Jump to content
Guest driver

Максимална скорост?

Recommended Posts

Guest group4dam

Всичко е въпрос на подръжка бе колеги просто някой двг са по капризни от други а хондите са си икономични ей това им е а пежо наистина си е най-добрия дизел има си статистики по въпроса а иначе Тойота държат първенството при дизелите. и какви толкова невероятни дизели са произвели хонда? просто не съм се интересувал щото знам че и вградат от роувър така като гледам наи добри са Тойота,БМВ.АУДИ и МЕРЦЕДЕС.

офффффффф,Дизела на Пежо е БИЛ най-добрия преди 13 години607 -цата я оплюха всички специалисти няма такъв смешен дизел----муден тромав -- много слабв момента тоя двиг. дето KIA го искараха е невероятен 1.5 - 105 кончетаПежо от 2.2 - 110 коня :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Всичко е въпрос на подръжка бе колеги просто някой двг са по капризни от други а хондите са си икономични ей това им е а пежо наистина си е най-добрия дизел има си статистики по въпроса а иначе Тойота държат първенството при дизелите. и какви толкова невероятни дизели са произвели  хонда? просто не съм се интересувал щото знам че и вградат от роувър така като гледам наи добри са Тойота,БМВ.АУДИ и МЕРЦЕДЕС.

офффффффф,Дизела на Пежо е БИЛ най-добрия преди 13 години607 -цата я оплюха всички специалисти няма такъв смешен дизел----муден тромав -- много слабв момента тоя двиг. дето KIA го искараха е невероятен 1.5 - 105 кончетаПежо от 2.2 - 110 коня :):)
Пробвах пежо 307 1.6 дизел 110 конямного добър!!!направо ме учудиха с тази кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam
Отговорено (Редактирано)

Всичко е въпрос на подръжка бе колеги просто някой двг са по капризни от други а хондите са си икономични ей това им е а пежо наистина си е най-добрия дизел има си статистики по въпроса а иначе Тойота държат първенството при дизелите. и какви толкова невероятни дизели са произвели  хонда? просто не съм се интересувал щото знам че и вградат от роувър така като гледам наи добри са Тойота,БМВ.АУДИ и МЕРЦЕДЕС.

офффффффф,Дизела на Пежо е БИЛ най-добрия преди 13 години607 -цата я оплюха всички специалисти няма такъв смешен дизел----муден тромав -- много слабв момента тоя двиг. дето KIA го искараха е невероятен 1.5 - 105 кончетаПежо от 2.2 - 110 коня :):)
Пробвах пежо 307 1.6 дизел 110 конямного добър!!!направо ме учудиха с тази кола!
тоя дето си го пробвал трябва да е правен в нечий гараж щото такъв дизел май няма !!! "Пежо 307 " се предлага с три бензинови 1.4 (75 к. с.), 1.6 (110 к. с.) и 2.0 (137 к. с.) и три турбодизелови двигатели 1.4 Hdi (70 к. с.), 2.0 Hdi (90 к. с.) и 2.0 Hdi (110 к. с.). Освен механична скоростна кутия при бензиновите може да се монтира и автоматичната "Типтроник ПоршеВсъщност може и да има скоро не сам гледал какво изкараха като мотори Редактирано от group4dam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

и какви толкова невероятни дизели са произвели хонда?

колега, много слабо си се интересувал :)

Не говоря за двигателите при стария Акорд, които са Ровърови дизели, а за двигателя на Хонда 2.2 i-CTDi

Намери малко информация и прочети, ще разбереш какво са направили :) Освен това имаше и някъде във форума стара тема по въпроса. Аз без да се старая много ще ти метна няколко линка и ще ти дам тема на размисъл, после пак кажи, че от новите дизели, на Пежо е най-добрия :)

 

Тази информация е обща, но не е лошо да се погледне!

 

Ето и някой статии по въпроса:

 

Honda Accord i-CTDi печели "Нов дизелов автомобил на годината"

 

Honda Accord i-CTDi получи своята първа награда за 2005 г. - "Нов дизелов автомобил на годината" на Fleet Excellence Awards, публикувани в седмичното списание Fleet Week.

 

Журито отбеляза, че Хонда навлезе на пазара с първия изработен от тях дизелов двигател и се издигна до най-високата позиция в този клас. Има и други дизели, които са толкова мощни или толкова икономични, но само няколко комбинират и двете.

