sjekov 1 #1 Публикувано 2 Април, 2008 на БГhttp://news.automedia.bg/read/3958.htmlhttp://www.adac.de/Tests/Reifentests/Somme...urcePageID=8762http://www.adac.de/Tests/Reifentests/Somme...urcePageID=8762Всеки може сам да прецени дали тази информация е от значение за него. Аз лично се съобразявам с нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #2 Отговорено 2 Април, 2008 колега, кви са АДАК та да ни казват какво да караме Хората общо взето си купуват или нови евтини, или нови скъпи с "модна шарка" или компромис - евтини 3-4 годишни пластмаси с модни някога шарки. Това, че според някакви си тестове нова евтина гума (Барум/Корморан) спира по-добре от 3 годишна Бриджстоун/Мишелин на 20-30К км не е важно, много малко хора ще тръгнат да гледат тестове ... когато давах линк към тези тестове, веднага скочиха 2-3 че видите ли те преди години били карали някакъв модел Пирели и изобщо не били хубави , а то че всяка фирма има по 5-6 модела поне и всяка година състава на каучука в същия модел може да е с промененин качества... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord6 0 #3 Отговорено 2 Април, 2008 Онзи ден разглеждах тези тестове и се спрях на Yokohama C Drive за Сивика на жената понеже има най-добри показатели при спиране. По принцип не ми трябват много издръжливи гуми, понеже колата се кара само в града 5-6000 км/год., но се чудя дали по-ниската издръжливост няма да създава проблеми по нашите калпави пътища, т.е. бабуни по гумата, разкъсване, дисбаланс... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #4 Отговорено 2 Април, 2008 (Редактирано) Аз съм с Yokohama A539 за предни и сега мисля да се доокомплектовам с още 2 такива.Много съм навит на Yokohama Parada (заради шарката ), но за съжаление нямат 14-ки. Редактирано 2 Април, 2008 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ironstone 0 #5 Отговорено 2 Април, 2008 Аз съм още с първите комплекти, които си купих сам в живота си, летни фулда екоконтрол 14-ки (в тая класация ги препоръчват) и зимни марангони. Нямам чак такъв опит, а не съм ги карал толкова много (около 10 000 км), но от фулдата съм много доволен. Зимата в най-големия сняг нямах особени проблеми, но пък карах внимателно и за марангонито нищо не мога да кажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lud fen 0 #6 Отговорено 2 Април, 2008 аз съм със С-драйв много съм доволен 195/50/15 имат борд много твърд пробван е в яки дупки не мърдат обаче имам чувство че каучука е мек и повече от 30-35к км няма да изкарат в огромни локви - никакъв аквапланингспират отлично - заслужават си цената беше 105лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #7 Отговорено 2 Април, 2008 Еми гледах, четох, мислих и понеже вече рядко съм "луда глава" и понеже става въпрос за не чак толкова ЛЕКА кола (6-тият Акорд), реших че с гуми "отличници"най ще ми е комфортно и спокойно. Спрял съм се на Континенталът - ПремиумКонтакт-2 http://www.autoreview.ru/archive/2008/06/summer_tyres/По сезону Любопитно е и това тестче относно запазването на оригиналните качества на гумите с течение на времето и пробега http://www.autoreview.ru/archive/2007/05/tyres/Супертест 16-дюймовых летних шин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #8 Отговорено 2 Април, 2008 колега, кви са АДАК та да ни казват какво да караме Хората общо взето си купуват или нови евтини, или нови скъпи с "модна шарка" или компромис - евтини 3-4 годишни пластмаси с модни някога шарки. Това, че според някакви си тестове нова евтина гума (Барум/Корморан) спира по-добре от 3 годишна Бриджстоун/Мишелин на 20-30К км не е важно, много малко хора ще тръгнат да гледат тестове ... когато давах линк към тези тестове, веднага скочиха 2-3 че видите ли те преди години били карали някакъв модел Пирели и изобщо не били хубави , а то че всяка фирма има по 5-6 модела поне и всяка година състава на каучука в същия модел може да е с промененин качества...То само ако шарката правеше гумата... Някой беше писал във форума какво дърво са Goodyear EAGLE F1, а иначе шарката им е много ефектна...Сега са "модерни" гумите с асиметричен дизайн на протектора - само дето никой не знае нищо за този асиметричен дизайн. По-добър ли е, по-лош ли е от симетричния - "стария"...?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #9 Отговорено 3 Април, 2008 (Редактирано) ...То само ако шарката правеше гумата...Ами аз като потребител това виждам в гумата - за другото си има хора да го мислят.