Jump to content
Guest iankon

сивика загрява над 150 км/ч

Recommended Posts

Guest iankon

Значи карам си аз по магистралата и когато реша да го понастъпя примерно със 160 км/ч температурата на водата почва да загрява и ако не намаля се качва много почити стига червената чертичка. Зада съм по точен 2.5 мм горе/долу преди червената черта. Съчото става и като изкачвам нанагорнище, малко по дълго и малко по стръмно с нормална скорост 110 примерно, пак така. Страх ме е да не я прегрея. Чудясе дали това е термустат ама незнам защото в градски условия не ми загрява включва си перката радиатора е топъл целият всичко нормално. Този номер го прави само на дълго при по-висока скорост при по ниска не съм забелязъл да го има. Да кажа че маслото съм го смелил преди 2 дена ама и със старото ми го направи тоя номер и аз си помислих че като е дошла смяната за маслото та от това вдига температура ама уви с новото масло пак вдига температура. Новото масло е Castrol 10W/40. Дали да ходя да копувам термостат или да търся другаде причината? Моля помагайте!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти е запушен радиатора и когато трудно минава водата през него не може при по-големи натоварвания да достигне бързо изстудената вода до главата , а по време на движение не включва перката , защото водата в радиатора е студена но трудно се движи(няма дебит) или там незнам как да го кажа.Аз го имах същия приблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега същото го забелязах и аз тази седмица пътувах по магистралата като я напъна над 170 и веднага вдига температурата но някаде между средата и червения сектор.Според мен проблема не е в термостата ами от високите температури,но ако ти влиза в червения сектор по добре я закарай да я видят.Колата ми е сивик пета д16з6 ако има значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

При изправност на охлаждащата система няма такива работи, като играене на стрелката защото било топло или студено :huh: Колега провери дали губи охлаждаща течност и дали се вкл. перката.При заминал термостат най често се наблюдава падане на температурата, при извънградско каране ,но го провери все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз тука малко черногледо да се намеся ... антифриз изхвърля ли ти от разширителния съд? :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest policeman

Смени си радиатора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GINDAHOOD

аз имах същия проблем, но след измиване на радиатора с водоструйка сичко си дойде на мястото. пробвай така!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах същия проблем, но след измиване на радиатора с водоструйка сичко си дойде на мястото. пробвай така!

И това може да помогне,но ако не стане само с нов :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах същия проблем, но след измиване на радиатора с водоструйка сичко си дойде на мястото. пробвай така!

И това може да помогне,но ако не стане само с нов :)
Привет колеги. Няма ли да има някакъв ефект ако се смени водата в охладителната система? А гарнитурката някъде да пропуска ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и аз да се направя на майстор...правилно казаха колегите да обърнеш внимание на радиатора и водната помпа. Моят съвет е да си провериш маслото и твърдоста на маркучите до радиатора при загряла кола...мирише ми на издухана гарнитура на главата...Дано не съм прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата ми не губи антифриз тои си е на нивото което трябва и винаги си е бил. Също и гаринитурата е напълно здрава с нея няма проблеми не хвърля от никаде нито антифриз нито масло. Като пипна радиатора той е целият с една температура няма разлика примерно долната страна и горната. Перката си ми включва на време както казах и като я оставя на обороти държи една и съща температура. Единственият проблем е като тръгна и взема да я карам по бързичко почва да загрява или ако дойде някое нанагорнище и със 100 да карам пак отива към червеното както казах на 2.5 мм от него по на горе несъм я виждал и не искам да я вида защото ме е страх да не стане нещо на мотора. Смятам че до там няма проблеми ама все пак този номер не ми го беше правила до сега колата я имам вече от 2 години много съм доволен и си вървеше с почити 200 без да загрява и такива глупости. Някой да каже за този радиатор дали може с някаква добавка или как да пробвам да го изчистя макар че малко е странно как ще се запуши от какво не знам ама давайте мнения, че сега ми се налага да пътувам всеки ден по 100тина км и обратно по магистралата и ме е страх да не стане някав фал с колицата да вземе да прегрее, че тогава ще му ям дървото. И как мога да проверя термустата дали действа нормално въпреки че пак ме съмнява да е от него но докато не се пробва нещо няма да се намери от какво е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,нов радиатор е към 120-130лв.Купето ми правеше същият номер като влезеше във ВТЕК.Смених радиатора и всичко се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да си изчистиш радиатора.Ако не стане, при мен имаше същите симптоми и се оказа гарнитура като види зор или баир загряваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

радиатор !а и виж си капачката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен със същите симптоми се оказа гарнитура на главата.Не е нужно да тече отвън за да е издуханаЕдна година я карах така докато разбера.Развали ми се плъзгача на парното само да го пускам и спирам през лятото :) (като го пуснеш пада температурата)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е гарнитура, от разширителния съд на охладителната система трябва да излизат мехурчета, от нарушената компресия. Миналата седмица същия проблем го правеше на един приятел голфа. Сменихме водата в охладителната с-ма и нещата се оправиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен първата мисъл ми беше гарнитура, ама щом нивото в разширителния съд не се покачва, значи не е това. сега ми идва на ум, iankon, радиатора достатъчно топъл ли е? в смисъл като вземе да ти загрява колата спри и виж какво е положението на радиатора. защото ако прегрява колата радиатора трябва да е доста горещ ако всичко е наред. дали проблема не може да е термостат въпреки всичко, ако е застанал в някакво междинно положение и да не пропуска добре ... само да ти кажа, не сипвай никакви добавки в антифриза, за отпушване, за почистване и т.н. защото те пре*бават целия пейзаж. малко тъп въпрос ама все пак, трябва да се отметне: положението на течността в самия радиатор следиш ли го? защото това какво има в разширителния не винаги отговаря на това в радиатора. на мен ми се е случвало точно това от задръстена капачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа подобава :) моята също веднъж миналата година като пътувах до атина ми качи темп. над средата и то карах със 130 ама в най големите жеги около 8 часа почти без да спирам. И сега пак ми го направи тоя номер пак за Гърция и пак в най големите жеги..иначе се държи нормално...и не съм го приел много сериозно.Искам и да питам нормално ли е за 150 км. извънградско в жегите да ми свърши водата в разширителният съд?Щото доливам доста често по близо литър...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не

Би ли обяснял защо? Аз си мисля че е съвсем нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е нормалното да доливаш :) системата е направена така ,че при нужда изтегля охлаждаща течност от разширителният съд или връща пак там излишното, и при пълна изправност не трябва да губи антифриз ,или да има колебания на стрелката.Към колегата с проблема-прегледай радиатора и ако трябва го смени ;направи промивка на охлаждащата система;провери състоянието на термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а гарнитурка на глава сменял ли си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох, аман с тези гарнитури, ама в 80% от случаите се оказва тя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги оказа се че е термустата. утре ще ходя да купувам. ако някои знае колко са горе долу да каже. мерси на всички и се надявам скоро да не ми се налага да пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...