 

“Инженерите на Хонда са проектирали и изработили един невероятен двигател. Както може да се очаква от лидерите в този клас, 2.2 се класифицира за най-ниския 15% данък за тази и следващата финансова година - възхитително за автомобил с такъв размер", коментира редактора на Fleet Week, Тристън Янг.

 

"Особено сме доволни за наградата, защото тя отразява мнението на действителни купувачи на автомобили, а не само на автомобилната преса”, каза новият шеф на корпоративни продажби в Хонда, Степън Холингс. "Висока награда като тази, съчетана с отличната ефикастност на дизелово гориво, емисии съобразени с Euro 4, високи стойности на предпродажба и новооткритата привлекателност на марката Хонда, отвеждат нашите продажби на ново ниво, особенно в корпоративния сектор: първите няколко седмици на 2005 г. дизеловия Accord изпреварва по продажби бензиновия модел с 50% и е на второ място на пазара за дизели с 4 врати", допълни той.

 

За наградите гласуваха 32 000 читатели на списанието Fleet Week, Fleet Management и What Van?, които годишно купуват или определят хиляди служебни автомобили и ванове.

 

Ето още една статия, която ще ви е интересна:

 

Honda Accord 2.2 i-CTDi - 19 световни скоростни рекорда

 

Новият Accord 2.2 i-CTDi Sport постави 19 скоростни световни рекорда в началото на месец май. Британският състезател Робин Лидел и журналистът Иън Робертсън бяха част от европейския отбор - разбивач на рекорди.

 

Всички тези рекорди бяха записани на високоскоростната овална писта “Папенбург” в Северозападна Германия и всички са обект на ратификация от страна на ФИА.

 

Тестовете се извършиха от два серийни автомобила, избрани случайно от ФИА и оборудвани с ролбарове, състезателни колани и радио техника за комуникация между колата и бокса.

 

Освен скоростните постижения, записани на немската писта “Папенбург”, след края на изпитанията бяха изминати 674.59 км от пистата до Висбаден, близо до Франкфурт, за да бъде отчетена и консумацията на гориво. По време на този преход един от Акордите постигна впечатляващия среден разход от 3.07 л/100 км.

 

Проектът, чиято цел бе да демонстрира динамичните качества и икономичността на Accord i-CTDi, бе съвместно дело между Honda, ФИА и базирания в Италия JAS Motorsport, който се занимаваше с пит-стоповете и зареждането на автомобилите с гориво.

 

Пълният списък на скоростни рекорди, записани в Сериен клас В (2000 – 2500 куб. см) са:

- 1 миля* летящ старт - 214.186 км/ч 1000 метра летящ старт - 214.315

- 1/8 миля старт от място - 69.012 км/ч 500 метра старт от място - 94.461 км/ч

- 1 миля старт от място - 87.258 км/ч 1000 метра старт от място-117.957 км/ч

- 1 миля старт от място - 135.642 км/ч 10 км старт от място - 190.764 км/ч

- 10 мили старт от място - 198.252 км/ч 100 км старт от място - 210 км/ч

- 100 мили старт от място -210.967 км/ч 500 км старт от място - 209.913 км/ч

- 500 мили старт от място - 210.961 км/ч 1000 км старт от място - 210.312 км/ч

- 100 мили старт от място - 210.565 км/ч

- 1 час старт от място - 211.323 км/ч

- 6 часа старт от място - 210.088 км/ч

- 12 часа старт от място - 209.908 км/ч

- 24 часа старт от място - 209.910 км/ч

 

* Забележка: 1 миля=1.61 км

 

Нали няма нужда да казвам кои са ФИА :)

 

Статийте съм взел от тук!

 

Ето за този автомобил говоря!