Все си мисля, че различните марки в един ценови диапазон са почти идентични за ежедневно шофиране.Тестове - ала-бала, дрън-дрън - скрита реклама и пълнеж на списания.И така избирам тези които ме кефят (не се сещам за подходяща книжовна дума) на вид и са над средния ценови диапазон.А ако знам, че са "Made in Japan" още по-добре. Пък европейските списания да си пишат каквото си щат, като четиво е интересно. Редактирано 3 Април, 2008 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #10 Отговорено 4 Април, 2008 (Редактирано) Навремето и аз бях запален по точно тесовете на ADAC за гуми . Проблемът е, че повечето от нас никога няма да карат с няколко различни комплекта за да кажат кои как се държат наистина . Към момента съм леко скептичен колко са достоверни тестовете . Другия глупав момент е , че някой примерно си купува някви умрели гуми .... ама си кара и колата бабешката и после се хвали колко е доволен от гумите .... Всеки има различен опит . Важното е да не се кара едновременно със стари и евтини гуми ! Редактирано 4 Април, 2008 от Rust Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #11 Отговорено 4 Април, 2008 (Редактирано) ...То само ако шарката правеше гумата...Ами аз като потребител това виждам в гумата - за другото си има хора да го мислят.Все си мисля, че различните марки в един ценови диапазон са почти идентични за ежедневно шофиране.Тестове - ала-бала, дрън-дрън - скрита реклама и пълнеж на списания.И така избирам тези които ме кефят (не се сещам за подходяща книжовна дума) на вид и са над средния ценови диапазон.А ако знам, че са "Made in Japan" още по-добре. Пък европейските списания да си пишат каквото си щат, като четиво е интересно.Колега, любопитно ми стана как преценяваш по шарката коя гума е по-добра?!Например шарката на Hero HZ-1 е доста сходна с тази на Bridgestone Potenza RE 720. Значи ли това, че първата е добра колкото втората?! Пък може и така да е, но за да повярвам лично аз на такова твърдение ми трябва експертното мнение на човек много навътре в този бранш, с какъвто за съжаление на разполагам...Та, кои гуми са по-добри – тези с „по-нарязана”, "красива" шарка (напр. Yokohama Parada, A 539, Tyfoon Profsuv, Marangoni Zeta Linea) или тези с „по-обикновена” шарка (Continental Premium Contact, Continental Eco Contact 3, Bridgestone Turanza ER300, Michelin Energy E3A)?! Редактирано 4 Април, 2008 от ivoto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #12 Отговорено 4 Април, 2008 Та, кои гуми са по-добри – тези с „по-нарязана”, "красива" шарка (напр. Yokohama Parada, A 539, Tyfoon Profsuv, Marangoni Zeta Linea) или тези с „по-обикновена” шарка (Continental Premium Contact, Continental Eco Contact 3, Bridgestone Turanza ER300, Michelin Energy E3A)?! Е това мнение ми хареса!Не се гледа шарката,а тестовите показатели,компютърните симулации,отзивите от различни списания и шофьори и т.н.,но винаги няколко мнения. Лично според мен,ако не караш повече от 140км/ч дълго и не се юркаш по завоите не ти трябват скъпи гуми.Да не говорим за дъжд където само откачените се юркат!(сори ако обиждам някой). Среден клас,износоустойчиви,най-вече евтини и си си ок.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sjekov 1 #13 Отговорено 4 Април, 2008 Ами ако всичко е спекулаций и ако няма значение гумата а шарката тогава отиваш и купуваш за 100 лева 4 втора упортеба и си решаваш проблема. Аз лично вчера се пързалях по жълтите павета и за малко да ударя един мерджан който беше решил че има време да се престрой в моя лента. Затова си мисля че човек трябва да отделя повече внимание на гумите. Аз съм гледал и в руски форуми за гуми и от двата източника се вижда че едни и същи гуми се представят по добре от други. Преди време преди да прочета в Адак за гумите си взех Fulda Diadem Linero ами много зле (не Fulda а специално този модел). Малко дъжд да има се пързалят. На 2 години са и издлеждат като че ли съм ги стрелял с бренеке нацепени напукани. Погледнах в Адак ПРЕДПОСЛЕДНИ. А цената им не беше най-ниската. За зимата си взех Goodyear ultragrip 7 (No 1 според Adac) ами много голяма разлика колата стана по безшумна (сравнявам ги с зимните ми преди това Marangoni) по добре се държеше на сняг и на вода. Още нещо има класация в Адак за (billiger) евтини гуми. За зимни препоръчват Sava ако влезеш по форумите много ги хвалят. Затова че човек може според мен да си прави преценка и да си взима по евтини гуми който са нагоре в класацията. А не като мен с