Jump to content
CARBON

СПОРТЕН ФЪЛТЪР ЗА 20ЛВ

Recommended Posts

налагасе да сменям въздушния филтър и се оказа че оригиналния с елипсовидната форва за кутията е 28лв :) отидох на битака и се здобих с спортен филтър за 10 лвкупих още ПВЦ тръба с диаметър 7,5 см термо изолация и алуминиев въдуховод,последното е хем за по завършен вид хем за малко визия хем и за още допърнителна термо изолация и тия материали ми легнаха 10лвпосле след 1 ч работа се получи ето това :http://img.data.bg/i.php?show=1081709&ctrl_id=v8iuay#imghttp://img.data.bg/i.php?show=1081710&ctrl_id=0hnxyh#imghttp://img.data.bg/i.php?show=1081711&ctrl_id=n3ybrg#imghttp://img.data.bg/i.php?show=1081712&ctrl_id=ypbgor#imgкакво постигнах с този филтърами първото е че от 0 до 100 колата ги прави с него за 11 секунди,сега колегите ще кажат "ама тя по принцип си ги прави толкова по каталог е така" да прависте колеги но ги прави 11 секунди с сток джанти които са 13 цолови а моите джанти са 15 ки с гуми 205/50/15 и колата ги правеше с тях от 0 до 100 за 13 сек,горивота при всики опити с и без филтъра е 95 с двама човека в колатадругото което постигнох с този филтър за шеметните 20 лв е много яко съссскане между 5 и 7 К просто адски ме кефи звукаи третото е че филтъра може да се сваля и пере което от своя страна икономисва срадства от нов :) трабва само да реша едим малък проблем с мъркуча от който колата смука въздух когато е студена от колекторите за да загрее по бързо тъй като този мъркуч се пада непосредствено преди кутията и сега с филтъра остава зад него и от там могат да попаднат боклуци в двигателя но ще го измисле тия дни мисле да сложа или мрежа от друг филтър или някаква метална мрежа самоче задължително в горния край на мъркуча защото в долния се развива доста висока температура и ще изгори материала платове манти и тем подобни направо ги забравяме защото с течение на времето ще изгорат малко или много от топлия въздух и ще се засмучат от двигателяето за този клапан и мъркуч говоряhttp://img.data.bg/i.php?show=1081714&ctrl_id=i0kkpl#imgтова е за сега от мен пожелавам успех на всички които са решили да променят малко или много сток колите си ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добро решение мисля и аз да пробвам на моята d13b2 ПОЗДРАВИ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

...аз съм карал с затапен отвор за топлия въздух преди филтъра понеже си сложих спортни колектори и махнах маркуча не съм имал проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest misho

Пич, нищо лично, ама направо си се създал с тоя филтър за 10лв. от битака.Има доста теми за спортния въздушен филтър - горещо ти препоръчвам да ги прочетеш, но доста внимателно........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prozium

Какво ще стане ако в 2та края на тръбата се сложат 2 големи вентилатора? Дали ще има ефект : D)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xzibi7

Пич, нищо лично, ама направо си се създал с тоя филтър за 10лв. от битака.

Има доста теми за спортния въздушен филтър - горещо ти препоръчвам да ги прочетеш, но доста внимателно........

дай да видиме тея теми, че ме интересува каква е разликата (в минуси) м/у оригинални и ментаци и това "създал" какво ще рече Редактирано от xzibi7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CARBON

Какво ще стане ако в 2та края на тръбата се сложат 2 големи вентилатора? Дали ще има ефект : D)

ами ще се чува нещо от сорта на фиууууууууу от вентилаторите нищо друго даже месля че ще спират въздушния поток :afro:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest UniCorn

Колега, много е вероятно с този "спортен" филтър да предизвикаш ефект, точно обратно на търсения. Има си причини спортните филтри и cold air intakes да струват доста парички.Послушай колегата misho.Успех!P.S. И въпросът с вентилаторите е бил разискван в няколко теми.

Редактирано от UniCorn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз съм против тези филтри,мисля че си постигнал само звук и само си мислиш че върви повече, дори мисля че можеш да си имаш неприятности с филтри менте -Мои познат казваше "Чудеса от храброст". Все пак евала за старанието и ентусиазма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Izanagi

Ако този филтър не филтрира като хората , което е доста вероятно в двигателя ти ще се получи много готина полирпаста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest M.R.Tuning

Да ти кажа и аз го бях правил същото нещо и аз сам с Д13-ска при мен колата с катав филтар варвеше доста по малко на високите обороти отколкото с оригиналния сток филтър пробвал сам го.Сега сам с JR конос и има огромна разлика гарантирам ти но има и разлика в цената 80 лв е но ако искаш ефект...Но като за начало :afro: аз мн си се кефих и аз с биташкия филтар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov

колега, с тоя въздушен филтър съм почти убеден че имаш обратния ефект на желаноото.Читав въздушен филтър струва 180-200 лева.Още повече въздушния филтър от финансова гледна точка не е по-добре щото на 10 000 км трябва да са чисти с 2 препарата, единия от които е 10-15 лв.(ако не съм прав нека ме поправят компетентните колеги).За това и от тази гледна точка не е по-добре.Но щом те кефи си слушай звука.всеки има право да прави квото си знае :afro: :afro: :lol: .И стига вече едни и същи теми.прочети за въздушния филтър.има хиляда теми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

мине се немине и пак се почва с филтрите :afro: .незнам на кой колата с какъв филтър как варви ама в крайна сметка тва е ФИЛТЪР или филтрира или не :afro:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
чел съм ги колега :dry: а темата сим я пуснал за хората които искат да си направят такъв филтър на сносна цена и ако забелязваш не съм задал нито един въпрос относно филтъра вие сами се питате некви работи тука и сами си отговаряте :) радвамсе че дискусията ви варви а аз мисля да си карам с моита джажа за 10 лв от битака :D само ще изолирам достъпа на топъл въздух от двигателя и радятора до филтъра ама тия дни като намеря време иначе вие с оригиналните защо ни пуснете 3-4 снимки да ги видим вашите филтри и начина по който са монтирани :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Д13 .. тва "изобретение" е пълна глупост , защото това е карб все пак ! Оригиналната тръба ,която си влиза фабрично в калника и си смуче студен въздух е перфектна ! Има оригинални К&N филтри тип "тава" , около 50 лв , които вършат добра работа ! Единствения "смислен" тунинг е да се изолира мъркуча за топъл въздух към колектора ! Това има ефект ! Споделям лично мнение , базирано на 4год каране на ЕГ3 ! Поздрави за ентусиазма ! :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подкрепям Мишо с 2 ръце:след 2-3 месеца на тея пазарски филтри не им остава нищо от хартията особено като се изпере,познай къде отива хартията!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, абе оставете човека да прави квото си иска,голямо хапане. Направил си е филтър направил си е труда да качи снимки и да сподели какво се е получило,какво повече може да искате от колегата. Все пак всеки се простира според възможностите си. Чета как всеки си е сложил K&N филтър но въпреки това не виждам снимки на това което е направил. На мен например ми е много интересно как може да се сложи спортен филтър на 1.3 мотор но с цялостно премахане на кутията за въздух и да няма проблем зимата:)!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

като не ви харесва филтъра здраве да е на него му харсва точка по въпроса щял да се прецака двигателя ми ок може пак да иска да си смени това онова по двигателя какъв ви е пак проблема оставете го да прави каквото иска

...не съм съгласен с теб именно тук трябва да се намеси модератора и той се намеси за да предупреди последователите на идеята на КАРБОН за последствията за ДВГ-то!!!А КАРБОНА няма да се рзсърди защото и той не е сигурен в някой неща които прави и затова се допитва и споделя с хората :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да предупреди последователите на идеята на КАРБОН за последствията за ДВГ-то

Всеки който се опитва да съсипе прекрасното творение на жълтите момчета, независимо от това знае или не, трябва да бъде критикуван!!! Това как ще приеме критиката, си е лично негов проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да предупреди последователите на идеята на КАРБОН за последствията за ДВГ-то

Всеки който се опитва да съсипе прекрасното творение на жълтите момчета, независимо от това знае или не, трябва да бъде критикуван;) Това как ще приеме критиката, си е лично негов проблем ;)
:);) ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer

абе тоя филтър поне 30лв да беше и да имаше някакъв гарантиран произход ... щеше да бива :) щото така като е от някоя "сергия" кво му пречи да е от накъдрена тоалетна хартия боядисана в черно, как ще го познаеш ... не си струва риска ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГИ ПРИЕМАМ ВСИЧКИТЕ ВИ СЪВЕТИ И КРИТИКИ ЩЕ ПОКАРАМ 1-2 СЕДМЕЦЕ ТАКА И ЩЕ ОТВОРЯ ТРЪБАТА И КУТИЯТА АКО ВИДЯ ПРАХ ГО МАХАМ ЩЕ ПИША КАК СТОЯТ НЕЩАТА СЛЕД СЕДМЕЦА ДВЕ :):dj: поздрави на свички :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НАПРАВИХ 1500 км с този филтър и като разлобих тръбата в нея.........познайте АМИ НЯМА НИТО ПРАШИНКА в кутията на фабричния филтър също....пак някакви предрасъдъци ви гонят !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

продължавай да караш тогава !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ами просто всичко си е влезнало в двигателя тогава !!! кво се косиш Колеги не разбирам какво се захапахте за тоя филтър :) дайте на свободна / неутрална ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest rusiq_81

НАПРАВИХ 1500 км с този филтър и като разлобих тръбата в нея.........познайте АМИ НЯМА НИТО ПРАШИНКА в кутията на фабричния филтър също....пак някакви предрасъдъци ви гонят :dry:

Споко бе колега ако същият филтър се купи от някой як високорекламиран магазин на цена 100лв. щеше да е супер ама щом е 20лв не става.Аз лично имам магазин за тунинг и продавам "менте" филтри както и JR и K&N и много пъти съм ги разглеждал и сравнявал и честно казано разлика няма с изключение на тези от най евтините които наистина не са качествени но не защото са с едри дупки и не филтрират добре а просто след известно време се прокъсват и разпадат.Винаги ми е било смешно някой като каже че бил с менте филтър а след като сложил оригинален колата вървяла доста повече.Ако някой вдигне на светлина например JR филтър и YED ще се убеди в написаното ми НО има едно голямо НО най важната част тук е в доброто омазняване.Именно то допринася доброто филтриране на финните частици и дори K&N i JR да сложиш не омаслен пак ще влизат мизерии. п.п Не ангажирам никой с моето мнение :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taka e за здравината съм съгласен че марковите издържат повече но за филтрацията лично съм се убедил че разлика няма даже ми се струва че марковите са по едри.Не пиша това за някаква рекламна цел даже печеля повече от марковите филтри но просто казвам какво съм видял с очите си а за разлика във вървежа вече си е чиста психическа нагласа или обема на самия филтър :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ицо :( знам че е така значи апексито ми е на 60 хиляди километра на кутииката или в саита им пише че има гаранция .... 1 милион км;) ама струва 140-50 лв ;)като купувах 2-рия път въздушен за другата кола нямах възможност да взема "маркоВ" -може би аз попаднах на гадничАК (изкара 1500 км) -и после попаравка и стана желязо :dry:) (на пране не е теставн ) (ама невярам да издържи )

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе има едни от 10-15лв които вече изхвърлих от магазина си и не ги продавам вече наистина се разпадат (лъскави без марка) но например YED с които работя вече бая време са си добри въпреки ниските цени които са :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филтъра не е хартиен от някакав друг материал е който се намира посредата а от двете страни ема мн ситна мрежа и слео тия 1500 км въобще не се е износил или дори замърсил ще го снимам от близо за да се обедите сами :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kalos

филтъра не е хартиен от някакав друг материал е който се намира посредата а от двете страни ема мн ситна мрежа и слео тия 1500 км въобще не се е износил или дори замърсил ще го снимам от близо за да се обедите сами :(

Замисли се! Къде е отишъл болкука който се трупа в/у филтъра?Неможе целия двигател да е покрит с прах, а филтъра да е чист?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper
:) :) :(:) Този филтър който е монтиран е пълен боклук ! Виждал съм конкретния филтър и като го погледнеш към слънцето се виждат големи дупки (нещо като решетка от плат с големи правоъгълни дупки през които слънчевите лъчи преминават (да не говорим за прашинки)) :( Точно този филтър не може да предпази двигателя от никакъв прах ! п.п. с трици маймуни не се ловят :D Редактирано от ripper

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от вас в реалността чупил ли е двигател поради липса на филтър или поради лоши филтриращи качества на въпросния?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавите филтри чистят много добре за разлика от тези другите, това е факт. Както самата конструкция така и материала от който са направени а да не говорим за самите препарати. Един хубав филтър K&N например на 5000 км става толкова мизерен че няма начин да не го изпереш. YED съм виждал и чувал ( rusiq_81 нали такъв сложи на Димо ) еми разликата е огромна просто ако искаш може да направим един тест да дойда и да сменим К&N със Yed да се убедиш и сам. За вървенето незнам дали ще има разлика, но и там е възможна такава поради различната пропускливост на филтрите. За почистващите свойства: според мен един K&N филтър омаслен със препарат на К&Н чисти по-добре от оригинален хартиен филтър, защото хартиения пропуска финните частици докато омасления филтър ги прихваща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стара Българска поговорка: "Евтиното накрая излиза по-скъпо!"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко казано до тук най-ми хареса поста на 1нет :plane: . Аз постоянно сменям филтри на коли, които филтри не само не филтрират, ами и събират доптълнително прах, който си влиза спокойно в мотора. С две думи такива филтри, че по-добре да си без филтър. Говоря за коли по на 400 500 к. км. Ми да ви кажа още си вървят кочините, нищо им няма... :P . Също познавам хора, които карат без всякакъв вид филтри (ако има някаква разлика във вървенето, то тя се усеща най-добре в тоя случай). Ми и техните мотори са наред, така че... Който както му е кеф така да си кара, кофти филтъра не е точно като кофти масло ;).

Редактирано от vanko_2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко казано до тук най-ми хареса поста на 1нет :blabla: . Аз постоянно сменям филтри на коли, които филтри не само не филтрират, ами и събират доптълнително прах, който си влиза спокойно в мотора. С две думи такива филтри, че по-добре да си без филтър. Говоря за коли по на 400 500 к. км. Ми да ви кажа още си вървят кочините, нищо им няма... :( . Също познавам хора, които карат без всякакъв вид филтри (ако има някаква разлика във вървенето, то тя се усеща най-добре в тоя случай). Ми и техните мотори са наред, така че... Който както му е кеф така да си кара, кофти филтъра не е точно като кофти масло :).

:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...