 

Надявам се съм успял да разсеям съмненията за дизеловия двигател на Хонда у всеки. Не искам да кажа, че на Пежо дизела е лош, ама с този двигател в момента май няма кой да се сравни. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1
:) има и по добри са вие кво се хванахте с тия безпомщни пежа.що не кажете нещо за бмв 120д???(чесно ако имам сивик тайп р 185к.с и мипредложат бартер за 120д няма да му мисля)гадни са нали? или за авенсиса 180 к.с. 2.2?400 н.м?А?!?не е лош дизела на хонда ама не е кой знае какво. :) признавам си че почти нищо не знах за първият им дизел.А някой знае ли че хондата е 63к.с на литър а едно ауди а4"02 е 69к.с./л. а за бмв 120, там вече е :D или за ауди а6 "04 3.0 225к.с. Не че съм против хонда но при дизелите още имат за учене :) и това не ги прави лоши коли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

:) има и по добри са вие кво се хванахте с тия безпомщни пежа.що не кажете нещо за бмв 120д???(чесно ако имам сивик тайп р 185к.с и мипредложат бартер за 120д няма да му мисля)гадни са нали? или за авенсиса 180 к.с. 2.2?400 н.м?А?!?не е лош дизела на хонда ама не е кой знае какво. :) признавам си че почти нищо не знах за първият им дизел.А някой знае ли че хондата е 63к.с на литър а едно ауди а4"02 е 69к.с./л. а за бмв 120, там вече е :D или за ауди а6 "04 3.0 225к.с. Не че съм против хонда но при дизелите още имат за учене :) и това не ги прави лоши коли :)

брато ти не можеш ли да 4етеш не про4етели темата на демон та продалжаваш да пишеш глупости като са им толкова добри моторите зашто то4но хонда е поставила тези рекорди ако са 1-2 да е слу4аиност ама 19 помисли малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

за най-добър двигател за 2005 година в клас 2.0-2.5 при е обявен новият дизел на Хонда Акорд :)в по-горният клас на първо место наистина е БМВ, по простата причина, че Хонда нямат дизел в този клас :)Всъщност купи си последният брой на в. "Автопазар" от събота, там я има класацията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колеги , айде да не разводняваме хубавата тема :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

230 km/h колегата Гомбаре кара6е мен ми бе6е жал :( Ако требе да правим снимки казвайте ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

признавам си че почти нищо не знах за първият им дизел.

 

Не че съм против хонда но при дизелите още имат за учене ;)

и това не ги прави лоши коли :(

Пич, като не знаеш прочети, а после спори :(

Цял свят им дава награди и признава, че е най-добрия двигател за КЛАСА СИ, а ти си хвалиш тук Френския Лъв и прочее, с приказки за тях от преди 10 години, както ти казаха колегите. Не, че са лоши, ама за момента има и по-добри от тях, та колкото и да са новаци в измислянето на такива двигатели, според теб! :(

 

Това твое изказване ми заприлича на подобно на един мой съсед. Той като не може да ми извади довот с който да ме обори, че Германците не правят толкова качествени автомобили като едно време и като не иска да признае, че Японците ги бият вече и по технологии и по качество ми казва: "Абе като ония са прайли коли, тея са тичали с мечовете", така е, ама това не е аргумент ;) А оня ден го видях с един Автопазар под ръка и питаше за Тойотите как вървели като цени и прочее :fun:

 

По принцип се старая да съм супер обективен по отношение на Хонда и не съм бил никога фанатик, който ще хвали марката и няма да погледне предимствата на останалите производители. За това смятам, че имам право да си кажа мнението по въпроса, а що се отнася до този въпрос, аз спирам да говоря по него. Разменяй си Хондата за каквото искаш BMW, това си е твоята Хонда и твоят избор ;)

 

п.п. Нямам намерения наистина да превръщам темата в безмислен спор, всеки е свободен да вярва и да се прекланя пред каквото си иска. Живи и здрави, повече по този въпрос няма един пост да пусна, по-горе си пише, за който се интересува и не е с капаци може да прочете, пък и да си изрови още. За повече информация:

www.google.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

признавам си че почти нищо не знах за първият им дизел.

