Jump to content
Guest mihho

една крачка напред

Recommended Posts

Guest mihho

Искам да ви попитам дали знаете колко Коне ще качи отгоре един цялостен възд. кит на K&N.мерси предварително момчета :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Искам да ви попитам дали знаете колко Коне ще качи отгоре един цялостен възд. кит на K&N.мерси предварително момчета  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Максимум 4-5... но както се каза и преди... въртящия момент е от по-голямо значение в случая...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Та значи ще окаже вляние на оборотите ????така нали???а максималната мощност ще се достига не при заводско дадените обороти? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest i4o

и не се надяваи много да не останеш разочарован!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

аз не и очаквам да ми фръкне колата ама е некаво начало.....при условие че даже не е с редовни регистрационни номера още.....:worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Та значи ще окаже вляние на оборотите ????така нали???а максималната мощност ще се достига не при заводско дадените обороти? :D

<{POST_SNAPBACK}>

Пак ще се постига мощността там където е била преди, но ще е малко повече :D

5-6 коня не са никак малко за малолитражен атмосферен мотор, не подценявайте филтрите, има полза.

Защо всеки реагира така "....хм......5-6 коня няма смисъл...."? Тунинга е скъпо занимание, ако си мислите, че за 120 лв. ще вдигнете 20-30 коня на тези е голяма грешка! 5 или 6 коня за тези пари си е евтино наистина :worthy:

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Та значи ще окаже вляние на оборотите ????така нали???а максималната мощност ще се достига не при заводско дадените обороти? :D

<{POST_SNAPBACK}>

Пак ще се постига там където е била преди, но ще е малко повече :worthy:

5-6 коня не са никак малко за малолитражен атмосферен мотор, не подценявайте филтрите, има полза.

<{POST_SNAPBACK}>

ам така кажи им ......като каза бащата да поръчаме един и ми светнаха очичките :D

 

 

искам да питам ....начи в саита на КиН пише че овеличава мощносто и "звучи страхотно също"....мн ми е итересно къв е тоя звук......чакв понеделник ще го чуя такаче някои знае да ме светне

Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

искам да питам ....начи в саита на КиН пише че овеличава мощносто и "звучи страхотно също"....мн ми е итересно къв е тоя звук......чакв понеделник ще го чуя такаче някои знае да ме светне

<{POST_SNAPBACK}>

вярно малко преувеличават, но принципно са прави

наистина увеличава мощността, ако е поставен правилно. По-скоро е 2-3 коня, отколкото 5-6 (и с каране мнооого трудно се усещат)

хубавото при тях, че не се сменят, а само се мият. тоест филтъра е вечен и пестиш пари от филтри, а си винаги с чист филтър

 

сряда покарах кола с коничен филтър, и моята си я карам (вече) редовно, тя е с K&N за кутията, и коничните вадят МОГЪЩ звук, просто ти настръхват косъмчетата на гърба! Особено ако караш в тунел, и свалиш 2-3 предавки, дадеш пълна газзззз ..... телевизорчето беше с коничен филтър, и вадеше УБИЙСТВЕН звук!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

искам да питам ....начи в саита на КиН пише че овеличава мощносто и "звучи страхотно също"....мн ми е итересно къв е тоя звук......чакв понеделник ще го чуя такаче някои знае да ме светне

<{POST_SNAPBACK}>

вярно малко преувеличават, но принципно са прави

наистина увеличава мощността, ако е поставен правилно. По-скоро е 2-3 коня, отколкото 5-6 (и с каране мнооого трудно се усещат)

хубавото при тях, че не се сменят, а само се мият. тоест филтъра е вечен и пестиш пари от филтри, а си винаги с чист филтър

 

сряда покарах кола с коничен филтър, и моята си я карам (вече) редовно, тя е с K&N за кутията, и коничните вадят МОГЪЩ звук, просто ти настръхват косъмчетата на гърба! Особено ако караш в тунел, и свалиш 2-3 предавки, дадеш пълна газзззз ..... телевизорчето беше с коничен филтър, и вадеше УБИЙСТВЕН звук!

<{POST_SNAPBACK}>

оффф да идва понеделник та да настръхвам и аз .......а доколкото филтрите .......по мое мнение всяка една част намираща се по колата има значение ......нищо не е случаино ......и всичко си има начало :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

това вече незнам а кой път ще го пиша:-при рязко натискане на педала реакцията е осезаемо по бърза и адекватна.-оборотомера се пълни при мен на 1ва като на мотор, просто доста осезаемо по-бързо пълни до 7000 с филтъра-на 2ра с ниска скорост и рязко подаване пак откликва подобре-луд звукпо мое мнение въртящия момент в ниските малко се повишава...ИЗВОД: най-ме кефи това, че с натискането на педала колата просто подскача моментално... ете тва е :worthy:А за звука: малко бие на метален... ще го чуеш :D

Редактирано от surr3a1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Колко струва удоволствието K&N?От Импас 56 ли го взимате?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

ми аз не го взимам от там .....поръчахме го от каталог......а и в саита си задаваш каква ти е колата и то ти предлага варянти за филтри.......п.п.нов съм и не съм видял все още всичко което пише....за напред ще гледам:worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda
http://www.knfilters.com/http://www.accessconnect.com/applkn.htmhttp://www.racepages.com/auto/air_intake/kn_air_filter.htmlАко поръчвате по интернет, ги помолете да декларират цена под 60 долара и така ще избегнете мито, други разходи и загубено време :worthy: Пратката ви идва направо вкъщи с куриер, вместо да се разкарвате до митницата. Редактирано от My Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Зщо поръчвате от интернет? Импас 56 са офицялен представител, имат огромни количества от всякакви видове. За 120 лв. ще си го вземеш веднага от место в магазина без да чакаш. Незнам дали ако се поръча от чужбина с доставката и чакането ще излезне по-евтино? Всъшност всеки сам си решава. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

