Jump to content
Shadow^Dancer

Прегрява! Пръска антифриз от разширителния съд!

Recommended Posts

Много кофти проблем ми се получи. Днес по магистралата я настъпах малко, към 150-160км/ч и докато карах бързо нямаше проблем. Като намалих и изведнъж стрелката за температурата започна да се дига и отиде за отрицателно време в най-горно положение. Спрях да видя какво става. Барам радиатора ... чисто студен. Горния маркуч пари, а долния студен като камък. Разширителния съд пълен до горе и всичко около него омазано с антифриз. Даже и филтъра ми (коничен k&n) е станал на гъз ... целия олят с антифриз, като камуфлажен е станал. Отворих радиатора и какво да гледам ... изненада! Чисто празен :tooth: Налях нов антифриз ... обезвъздуших уж ... тръгнах да карам и след няма и 30км пак същия пиниз ... като карам бързо не загрява, като намаля стрелката се качва горе. Пуснах парното на макс и отворих джамовете ... и така се прибрах. Като си стигнах в къщи, гледам радиатора пак празен, студен като камък. Какво става ?! Дайте ми насоки какво може да е и за какво да се готвя. Тука имам един приятел дето ме плаши с някакви гарнитури за глави, спукани глави и не знам си още какво. Помагайте, всяко мнение ще ми е от полза :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично немога да се ангажирам с компетентно мнение,но един приятел имаше подобен проблем и се оказа спукана глава,но дано не съм прав :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано минеш само с гарнитура на главата че иначе лоша работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pavpav

сменяй гарнитурата на главата и ще си решиш проблема :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко бе човек, в най-лошият случай, глава за Б2 под път и на път.......Но това ще разбереш само като се разглоби .Термустат не се ремонтира, пък и не е скъп нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Антифриза проверявал ли си дали е читав?Да не да е замръзнал някъде и да нямаш циркулация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В най-лошия случаи си за нова глава и гарнитура не знам цена на гарнитурата ама за глава някъде кам 100 лв. трябва да си приготвиш и за термостат 40-50 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато оставя колата на празен ход да загрее, перката се включва. маркучите се загряват горе долу равномерно. хондаджии разбирачи нямам около мене :rolleyes: иначе колата е гаражна, няма как да има замръзнало нещо, пък и антифриза ми е як. дали може да е от капачката на радиатора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато оставя колата на празен ход да загрее, перката се включва. маркучите се загряват горе долу равномерно. хондаджии разбирачи нямам около мене :cool: иначе колата е гаражна, няма как да има замръзнало нещо, пък и антифриза ми е як. дали може да е от капачката на радиатора ?

Каква капачка бе човек главата доло нова гарнитура и си ти.Да си я прегрявал.Всичко ще ти стъпи към 200 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега Провери си термостта на 1-во място . На второ си провери водната помпа - аз имам изестни съмнения , че може именно тя да ти прави номера да не върти водата и съответно да заграва водата само в малкия кръг .Повреда на водната помпа може да прави много странни номера - изхвърляше ми вода през капачката - смених я . същатата работа. наливах вода като изоглавен. Та водната помпа е зацепена за ангренажа и има малка пробка - която започва да тече когато се е преебала - провери това . Преди да си свалиш главата може да провериш дали имаш СО2 във радиатора - имаш ли значи трябва да правиш глава - теста е 5-10 лева със една странна джаджа дето се оцветява ако има въглероден диоксид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ммдам ... водната помпа ми тече ... и сега какво правим :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди да сваляш и да сменяш,каквото и да било си долеи антифриз в радиатора до горе, а в разширителният съд гледаи да го докараш ''антифриза '' де ,на средата между мин. и макс.пали количката и след това има една врътка на маркуча които излиза от горната част на радиатора .която е за обезвъздушаване.използваш я по предназначение и това е .мисля че това е проблема :angry: УСПЕХ !!!и пиши какво е станало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обезвъздушаването го направих вече, или поне до колкото можах. обаче ефекта е същия. интересното обаче е че няма налягане много много от тая пробка. колко силно трябва да избива антифриз от там при нормално загряла кола, защото при мен едвам препикава ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен от тук мнения много ще получиш, но докато някой, който разбира не я погледне колата файда йок... така че карай я на сервиз, за да разбереш точно кво й има ако опреш до водна помпа пиши да те пратя в един магазин мисля че за 5г. беше 60лв... щото веднъж бях питал за мойта, но на мойта е към 100 .. странно защо такава разлика в цената...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......................................Всичко ще ти стъпи към 200 лв

