Jump to content

Recommended Posts

Всъщност не ми е ясно още дали устройството в момента става за моята кола? Дали е ясно каква кола карам от инфото за мен?! Диагностичната букса изглежда с 16 крачета доколкото си спомням!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не ми е ясно още дали устройството в момента става за моята кола? Дали е ясно каква кола карам от инфото за мен?! Диагностичната букса изглежда с 16 крачета доколкото си спомням!

Ако твоята букса е 16 пинова, незнам защото не сме тествали, ако е с 3 или 5 извода ще стане. Ако е 16 пиновата трябва някой колега от Варна да дойде с неговото и да тествате, в упътването пише как да се закачи и за такава букса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам дали на някои му е инфоборда му е намерил грешка в еку-то...защото аз бях доста изненадан като ми изписа,че няма. Което трябва да значи и че не е имало ли(нали се запаметяват)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз получих моето! Нямам търпение да го свържа. Благодарство..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента се ровя из сервис бука на колата ми и попаднах на една статиика за диагностиката на еку-то...та там пише,че за да се прочетат грешките уредът трябва да бъде свързан кам двупиновата букса която излиза от компа (от моя излизат една двупинова и една трипинова)Та вапроса ми е каде и как да го сваржа,че да си работи всичко?За англичанка става въпрос...

Редактирано от DeLSoL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и при мен официално не работи. Устройството се включва и функциите ( бутоните, менюто ) работят, но не чете никаква информация от ECU-то. Я дайте да го разнищим това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Относно четеното на грешки, всичко си работи както трябва. Пробвано е като разкачих в случая EACV, и infoboard-а веднага прочете грешката и се размига че има нещо проблем :rolleyes:А за моднатите ECU-та, дайте инфо какви са и какво е пипано по тях. Моя е P28 и са добавени елементите за допълнителен чип, както и в момента съм с поставен чип. Не съм пипал нищо друго по платката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой тествал ли го е на ECU PM6 преработено за втек ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също съм с P28, но към чипа ми има добавен и Datalogging + RTP плъгин-а, който може да играе някаква роля за смяна на протокола за комуникация.П.П.: Драги4 май и в твоя чип има добавено същото :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам какво имам ама....Много ме кефи а не мога да го ползвам.Скоро май ще подкарам дигиталното табло от S2000 и липсващата информация щях да си я следя на Инфоборда :rolleyes: Ще чакам унито

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не ми е ясно още дали устройството в момента става за моята кола? Дали е ясно каква кола карам от инфото за мен?! Диагностичната букса изглежда с 16 крачета доколкото си спомням!

Ако твоята букса е 16 пинова, незнам защото не сме тествали, ако е с 3 или 5 извода ще стане. Ако е 16 пиновата трябва някой колега от Варна да дойде с неговото и да тествате, в упътването пише как да се закачи и за такава букса.
Проверих! на два реда по 8, т.е. наистина е 16 пинова. А според ръководството което имам ("Аз лежа под Хонда"), OBD-II. Dragi4 беше любезен да пробваме с неговия Infoboard, но той е OBD-I. Има ли такава версия като за мен - OBD-II?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, когато има добавена тая функционалност за даталогинг при чипване се променя оригиналната програма за комуникация. След като при vex работи, защо не си чипнете като него, не ми се вярва да ползвате даталогинга с лаптоп докато карате колата. Иначе шанса ви е Uni-то, но то няма да може да трие и да чете грешки от ECU-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече и аз го получих. Много ми харесва уредчето, въпреки че още не знам къде да го сложа в прелюда. Открих един проблем при мен. Когато съм на страница Digital Dashboard не ми показва коректно предавките. Аз съм 4 степенен автоматик и освен че скоростите постоянно прескачат докато си карам съвсем нормално, не отчита когато съм на P (показва го като N). Понякога дори показва че се движа на 5-та ;) . Някой друг с автоматик има ли го тоя проблем за да знам дали проблема е инфоборда или в моя телевизор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да БЛАГОДАРЯ! прекрасно нещо е компа.Не знаех кога ми се включва ВИТЕК-а, и дали работии сега рабрах. На 5500 оборота.Шапка им свалям на Специалистите. :) за труда кото са хвърлити по тоя проект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече и аз го получих. Много ми харесва уредчето, въпреки че още не знам къде да го сложа в прелюда. Открих един проблем при мен. Когато съм на страница Digital Dashboard не ми показва коректно предавките. Аз съм 4 степенен автоматик и освен че скоростите постоянно прескачат докато си карам съвсем нормално, не отчита когато съм на P (показва го като N). Понякога дори показва че се движа на 5-та :) . Някой друг с автоматик има ли го тоя проблем за да знам дали проблема е инфоборда или в моя телевизор

Не проблема не е при теб а точно в инфоборда. Предавката се смята, не се подава от ECU то на автомобила. До последно се чудехме с колегата Informer дали да остане да се показва. И в крайна сметка го оставихме. Грешката е наша и в новите версии ще показва темепература на двигателят - която ще премига предупредително, когато скочи над 105 градуа. Към Alexandro' - можеш да го пратиш по куриер обратно да го препрограмиране. Пиши на лични да се разберем. Ако на някой друг с VTEC-e или автоматик има проблем с въпросните предвки може също да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, и аз да се похваля за инфоборда. Имам го вече от една седмица и мога да кажа, че това е една много добра машинка :fun: Малко се стреснах като видях разхода на гориво, но това е от задръстванията. :) Не успях да го тествам много, защото повече се занимавах с това, къде да го вградя. Та ето какво измислихме аз и баща ми на моят Сивик 6г.:

Публикувано изображение Публикувано изображение

Мисля че добре се получи. Пасна добре, без почти никакво рязане на таблото, бутоните светват при включени фарове. Първоначалната идея беше да направим и надписите да светят, но не се получи. Сега остана само те да се добавят. Скоро ще пратя още снимчици.

Благодаря! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,много професионално е станало :huh: ,аз пък на моята 6г го сложих под пепелника. Ако някой иска да види снимка да ми пише и ще направя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкажи как и какво вложи да си го направиш толкова прилично.Благопдаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не ми е ясно още дали устройството в момента става за моята кола? Дали е ясно каква кола карам от инфото за мен?! Диагностичната букса изглежда с 16 крачета доколкото си спомням!

Ако твоята букса е 16 пинова, незнам защото не сме тествали, ако е с 3 или 5 извода ще стане. Ако е 16 пиновата трябва някой колега от Варна да дойде с неговото и да тествате, в упътването пише как да се закачи и за такава букса.
Проверих! на два реда по 8, т.е. наистина е 16 пинова. А според ръководството което имам ("Аз лежа под Хонда"), OBD-II. Dragi4 беше любезен да пробваме с неговия Infoboard, но той е OBD-I. Има ли такава версия като за мен - OBD-II?
Тааа пак да попитам: Има ли версия като за мен?! Infoboard OBD2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Alexandro' - можеш да го пратиш по куриер обратно да го препрограмиране. Пиши на лични да се разберем. Ако на някой друг с VTEC-e или автоматик има проблем с въпросните предвки може също да пише.

Няма смисъл да го правим това. Не ми е проблем че не показва скоростите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои ще сподели ли какви стоиности трябва да показва О2 сензора,че моита нещо на едни и същи обороти ми дава много шареци цифрички...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои ще сподели ли какви стоиности трябва да показва О2 сензора,че моита нещо на едни и същи обороти ми дава много шареци цифрички...?

Ти не гледай показанията при дадени обороти. Нормално е да играят стойностите, ти какво очакваш? Гледай графиката спрямо времето, чрез нея може да диагностицираш най-точно дали тя работи.

 

Виж тук една осцилограма на работеща ламбда сонда:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои ще сподели ли какви стоиности трябва да показва О2 сензора,че моита нещо на едни и същи обороти ми дава много шареци цифрички...?

Абсолютно нормално е това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, само не виждам примера информер....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, само не виждам примера информер....

Не ти разбирам въпроса, кой пример не виждаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тук една осцилограма на работеща ламбда сонда:Не ми отваря снимката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Informer ,кога ще може да направиме някоя проба на нашите фиати , че изгаряме от нетърпение .И само да попитам през колко опреснява екрана , дали ще може да се следи нормално буста на турбото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Informer ,кога ще може да направиме някоя проба на нашите фиати , че изгаряме от нетърпение .И само да попитам през колко опреснява екрана , дали ще може да се следи нормално буста на турбото.

Достатъчно бързо се опреснява екрана, проблем може да има ако протокола за комуникация е бавен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата prt - монтаж под пепелника на 6г.

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1099/1424961192.JPG

Публикувано изображениеG[/url]

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1425/1549895509.JPG

 

И едно въпросче какви трябва да са injector size i cycle за д15з6, защото 190/8 не са правилни,а не мисля,че с налучкване на стойностите до разход 0,7-0,8 ще е много точно.Много ще съм благодарен ако някой ми помогне.

Редактирано от dumbeca

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно точно е, тя разходната норма е горе долу толкова, на празен ход, после е в пъти по-голяма и практически грешката е минимална. Тоя Д15 може да е с 240 кубикови инжектори, но да ги управлява 2х2, пробвай с 240/4. Сега какво ти дава като моментен разход на загрял двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за англичнка д16у3 как стоят нещата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си е 240/8 стандартно и разходната норма трябва да е 0.65 - 0.85 на час. Зависи от бензина и от настройките на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз утре вадя Акорда от бокса, инфоборда чака вече от 1 седмица на масата в хола в кутийката да бъде инсталиран :D И да похваля колегата,много коректен, никакви проблеми с доставката + личното съобщение, че вече може да се поръчва - възхитен съм ! :D:tongue1::) И гордо стоящият надпис "made in Bulgaria" на кутията... Може да започнете да слагате на самото компютърче, тоест на кутийката му "made in BG" също няма да е зле. :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iXi

Пробвано е на Акорд и CR-V с 16 пинова букса. Оказва се, че по DLC тече комуникация само за SRS и ABS. С други думи - Infoboard Honda(DLC) - няма да работи. За това правим версия ОБД2. Не е готова още, но много скоро ще има :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно точно е, тя разходната норма е горе долу толкова, на празен ход, после е в пъти по-голяма и практически грешката е минимална. Тоя Д15 може да е с 240 кубикови инжектори, но да ги управлява 2х2, пробвай с 240/4. Сега какво ти дава като моментен разход на загрял двигател?

Сега ми дава около 0,9 със 190/8,но със сигурност не отчита вярно защото като налея 10 литра след като ми светне лампата за горивото,борда показва накрая че съм изгорил 12,а лампата ми още не е светнала и стрелката даже казва че имам още гориво,по това съдя,че не отчита вярно. Но забелязах и друг проблем.Уреда не може да запамети за постоянно въведените injector size, weight, за другите параметри не знам защото не съм ги барал,но като изключа от контакт и после запаля постоянно отива на 200 injector size, а аз никога не съм го слагал на 200.а тежестта отива на 1250. Не трябва да става така при положение,че си има постоянно +12V. Дразнещо е всеки път като запаля да отивам в сетъп да го променям. Иначе всичко останало си го помни,като километри,разходи и т.н...P.S http://www.b18c5eg.com/injectors.htm този линк може да помогне на другите Редактирано от dumbeca

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.9 е много, намали инжектора докато не стане 0.7-0.8 и ще видиш, че е точно, освен това не може да разчиташ на лампата, тя сигурно светва с отклонение 1-2 литра. По принцип ние имаме време на отваряне на инжектора което ни дава компютъра на колата, обаче как го смята това време компютъра и после как управлява инжекторите е божа работа. За това сме извели тези настройки в меню-то. А това, че не ги помни и ги връща на 200 и 1250 кг ми се струва странно, още повече, че не се спира захранването, а и да се спираше, тези настройки се помнят в енергонезависима памет. Да не би като натискаш по менютата без да се усетиш сменяш от 190 на 200, например когато излизаш от меню-то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не знаете какви са ви инжекторите и циклите им:http://www.mr-gasket.com/pdf/FuelInjectors_07.pdfВъзползвам се още веднъж да БЛАГОДАРЯ на Специалистите

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качих едно видео и снимките на колегите които си го монтираха така добре в галерията на сайта: ТУКБлагодарим за снимките, чакаме още! :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвано е на Акорд и CR-V с 16 пинова букса. Оказва се, че по DLC тече комуникация само за SRS и ABS. С други думи - Infoboard Honda(DLC) - няма да работи. За това правим версия ОБД2. Не е готова още, но много скоро ще има :worthy:.

Много жалко! :hondarulez: Ще проявим търпение чакащите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...