Jump to content
Данчо

ангренажен ремък!

Recommended Posts

колеги, искам да ви попитам нещо във връзка с центровката.Аз имах проблем с центровката.След смяна на ангренажен ремък колата не вървеше.Отидох при друг майстор който и самия той кара хонда и той твърди че всички японки били с един зъб напред за да вървя ли както трябва.сега мойта хонда е с един зъб напред и е самолет.Дори хондата на майстора е с един зъб напред и имаше един сивик 5-та ген който го правиха със същия проблем.Искам да Ви попитам има ли при вас нещо подобно и въобще чувалили сте за такова нещо и какво е вашето мнение по въпроса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ако беше ползвал търсачката щеше да разбереш доста мнения. А относно зацпването на ангренажния ремък, не знам защо не е като епидемия през седмица се пуска такава тема за някой неправилно зацепен ангренаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал за такова нещо до сега, моята си е зацепена точно по белезите и си върви перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше ползвал търсачката щеше да разбереш доста мнения. А относно зацпването на ангренажния ремък, не знам защо не е като епидемия през седмица се пуска такава тема за някой неправилно зацепен ангренаж.

точно по тоя въпрос колега няма исказано мнение.иначе благодаря за съвета, ползвах търсачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че става дума за двигател с два разпределителни вала, но ако промениш само зацепването на ремъка няма да усетиш кой знае каква разлика освен нестабилен празен ход :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Предполагам, че става дума за двигател с два разпределителни вала, но ако промениш само зацепването на ремъка няма да усетиш кой знае каква разлика освен нестабилен празен ход :lol:

нестабилен, колко и как? Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че става дума за двигател с два разпределителни вала, но ако промениш само зацепването на ремъка няма да усетиш кой знае каква разлика освен нестабилен празен ход :lol:

мойта не е двувалка колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че става дума за двигател с два разпределителни вала, но ако промениш само зацепването на ремъка няма да усетиш кой знае каква разлика освен нестабилен празен ход :lol:

нестабилен, колко и как?
Визирам двигатели, които нямат променливи фази на газоразпределение. При тях ЕКУ-то не получава информация за положението на разпределителния вал(ове). На колегата с Акордеона мога да кажа, че едва ли колата му е излязла от завода с объркани белези и е скопена поради немърливост. Просто не вярвам, че никой до сега не е открил "топлата вода" освен майстора, който му е обслужил колата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, това е най-голямата загадка,че мойта не е единствената където е скупена когато е на белези а иначе със зъб напред е самолет.това е най-странното и за това си задавам тоя въпрос...как е възможно на фабрични белези да е скупена, а със зъб напред да е самолет.и пак подчертавам че моята не е единствената

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........той твърди че всички японки били с един зъб напред за да вървя ли както трябва............сега мойта хонда е с един зъб напред и е самолет.............Дори хондата на майстора е с един зъб напред и имаше един сивик 5-та ген който го правиха със същия проблем.Искам да Ви попитам има ли при вас нещо подобно и въобще чувалили сте за такова нещо и какво е вашето мнение по въпроса

;):lol:;)

това е най-голямата загадка,че мойта не е единствената където е скупена когато е на белези

а това дали случайно не означава че има нещо гнило в "на белези"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........той твърди че всички японки били с един зъб напред за да вървя ли както трябва............сега мойта хонда е с един зъб напред и е самолет.............Дори хондата на майстора е с един зъб напред и имаше един сивик 5-та ген който го правиха със същия проблем.Искам да Ви попитам има ли при вас нещо подобно и въобще чувалили сте за такова нещо и какво е вашето мнение по въпроса

;):lol:;)

това е най-голямата загадка,че мойта не е единствената където е скупена когато е на белези

а това дали случайно не означава че има нещо гнило в "на белези"?
1net нямам нищо против да коментираш тоя въпрос, напротив даже, за това съм пуснал тая тема щото искам да чуя мнениея по въпроса, а и за колата.Но ти тука пускаш някви реторични въпроси и т.н.Кажи какво имаш предвид да та разбера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А И ЗА МАЙСТОРА...извинявайте обръках се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми дайте да пробваме бре ,зимаме една д15б2 ка караме я с нормално зацешен ремък и след това я слагаме един зъб напред и да установим има ли разлика кой е мераклията с д15 ката ? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам предвид следното:доста по-вероятно е това което са ти казали да е пълна глупост, защото алтернативата е инженерите в хонда да са пълни балами.Освен това съм си правил експерименти и фабричното зацепване е винаги по-добро отколкото +/- 1 зъб. От това следва, че някой го е измислил зацепването и то е оптимално.Подобни твърдения като "всички японки били с един зъб напред за да вървят" са смешни.Дано сега си ме разбрал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам предвид следното:доста по-вероятно е това което са ти казали да е пълна глупост, защото алтернативата е инженерите в хонда да са пълни балами.Освен това съм си правил експерименти и фабричното зацепване е винаги по-добро отколкото +/- 1 зъб. От това следва, че някой го е измислил зацепването и то е оптимално.Подобни твърдения като "всички японки били с един зъб напред за да вървят" са смешни.Дано сега си ме разбрал.

разбрах те прекрасно.и на мене ми е ясно че е доста дебилно да кажеш че всички японки били със зъб напред ОТ ФАБРИЧНИТЕ БЕЛЕЗИ.виш колко е лесно като си казваш... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми дайте да пробваме бре ,зимаме една д15б2 ка караме я с нормално зацешен ремък и след това я слагаме един зъб напред и да установим има ли разлика кой е мераклията с д15 ката ? :lol:

и аз сам навит.търсим навитак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov
Аз съм един от "онези", и като казвах на интересуващите се че колцата е със сток двулитров мотор, те просто не ми вярваха :huh: НО това беше преди да си сменя ремъците :huh: След замяната им с качествени в оторизиран серв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Надявам се и други хора да видят тая тема - дай боже и Омбре , па да излязат със становище :huh:

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с преместването на един зъб какво имаш в предвид, че измества фазите назад или напред?Ако се дава по-голямо предварение на фазите, до някъде има логика да променя нещата.1Net, наистина от завода излиза с oптимални настройки,това не означава, че при различни фази неможе да има повече мощност или да развива по-големи обороти (или и двете), разбира се за сметка на тунджата.Имам един приятел който казва: Каквото и да й направиш на колата започва да гори повече от заводското, ако ще и една щайга домати в багажника да е! ............Ха ха ха ха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета незнам вашите ремъци как са сложени, но аз като взех колата не вървеше на макс ( но аз тва не го знаех, мислех си че толкова си е) и като ходих веднъж до София отидох в Юби Ко да ми сменят ремъка и момчето каза че предишния ремък не е бил зацепен като хоратаи наистина след смяната колата тръгна много повече... така че моят скромен съвет е да се посъветвате на място с някой който наистина разбира от хонди. аз ако бях отивам в оторизирания сервиз пък ако ще и 100 лв само за прегледа да ми вземат.. те ако не я оправят незнам койпри положение че майстора който ще я гледа сигурно е сменил 200-300 такива точно ремъка..аз лично нито за секудна не съм съжелявал за 300-те лева които оставих за ремък, ролка, смяната им и цялостен преглед !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1Net, наистина от завода излиза с oптимални настройки,това не означава, че при различни фази неможе да има повече мощност или да развива по-големи обороти (или и двете), разбира се за сметка на тунджата.

Имам един приятел който казва: Каквото и да й направиш на колата започва да гори повече от заводското

как да ти кажа че не си прав.... просто не си прав.

На фабричен хондов двигател печалбите от такива "различни фази" са минимални. На едновалките подобно пипане е в рамките на 1-2 градуса максимум преди нещата да почнат да се влошават. При двувалките е малко по-добре, макар че пак ефектите са минимални и много скоро загубите в другия диапазон стават големи. С други думи, при двувалките ако тръгнеш да гониш пикова мощност много бързо започваш да губиш момент на ниски и обратното. При едновалките е още по-зле положението. И забележи, говоря за градуси а не за зъби. 1 зъб на Д-серията е 9.5 градуса :huh:

Моля не ме разбирайте погрешно, в момента говоря за 1-2 градуса и 2-3 коня разлика макс.

За разхода: особено при двигатели скопени откъм мощност, при вдигане на мощността разхода пада по простата причина че човек почва да кара колата без да му е необходимо да я натиска и да я мъчи.

