Jump to content
Sign in to follow this  
EAGLE EYE

Англичанка фарове ИДЕЯ!

Recommended Posts

Имам идея за яките англичанки, говоря за преди фейслифта!Аз карам такава и съм много недоволен от свтенето на фаровете и бла бла.... това е разисквано много пъти!Идеята е да махна лещата на фара! тоест- фара се състои от две стъкла, външно и вътрешно което се води леща която разпределя светлината т.е скапва светлината! Аз съм си разглобявал фаровете и тази леща се демонтира елементарно! но тогава не ми дойде идеята да я махна и да видя какъв е резултата1ако някой е пробвал моля да сподели, ако ли не аз ще го изпробвам скоро при първа възможност.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не си хаби труда, веднага пак ще я монтираш. Тази леща ти фокусира светлината да свети на определеното място. Без нея светлината ти се разпръсква и е много по-зле, да не говорим че всеки ще ти светва дългите защото ще го заслепяваш. Светлината е лоша заради пласмасата отпред, тази която е отвън. Ако тази пластмаса може да се смени със стъкло мисля че ще се опрявят фаровете до някъде

Share this post


Link to post
Share on other sites

ок де, защо на 6 ген. японка не англичанка , оригиналните фарове са саамо с вънщната пластмаса , нямат такава леща за насочване на светлината, нямат и насочване на светлината и на външната пластмаса! следиш ли ми мисълта....

Edited by EAGLE EYE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ти сега проследи моята:на японките насочването им е точно на външната част, докато на англичанките е на вътрешната т.е. на стъклената. Но като имаш мерак пробвай и ще се убедиш сам какъв ще е ефекта.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kicko

Аз пък имам друга идея, само че ме е страх да си разглобявам фаровете:Да се отвори и да се смени рефлектора, като се сложи такъв, на който да може да се монтира нещо такова, или пък без да се сменя, да се изреже по-голяма дупка в рефлектора и да се вмъкне retrofit модулчето за да се запази възможноста за регулиране. Тогава това вътрешното стъкло-леща може би ще стане излишно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявайте, ама имам следния въпрос, гледам си разглобявате често фаровете(за англичанките), та винаги ли сваляте предната броня, щото в спецификацията пише че така се сваляли, та съшествения въпрос е имали начин без да я свалям да си демонтирам фара? ;)Благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам идея за яките англичанки, говоря за преди фейслифта!Аз карам такава и съм много недоволен от свтенето на фаровете и бла бла.... това е разисквано много пъти!Идеята е да махна лещата на фара! тоест- фара се състои от две стъкла, външно и вътрешно което се води леща която разпределя светлината т.е скапва светлината! Аз съм си разглобявал фаровете и тази леща се демонтира елементарно! но тогава не ми дойде идеята да я махна и да видя какъв е резултата1ако някой е пробвал моля да сподели, ако ли не аз ще го изпробвам скоро при първа възможност.

Като те слушам, май имаш нужда просто от едни OSRAM Cool Blue ;) С обикновен халоген и двете стъкла да махнеш няма да постигнеш ефекта от Cool Blue-то ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз пък имам друга идея, само че ме е страх да си разглобявам фаровете:Да се отвори и да се смени рефлектора, като се сложи такъв, на който да може да се монтира нещо такова, или пък без да се сменя, да се изреже по-голяма дупка в рефлектора и да се вмъкне retrofit модулчето за да се запази възможноста за регулиране. Тогава това вътрешното стъкло-леща може би ще стане излишно.

Ей и аз съм си го мислел точно това, даже си купих ярки светодиоди за да постигна ефекта на фаровете на новите Аудита ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

така!1. Да трябва да си разглобяваш всвки път бронята за да свалиш фар! елементарно е и става бързо.2. Колегата който е пуснал линка към лупите с идея за вграждане, ЗАБРАВИ , няма как да стане ,а и лупата е кофти работа ,особено тайванки,китайски и т.н. по добре с фарове на англичанка!3. Тази скапана лещта която насочва свтлината, какво да насочва като я няма тази светлина!4. Колегата който ми предлагаше крушките- да наистина ефекта е добар , но май ми изгоря рефликтор заради такава крушка и рефлектор наскоро смених.5. С ксенон съм , ефект има- по добре светна , т.е. от говняно стана лайняно , ! Извинявам се

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Informer

така!1. Да трябва да си разглобяваш всвки път бронята за да свалиш фар! елементарно е и става бързо.2. Колегата който е пуснал линка към лупите с идея за вграждане, ЗАБРАВИ , няма как да стане ,а и лупата е кофти работа ,особено тайванки,китайски и т.н. по добре с фарове на англичанка!3. Тази скапана лещта която насочва свтлината, какво да насочва като я няма тази светлина!4. Колегата който ми предлагаше крушките- да наистина ефекта е добар , но май ми изгоря рефликтор заради такава крушка и рефлектор наскоро смених.5. С ксенон съм , ефект има- по добре светна , т.е. от говняно стана лайняно , ! Извинявам се