Имаш предвид гарнитура + ремонт ли ??? Я дай инфо от къде гарнитурата и къде ремонта :rolleyes: Pls !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я кажете някой сервиз в пловдив :hondarulez: и направо да се затъркалям до там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле слушай сега - щом тече - помпата е за смяна - точка . тя затова е направена тази пробка.Купуваш си помпа от тоя магазин до папараци (самурай май се казваше) или от магазина "тойота" на пл. шахбазиян - там на разкопките към аджисан махала- на мен ми струваше - 80 камъка за акорд.Сервиз??? - абе по принип наблюденията ми са че за работа в бултрако не взимат скъпо - малко повече чакаш - иначе другаде не знам къде да ти препоръчам - аз съм ходих и в един сервиз - ситроен, пежо, рено(зад румекс) - защото там бачкаше един приател- ама не мога да се вредя :hondarulez:. Сега дано да не си влизал в червеното много много - те ще ти сложат една джаджа на гърловината на радиатора и ще проверат за со2 във водата за да видят дали минава газ през гарнитурата ... няма да се плашиш .Най много да загладиш главата и нова гарнитура ... питай ако има нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко това дотук е много хубаво,ама някой сети ли се,че ако колегата кара на газ всичките тези неща могат да идват от изпарителя??????? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако беше от изпарителя щеше да е много лесен ремонта :) само че нямам газово изобщо, на бензин си карам. гарнитурата а главата е проблема, 100% вече е сигурно. дано да е само тя обаче. един приятел ми помага с ремонта и според него колата е отваряна и преди и гарнитурата е сменена без да се шлайфа главата и за това се е издухала толкова бързо. другото е че са сложили главата без изобщо да пипнат клапаните и преди да я свалим те бяха на 0.25 - 0.35 ... общо взето двигателя ми е бил сглобен колкото да не е разглобен. и пак 2000км горе долу издържа на сериозно каране ... и как вървеше ... представям си сега като я съберем и като направим клапаните на 0.15 - 0.20 как ще върви :huh: днес чакам да ми се обадят за главата че е готова и утре се надявам да е готова вече ... следва тест драйв :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега Провери си термостта на 1-во място . На второ си провери водната помпа - аз имам изестни съмнения , че може именно тя да ти прави номера да не върти водата и съответно да заграва водата само в малкия кръг .Повреда на водната помпа може да прави много странни номера - изхвърляше ми вода през капачката - смених я . същатата работа. наливах вода като изоглавен. Та водната помпа е зацепена за ангренажа и има малка пробка - която започва да тече когато се е преебала - провери това . Преди да си свалиш главата може да провериш дали имаш СО2 във радиатора - имаш ли значи трябва да правиш глава - теста е 5-10 лева със една странна джаджа дето се оцветява ако има въглероден диоксид.

Мерси за информацията, И аз с моята имам подобен проблем. Изхвърляше ми вода през капачката ... смених я ... и днес видях, че ми изхвърля от разширителният съд. Ще купя нов терностат да видим дали в него е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer

не си пръскай парите излишно няма как да надува в разширителното казанче от термостата. отивай на газ анализатор и направо си вземи една гарнитура за главата. моя съвет е да си вземеш метална :fun: няма да съжаляваш. от d16 стават :fun: тия клингеритовите им нямам много доверие ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си пръскай парите излишно няма как да надува в разширителното казанче от термостата. отивай на газ анализатор и направо си вземи една гарнитура за главата. моя съвет е да си вземеш метална :lol: няма да съжаляваш. от d16 стават :) тия клингеритовите им нямам много доверие ...

Мерси :lol: .. ще потърся метална, но нямам много време .... затова може би ще е каквато намеря :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си метална.За да сложиш метална гарнитура главата и блока трябва да са идеално (в допуските) прави.Иначе ще отваряш пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги искам да питам дали за d14a3 има метална гарнитура, или поне от d16 става ли и точно от коя d16-ка ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д14а3 трябва да си е фабрично с метална гарнитура. И трябва да е еднаква с тази на D16Z6/Z7/Z9/Y2/Y3/Y5/Y7/Y8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...