Между другото, още не съм видял кола, на която и е вдигната мощността и разходът се е качил. Разходът се качва защото човек почва да ръчка повече, не защото мощността му е повече. Това е вярно дори за турбо коли.

 

Аз още не мога да осъзная как колата не е на фабрични белези и върви по-добре от колкото на фабрични но...ФАКТ

а малко преди това каза това:

разбрах те прекрасно.и на мене ми е ясно че е доста дебилно да кажеш че всички японки били със зъб напред ОТ ФАБРИЧНИТЕ БЕЛЕЗИ.виш колко е лесно като си казваш...

Хем си ме разбрал, хем нищо не си разбрал :huh:

Ако колата ти върви добре, значи си на фабрични белези и ако някой си мисли че я е засепил различно, просто грешката е в него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наистина голяма загадка, надявам се да се намери решение, защото ми е много интересно. Имам един въпрос, преди да сменят ремъка, когато колата си е вървяла без проблем, как е бил зацепен ремъка?AERO-ШМИРГЕЛ, разбирам чрез промяна в настройките да се подобрят някой от характеристиките на двигателя, но чрез спазване на фабричкните, да се влоши и то значително, както го описват колегите...???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1net баце, те хората наостриха уши не защото не си прав, ами защото се надяват това да е слеващата фаза лесен ефтин тунинг :huh:оп местиш един зъб и вече си +10 коня :huh:и аз искам от Хонда да са се сетили за някаква възможност да си "overclock"-вам двигателя без други консумативи :) ама еи го на ... мизерници :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо ми се струва, че вместо да се "мести" ангренажа, е по добре да се погледне предварението на делкото... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........................

Докарват Тигра от Германия, влиза при мен за смяна на ангренаж - 1.4 екотек, два разпределителни, май и балансиращ имаше, абе 25 ролки. Викам си, като докарам на белези разпределителните ще мога да видя къде са всички останали белези. Да, ама не! Опелите с по два вала имат на колелетата на по една стрелка, колата е на белези когато тези две стрелки сочат една към друга и са успуредни на блока на главата. Когато това стане коляновия вал обаче не си е на мястото за мое удивление. Питам клиента - Абе тая кола на собствен ход ли е дошла от Германия - Да - ми отговара - и то без никакви проблеми. Зацепих я както трябва да бъде. Клиента се върна и каза,че колата имала разни шумове и вървяла странно (не повече или по-малко). Накара ме да си я направя както е била, станах за смях.По отношение на разхода: Не казвам, че колата с повече мощност ще гори повече заради това, че е с повече мощност, а саради това, че примерно изпускателния клапан отваря яко по-рано и изхвърля недоотработена смес. Да не говорим, че затваря по-рано и връща част от изгорелите газове във всмукателната система. От това пада КПД-то на самото гориво.Само тия келешлъци ми липсват в автомонтьорството :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Няма такъв филм.На фабричните белези зацепването е задължително и е най-добре за работата на двигателя.Друг е въпроса кой кои белези гледа(който се занимава с това знае колко са разновидностите)Най-често коригираме зацепването на ремъка на Д16А6 защото механиците не обръщат внимание на белега на пластмасовия капак а следят страничните.Помните ли случая на Слузчо?(2 зъба грешка в сервиз занимаващ се с ХОНДА)Така стои въпроса и за нововнесените коли(в Германия и Австрия 90% от работниците в сервизите са сърби,турци и българи)Конкретния случай може да е бил точно такъв(ремъка е бил сбъркан а сега е зацепен правилно).Лично мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1 зъб на Д-серията е 9.5 градуса :rolleyes:

Как е възможно след като 360 не се дели правилно на 9.5Ако с малко си сгрешил и е 10 градуса то тогава колелото има 36 зъба, което ми се вижда многоСамо разсъждавам Редактирано от AERO-ШМИРГЕЛ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

360 / 38 = 9.4736842105263157894736842105263

9.5 изглежда малко по-нормално не мислиш ли :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

360 / 38 = 9.4736842105263157894736842105263

9.5 изглежда малко по-нормално не мислиш ли :rolleyes:

Ок, съгласен, просто ми се струват много тея зъби за това почнах да смятам, но не се светнах за 38.