О, приятелю, ти имаш проблеми с очите :)В този случай само чичо доктор може да ти предпише правилните лупи за твоите очи. Аз карам вече втора година с Cool Blue и да ти кажа, не ми се налага да пускам дългите, на къси си карам по магистралата и се вижда чудесно... А да ти изгорят рефлектор ми се струва невъзможно, те са си 50/60W стандартни...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiko може ! Не прочетох линка подробно! към другия колега- виждам си идеално, но просто изказвам мнение което се е натрупало от опита който имам!Нямал съм възможност да карам с такива крушки цели две години, през това време смених ред автомобили с различни фарове и т.н , и разбрах едно, англичанките не светят добре за съжаление ,каквито и крушки да им слагаш, ПОВЯРВАЙ!Поизкревихме малко темата,но нека аз да си пробвам това което съм намислил и ще кажа за резултата!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest todorov

Аз гледах една англичанка вътрешното стъкло беглатко като външното . Но как свети незнам. Аз сложех XENON и засега съм доволен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да ти кажа и на мен ми минаваха 12343242342131 идеи за фаровете.... Купих ксенон и отидох на реглав на фаровете.Преди настройката на уреда показваше 3% осветеност след настройката 57% което е ПЕРФЕКТНО .Така че събери 250 лв купи си едни читави ксенони и си регулирай фаровете. Аз съм много доволен

Share this post


Link to post
Share on other sites

Къде в София човек може да си направи реглаж на фаровете?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Къде в София човек може да си направи реглаж на фаровете?

D&N (ама да е Люлин), Полмо (Орландовци), сигурно има и други.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olmv гледам че си се занимавал с фарове. Как оправяш външното потъмняване , така характерно за тези англичанки. Ако обясниш по - подробно как става номера ще съм ти мн благодарен, предполагам другите колеги също.

Edited by teror1sta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз се замислям дали да не си взема angel eyes с едно ксенонче и да си оправя проблема с фаровете така?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз се замислям дали да не си взема angel eyes с едно ксенонче и да си оправя проблема с фаровете така?

Ми ако ти се дават 1000 лв и отгоре за тези неща става. Лично видях фаровете на Olmy и наистина има голям ефект от това което е направил и описал. Аз мисля да го последвам в това начинание.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз се замислям дали да не си взема angel eyes .......

Колега за съжаление и за твоя информация, все още за Английските Сивици не се предлагат "angel eyes" !!! Освен, ако не решиш да правиш оптичен тунинг и присаждане на такива фарове от друг модел, ама не ми се мисли каква работа те чака и какво преработване на капак и калници, а и не само..... Не мисля, че си струва целият този труд и развалянето на колата заради едни фарове!П.С. Малка поправка! От колегата 'Draik' разбрах, че вече имало пуснати в продажба "angel eyes" и за Англичанки на цена около 580лв, ама пак според мен (лично мнение) е неоправдано, като прибавиш и още 220-240 за би-ксенон и ==> 800лв ??? Edited by Olmy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето и малко снимки, които направих преди малко, за да се види какъв е ефекта :angry: За съжаление нямам снимки на фаровете, преди да извърша описаната по-горе манипулация!

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

 

Това топчесто образувание на последната снимка е гадното лепкаво вещество (нещо като болкит, ама не точно), което съм успял да изкарам само от единият фар !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-добра, ясна и точна представа за какво точно иде реч ще добиете, ако изгледате това клипче, което го има и в линка който съм дал към сайта на 3М :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olmy благодаря за информацията! Да те питам нещо - след тази "операция" като миеш колата на пароструйка, има ли конденз?За Stefan milev - в София правят реглаж на фаровете в сервиза на Хонда на бул. Бъкстон

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olmy благодаря за информацията! Да те питам нещо - след тази "операция" като миеш колата на пароструйка, има ли конденз?....

Значи тя цялата таз операция я предприех (иначе отдавна се канех да го сваля, отворя и почистя отвътре и полирам отвън, ама не се престрашавах, но и таз работа стана), защото тоз прословут уплътнител (приличаш на болкит или каквото и да е) беше изпуснал в долната част на левият ми фар, ама докато го открия и разбера голямо сушене със сешоар падна :angry: Аз го суша и след 10-15 минути пак всичко вътре в конденз !!! Та свалих го и оправих го по-описаният начин и досега вече четвърти месец ниакви ядове с влаги и кондензи, а колата си я мия сам с водоструйка на 160 bar (16 атм.). Само гледай силикона да е качествен и да стяга по-бързо, че моя нещо много бавно стегна, та два дена бях без кола, хем през това време как ли не му баях на фара (то не беше нагряване, то не бе печене във фурна) докато не си стегна сам, нищо не му помогна. И докато стегне го бях овъртял стегнато целият фар в хартиено тиксо за да го държи стегнат, че иначе се лигави тъпият силикон и става кофти, после ако някъде не е хванал както трябва......! Ей това е най-големият проблем според мен при затварянето и уплътняването на фара, че бавно върви цялата процедура. Ако има нещо, като това оригиналното, което се нанася обаче леко затоплено, цена няма да има !!! Edited by Olmy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Olmy

Значи темата вече е бодната, като важна в раздел 'Технически въпроси' подраздел 'Полезни технически теми' ТУК и се казва 'Полиране на фарове' !!! Така информацията по въпроса с фаровете на Англичанките ще е достъпна, по всяко време на всеки на който му е необходима :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проспал съм тази чудесна тема. Аз си мислех, че само моите фарове за кочина... Колегата Olmy, супер са ти станали фаровете :worthy: Ще се пробвам и аз скоро.