 

Не че съм против хонда но при дизелите още имат за учене :( 

и това не ги прави лоши коли :P

Пич, като не знаеш прочети, а после спори ;)

Цял свят им дава награди и признава, че е най-добрия двигател за КЛАСА СИ, а ти си хвалиш тук Френския Лъв и прочее, с приказки за тях от преди 10 години, както ти казаха колегите. Не, че са лоши, ама за момента има и по-добри от тях, та колкото и да са новаци в измислянето на такива двигатели, според теб! :rolleyes:

 

Това твое изказване ми заприлича на подобно на един мой съсед. Той като не може да ми извади довот с който да ме обори, че Германците не правят толкова качествени автомобили като едно време и като не иска да признае, че Японците ги бият вече и по технологии и по качество ми казва: "Абе като ония са прайли коли, тея са тичали с мечовете", така е, ама това не е аргумент ;) А оня ден го видях с един Автопазар под ръка и питаше за Тойотите как вървели като цени и прочее :angry:

 

По принцип се старая да съм супер обективен по отношение на Хонда и не съм бил никога фанатик, който ще хвали марката и няма да погледне предимствата на останалите производители. За това смятам, че имам право да си кажа мнението по въпроса, а що се отнася до този въпрос, аз спирам да говоря по него. Разменяй си Хондата за каквото искаш BMW, това си е твоята Хонда и твоят избор :lol:

 

п.п. Нямам намерения наистина да превръщам темата в безмислен спор, всеки е свободен да вярва и да се прекланя пред каквото си иска. Живи и здрави, повече по този въпрос няма един пост да пусна, по-горе си пише, за който се интересува и не е с капаци може да прочете, пък и да си изрови още. За повече информация:

www.google.com

абе тва си е ракламен трик ти тоя дизел карал ли си го че знаеш колко гори и кака върви те и лупо 1.2 горят 3 ама с80 и попътен вятър иначе разхода им е 5 и нещо и значи акорда е наи-добрия дизел А??? :dry: ами за тая година кой е най-добрия дизел знаеш ли.карите си ги тия ноти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest �нчо

The fastest , кажи му бе!!!:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

<<<<<<---------- Без Коментар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Колегите които не са информирани че и аз сам с печка в момента,вече са информирани. Та аз с Ровер-ския дизел си поддържам 200 км. по километраж и нито ми трябва надолнище нито попътен вятър,нито ми е застрашен двигатела по някакъв начин.Печките колкото и да ги мразех,докато не се развиха така динамично и на високо-технологично ниво,в момента са на върха на славата си.Пътувам из западна европа понякога и тъпите европеици по магистралите си карат само печки след 2000г. и мисля че това е доста показателно.Дизеловия двигател е с много по високо КПД от бензиновите двг.Когато още карах CRX правихме тест с приятел които си купи дизел 110к.с./няма да споменавам марката/ от София до Златица.Които не познава маршрута има и прави участаци има и завой.Та до там със CRX-а със доста напъване едва му взех по малко от минута а разтоянието е 85 км.От двигателите D16A9 които познавам мисля че моя беше най силния,има и Дино измервания.Образно казано бях се и сраснал с колата и които се е возил знае че я влдеех отлично,имам по специални шофиорски умения.И какво в крайна сметка, на кола два пъти по тежка 110 к.с-Трактор,със доста зор за 85км. и вземам 1 минута.Направете си изводите сами.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest deliveryman

хмммм...110к.с. от VW групата ли е бил тоз двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Audi A4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Golf 3 :dunno: по ставахронос ти да не си карал на ръчна :P;):o 1 мин при 120км/ч са 2км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos
Отговорено (Редактирано)

Ти с какво возило се придвижваш "Александер-1"Можем да повторим теста,само че сега аз съм с Дизел.После ще те попитам да не караш на задна.И не позна колата-Голф-3, 110к.с. няма.Тоя двигател е след 98г.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

Колеги, много ви моля, е ако ви е възможно де, по тази тема да говорим само със снимков материа!Кои, кога, как сме ги чували всички и ни е ясно!Който казва моята кола....... снимка да покаже!Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Ти с какво возило се придвижваш "Александер-1"Можем да повторим теста,само че сега аз съм с Дизел.После ще те попитам да не караш на задна.И не позна колата-Голф-3, 110к.с. няма.Тоя двигател е след 98г.

даихатсу 1.0 тд :cool: и голф 1 1.5д :dry: не че съм специалист приятелче но от "96 3-ката на голф има мотор 1.9 тд 110к.с и пасат има даже :rolleyes: кво ли няма на vag на се обиждай вярвам ти че си бърз! :weights::beer::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos
Отговорено (Редактирано)

Не се обиждам.Там е работата че точно тогава,в тоя тест би трябвало да съм доста по бърз от Дизела а не бях.Сега като се движа и аз с печка която що годе върви разбирам как стоят нещата.Това е просто.Между другото за Голфа и аз гледах по каталозите-Има наистина,но е произвеждан за много кратко време-от 3/96г. до 7/96г. само 4 месеца.И явно е доста рядко явление.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon
:rolleyes: Много разводнихме темата, моля ви пичове, продължете на лични :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Колеги, тази вечер бех на кеф и реших да поръчкам малко Хондата на макс скорост. Бях сам в автомобила пък и не разполагах и с фотоапарат, за да снимам километража. Но следващия път обещавам да метна някой с мене. Постижението е от преди малко, по Цариградско Шосе (само за ръчки е тази вечер) :rolleyes: Значи: Хонда Сивик 5-а генерация Седан - D15B2Аз успях да докарам стрелката една идея преди 200 км/ч. Направи ми впечатление, че след 180 вече се проявява много сериозно спокойния характер на този двигател и почва да ускорява много бавно. За тази скорост не можах да напълня оборотомера си, значи незнам дали щеше да направи повече, защото не ми стигна пътя..... ;) До 180 км/ч си ги вдига много прилично, имам чуството, че от Орлов Мост до половината от разтоянието бях на 180, след това едвам, едвам като някоя баба ги вдига километърче по километърче. Все пак и посоката ми беше от Орлов Мост към Горубляне, та то си е и малко и изкачване. Ама и на равно не мисля, че ще направи повече от 200, просто ще е малко по-бързо може би. Няма как, там някъде му свършват силиците на моя Сивик. Мисля, че няма какво повече да искам от тази Д15-ка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колеги, тази вечер бех на кеф и реших да поръчкам малко Хондата на макс скорост. Бях сам в автомобила пък и не разполагах и с фотоапарат, за да снимам километража. Но следващия път обещавам да метна някой с мене. Постижението е от преди малко, по Цариградско Шосе (само за ръчки е тази вечер) :rolleyes: Значи: Хонда Сивик 5-а генерация Седан - D15B2Аз успях да докарам стрелката една идея преди 200 км/ч. Направи ми впечатление, че след 180 вече се проявява много сериозно спокойния характер на този двигател и почва да ускорява много бавно. За тази скорост не можах да напълня оборотомера си, значи незнам дали щеше да направи повече, защото не ми стигна пътя..... ;) До 180 км/ч си ги вдига много прилично, имам чуството, че от Орлов Мост до половината от разтоянието бях на 180, след това едвам, едвам като някоя баба ги вдига километърче по километърче. Все пак и посоката ми беше от Орлов Мост към Горубляне, та то си е и малко и изкачване. Ама и на равно не мисля, че ще направи повече от 200, просто ще е малко по-бързо може би. Няма как, там някъде му свършват силиците на моя Сивик. Мисля, че няма какво повече да искам от тази Д15-ка ;)

Толкова колега ;) аз на няколко пъти я ръчках с по двама човека и малко товар или само двама , направих и клипче но след 170 км/ч ;) и направи 190 км/ч и идваше вече нагорнището ;) след караулката , след това пак пробвах при включването на магистралата след Чирпан и пак 190 и пак нагорнище ;) но наистина след 180 започва да ускорява като баба ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Публикувано изображение

 

Айде сега да видим коя Хонда 1.3 може да се противопостави и на ускорение и на максимална скорост на Тойота Корола 1.3 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Айде сега да видим коя Хонда 1.3 може да се противопостави и на ускорение и на максимална скорост на Тойота Корола 1.3  ;)

Аз лично съм се возил в Сивик EG3-ка (с D13B2 мотор) със скорост между 170 и 180 по равен участък. ;)

 

А и Stef отдавна е документирал своето постижение, така че...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Айде сега да видим коя Хонда 1.3 може да се противопостави и на ускорение и на максимална скорост на Тойота Корола 1.3  ;)

Аз лично съм се возил в Сивик EG3-ка (с D13B2 мотор) със скорост между 170 и 180 по равен участък. ;)

 

А и Stef отдавна е документирал своето постижение, така че...

