6200
B18C7 1797     81x87.2 8.8 DOHC VTEC     141kw@7900 178Nm@6300
C30A1 2977         DOHC VTEC     201kw@7100  
C30A4 2977         DOHC VTEC     188kw@6800 284Nm
C32B2 3179         DOHC VTEC     206kw@7300 298Nm
C27A4 2675 24 PGM-FI      SOHC      95 Accord V6 170@5600rpm  165Ho@4500
C30A 2977 24 PGM-FI      DOHC  VTEC    '02 NSX 265hp@6800rpm  224tq@5400rpm 
C30A   12 PGM-FI      SOHC      '90 - '95 Legend V6  ?? ?? ??  ?? ?? ??
C32A  3197 24 PGM-FI     DOHC  VTEC    02 NSX 280hp@7300rpm  224tq@5400rpm
D13B1/2 1343 16 Carb 75 x 76   SOHC - 88-95 Civic 75@6300 102@3100
D14A1 1396 16 2x Carb 75 x 79   SOHC - 88-93 Civic GL/GLX, Concerto 90@6300 112@4500
D14A4 1396 16 MPFI? 75 x 79   SOHC - 96-00 Civic 90 126
D15B2 1493 16 DPFI 75 x 84.5 9.2 SOHC - 88-95 Civic DX, Civic LSi, CRX, Civic Shuttle 2wd, Concerto 90@6000 119@3000!
D15Z1 1493 16 MPFI 75 x 84.5   SOHC VTEC-E 92-95 Civic VEi 90@  
D15Z3 1493 16 MPFI 75 x 84.5   SOHC VTEC-E 92-95 Civic VEi 90@  
D15Z6 1493 16 MPFI 75 x 84.5   SOHC VTEC 96-00 Civic LSi 114@ 141@
D16А6 1590 16 МPFI 75 x 90   SOHC - 88-93 Civic, CRX, Civic Shuttle 4wd, Concerto 108@6000 133@5000
D16А8 1590 16 МPFI 75 x 90   DOHC - 88-91 Civic, CRX 124@6800 140@5700
D16А9 1590 16 МPFI 75 x 90   DOHC - 88-93 Civic, CRX, Concerto 130@6800 143@5700
D16Y5 1590 16 МPFI 75 x 90   SOHC VTEC 96-00 Civic 114@ 147@
D16Y7 1590 16 МPFI 75 x 90   SOHC   96-00 Civic 105@ 143@
D16Y8 1590 16 МPFI 75 x 90   SOHC VTEC 96-00 Civic 126@6600 146@5500
D16Z2 1590 16 МPFI 75 x 90   SOHC - 88-93 Civic, CRX, Civic Shuttle 4wd, Concerto 112@6300 135@5200
D16Z5 1590 16 МPFI 75 x 90   DOHC - 88-91 Civic, CRX 124@6800 140@5700
D16Z6 1590 16 МPFI 75 x 90   SOHC VTEC 92-95 Civic ESi 125@6600 144@5200
D16Z7 1590 16 МPFI 75 x 90   SOHC VTEC 92-95 Civic ESi 125@6600 144@5200
D16Z9 1590 16 МPFI 75 x 90   SOHC VTEC 92-95 Civic ESi Coupe 125@6600 144@5200
D15B Eco 1493       9.2 SOHC  VTEC-E     94HP  
D15B4 1493   Dual Carb             74kw@6300 126Nm@4500
D16Y1 1590     75x90 9.4         96kw@6800  
D16Y5 1590     75x90 9.4 SOHC       88kw@6400  
D16Y4 1590     75x90   SOHC       88kw@6400  
D16Y8 1590         SOHC VTEC     96kw@6800  
D17A2 LEV 1668         SOHC VTEC     96kw@6300 155Nm
D17Z1 LEV 1668       10 SOHC       88kw@6200 150Nm
D13A2 1342 8 2bbl Carb      SOHC      87 Civic/CRX 1.3 (USA) 60hp@5500rpm  73tq@3500rpm
D15A2 1488 8 2bbl Carb      SOHC      '87 Civic/CRX 1.5 (USA) 76hp@6000rpm  84tq@3500rpm
D15A2 1488 8 2bbl Carb     SOHC     '87 Civic/CRX HF (USA) 58hp@4500rpm 80tq@2500rpm
D15A3 1488 8 PGM-FI     SOHC     '87 Civic/CRX Si (USA) 91hp@5500rpm 93tq@4500rpm 
D15B1 1493 8 PGM-FI      SOHC      '88-'?? Civic 70hp@5500rpm 83tq@3000rpm
D15B6 1493 8 PGM-FI      SOHC     '88-'89 Civic/CRX HF (USA) 62hp@4500rpm 83tq@3000rpm
D15B6 1493 8 PGM-FI      SOHC     '90-'91 Civic/CRX HF (USA) 62hp@4500rpm  90tq@3000rpm 
D15B7 1493 16 PGM-FI      SOHC     '92-'95 Civic DX/LX (USA) 102hp@5900rpm 98tq@5000rpm
D15B8   1493 8 PGM-FI     SOHC      '92-'95 Civic CX (USA) 70hp@4500rpm 83tq@3000rpm
D16A1 1590 16 PGM-FI      DOHC     '86-'89 Integra (USA) 113hp@6250rpm  99tq@5500rpm 
D16A3 1590 16 PGM-FI      DOHC     '88-'89 Integra (USA) 118hp@6500rpm 103tq@5500rpm
D16Y7 1590 16 PGM-FI      SOHC      96-'00 Civic CX/DX/LX (USA) 106hp@6200rpm 103tq@4600rpm
D17A1 1668 16 PGM-FI      SOHC      '01-'02 Civic DX/LX (USA) 115hp@6100rpm 110tq@4500rpm
D17A2 1668 16 PGM-FI      SOHC VTEC-II    '01-'02 Civic EX (USA) 127hp@6300rpm 114tq@4800rpm
F20B 1955       11 DOHC VTEC     149kw  
F20C1 1997       8.8 DOHC VTEC     176kw@8300 208Nm
F22Z6 2156         DOHC       118kw@6000 201Nm
F23A1 2259         SOHC VTEC     112kw  
F23A4 ULEV 2259       10 SOHC VTEC     110kw  
F20A  1955 16 PGM-FI     DOHC     '90-'93 Accord Si (JDM) 150hp@6100rpm 137tq@5000rpm
F20A4 1955 16 PGM-FI     SOHC     '94 Prelude ??  ?? 
F20C  1997 16 PGM-FI      DOHC VTEC   '00-'02 S2000 240hp@8300rpm 153tq@7500rpm
F22 2156 16 PGM-FI     DOHC     '92-'96 Prelude Si (USA) 160hp@6000rpm 148tq@5000rpm
F22A1  2156 16 PGM-FI     SOHC      '90-'93 Accord (USA) 125hp@5200rpm 137tq@4000rpm
F22A1 2156 16 PGM-FI     SOHC     '92-'96 Prelude S (USA) 135hp@5200rpm 142tq@4000rpm
F22A2  2156 16 PGM-FI     SOHC VTEC   '94-'97 Accord EX 108 kW  ?? 
F22A4 2156 16 PGM-FI     SOHC     '90-'91 Accord EX (USA) 130hp@5200rpm 140tq@4000rpm
F22A6 2156 16 PGM-FI     SOHC     91 Accord SE (USA) '92 Accord EX-R (JDM) '93 Accord EX/SE (USA) 140hp@5600rpm 142tq@5200rpm
F22B1 2156 16 PGM-FI     DOHC     '94-'95 Accord EX (USA) 145hp@5500rpm 147tq@4500rpm
F22B2 2156 16 PGM-FI     SOHC     '94-'95 Accord DX/LX (USA) 130hp@5300rpm 139tq@4200rpm
F23A1  2259 16 PGM-FI     SOHC VTEC   '98+ Accord EX/LX 112 kW ??
F23A4 2259 16 PGM-FI     SOHC VTEC ULEV '98-'?? Accord EX/LX 110 kW ??
ZC 1590 16 МPFI 75 x 90              
ZC1 1590 16 МPFI 75 x 90   DOHC - ?-87 1gen CRX 130@6500  
EB1   1170 8 2bbl Carb     SOHC      '73 Civic (USA) 50hp@5000rpm  59tq@3000rpm 
EB2   1237 8 2bbl Carb      SOHC      '74-79 Civic (USA) 63hp@5000rpm 77tq@3000rpm
EB3   1237 8 2bbl Carb      SOHC      '78-79 Civic (USA) 63hp@5000rpm 77tq@3000rpm
ED1 1487 8 3bbl Carb      SOHC CVCC   '75 Civic CVCC (USA) 52hp@5000rpm 68tq@3000rpm
ED3 1487 8 3bbl Carb      SOHC CVCC   75 Civic Wagon (USA)  '76-79 Civic CVCC 52hp@5000rpm 68tq@3000rpm
ED4  1487 8 3bbl Carb     SOHC CVCC   76-'79 Civic Wagon (USA) 52hp@5000rpm 68tq@3000rpm 
EF1 1600 8 3bbl Carb      SOHC     '76-'78 Accord (USA) 68hp@5000rpm 85tq@3000rpm
EJ1 1335 8 3bbl Carb     SOHC     '80 Civic (USA) 68hp@5000rpm 77tq@3000rpm
EJ1 1335 8 3bbl Carb      SOHC      '81-'83 Civic (USA) 60hp@5500rpm 68tq@4000rpm
EK1 (2V) 1751 8 3bbl Carb      SOHC      79-'81 Accord (USA) '79-'91 Prelude (USA) 72hp@4500rpm 94tq@3000rpm
EK1 (4V)  1751 8 3bbl Carb      SOHC     82-'83 Accord (USA) '82 Prelude (USA) 75hp@4500rpm  96tq@3000rpm 
EM1 1487 8 3bbl Carb      SOHC CVCC   '80 Civic (USA) 52hp@5000rpm 68tq@3000rpm
EM1 1487 8 3bbl Carb      SOHC CVCC   '81-'83 Civic (USA) 63hp@5000rpm  77tq@3000rpm
ES1  1829 12 Dual Sidedraft     SOHC      '83-'84 Prelude (USA) 100hp@5500rpm 104tq@4000rpm
ES2 1829 12 3bbl Carb      SOHC      '84 - '85 Accord (USA) 86hp@5800rpm 99tq@3500rpm 
ES3 1829 12 PGM-FI     SOHC      '85 Accord SE-i (USA) 101hp@5800rpm 108tq@2500rpm
ET2 1829 12 Dual Sidedraft     SOHC     '85 - '86 Prelude (USA) 100@5500rpm 104@4000rpm
EV1 1342 8 3bbl Carb     SOHC     84-'86 Civic (USA) '84-'86 CRX (USA) 60hp@5500rpm 73tq@3500rpm
EW1 1488 8 3bbl Carb      SOHC     84-'86 Civic (USA) '84-'85 Civic/CRX HF (USA) 76hp@6000rpm 84tq@3500rpm
EW1  1488 8 3bbl Carb     SOHC     '86 CRX HF (USA) 58hp@4500rpm 80tq@2500rpm
EW1 1488 8 3bbl Carb     SOHC     '86 Civic (USA) 70hp@6000rpm 84tq@3500rpm
EW3  1488 8 PGM-FI     SOHC     '85 Civic/CRX Si (USA) 91hp@5500rpm 93tq@4500rpm
EW4 1488 8 PGM-FI     SOHC     '86 Civic/CRX Si (USA) 91hp@5500rpm 93tq@4500rpm
H22 2157 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '94-'97 Accord SiR (JDM) 190hp@6800rpm 152tq@5500rpm
H22  2157 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '92-'96 Prelude VTEC (USA) 200hp@6800rpm 161tq@5500rpm
H22A  2157 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '97-'01 Prelude SiR (JDM) 220hp@7200rpm 163tq@6500rpm
H22A 2157 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '99-'01 Prelude (USA) 200hp@7000rpm 156tq@5250rpm
H22A 2157 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '97-'01 Prelude Type-S (JDM) 200hp@7200rpm 163tq@6500rpm
H22A1 2157 16 PGM-FI     DOHC VTEC    '97-'98 Prelude (USA) 195hp@7000rpm 156tq@5250rpm
H22A1 2157 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '94-'96 Prelude VTEC (USA) 190hp@6800rpm 158tq@5500rpm
H23 2259 16 PGM-FI     DOHC      '93-'95 Prelude Type-S (JDM) 160hp@5800rpm 156tq@4500rpm
H23A1 2259 16 PGM-FI     DOHC VTEC   '92-'96 Prelude Si (USA) 160hp@5800rpm 156tq@4500rpm
H22A1 2156 16   85x95 10 DOHC VTEC     142kw@6800 201Nm@5000
H22A2 2157 16   87x91 10 DOHC VTEC     147kw@7000 212Nm@5300
H22A4 2157 16   87x91 9.8 DOHC VTEC     147kw@7000 212Nm@5300
H23A1 2259 16     11 DOHC VTEC     118kw@5800 209Nm@4500
K20A  1998 16 PGM-FI     DOHC i-VTEC   01-'02 Integra (JDM) '02 Civic Type-R (JDM) 220hp@8000rpm 206tq@7000rpm
K20A2 1998 16 PGM-FI     DOHC i-VTEC   '01-'02 RSX Type-S (USA) 200hp@7000rpm 142tq@6000rpm
K20A3  1998 16 PGM-FI      DOHC  i-VTEC   01-'02 RSX (USA) '02 Civic Si (USA) 160hp@6600rpm 132tq@5000rpm
K24  2354 16 PGM-FI     DOHC i-VTEC   '02 CR-V (USA) 160hp@6000 162@3200
K20A2 1998         DOHC i-VTEC     147kw@7400 192Nm@6000
K20A3 1998         DOHC i-VTEC     118kw@6500 191Nm@4000
K24A3 LEV 2354                 140kw  
Това е допълнение на таблицата започната от 1net. Ако някой има информация която липсва в таблицата да ми пише едно Л.С. За да му дам файл в който да попълни информацията и после да я кача отново тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) капоне моя двигател е H23A2 не го виждам в таблицата ,а модела е ВВ215А кажи нещо за тези мотори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Колега аз не претендирам да покривам 100% двигателите на Хонда, като намеря инфо го качвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и от мен нещо за двигатели - дано не се повтаря... :thumbs1:

codici_motore.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 3 години я карам мойта и тук има все различни характеристики за двикател D15Z8-MB3. 114 или 115 коня е? VTEC или VTEC-E е?........... аджиба всеки сайт предоставя различна информация за колицата ми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:mellow:)) аз съм с купе 5ген - D15B7 а пък тука не го виждам тоя двигател по талон го дават точно 1500 куб - 101 коня :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...