Jump to content
Guest BoykoBorisov

Crx 2ген & B18c5

Recommended Posts

най много се кефя за това че до година най бързата кола в клас А ще е най ненормалния рекс в бг.

...всички от Форума ще се изкефят ако стане реалност да е номер 1 в тоя клас,но нека не избързваме ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала,маняци сте.Щом към 11:00ч го взехте и си тръгнахте,а вечерта ми звънна да ми кажеш че котето вече мърка в коша на Рекса.Какво да кажа.ЕВАЛА

Редактирано от poli

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eха евала колега най- после наистина да има конкурент в клас А сериозен и то да е ХОНДА :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкурент да, но първо място е сложно :) Успех и само в челната 3ка с купа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марти кажи мнения как е колата пробвахте ли я вече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво адаш! Оня ден те видях да я изрязваш нагоре към Руския :) Върви пуищината :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марти кажи мнения как е колата пробвахте ли я вече?

Ще си позволя да отговоря вместо него :) За да се пробва трябва дълъг път и хубаво време(че да няма проишествия) пък и до края на другата седмица си кара с сток п28 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

давай те тунинг мания само така стига с тия голфове по драговете нека се овеличи бройката ни на драг състезания успех на всички манияци на драгчетата :cool: :cool: :cool: :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък знам,че скоро ще има Рекс 2 с К20 , който лично мен би ме впечатлил повече. Относно участието ми в клас А на НШДР , се надявам да завърша всички състезания без да счупя колата :P , а от там насетне каквото покаже часовника.ПС:На последните тестове колата направи терминална над 180 , като мерилката досега винаги е показвала сравнително точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го ,прибран е на топло за зимата :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

марто пак ще изригнеш. :P :P :P над 180 това е супер много . :P :P :P :P поработи върху старта за да може да даваш добри времена;):P :P ;) и да къртиш яко ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер...ако има още някой зарибен има един Б18Ц6 за 2600лв гол мотор ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакво развитие на темата след НШДР в гр. Сливен. До колкото видях нещо стана със скоростната кутия ??? Споделяй какво става с колицата ;) ;) :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се прибрах в Шумен свалих кутията и открих проблема-развити болтове на маховика,в резултат на което се бе6е повредил маховика,феродовия диск и самите болтове.Сглобих я с един стар феодов диск,друг махових и болтове и направихме няколко теста със Джи-тех-а(няма да казвам времена,защото не му вярвам)като единственото подобрение бяха едни нови сликове.Констатирахме 4 десети по-добро време в сравнение със състоянието при което карахме колата на Сливен. В момента колата е със съединител на XTD stage 3,а аз още си блъскам главата в стената,че не го купих по-рано.Графиките,които чертае уреда показваха адски голям пад в мощноста на колелетата,вследствие на износеният съединител,с който закърпих положението,което ще рече,че очаквам голямо подобрение с новият.ПС:Имам си и Жокер,от когото очаквам още 3 десети подобрение във времето,но мисля да го запазя в тайна .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се прибрах в Шумен свалих кутията и открих проблема-развити болтове на маховика,в резултат на което се бе6е повредил маховика,феродовия диск и самите болтове.Сглобих я с един стар феодов диск,друг махових и болтове и направихме няколко теста със Джи-тех-а(няма да казвам времена,защото не му вярвам)като единственото подобрение бяха едни нови сликове.Констатирахме 4 десети по-добро време в сравнение със състоянието при което карахме колата на Сливен. В момента колата е със съединител на XTD stage 3,а аз още си блъскам главата в стената,че не го купих по-рано.Графиките,които чертае уреда показваха адски голям пад в мощноста на колелетата,вследствие на износеният съединител,с който закърпих положението,което ще рече,че очаквам голямо подобрение с новият.ПС:Имам си и Жокер,от когото очаквам още 3 десети подобрение във времето,но мисля да го запазя в тайна .

Toва е супер колега... важното е,че вече си намерил решение на проблема. ЦРХ-а ми направи мн. голямо впечатление на Драг Състезанието. Пожелавам ти успех. Ще идваш ли на НАЦИОНАЛНАТА СРЕЩА във В.Търново, че в момента съм изправен пред голяма дилема ЦРХ 2 ВТ или ДелСол ВТИ :- ) да ми завъртиш едно кръгче :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone
:tooth: Само че неговия CRX далеч не е VT, и не е с B16A1, a e с B18C5! Разликата между тези два двиателя е огромна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега ! Това ми е пределно ясно, но пък има и върянт да се купи Д16 ЦРХ и да му инсталира б18 :-) с тази цел исках да усетя силата на този автомобил :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

a e с B18C5!

Бе, Краси, да ти кажа...и аз така мислех, ама работата е по-солена. :lol:

Между B18C5 и B18-spec R има някоя друга разлика в полза на втория. :tooth: (както на B16A1 и A2 японския еквивалент е B16A-така и на B18C5 и C6 това им е еквивалента, без допълнителни разяснителни цирфи/букви ;))

Публикувано изображение

п.п. А иначе рекса като ниво на оборудване си е VT. :D (бил ;))

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ами разликата между B18C5 и B18 spec R точно и конкретно не мога да я кажа, но тук съм превел разликата между B16B и B16 spec R като в оригиналната статия е описано че разликите и между B18C5 и B18 spec R са такива като описаните. Ако намеря време ще преведа и статията за B18-ките. Но е факт че разликите колкото и козметични да изгледждат дават доста сериозни разлики в резултатите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като вече имаш гумите :lol: започвай да мислиш за щер и по късо главно предаване :tooth: на колко оборота на 4та завършваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз спец Р не съм виждал в бг... :unsure::unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире,аз пък си го гледам всеки ден Б18Ц-спек Р-а :worthy: .Моят двигател дойде от Япония-импортен е и е доста труден за намиране извън нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакахме два месеца да завали дъжд да измием колата .... И решихме да я наснимаме малко :rolleyes:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

марто твоя мотор спед мен не е спец р ;) (А е "просто" таип Р:shy:защото спец Р попринцип е 210 коня и е единствено за АВСТРАЛИЯ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези отвори, които са доста "модерни" на задните ( че и на предните ) брони, за какво служат?Според мене явно нещо като въздухозабори, но да съм на 100 % сигурен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире,четеш доста,но недостатъчно!!!Тайп Р моторите имат доста разновидности-Б18Ц5,Б18Ц6,Б18Ц7(този е за Австралия),Б18Ц,Б18Ц-спек Р(моя и ако си сигурен в твоите твърдения заложи Сивика на един бас,а аз ще заложа Рекса,че двигатела ми е Б18Ц-спек Р,а пък току виж съм се заблудил-ще имаш Рекс с Б18Ц-само Тайп Р :) )ПС:Разглабял съм двигатела,разглеждал съм всички елементи,които отличават Б18Ц от Б18Ц-спек Р и вярвам на това,което виждам и което показват измервателните уреди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто,успех със спек тайп ер-а... :) ...шегувам се маниак,радвам се от сърце на това което правиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, колега колицата е един-път... :) Аре кажете каква е разликата междо спец р и тайп р :Р ... че не съм вчас????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В отговор на колегата над мене :rolleyes: Ми влез в час тогава.....Кире , покажи разликите в спек-р и тайп-р ....като партидни номера на карантиите ...примерно :) Пък за облога и аз мога се включа :) Слагам и моя сивик с мотора към този на Марто с рекса за твоя сивик ? :DП.С Кликни ме

Редактирано от Ivaylo Yovchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Ivaylo YovchevНестава толкова бързо :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

я да чуя какви са разликите м/у б18ц, ц5 и ц7 ;) аз уви не ги знам (не съм гледал толкова надълбоко но знам че единствено за австралия има спец р и тои е 210 коня всико друго си е по 200. и 190 :Dосвен ако 200 коня и него не го водят спеЦ р...:PIvaylo Yovchev -този линк които ми даде има малко грешки в него ;) наи вече в модела на скоростните кутии Y2...;) за това че как да му вярвам и пише че и 190 коня е спец р;)(до тук с коментара за линка:Dдругото бива

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Къде точно в линка видя да пише Спек-р 190 хп ? Виждам три спека , и трите са с различни от 190 коня ? В поправка на това което казаваш ето една извадка от човек на когото работата му е да продава хондовски мотори :D