Разглобявал съм Ауди 80СС 1.8. Махаленските майстори му сменили ремъка, ама без да го слагат на белези. Просто гасят колата и разглобяват съблюдавайки да не се размести нещо. Да, ама като пуснали разпределителния вал и той подскочил на междуфазово положение. После го върнали ама на око. Резултата е четири зъба закъснение на фазите, а съм сигурен, че колелото му е с по-малко зъби, съответно по-голям ъгъл. Колата си дойде на собствен ход.

Малко измествам темата, но ме прощавайте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв филм.На фабричните белези зацепването е задължително и е най-добре за работата на двигателя.Друг е въпроса кой кои белези гледа(който се занимава с това знае колко са разновидностите)Най-често коригираме зацепването на ремъка на Д16А6 защото механиците не обръщат внимание на белега на пластмасовия капак а следят страничните.Помните ли случая на Слузчо?(2 зъба грешка в сервиз занимаващ се с ХОНДА)Така стои въпроса и за нововнесените коли(в Германия и Австрия 90% от работниците в сервизите са сърби,турци и българи)Конкретния случай може да е бил точно такъв(ремъка е бил сбъркан а сега е зацепен правилно).Лично мнение

омбре, сега като каза това и аз се замислих че най-вероятно това се е случило.като че ли си прав да го еба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

омбре, сега като каза това и аз се замислих че най-вероятно това се е случило.като че ли си прав да го еба.

Ти днеска изби рибатаПусна мухата и ... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

омбре, сега като каза това и аз се замислих че най-вероятно това се е случило.като че ли си прав да го еба.

Ти днеска изби рибатаПусна мухата и ... :rolleyes:
така е човек дет не разбира...колкото и да ти е смешно.абе глей ся, както и да ти звучи: аз мога да си плащам за да ми го направят.ННЕЕ РРААЗЗББИИРРААММ.то това е и проблема на Българите: че всеки разбира от всичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov

да се върнем на темата:някой да има друга концепция по въпроса? :ph34r: :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gan_san

да се върнем на темата:някой да има друга концепция по въпроса? :ph34r: :ph34r:

Само да е посмял някой да отговори :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....ми и аз да се обадя :ph34r: ...моята като отидох да ми сменят ремъка майстора каза,че е била зацепена грешно с един зъб или е прескочил преди това карах колата и си вървеше доста добре та той го сложи уж правилно сега малко като,че ли е по мудна .....като ходя да си сменя ремъка след няколко месеца ще отида при друг да видим той какво ще каже да не би пък оня да я зацепил грешно :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При изместване с няколко градуса в предварение се усеща подобряване на ниските и влошаване на високите обороти. И обратно в закъснение влошаване на ниските и подобрение във високите. Практикува се най- ве4е при турбо коли тъй като при ниските обороти влочаването е малко но при големи турбини където макс КПД е във високите подобрението е зна4ително. При атмосверка която се кара постоянно и не е само за ръ4ка най- добрите настройки са заводските белези, за6тото вло6аването в ниските е по-голямо от ползата във високите обороти.Пробвал съм на Д15ката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

Е аз пиша п

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ако се замислите какво представлява динамото сами ще си отговорите на някой от въпросите само, че как тръгнахме от ангренажа и стигнахме до динамото не мога да си отговоря и понеже вече влизам в офтопик-а само да кажа при включването на климатика или климатроника на компресора се включва един електромагнитен съединител за да завърти шайбата. той консумира доста ток и докато релето компенсира разликата се стига до това премигване.... така е и защото в динамото се повишава електрическото поле през което се движат намотките което оказва съпротивление на ротора и това довежда и до намаляване на оборотите на двигателя което заедно с натоварването идващо от компресора кара автомобила да забива нос... та какво казвахте за ангренажа?

Редактирано от inferno

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiankata

Правиха ми диагностика на тоците и незнам как специалиста разбра 4е ангренажния ми ремак е зацепен на по голям градус от стандартното положение, и ми казва 4е ако ми го направи на заводските настройки колата нямало да варви така барзо както сега а щяла да стане мудна и бавна :lol: .??? Та как е сваган моя ремък идея си нямам но колата си набира доста прили4но и барзо за 90 коня двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...