Озадачен съм от едно нещо обаче... защо да не се почиства рефлектора? И като са пълни с прах (баш отвътре) и двата ми фара какво да ги правя? :worthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето едно интересно клипче -

утре мисля да пробвам с паста за зъби и аз - ще пиша дали става нещо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пробвах първо левият фар да изчистя със паста без да го свалям - преди post-13267-1267692516_thumb.jpgследpost-13267-1267692585_thumb.jpgкакто виждате разликата е минимална дори почти никаква , затова реших да сваля десния и да го разглобя и почистя тотално - без туй ми правеше конденз и се налагаше да го силиконирвам - съжалявам че не направих снимки и на разглобеният фар но бях омазан целият в този болкит ли е кво е незнам но е адски лепкав post-13267-1267692291_thumb.jpgзначи лещата и вътрешната част на фара първо ги киснах само във вода около 30 мин и след това ама съвсем внимателно ги изтърках със паста и една микрофибърна кърпичка като внимавах пастата да не изсъхне и я мокрех постоянно за да си стои разпенена- рефлектора съм го мил САМО със вода.Ето и крайният резултат post-13267-1267693253_thumb.jpgpost-13267-1267693289_thumb.jpgнакрая един съвет от мен - пробвайте първо как става на някоя друга пластмаса - примерно подложка на компакт диск - а след това действайте ако сте доволни от резултата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

колги и аз го имам проблема с потъмниаването на фаровете един приател ме посъветва да го почистя с медицински спиртпада доста търкане но ефект има и то достафара се почиства само отвъни само с медицински спиртбез никакви абразивни добавкита това е от мен пробваите но ефект има

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес си купих 1 лист водна шкурка 1000 + 1 лист водна шкурка 2000. Шлайфане около 20 мин на ръка с много вода с по-едрата шкурка. След това още 15 мин с марка 2000, пак с много вода. Накрая полиране с паста за зъби(около 15-20 мл) и обикновена кърпа за ръце. Колеги, гледах като втрещен резултата. Яд ме е, че не снимах фара преди процедурата, но беше яко зацапан, имаше и шупли. Та цялата работа ми излезе 1,2-1,3 лв + 1 бира. Сега фара е като чисто нов - кристален.

Share this post


Link to post
Share on other sites

спирт? не помътнява ли от спирта? странно.по-скоро бих казал, че е подходящ изопропилов алкохол. той не разтваря пластмасите. продава се в магазините за химикали. аз си взех от един магазин, който е точно до ХТИ. Струваше към 2 лева литъра, нищо работа :) освен това е подходящ за почистване на всякакви електрически контакти, окислени, потъмнели и т.н. подобно на спирта е, но почиства по-добре. за фарове не съм го пробвал, защото си смених и двата фара с тайвански ментета, но поне са нови и засега светят горе-долу прилично. чудя се дали да не им забода и ксенон вътре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес си купих 1 лист водна шкурка 1000 + 1 лист водна шкурка 2000. Шлайфане около 20 мин на ръка с много вода с по-едрата шкурка. След това още 15 мин с марка 2000, пак с много вода. Накрая полиране с паста за зъби(около 15-20 мл) и обикновена кърпа за ръце. Колеги, гледах като втрещен резултата. Яд ме е, че не снимах фара преди процедурата, но беше яко зацапан, имаше и шупли. Та цялата работа ми излезе 1,2-1,3 лв + 1 бира. Сега фара е като чисто нов - кристален.

колега изпробвах твоя метод и резултат почти никакъв.първо с P1000 после P2000 и при двете ползвах доста вода,доста мръсотия изтече светнаха малко,но им се изгуби гланца.вместо да ползвам като теб паста за зъби ги полирах с полирпаста за боя,сега са по-светли,но без гланц

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз пробвах процедурата. 10 минути с вода и водна шкурка П2000 и 15 минути с паста М3 резултата е страхотен.post-15414-1284393409_thumb.jpg Преди post-15414-1284393425_thumb.jpgСлед

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз пробвах процедурата. 10 минути с вода и водна шкурка П2000 и 15 минути с паста М3 резултата е страхотен.

Същия резултат щеше да постигнеш и с една обикновенна паста за зъби от 0.79лв и без никакво шкурене.Вчера го изпробвах и фаровете се изчистиха. Ще споделя след време, колко са издържали така. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте аз не съм пробвал с паста за зъби но на моята англичанка ги правя с водна шкурка и паста за боя и издържат около година и след това пак същата процедура и пак светват спасение няма :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×