Фулдата да си чудя защо дадох толкова пари а се пързалям из София. Хайде че писанието ми стана много дълго хората не са длъжни да ми четат бъртвежите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivoto #14 Отговорено 5 Април, 2008 (Редактирано) Ами ако всичко е спекулаций и ако няма значение гумата а шарката тогава отиваш и купуваш за 100 лева 4 втора упортеба и си решаваш проблема. Аз лично вчера се пързалях по жълтите павета и за малко да ударя един мерджан който беше решил че има време да се престрой в моя лента. Затова си мисля че човек трябва да отделя повече внимание на гумите. Аз съм гледал и в руски форуми за гуми и от двата източника се вижда че едни и същи гуми се представят по добре от други. Преди време преди да прочета в Адак за гумите си взех Fulda Diadem Linero ами много зле (не Fulda а специално този модел). Малко дъжд да има се пързалят. На 2 години са и издлеждат като че ли съм ги стрелял с Редактирано 5 Април, 2008 от ivoto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
323f-fan 4 #15 Отговорено 5 Април, 2008 Аз си купих за отпред ЗЕТА ЛИНЕА на МАРАНГОНИ,от всичките лоши неща които четох за тях,вярното е само че са шумни.Иначе за визия и здравина досега не съм виждал по-добри.Доволен съм и при високи скорости как са,на мокро са задоволителни,за локви също стават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков #16 Отговорено 5 Април, 2008 (Редактирано) Днес и аз сложих летните, като оформих комплекта с 2 новички - от ония А539 с красивата шарка. Веднага имах възможност да ги тествам на мокро - супер са. П.П. Влияя се най-вече от собствените ми впечатления, като попадна на нещо добро гледам да не го сменям. Естествено винаги има и първи път когато се пробва . Като недостатък обаче мога да отчета бързото износване - 1 сезон като предни и вече имат износен вид и то на съвсем нормално каране. Редактирано 5 Април, 2008 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest brummm #17 Отговорено 5 Април, 2008 Пичове имам 16 гуми които се използват и още толкова дето са изхвърлени, и мога да ви кажа че Goodyear Eagle F1 от 2003г държат значително повече от Мишлен Енерджи от 2007г... всякак съм ги въртял само за пример ше ви каза че тоя гудиър с ефектната си шарка в непочистен път с 20см сняг почна да ми подскача задницата точно по В образната шарка и не я пусна да се отлепи от пътя! И Фулда карам на едната кола и Бриджстоун имам и до тук само летните... Един наш колега с 5та купе преди няколко седмици се качи на Yokohama AVS Sport(Астон Мартин, някой Поршета), не съм очаквал че гума 195/50 може да се усеща толкова приятно... ако влезете на сайта на марката ще видите че тва е по-добро от Парадата, все са по 130лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #18 Отговорено 5 Април, 2008 (Редактирано) За мене най-добрата гума в момента е Michelin Pilot Sport 225/45/17. Гумата е адски безшумна, а и колата се държи много стабилно на пътя.http://www.michelin.co.uk/uk/front/affich....mp;saisonTire=S Редактирано 5 Април, 2008 от nicki Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #19 Отговорено 7 Април, 2008 (Редактирано) Пичове имам 16 гуми които се използват и още толкова дето са изхвърлени, и мога да ви кажа че Goodyear Eagle F1 от 2003г държат значително повече от Мишлен Енерджи от 2007г... всякак съм ги въртял само за пример ше ви каза че тоя гудиър с ефектната си шарка в непочистен път с 20см сняг почна да ми подскача задницата точно по В образната шарка и не я пусна да се отлепи от пътя! И Фулда карам на едната кола и Бриджстоун имам и до тук само летните... Един наш колега с 5та купе преди няколко седмици се качи на Yokohama AVS Sport(Астон Мартин, някой Поршета), не съм очаквал че гума 195/50 може да се усеща толкова приятно... ако влезете на сайта на марката ще видите че тва е по-добро от Парадата, все са по 130лв Не казвам, че Goodyear Eagle F1 или други гуми с "ефектна шарка" са лоши, а само че не е сериозно шарката само по себе си да е довод за качеството на гумите. Две различни гуми с привидно сходни шарки може да имат коренно различно качество. Една шарка може да се допълва перфектно със сместта на протектора, а друга въобще да не е подходяща за нея (сместта). Какво като ги гледа човек с просто око? Нищо особено не може да види. Строежът/профилът на самите канали, материалите и технологията на изработка на протектора, а и пластовете под него които не се виждат... Гумата не е картина да си я закачим на стената за красота, а сложен високотехнологичен продукт с далеч по-важно предназначение. Редактирано 7 Април, 2008 от ivoto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #20 Отговорено 7 Април, 2008 не е сериозно шарката само по себе си да е довод за качеството на гумите. каквато и смес да сложиш на слик - не става за сняг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #21 Отговорено 7 Април, 2008 не е сериозно шарката само по себе си да е довод за качеството на гумите. каквато и смес да сложиш на слик - не става за сняг Защо пък за сняг?! Говоря по принцип... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #22 Отговорено 7 Април, 2008 Малко ОФФтопик - Някой знае ли за добра промоция на зимни гуми в момента? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Biboto 0 #23 Отговорено 7 Април, 2008 За мене най-добрата гума в момента е Michelin Pilot Sport 225/45/17. Гумата е адски безшумна, а и колата се държи много стабилно на пътя.http://www.michelin.co.uk/uk/front/affich....mp;saisonTire=SПотвърждавам мнението на колегата. Моята "машинка" е точно с такива гуми Michelin Pilot Sport PS2 225/45/17 и просто съм адски доволен от тях.Единственият "недостатък" ,който съм забелязал е когато се настъпва трамвайната линия, тогава колата се приплъзва и на мокро занася повечко отколкото трябва... явно е заради широчината на гумата и широчината на самите канали по нея.Между другото трябва да си купувам зимни гуми по-нататък и съм в дилема относно размера им... на този Акорд му дават по книжка само такъв размер гуми 225/45 R17, а на мен ми се струва че за зимата ще са твърде широчки за из планината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #24 Отговорено 8 Април, 2008 Между другото трябва да си купувам зимни гуми по-нататък и съм в дилема относно размера им... на този Акорд му дават по книжка само такъв размер гуми 225/45 R17, а на мен ми се струва че за зимата ще са твърде широчки за из планината.205/50/17 например ползвай някакъв калкулатор от типа на http://gumi.bg/public/calculator/calculator.php Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #25 Отговорено 8 Април, 2008 Малко ОФФтопик - Някой знае ли за добра промоция на зимни гуми в момента?И аз от това се интересувам в момента. Помагайте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #26 Отговорено 4 Декември, 2008 (Редактирано) Спрял съм се на два вида гуми Bridgestone Turanza ER300 и Vredestein Sportrac 3.Някой колега има ли наблюдения?Лошото е че Turanza-та е рядка гума в БГ, проверих в Маргел,Диана,Европа,Века,Боряна не внасят Bridgestone и др.,но няма.Пазарувал ли е някой ТУК! Редактирано 4 Декември, 2008 от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
k_hondichka 0 #27 Отговорено 4 Декември, 2008 Ето ти нещо приятно за четене :На пръв поглед, единствената разлика между повечето видове автомобилни гуми е вида на грайфера (и името и марката от страни на гумата). Но погледът върху грайфера няма да ви даде информация за това кои гуми се справят добре на пътя и са най-издръжливи. Може да монтирате само този размер гуми, който е препоръчан от производителя и не можете да правите сравнение между изпълнението при различните видове размери. Така че трябва да започнете с размера, който търсите и след това да помислите какво искате да бъде постигнато от изпълнението.Странични символи по гумитеРазбирането на страничните символи по гумите ще ви помогне да изберете правилния вид за вашата кола:155 – дебелина на гумите в мм;70 – страничен профил на гумата – странична височина, представена като процент от ширината;R – радиална част;13 – диаметър на джантата в инчове;Т – рейтинг на скоростта, който трябва да съвпадне или надвишава максималната скорост на вашия автомобил;S – 180 км/чТ – 190 км/чU – 200 км/чH – 210 км/чV – 240 км/чW(ZR) – 270 км/чY(ZR) – 300 км/чZR – над 240 км/чНикога не монтирайте гуми, които са с различен размер или рейтинг на скоростта от този, посочен от производителя и не използвайте смесица от различни видове гуми, преди това да се допитате до ръководството за автомобила ви или специализиран дилър.СцеплениеКакво ще е сцеплението на гумите със земната повърхност ще зависи от състава на гумата и прорезите в грайфера. Запомнете, че повърхността на гумата е в контакт със земната повърхност и извършва черната работа. Във влажно време, водата намалява връзката между гумите и повърхността, която намалява сцеплението. Когато няма контакт между гумите и пътя, резултатът е липса на контрол. Прорезите в грайфера са направени, за да не позволяват на водата да се промъква между повърхността и гумите. Всеки производител си има свой модел грайфери, за да постигне този резултат. Колкото по-ефективно прорезите отстраняват водата, толкова по-добре гумата ще поддържа сцеплението във влажни условия.