"Hi mate,

 

Uk itr conversion is 180bhp and jdm itr 197bhp. "

 

В линка който съм постнал сам можеш да видиш колко го даваt "200 ps"

 

Една бърза извадка от Уики

 

B18C (Type R)

 

* VTEC

* Found in:

o JDM Honda Integra Type R

+ VTEC engagement: 5800 rpm

+ Rev-limit: 8900 rpm

+ Power: 148 kW (201 PS; 198 bhp) @ 8500 rpm & 137 ft·lbf (186 N·m) @ 4200 rpm

+ Compression: 11:0:1

B18C5

 

* VTEC

* Found in: USDM DC2 Acura Integra Type-R (Integra Type-R)

o 1997-2001 Integra Type-R (**Note: This model was not produced for the 1999 production year)

* Displacement: 1,797 cc (109.7 cu in)

* Compression: 10.6:1

* Power: 195 hp (145 kW) @ 8200 rpm & 130 ft·lbf (180 N·m) @ 7500 rpm

 

Една бърза извадка и от сайта който аз постнах.

 

USA B18C spec.R JDM B18C 96 spec.R

Compression Ratio 10.6 11.1

Maxinum Output 195 hp @ 8000 rpm 200 ps @ 8000 rpm

Maxinum Torque 130 lbs-ft @ 7500 rpm 18.5 kgm @ 7500 rpm

 

така , сега след като установихме че и двата сайта са ВЕРНИ до някаква степен , нека погледнем пак в Уики-то под b18c7

B18C7

 

* VTEC

* Found in:

o 1996- Honda Integra Type R (Australia)

* Power: 193 PS/189 hp (141 kW) @ 8200 rpm & 127 ft·lbf/172 N·m @ 7500 rpm

 

За момента нямам какво повече да добавя , драги ми лангурко ;)

Редактирано от Ivaylo Yovchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

USA B18C spec.R :D :D :P;) ;) ;) ;) ;)

Power: 193 PS/189 hp (141 kW) @ 8200 rpm & 127 ft·lbf/172 N·m @ 7500 rpm (Australia)

само като видя с колко въртящ момент е и ми е ясно колко е достоверна информацията.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Недовиждаш ли вече ? Или пък аз ? Това нещо дето го написа(съчини :D ) къде го видя ? В нито един от двата сайта го няма ..... ти май подбрано гледаш и си ги подбираш като ги копи/пействаш(гледаш б18ц УСА спек-р пейсташ въртящ момент на б18ц7....) смешничко не мислиш ли ? Айде да приключваме въпроса .... давай ключовете за сивика и да се свършва ;)

Редактирано от Ivaylo Yovchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не просто ти се чудя как вярваш че 193 коня мотор има 172 нм :D колкото б18ц1 ;)ама ти ги разбираш няма да споря с теб ;):P или за австралииския таип р ;) които е 193 коня не е над 200 нали ;):D и наи веече тоя линк графата със скоростните кутии ме радва наи много ;)нарочно ;) ви закачих да раздвижа малко темата ем да видим какви са разликите ;) че е много интересно да се знаят ;както написах на б18ц ,5 и ,ц7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приключвам спора с теб(ясен си ми ;)). Пек за разликите ако не ме домързи довечера ще ги подредя и ще ги пейстна :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве Кире,излез от филмите и стига с тея виртуални справки и предположения.Аз нямам никакъв интерес да лъжа за каквото и да било и не мисля,че е нужно да доказвам каквото и да било относно двигатела ми.Пак ти казвам-разглабял съм мотора,мерил съм обем на горивна камера,градуси и лифт на разпределителни валове,типа на смукателните клапани,колянов вал и най важното,което аз знам,а ти не е,че имам ВИН-а на колата,а там излиза всичко :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал че лъжеш че имаш 200 коня мотор просто си мислих че само 1.8 210 коня е спец Р :) това еза мен тези данни които гледам по горе не са верни поне някои от тях веднага се обосновавам с този мотор 193 коня :D с 172 въртящ момент:) което е смешно малко.:P ама все тая :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...