calliga 0 #1 Публикувано 7 Май, 2008 http://news.automedia.bg/read/4149.html Аз като заклет фен казвам че отпред е ок,но защо ммка му е трябвало да правят задника смес м/у бмв и мерц.??? в този вариянт само ще губят от брандова идентичност както и от чисто дизайнерска...странната посока се забелязва и при много други марки,но защо именно хонда решиха да направят тази крачка е абсолютно непонятно за мен и най вече защо не оставиха това на лексус,при положение че в много от категориите са в пряка конкуренция с немците-остава само да се надявам че това е само някакъв прототип,но едва ли... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Miroslav.Ivanov #2 Отговорено 7 Май, 2008 Лоша работа - ама то стила се загуби още при новия Сивик. Явно така ще продължават натам нещата. Явно гонят високия клас ама Хонда не е луксозна марка, а кола с корени в средния клас. И ако погледнеш в Бултрако цената на Legend ot 118000 лв. , направо не знам. Фен съм на марката, но за 120 хил. лв. можеш да вземеш нещо наистина доказано във високия клас - Mercedes, BMW, Audi, LexusКакто и да е Хонда си знаят. Ние да си караме вечните модели и да ти дреме на шапката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #3 Отговорено 7 Май, 2008 Да бе ,не ми прилича на бмв или мерджо,просто формите които са модни съвпадат,ако сложат някоя форма която е стара не става,ако е твърде футуристична,пак не става.Тея дизайнери за кви ги мислите,че разбираме повече от тях ли? Колата ме кефи яко,лошото е цената,която е недостижима.Предпочитам Акорд за 20 000$ да си докарам от УСА.Мали 120 000камъка,ами аз живея в апартамент за толкоз бе! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Brutalism 1 #4 Отговорено 7 Май, 2008 Малко в предница,по точно фаровете не ме кефят,не всъшност гледам я така 20 сек. и незнам.ама съм сигурен че като тръгнат по улиците и ги засичам по често ще ме грабне от всякъде,аз така и други коли не са ми харесвали от пръв поглед,но после има едно привличане.То това е точно като любовта и както в музиката има песни които трябва да ги изслушаш повечко за да ги усмислиш.На предния повече ме кефи отпред,а на тоз са си му яки стоповете.Леджент си е луксозна + че е 4х4 с такова задвижване,което предава на всяко колело отделно,има "завиващи" фарове и всички екстри,просто е хонда и е по спортна,по ниска и е с над 250кс.Аз я видях на панаира в пловдив за първи път и се захласнах.няма ли някой от клуба с такава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #5 Отговорено 7 Май, 2008 Новия Legend си е супер автомобилче гледал съм доста клипове за него един приятел който не е фен на Хонда го е разглеждал на живо и каза,че е страхотен и по добре изглежда отколкото на снимките.Мен и стария модел много ми харесва този който е 200 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki 6 #6 Отговорено 7 Май, 2008 Не можах да разбера кое не му е доказаното на Ледженда във високия клас и кое не струва парите му.Може би немските автомобили от висок клас имат серийно задвижване на четирите колела посредством система изпреварила с години подобните си, или адаптивен автопилот или контрол на скоростта посредством радар пресмятащ разстоянието до предния автомобил и други подобни (щях да забравя - не само подгряване но и охлаждане на седялките )Да не говорим за множеството активни и пасивни системи за сигурност включително и за пешеходците.Повечето от изброените ,стандартни за Хонда неща ,се предлагат от "доказали се " производители като екстри срещу допълнително заплащане.Няма да споменавам какво е усещането да те "ритнат" 295 коня и за каква стабилност става въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Brutalism 1 #7 Отговорено 7 Май, 2008 Точно така коки!! За това говорех и аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #8 Отговорено 7 Май, 2008 Аз я видях на панаира в пловдив за първи път и се захласнах.няма ли някой от клуба с такава ;)Ако искаш да те повозя някои хубав летен ден... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #9 Отговорено 7 Май, 2008 Ще си позволя да цитирам мой приятел който от около два месеца е с Хонда Ледженд "Пич гледах сигурно 100 S Класи и седми серии и А8-ци като седнах в Леджънда само питах къде да ходя да го платя". Така че ако казвате че Хонда не е кола от висок клас - много сте прави Хонда е кола от НАЙ-ВИСОК клас! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #10 Отговорено 7 Май, 2008 http://news.automedia.bg/read/4149.html Аз като заклет фен казвам че отпред е ок,но защо ммка му е трябвало да правят задника смес м/у бмв и мерц.??? Да си я имам пред блока пък нека и грозна задницата. Уникална е. Мен ме кефи отвсякъде. Само разхода на гориво Разход на гориво градско 17.0 l/100km ми е множко, но ще го превъзмохна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #11 Отговорено 7 Май, 2008 Тя колата си е 6 ,колегата има право 4е е смес от други коли, ама само не разбрах къде ги раздават Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #12 Отговорено 7 Май, 2008 @bebcho Е ти какво очакваш от кола 273 коня? 7/100 ли?? Това е нормален разход за такъв калибър кола. Просто обърни внимание и колко тежи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #13 Отговорено 7 Май, 2008 За разхода може да се по спори: по-каталог е 17/100, обаче в действителност... 20/100 в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KIKO_HONDA 0 #14 Отговорено 7 Май, 2008 извън градско 14 на 100 каране някаде между 140-180 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #15 Отговорено 9 Май, 2008 мдаа, така прилича по-малко на мерцедес, и малко повече на БМВ вече си е с уникална предница прекасен автомобил най-много ме е яд че не направиха няколко бройки Legend Max Mugen Legend Max Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest GeFi #16 Отговорено 10 Май, 2008 Страаааааашна Тая колицата направо ми бърка не знам къде , идва ми да продам апартамента и да си я купя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #17 Отговорено 10 Май, 2008 Колата е много добра кефииии якоооооо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksan_vn 21 #18 Отговорено 10 Май, 2008 Хора , колата не е страхотна Тя е великолепна, уникална.... нямам думи, видях я на живо в варна мина пред мен , карам си колата а изведнъж..... какво .... стана това че очите и акъла ми са все още в онзи страхотен миг наслада. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6021 #19 Отговорено 10 Май, 2008 Тоя новоизсмукан от пръстите, безидеен феислифт по-добре да не ми го бяха показвали (и правили).Откакто излезе, та до ден днешен съм впечатлен от лаконичната хармоният на екстериора и интериора - макар че копчалъкът по таблото е в повечко, а въпреки това някои основни функции са през "меню" . Адмирации (и искренно ръкостискане) към хората които са предпочели тоя хай-тек пред конкурентните оферти. Те са истински фенове на марката и макар и "неразбрани", награда ще им е фактът че притежават продукт с колекционерска стойност, тъй като автомобилът е с много ниски продажби (както в Европа така и в Америка). Ето и още малко коментари ... http://www.autoreview.ru/archive/2008/05/primerka/Honda Legend Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #20 Отговорено 10 Май, 2008 Или ми трябва време да свикна или и новия ледженд ми харесва по-малко от стария .... както и новия акорд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest KIKO_HONDA #21 Отговорено 10 Май, 2008 спорет мен на легена му трябва един 7-степенен автомат за да стане по пъргав просто този който слагат в момента е с 5 скорости и като цяло е много тромав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KIKO_HONDA 0 #22 Отговорено 10 Май, 2008 майна качи някоя снимка твоя акорд и на легена да ги сравниминаче като караш легена от плвдив до варна и после се върнеш от варна до пловдив но с акорда ще разбереш разликата в цената Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #23 Отговорено 11 Май, 2008 Кико, със 7-степенен автомат няма да стане по-пъргав брат, а само по-икономичен! А сравнението между двете ги правя на база че съм карал и двете коли, а ти с Хюндая ли я сравняваш или с Х-са? А снимката на акорда ми я виждаш на аватара и да ти кажа ама мноооого си ме кефи Дори не е след фейслифт (така наречената тунингована модификация на нова кола спрямо старата база) както е легена на тези снимки, а си е базовата версия на модела.