В сухи условия, триенето между гумите и пътя (основно зависи от състава на гумата) е основният фактор за поддържане на сцеплението. Ако силно натиснете спирачките, ускорите бързо или завиете бързо, това обикновено превъзмогва силите на триене и ще увеличи износването на гумите. Ако силите на ускорение или намаление на скоростта надвишават силите на триене, гумите ще поднесат.ШумПо-голямата част от шума, който издават гумите, идва от контакта на грайфера с пътя. Така че, издръжливостта на гумата, формата на грайфера и широчината на раменете на гумата (ръбовете на грайфера, които се намират в контакт с пътя) влияят на шума.СъпротивлениеСъпротивлението влияе на икономичността на автомобила. То може да предизвика съществена разлика в разходите за гориво през целия живот на гумите, който за средно статистическия водач може да бъде около две години. Някои гуми имат думи, като 'fuel saver', 'eco' и 'energy' в имената си, което определя ниските стойности на съпротивление, но случая не винаги е такъв.Трябва ли по-малко износените гуми да се монтиран отпред или отзад?От индустриална гледна точка, по-малко износените гуми трябва да се монтират отпред. Теорията е, че ако предната гума се спука, ще загубите контрол над управлението на автомобила. Така че, монтирането на по-малко износените гуми отпред намалява риска от тяхното спукване. Но в наши дни, според направени тестове от производителите, е по-лесно да загубите контрол над предния от колкото над задния мост, а колата е по-вероятно да излезе от контрол ако нещо се случи със задните гуми.Защо е по-добре новите гуми да бъдат напомпани с азот, а не с въздух?Азотът се използва за гумите на състезателните автомобили, защото притежава последователно увеличение на обема си с покачването на температурата, което означава, че може да предвидите какъв ще бъде обема му при затопляне на гумите. От друга страна, въздухът абсорбира влага, което прави трудно изчислението на нарастването му в гумата. Височината на състезателната гума е изключително важна и всяка допусната грешка може да предизвика проблеми в управлението. За обикновените водачи на пътя, потенциалното предимство е малко по-различно.Азотът не може да проникне в порите на гумата толкова бързо колкото кислорода – така че, гумите напомпани с азот има по-малка вероятност да спаднат. Тъй като много собственици не проверяват редовно налягането в гумите, това може да се окаже едно предимство за тях. Поддържането на постоянно налягане в гумите, както и спазването на препоръките на производителя, помага при износването, комфорта, съпротивлението и шума на гумите.Защо налягането на гумите трябва да се проверява в студено време?Температурата във вътрешността на гумите се покачва по време на употребата им, като по този начин налягането се увеличава с до 20%. Това е нещо нормално и е позволено от дизайна на гумите, но ако настроите налягането, когато гумите са топли, резултатът ще бъде недостатъчно напомпване. Гумите се считат за изстинали, когато не са употребявани минимум 1 час, въпреки че няма да има проблем да проверите налягането след шофиране с ниска скорост в продължение на 3 километра, например.Какво трябва да направите ако забележите известна вибрация?Това е знак, че в колата ви има проблем, който се нуждае от внимание. Ако го пренебрегнете, това може да доведе до прекомерно или неравномерно износване на гумите, което в последствие може да навреди на окачването и кормилната система. Поискайте експертно мнение, за да установите източника, който може да се окаже дисбаланс в кормилото или гумите, проблем с кормилната уредба или повреда, или износване в окачването. Първо опитайте с балансиране.Проверявайте налягането в гумите си поне на всеки две седмици и дори по-често, ако изминавате дълги разстояния.Как може да се определи възрастта на гумите?Седмицата и годината на производство на гумите са маркирани отстрани. Гума, която е маркирана с 2501 е произведена в 25-та седмица на 2001г. Производителите маркират гумите и за да покажат в коя фабрика са произведени, така че да може да се проследи кога и къде са произведени некачествени гуми. Но вие също може да желаете да проверите кога е произведена дадена гума. Производителите на гуми определят стриктни условия за съхранение на гумите, тъй като качеството им може да се влоши, ако тези условия не се спазват. Към знаците на времето може да спадат пукнатините в страничната област, в следствие на атаките на озона и обезцветяване, ако е имало контакт с определени химикали. Гумите са обогатени със защитни химикали, които се освобождават при огъването на гумата по време на шофиране, като по този начин те се противопоставят на атаките на озона. Едва ли ще забележите следите от атаките на озона, освен ако гумите не са съхранявани добре преди продажбата им. Но ако забележите нещо подобно по време на купуването на нови гуми, проверете маркираната дата и ги откажете, ако са по-стари от 9 месеца.Michelin Pilot Sport PS 2Bridgestone Poetenza RE050 AТази гума предлага сцепление в мокро време, което е сред най-добрите от нейния размер и има балансирано цялостно изпълнение.Bridgestone Turanza ER300Добре балансирана гума с отлично сцепление в сухи и мокри условия. Моделът 205/55R16V има добро износване, но е доста шумен. Монтира се на различни средни и големи по размер автомобили.Continental SportContact3Добър модел що се отнася до сцепление, комфорт и шум, но не и за съпротивление. Моделът 155/70R13Т се монтира на различни модели supermini и градски коли. Постига рейтинг от 4 звезди във всяка категория от изпълнението си, с изключение на шума.Pirelli P3000 EnergyБалансирана гума с много добро сцепление. Добър рейтинг на износване. Моделът 155/70R13T се монтира на множество модели supermini и градски коли.BFGoodrich G-Force ProfilerТази гума е много издръжлива на сухи пътища, въпреки че е малко слаба при мокро време. Има добър рейтинг за съхранение на околната среда.Michelin Primacy HPТози модел прегръща пътя, износва се добре и има добра продължителност на живот. Това не е най-евтиния избор, тъй като марката определя висока цена.Pirelli P7Pirelli P7 е здрава гума с чудесно изпълнение при мокро време. Монтира се на различни средни и големи по размер автомобили.Pirelli Pzero NeroПредставя се добре при мокри и сухи настилки. Бедният рейтинг на износване е недостатък.Continental EcoContact3Отлично балансирана гума с добро сцепление при сухи и мокри настилки. Добър рейтинг за съхранение на околната среда.Continental Premium Contact2Тези гуми имат добро сцепление, сравнително тихи са, а и екологичния им рейтинг също не е лош.Bridgestone B 330 EvoОтлично балансирана гума с добро сцепление при сухи и мокри настилки.Goodyear HydragripДобре балансирана гума, износването й е единствената слабост.Hankook Optimo K715Hankook Optimo K715 притежава дълъг експлоатационен живот и има добро изпълнение като цяло.Fulda Carat ProgressoГумите Fulda Carat Progresso могат да бъдат монтирани на различни средни по размер и големи автомобили. Не показват най-добрите резултати що се отнася до сцепление, но като цяло са добри гуми. Имат продължителен експлоатационен живот.Michelin Energy E3AДобре балансирана гума с добро сцепление при сухи и мокри настилки.Pirelli P6Справя се добре що се отнася до сцепление и износване, въпреки че резултатите от спиране на суха настилка не са сред водещите. Pirelli трябва да се постараят, за да се съобразят с новите изисквания за опазване на околната среда с тази гума.Uniroyal Rallye 550Тази гума има отлично сцепление, тиха е и се монтира на множество средни по големина и големи автомобили.Bridgestone B250Bridgestone B250 се монтира на различни модели supermini и градски коли. Справя се отлично при спиране на суха настилка, но не толкова добре при спиране на мокро. Цялостното изпълнение е добро и има добър екологичен рейтинг.Dunlop SP 30Dunlop SP 30 е най-тихата гума от размера си. Износва се добре, но е сравнително слаба що се отнася до сцепление при мокра настилка. Монтира се на множество модели supermini и градски коли.Vredestein Sportrac3Като цяло, Vredestein Sportrac3 няма основни недостатъци. Моделът е малко шумен и се монтира на различни средни по размер и големи автомобили.Hankook Ventus Prime K105Цялостното изпълнение на Hankook Ventus Prime K105 е добро с балансирано сцепление, на суха и мокра настилка. Едва ли ще измине километрите на най-добре износващите се гуми, но е на челно място сред защитниците на околната среда. Монтира се на различни средни по големина и големи автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове