Jump to content
calliga

Новата Honda Legend

Recommended Posts

http://news.automedia.bg/read/4149.html Аз като заклет фен казвам че отпред е ок,но защо ммка му е трябвало да правят задника смес м/у бмв и мерц.??? в този вариянт само ще губят от брандова идентичност както и от чисто дизайнерска...странната посока се забелязва и при много други марки,но защо именно хонда решиха да направят тази крачка е абсолютно непонятно за мен и най вече защо не оставиха това на лексус,при положение че в много от категориите са в пряка конкуренция с немците-остава само да се надявам че това е само някакъв прототип,но едва ли...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Miroslav.Ivanov

Лоша работа - ама то стила се загуби още при новия Сивик. Явно така ще продължават натам нещата. Явно гонят високия клас ама Хонда не е луксозна марка, а кола с корени в средния клас. И ако погледнеш в Бултрако цената на Legend ot 118000 лв. , направо не знам. Фен съм на марката, но за 120 хил. лв. можеш да вземеш нещо наистина доказано във високия клас - Mercedes, BMW, Audi, LexusКакто и да е Хонда си знаят. Ние да си караме вечните модели и да ти дреме на шапката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе :yes: ,не ми прилича на бмв или мерджо,просто формите които са модни съвпадат,ако сложат някоя форма която е стара не става,ако е твърде футуристична,пак не става.Тея дизайнери за кви ги мислите,че разбираме повече от тях ли? :lol: Колата ме кефи яко,лошото е цената,която е недостижима.Предпочитам Акорд за 20 000$ да си докарам от УСА.Мали 120 000камъка,ами аз живея в апартамент за толкоз бе! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко в предница,по точно фаровете не ме кефят,не всъшност гледам я така 20 сек. и незнам.ама съм сигурен че като тръгнат по улиците и ги засичам по често ще ме грабне от всякъде,аз така и други коли не са ми харесвали от пръв поглед,но после има едно привличане.То това е точно като любовта и както в музиката има песни които трябва да ги изслушаш повечко за да ги усмислиш.На предния повече ме кефи отпред,а на тоз са си му яки стоповете.Леджент си е луксозна + че е 4х4 с такова задвижване,което предава на всяко колело отделно,има "завиващи" фарове и всички екстри,просто е хонда и е по спортна,по ниска и е с над 250кс.Аз я видях на панаира в пловдив за първи път и се захласнах.няма ли някой от клуба с такава :cool::yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия Legend си е супер автомобилче гледал съм доста клипове за него един приятел който не е фен на Хонда го е разглеждал на живо и каза,че е страхотен и по добре изглежда отколкото на снимките.Мен и стария модел много ми харесва този който е 200 коня

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да разбера кое не му е доказаното на Ледженда във високия клас и кое не струва парите му.Може би немските автомобили от висок клас имат серийно задвижване на четирите колела посредством система изпреварила с години подобните си, или адаптивен автопилот или контрол на скоростта посредством радар пресмятащ разстоянието до предния автомобил и други подобни (щях да забравя - не само подгряване но и охлаждане на седялките ;) )Да не говорим за множеството активни и пасивни системи за сигурност включително и за пешеходците.Повечето от изброените ,стандартни за Хонда неща ,се предлагат от "доказали се " производители като екстри срещу допълнително заплащане.Няма да споменавам какво е усещането да те "ритнат" 295 коня и за каква стабилност става въпрос

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така коки!! За това говорех и аз ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я видях на панаира в пловдив за първи път и се захласнах.няма ли някой от клуба с такава ;) ;)

Ако искаш да те повозя някои хубав летен ден... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ще си позволя да цитирам мой приятел който от около два месеца е с Хонда Ледженд "Пич гледах сигурно 100 S Класи и седми серии и А8-ци като седнах в Леджънда само питах къде да ходя да го платя". Така че ако казвате че Хонда не е кола от висок клас - много сте прави Хонда е кола от НАЙ-ВИСОК клас!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://news.automedia.bg/read/4149.html Аз като заклет фен казвам че отпред е ок,но защо ммка му е трябвало да правят задника смес м/у бмв и мерц.???

Публикувано изображение

 

Да си я имам пред блока пък нека и грозна задницата. Уникална е. Мен ме кефи отвсякъде.

Само разхода на гориво Разход на гориво градско 17.0 l/100km ми е множко, но ще го превъзмохна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя колата си е 6 ,колегата има право 4е е смес от други коли, ама само не разбрах къде ги раздават

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

@bebcho Е ти какво очакваш от кола 273 коня? 7/100 ли?? Това е нормален разход за такъв калибър кола. Просто обърни внимание и колко тежи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разхода може да се по спори: по-каталог е 17/100, обаче в действителност... 20/100 в София. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извън градско 14 на 100 каране някаде между 140-180

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдаа, така прилича по-малко на мерцедес, и малко повече на БМВ :) вече си е с уникална предница ;) прекасен автомобил ;)

 

най-много ме е яд че не направиха няколко бройки Legend Max ;)

 

 

Публикувано изображение

 

 

 

Mugen Legend Max

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GeFi

Страаааааашна :weights: Тая колицата направо ми бърка не знам къде , идва ми да продам апартамента и да си я купя :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е много добра кефииии якоооооо :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора , колата не е страхотна!!! Тя е великолепна, уникална.... нямам думи, видях я на живо в варна мина пред мен , карам си колата а изведнъж..... какво .... стана това че очите и акъла ми са все още в онзи страхотен миг наслада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя новоизсмукан от пръстите, безидеен феислифт по-добре да не ми го бяха показвали (и правили).Откакто излезе, та до ден днешен съм впечатлен от лаконичната хармоният на екстериора и интериора - макар че копчалъкът по таблото е в повечко, а въпреки това някои основни функции са през "меню" :rolleyes: . Адмирации (и искренно ръкостискане) към хората които са предпочели тоя хай-тек пред конкурентните оферти. Те са истински фенове на марката и макар и "неразбрани", награда ще им е фактът че притежават продукт с колекционерска стойност, тъй като автомобилът е с много ниски продажби (както в Европа така и в Америка). Ето и още малко коментари ... http://www.autoreview.ru/archive/2008/05/primerka/Honda Legend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ми трябва време да свикна или и новия ледженд ми харесва по-малко от стария .... както и новия акорд :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KIKO_HONDA

спорет мен на легена му трябва един 7-степенен автомат за да стане по пъргав просто този който слагат в момента е с 5 скорости и като цяло е много тромав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майна качи някоя снимка твоя акорд и на легена да ги сравниминаче като караш легена от плвдив до варна и после се върнеш от варна до пловдив но с акорда ще разбереш разликата в цената

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кико, със 7-степенен автомат няма да стане по-пъргав брат, а само по-икономичен! А сравнението между двете ги правя на база че съм карал и двете коли, а ти с Хюндая ли я сравняваш или с Х-са? :P А снимката на акорда ми я виждаш на аватара и да ти кажа ама мноооого си ме кефи!!! Дори не е след фейслифт (така наречената тунингована модификация на нова кола спрямо старата база) както е легена на тези снимки, а си е базовата версия на модела.Но в крайна сметка основното сравнение трябва да е с последния модел US-Accord, а не с моя, който съм го купил точно 10 пъти по-евтино от един нов Леджънд, но в никакъв случай не е 10 пъти по-зле от него :huh: Между другото след една седмица на 24-ти пак ще взема за 1 ден и ще покарам Леджънд-а, та ако искаш ела и ще те повозя на двете едновременно :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бих си го подкарал с кеф

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз честно не стоплям начина по който Хонда напоследък си бутат моделите в т.н. "премиум клас"Леджънда - хубава кола, ама някак си и липсва физиономия - Мерцедес, БМВ, Ауди (особено последните) в продължение на години градят физиономия - като мернеш само колата да я разпознаеш, е уви, Хонда това не го постига засега.И най-странното - ценовата политика. Ми да пуснат повечко варианти и двигатели, защо Хонда не правят повече и различни двигатели?! Ми да пуснат една базова конфигурация - с 4цил 200 коня, без 4х4, но евтинка относително, и поне още един по-мощен - V8. В това отношение Ауди са за пример как за 10-15г се "качиха" нагоре в класа при това 90% от колите им не са технологично по-.добри, но маркетинга им в Европа е отличен.В момента от Хонда сами изкуствено си стесняват потенциалните купувачи - оттам и не се продава, защото от една страна е скъпа кола, от друга и липсва "топ" модел който да примамва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като четох за начина по който се е наложила марката и маркитинговата ,а особнно рекламната политика на онователя вярвам че си има причина,но и аз засега не я схващам(за високия клас).Аз съм именно в тоя бизнез(реклама,мениджмънт,брандинг,дизайн..и това кето прави впечетление при Хонда е именно начина на развитие-иновациите,отношение към клиентите и особенно към природата.Има нещо което може би е причина в случая и то е проектите за следващите години-от ръководството на фирмата планират да качат производството в малкия и средния клас за сметка на лимозините в интерес на бройката произведени автомобили и цената както и изгодни лизинги.Офертите на производителя,които минаха наскоро и световния план в който бяха предложени е още едно доказателство,че фирмата иска да постави ново начало на маркетинга-като използва слабостта на американските марки.Единствения провлем може да дойде от конкурентите като Китай,който имат небивал икономически възход при предлагането на качествени стоки,който за сега е само пропаганда,но е основна плитическа посока от 2008.Извод нямам,след време ще се види кое,как и кога...това което може да се каже и е вече доказано е,че японските марки имат възможността и ресурсите да станат лидери... :lol:

Редактирано от calliga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaskata Vass

Момчета и мен ме кефи Легендата,ама ми се струва много далече...Всяка сутрин като си погледна акорда кефа ме залива на вълни.Нищо че е '91.УНИКАЛЕН ДИЗАЙН за мен... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

спорет мен на легена му трябва един 7-степенен автомат за да стане по пъргав просто този който слагат в момента е с 5 скорости и като цяло е много тромав

И аз съм на това мнение!S-класа 2007г има 7 степенна ск.кутия,Разхода от София до Сл.бряг беше 11.8 :P !Колата е 5500куб.см.!При 190км/ч оборотомера показваше 3100об/м.Вие си правете изводите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

майна качи някоя снимка твоя акорд и на легена да ги сравним

иначе като караш легена от плвдив до варна и после се върнеш от варна до пловдив но с акорда ще разбереш разликата в цената

ето ти фотото Кико, снимките са с правени с телефон, но са пресни от днес:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...