При положение че моя целия кит излиза 200лв... да земеш само филтър за 120 е самоубийство... или милионерство :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda

Кажи повече за този кит за 200лв, усеща ли се ефекта, струва ли си парите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

А АЗ БИХ МАХНАЛ КАТАЛИЗАТОРА, И ЩЕ "ОСВОБОДЯ" ПОВЕ4Е КОНЕ И ОТ НАИ-СКЬПИЯ СПОРТ.ФИЛТЬР , КАТО ЗА НА4АЛО :)+ ТОВА ТЕЗИ ФИЛТРИ СА ПОВЕ4Е ЗА ТУРБОМОТОРИ, КАДЕТО СЕ "СМУ4Е" ГОЛЯМО ГОЛЯМО КОЛ-ВО ВЬЗДУХ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

еми те хората са си го измислили......има филтър за всяка година всяка марка ..конкретен модел че даве и конкретен двигател .......:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Кажи повече за този кит за 200лв, усеща ли се ефекта, струва ли си парите?

<{POST_SNAPBACK}>

Бате 6 мнения по-нагоре съм го казал вече? Не четеш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The Pit Bull

[вярно малко преувеличават, но принципно са правинаистина увеличава мощността, ако е поставен правилно. По-скоро е 2-3 коня, отколкото 5-6 (и с каране мнооого трудно се усещат)хубавото при тях, че не се сменят, а само се мият. тоест филтъра е вечен и пестиш пари от филтри, а си винаги с чист филтър Сагласен сьм за 2-3 коня,но не и повече.Самата кола става по Пьргава и по леко поема.Звука е Страхотен но си личи при Двувалките и се усеща наи силно при високите Обороти ,когато филтъра е с мрежичка отпред.Чистенето е ЗАДАЛЖИТЕЛНО,по нашите пътища е много мръсно и филтъра се Замазва барзо.Тогава колата е с -5 коня :drool: .KN предлагат спрейове за почистване и предпазване НО излиза скапичко.Самата технология на почистване е специфична и не е за пренебрегване ( трябва да се търси алтернативен начин)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

На мен ми се струва че ефекта няма да много голям. Ако се замислиш малко над техническиските потробности, филтъра вместо да усигурява лесен достъп на студен кислород с голям дебит, ако е монтиран неправилно ще смуче само топлия въздух от двигателя. Топъл въздух означава по-малко кислород, а от тами ро-малка мощност. Сроред мен е най-добър ще спортен филтър като стоковия монтиран на стандартното място. Така ще има достъп на студен въздух. От там остават само няколко крачки и около 10 бона за ултимат бегачка. :drool::)

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Хора, що не слушате какво ви пее радиото :balloon:Първо, проблемът ОБИКНОВЕНО не е във филтъра, а в тръбите и кутиите ( резонатори и т.н.)

Ако се замислиш малко над техническиските потробности, филтъра вместо да усигурява лесен достъп на студен кислород с голям дебит, ако е монтиран неправилно ще смуче само топлия въздух от двигателя.

колкото си прав толкова и не си... въпрос на конкретни обстоятелства е... някой всмукателни системи смучат топъл въздух от коша, но това не винаги е лошо. Това са така наречените High Velocity Intakes и при тях се рачита не на студения въздух, а на поемането на въздуха бързо и лесно, а оттам и поемането на повече въздух. Другите са High Volume ( дано не бъркам термина) или в повечето случай наричани Intakes Cold Air Intakes. При тях има повечко акъл.... гони се хем по-хладен въздух, хем по малки загуби щото тръбите обикновено са дълги. Междувременно, някои фирми търсят и разни резонансни ефекти защото дългите тръби позволяват такова нещо в диапазона обороти 3000-8000. При тези системи с две думи се търси пълнене с по-студен въздух макар скороста на този въздух да е по ниска от първия тип.чисто информативно, мойта всмукателна система качи 2-3 к.с... Питбул :drunk: обаче това беше на около 7000 оборота... а какво стана с въртящия момент? земи тия 8-10Нм :fun: на 5000 Но пак ще ви кажа, това НЕ Е от филтъра. Всеки който се е опитал да кара само с махнат филтриращ елемент е установил че проблемът с невървенето просто не е във филтъраУСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами вкраина сметка да слагам или не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами вкраина сметка да слагам или не

Ахаха пич погледни датата бре :D Вземи поразгледай малко в технически и ще вземеш сам решението :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе никой не споменава за горежа. То нали съм си габровец :huh: Като се настъпва ясно, че ще смуче здраво. по скоро ме интересува при нормално каране има ли разлика. п.п. Дано се намери някой който да е карал нормално :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май няма такива :huh: сички бучат яко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами вкраина сметка да слагам или не

сложи 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука Михо е още на супер начална фаза на тунинг :huh: Тея теми направо са история вече.....аз трябва да се поразровя кви глупости съм писал преди 2-3 години :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора оставете носталгията :huh: Кажете как е горежа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

горежа е по-голям :rolleyes: щото като сложиш филтър и ако колата евентуално потръгне повечно, ще я ръчкаш повечко. ама колко точно никой не може да ти каже. в рамките на 0.5л на 100 може да ти се увеличи разхода. абе тия старите теми дето са във важните предлагам модераторите да вземат да ги позачистят малко и да ги заключат :bye: тия дни само стари теми изкачат ... оставете ги да си почиват, четете ги ама не ги вдигайте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...