Ми айде , иска ми се да си устроя дръпка на максимална скорост с някой сивик 1.3 ;) Но дълбоко се съмнявам сивика да направи нещо повече , королата все пак е пълна инжекция , два разпределителни вала , 86 коня ;) дори д15-ките нямат шанс на максимална

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

от началото на магистралата (в посока към София), докато е равно нямах проблем да карам със 170-180 с 4 човека и пълен багажник постоянно, същото на отиване към морето тоя weekend само че бяхме 2ма само на отиване - равносметката - 7.8 разход - като и извън магистралата не съм карал като баба ;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

королата все пак е пълна инжекция , два разпределителни вала , 86 коня ;) дори д15-ките нямат шанс на максимална

Тино, кога искаш да ги пробваме. Мойта е Д15-ка седан, хем е доста по-тежка. Достигна 200 км/ч макс скорост, хем тоя път ще взема някой да снима километража до мене ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

королата все пак е пълна инжекция , два разпределителни вала , 86 коня  ;)  дори д15-ките нямат шанс на максимална

Тино, кога искаш да ги пробваме. Мойта е Д15-ка седан, хем е доста по-тежка. Достигна 200 км/ч макс скорост, хем тоя път ще взема някой да снима километража до мене ;)
Тя и Тойотката е седан и то 1200 килца ;) Ами Демоне съгласен съм ;) но ти на ускорение ме биеш 100 % ама ще ги пробваме . Утре се прибирам за Пловдив и най-вероятно ще съм с Тойотката , имам ти телефона ще ти се обадя , навит ли си на излизане от София газ , ама няма да мога да ги направя 200 , абе ще видим , ще звънна ;) Но навит ли си някъде към 19-20 чеса ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

королата все пак е пълна инжекция , два разпределителни вала , 86 коня  ;)  дори д15-ките нямат шанс на максимална

Тино, кога искаш да ги пробваме. Мойта е Д15-ка седан, хем е доста по-тежка. Достигна 200 км/ч макс скорост, хем тоя път ще взема някой да снима километража до мене ;)
Тя и Тойотката е седан и то 1200 килца ;) Ами Демоне съгласен съм ;) но ти на ускорение ме биеш 100 % ама ще ги пробваме . Утре се прибирам за Пловдив и най-вероятно ще съм с Тойотката , имам ти телефона ще ти се обадя , навит ли си на излизане от София газ , ама няма да мога да ги направя 200 , абе ще видим , ще звънна ;) Но навит ли си някъде към 19-20 чеса ?
Давай на лични........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

И какво стана в крайна сметка, дръпнахте ли се двамата? :cool: Давайте подробности, изглежда да е било интересно ако се е състояло! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

И какво стана в крайна сметка, дръпнахте ли се двамата? ;) Давайте подробности, изглежда да е било интересно ако се е състояло! ;)

Не е мястото тука !!! Но и не сме се дръпнали !!!:cool::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

А ускорение някой мерил ли е? С Майната пробвахме някакви техники на Юндола, ама след като му изкарахме колицата 40коня се отказахме ;)Онази вечер мерих д15бЗЛЕ на равно, грубо 0-100 10.5секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

А ускорение някой мерил ли е? С Майната пробвахме някакви техники на Юндола, ама след като му изкарахме колицата 40коня се отказахме ;)Онази вечер мерих д15бЗЛЕ на равно, грубо 0-100 10.5секунди.

;) Колега, много разводнихме темата, получават се цели страници офтопик. Пусни друга тема плс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове аз бях с црх 1 ген 240 нямаше проблем освен че джамовете се отлепяха от оплатнението и духаше хаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд Ф20а4 по километраж един път от любопитсво 240...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:););) Егати рейсъра дето съм бил , пичове мерси че ми промопнихте какъв съм бил преди 5 години ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори д15-ките нямат шанс на максимална

Тино, не го очаквах от теб :) Да знаеш че имаш покана от още една д15-ка да ти опровергая твърдението ;):P (ако е още жива тойотата)

 

Пък аз с моята най-много 150 ;) Ще трябва да слагам или д13 или б16 ;)

 

Тино , колко вдига тая тойота ??? Това е пълен сток на д15-ката , даже отиде 190 км/ч ама беше леко нанадолнище. Понеже имам и тойота и мога смело да кажа че километража им е адски неточен :P , мерил ли си я с някаква хапаратура (примерно полицейски радар ;) ).

 

Публикувано изображение

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, да се разпиша и аз в темата. 200 км/ч с моята Д13ка, ама нямам снимка или клипче, та сигурно никой няма да повярва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...