Но в крайна сметка основното сравнение трябва да е с последния модел US-Accord, а не с моя, който съм го купил точно 10 пъти по-евтино от един нов Леджънд, но в никакъв случай не е 10 пъти по-зле от него Между другото след една седмица на 24-ти пак ще взема за 1 ден и ще покарам Леджънд-а, та ако искаш ела и ще те повозя на двете едновременно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #24 Отговорено 11 Май, 2008 аз бих си го подкарал с кеф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #25 Отговорено 11 Май, 2008 хахаххахаха и аз си го подкарах с кеф.....и пак ми се иска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #26 Отговорено 11 Май, 2008 аз честно не стоплям начина по който Хонда напоследък си бутат моделите в т.н. "премиум клас"Леджънда - хубава кола, ама някак си и липсва физиономия - Мерцедес, БМВ, Ауди (особено последните) в продължение на години градят физиономия - като мернеш само колата да я разпознаеш, е уви, Хонда това не го постига засега.И най-странното - ценовата политика. Ми да пуснат повечко варианти и двигатели, защо Хонда не правят повече и различни двигатели?! Ми да пуснат една базова конфигурация - с 4цил 200 коня, без 4х4, но евтинка относително, и поне още един по-мощен - V8. В това отношение Ауди са за пример как за 10-15г се "качиха" нагоре в класа при това 90% от колите им не са технологично по-.добри, но маркетинга им в Европа е отличен.В момента от Хонда сами изкуствено си стесняват потенциалните купувачи - оттам и не се продава, защото от една страна е скъпа кола, от друга и липсва "топ" модел който да примамва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
calliga 0 #27 Отговорено 11 Май, 2008 (Редактирано) Като четох за начина по който се е наложила марката и маркитинговата ,а особнно рекламната политика на онователя вярвам че си има причина,но и аз засега не я схващам(за високия клас).Аз съм именно в тоя бизнез(реклама,мениджмънт,брандинг,дизайн..и това кето прави впечетление при Хонда е именно начина на развитие-иновациите,отношение към клиентите и особенно към природата.Има нещо което може би е причина в случая и то е проектите за следващите години-от ръководството на фирмата планират да качат производството в малкия и средния клас за сметка на лимозините в интерес на бройката произведени автомобили и цената както и изгодни лизинги.Офертите на производителя,които минаха наскоро и световния план в който бяха предложени е още едно доказателство,че фирмата иска да постави ново начало на маркетинга-като използва слабостта на американските марки.Единствения провлем може да дойде от конкурентите като Китай,който имат небивал икономически възход при предлагането на качествени стоки,който за сега е само пропаганда,но е основна плитическа посока от 2008.Извод нямам,след време ще се види кое,как и кога...това което може да се каже и е вече доказано е,че японските марки имат възможността и ресурсите да станат лидери... Редактирано 11 Май, 2008 от calliga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Vaskata Vass #28 Отговорено 12 Май, 2008 Момчета и мен ме кефи Легендата,ама ми се струва много далече...Всяка сутрин като си погледна акорда кефа ме залива на вълни.Нищо че е '91.УНИКАЛЕН ДИЗАЙН за мен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #29 Отговорено 13 Май, 2008 спорет мен на легена му трябва един 7-степенен автомат за да стане по пъргав просто този който слагат в момента е с 5 скорости и като цяло е много тромавИ аз съм на това мнение!S-класа 2007г има 7 степенна ск.кутия,Разхода от София до Сл.бряг беше 11.8 !Колата е 5500куб.см.!При 190км/ч оборотомера показваше 3100об/м.Вие си правете изводите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Майната #30 Отговорено 17 Май, 2008 майна качи някоя снимка твоя акорд и на легена да ги сравним иначе като караш легена от плвдив до варна и после се върнеш от варна до пловдив но с акорда ще разбереш разликата в цената ето ти фотото Кико, снимките са с правени с телефон, но са пресни от днес: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове